Здравейте колеги,
изчезна ми клаксона и се зачетох във форума. Попаднах на тези теми, макар и за 323.
viewtopic.php?f=30&t=16648&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%BE%D0%BD+%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%B2viewtopic.php?t=10061Тази вечер проследих и всички връзки. Видях къде са двата клаксона, извадих еърбег-а от волана, намерих релето, но не намерих кой е бушона. Изгорял бушон не видях никъде. Установих следното. До релето достига от волана (-), който е от единия край на бобината на релето, един (+), който е към котвата на релето, и има един изход, който е към другия контакт на котвата и от който излизат 2 кабела за двата клаксона, по които тече (+) след като релето се включи. Но не достига (+), който е необходим, за да задейства бобината. С един кабел пуснах плюс до там и натискайки волана, клаксоните свирнаха. Та, има ли някой идея къде се губи този (+), необходим да включи котвата, когато и се подаде (-) от волана? Някакъв бушон има ли там или някой кабел е прекъснат?
Благодаря предварително.