Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 26 Юли 2021, 06:14

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 19 Май 2014, 22:56 
Offline
фен
1999 Mazda 626

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
Здравейте колеги,
изчезна ми клаксона и се зачетох във форума. Попаднах на тези теми, макар и за 323.
viewtopic.php?f=30&t=16648&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%BE%D0%BD+%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%B2
viewtopic.php?t=10061

Тази вечер проследих и всички връзки. Видях къде са двата клаксона, извадих еърбег-а от волана, намерих релето, но не намерих кой е бушона. Изгорял бушон не видях никъде. Установих следното. До релето достига от волана (-), който е от единия край на бобината на релето, един (+), който е към котвата на релето, и има един изход, който е към другия контакт на котвата и от който излизат 2 кабела за двата клаксона, по които тече (+) след като релето се включи. Но не достига (+), който е необходим, за да задейства бобината. С един кабел пуснах плюс до там и натискайки волана, клаксоните свирнаха. Та, има ли някой идея къде се губи този (+), необходим да включи котвата, когато и се подаде (-) от волана? Някакъв бушон има ли там или някой кабел е прекъснат?
Благодаря предварително.

_________________
Mazda 626 2.0 DITD 1999 г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Май 2014, 20:10 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1226
Местоположение: София
Те на японците електрото е малко особенно. Най-често принципа е да се комутира минус. Сложи си един постоянен плюс до клаксона и си свиркай :D .

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Май 2014, 00:22 
Offline
фен
1999 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
И аз го мислих този вариант, но съм го оставил като краен. Между другото, четох, че на доста от японските коли, бушона на клаксона и стоповете е един и същ. А на мен стоповете ми светят. Ако е така, значи не е от бушона, а някъде на друго място губи (+) :?

_________________
Mazda 626 2.0 DITD 1999 г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Май 2014, 08:57 
Offline
модератор
Аватар
1987 Mazda 626

Регистриран на: 15 Окт 2008, 13:24
Мнения: 1680
Местоположение: София
Колега нямам точно лекарство за твоя проблем но поне мога да те насоча.
Свали тези ръководства който / екипа / си е направил труда да са качени за подобни ситуаци и да са достъпни за всеки с подобни проблеми:..

- http://www.mazdabg.com/ftp-uploads/626/ ... fter99.pdf

- http://www.mazdabg.com/ftp-uploads/626/ ... 7-2002.pdf

- http://www.mazdabg.com/ftp-uploads/Mazda/626/

Прегледай ръководствата и мисля че ще решиш проблема.
Ако има въпроси задавай смело.... но направи диагностика и виж каква грешка генерира тя.
Ааааа и не на последно място един въпрос - какво действие прави преди да се получи проблема??? / сменял си някакъв електрически консуматив,инсталирал,свързвал ли си нещо по колата....??? /

Успех !

_________________
MAZDA 626GD 2.0I 8V FE

https://www.carspending.com/bg/profiles/californieca


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Май 2014, 20:35 
Offline
фен
1999 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
Благодаря за ръководствата колега. Проблема го реших, оказа се прекъснат кабел на 10 см преди релето.
Иначе нищо не съм инсталирал. Сега забелязах, че ми свети лампата на еърбег-а от време на време. 4 пъти подред по-продължително и 7 пъти по-бързо. Това май е грешка 47. И ще трябва да я търся каква е.

_________________
Mazda 626 2.0 DITD 1999 г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Май 2014, 21:27 
Offline
модератор

Регистриран на: 15 Фев 2007, 22:01
Мнения: 1909
Местоположение: Sofia
viewtopic.php?f=31&t=6875&start=60 виж кодовете на трета страница от темата

_________________
Mazda 323f 1.6 2003


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Май 2014, 14:27 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1226
Местоположение: София
Slavi написа:
Благодаря за ръководствата колега. Проблема го реших, оказа се прекъснат кабел на 10 см преди релето.
Иначе нищо не съм инсталирал. Сега забелязах, че ми свети лампата на еърбег-а от време на време. 4 пъти подред по-продължително и 7 пъти по-бързо. Това май е грешка 47. И ще трябва да я търся каква е.

Честито :cry: ! Любимата ми тема. Ако те мързи чети само моите постове. Не е болка за умиране. Оправя се с около стотина лева.
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=31&t=6875&start=30

http://klucharski.com/site/klucharski-produkti/188/1

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Май 2021, 15:01 
Offline
любител

Регистриран на: 01 Фев 2018, 21:28
Мнения: 86
Местоположение: Пловдив
Колеги къде се намира релето при Мазда 626 GF


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Юни 2021, 19:57 
Offline
любител

Регистриран на: 01 Фев 2018, 21:28
Мнения: 86
Местоположение: Пловдив
Колеги намерих къде е релето, обаче или 3 от 4те кабела са ми прекъснати някъде (само тоя към клаксоните работи) или има някакъв предпазител за клаксоните за който не знам, не намерих такъв. Тествах като си направих схемата,.буквално пуснах два кабела от акумулатора , един до бобината на релето, друг до където прави връзката към клаксоните и още един от волана, само така тръгва, който и да е от кабелите като махна и престава да работи, уж гледах за скъсване ама не намирам... Та евентуално ще ми е по лесно 3 кабела да си пусна отколкото да издирвам това, само ме интересува дали има все пак някакъв предпазител, щото не намирам. Колата е 626 2.0 DITD GF 1998 година.

Проблема го реших генерално, като пуснах 3 кабела по 1.5 квадрата и сложих 1 предпазител 16 ампера на кабела дето отива към клаксоните когато се задейства релето... Прикачвам снимка къде се намира релето ако на някой му се случи и не знае. Благодаря на колегата който ми я прати. При мен от 5те кабела в системата 4 бяха прекъснати, като единия го оправих, беше на долния клаксон точно на конектора, та си търсих същия конектор и го оправих. Другите ги пусках 2 от акумулатора и 1 от волана. Не ми се търсеше къде са скъсани и изобщо какво им се е случило.


Прикачени файлове:
received_185993733420564.jpeg
received_185993733420564.jpeg [ 36.39 KiB | Прегледано 224 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб