Масло в смукателя може да има само по една причина - здраво надуване в картера. Причината, мисля, е ясна. Отвори за масло, поне аз не знам да има.
Освен от издухана гарнитура, смукателят може да диша и от долните уплътнения на инжекторите, които се изпичат и стават като пластмасови втулки, и от двата маркуча на изхода на картерната вентилация, след PCV клапана.
Антифриз минава през термостата на клапана за регулиране на тихите обороти - стъпковото моторче. Ако уплътненията към дросела са заминали, вакуумът спокойно може да засмуква и антифриз.
Черната кутия под смукателя (моя FS няма такава - 92-ра година е), някои я наричат резонатор, но е разширител - резервен въздух при ниско атмосферно налягане. На практика може и без нея, макар някои да твърдят обратното.
ПП Това се се отнася 100% и за 323Ф БА 1,5 , като черната кутия там е зад и вдясно от смукателя.
Колкото до бомбата тук, явно всичко живо е в оня копторник - фейсбук, а останалите идваме по-рядко, по обясними причини. Поздрави!
_________________ You can’t make a pig into a racehorse, but you can make it into a very fast pig. 626 GE IV FS 115
|