Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 15:13

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 114 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 24 Окт 2008, 13:44 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 13 Юни 2007, 15:34
Мнения: 503
Местоположение: София
Аз, не съм спец ама ми се струва, че не си прав.
За пример ще дам как като сме си на село и поливаме с маркуч струята пада на метър пред нас а ако сложим пръст отива на 5-6 метра, а налягането си е едно и също.

Пак повтарям, че нямам представа с каква сила трябва да излиза нафтата при такъв тест!

_________________
Мартин


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 24 Окт 2008, 14:07 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Аз пък като чета пак темата, на всеки датчик и клапан дето си развивал, казваш че е имало боклуци, което ме навежда на мисълта, че старият ти горивен филтър е бил прокъсан, и е пропуснал боклуците в помпата.......Така че ще се наложи да свалиш помпата и да се почисти, а също и да се качи на стенд, и да се види дава ли налягане или не......Също така, проверете твоите дюзи, дали пръскат както трябва, или само пикаят.......Проверете задължително и отсичащите клапани на помпата, за затлачване с боклуци......Това са накрайниците на които се завиват тръбичките за високо налягане........

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 24 Окт 2008, 15:45 
Offline
фен
1999 Mazda 626

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
Дюзите бях писал в един от предишните си постове,че съм ги свалял и проверявал.Дават перфектен облак и четирите.С тях нямам проблем.За мен проблема е в налягането на помпата,но не знам от къде го губи и ще трябва да се проверява едно по едно.А myst3 както казва за маркуча,мисля,че той не е прав.Тези тръбички си имат определено сечение и аз не съм слагал градински маркуч на изхода на помпата.Защото не е все едно дали ще прекарваш определено количество вода за определено време през канализационна тръба,маркуч или игла от спринцовка.Обяснимо е за всеки,че при по-малко сечение,налягането е по-голямо.Слагайки пръст на маркуча,ти му стесняваш сечението и за това налягането се повишава в този участък,и струята пръска,а не тече.Чиста физика.Но тук тръбичките са еднакви,а нялягане няма.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 24 Окт 2008, 16:01 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
martod написа:
Аз пък като чета пак темата, на всеки датчик и клапан дето си развивал, казваш че е имало боклуци, което ме навежда на мисълта, че старият ти горивен филтър е бил прокъсан, и е пропуснал боклуците в помпата.......Така че ще се наложи да свалиш помпата и да се почисти, а също и да се качи на стенд, и да се види дава ли налягане или не......Също така, проверете твоите дюзи, дали пръскат както трябва, или само пикаят.......Проверете задължително и отсичащите клапани на помпата, за затлачване с боклуци......Това са накрайниците на които се завиват тръбичките за високо налягане........
:thumbsup:

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 27 Окт 2008, 00:44 
Offline
фен
1999 Mazda 626

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
Днес направих следното.Свалих горивния филтър да го видя в какво състояние е.Всичко е ОК там,няма проблем.После се заех с помпата и я докарах до това положение
Изображение Продухах тръбичката между фитлъра и помпата за затлачвания,но нямаше такива,всичко е редовно.Както се вижда помпата е пълна с нафта и няма никакви боклуци и затлачвания.Свалих и 4-те отсичащи клапана (към които се завиват тръбичките за дюзите),бяха си ОК,нямаше мръсотия.После я сглобих и завъртях стартера.Но не хвърли нито една капка през отсичащите клапани. :( По молба на Пепи, pvas, замерих напрежението,което отива до сменения клапан
Изображение и Изображение

От него излизат 2 кабела.По единия нямаше никакво напрежение,а по другия варираше между 0.0270 до 0.0297 волта като слизаше от горната до долната граница и обратно,съответно за по 2-3 секунди.Ще се радвам да споделите някакви други мнения и предложения относно този проблем.Благодаря отново....


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 27 Окт 2008, 09:48 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Нещо не мога да ги отворя тези линкове дето си дал, но до колкото разбирам, нямаш напрежение до клапана за регулиране на налягането......А той се командва от ЕКУ-то.......Но Екуто пък го командва, чрез информацията получена най-вече от температурният сензор.......Така че причината я търси или в сензора, или в ЕКУ-то........Нямаш ли някой познат с такава Мазда, само да размените сензорите за проба......

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 27 Окт 2008, 10:20 
Offline
фен
1999 Mazda 626

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
Нямам познат с такава мазда.Но дори и да имах,кой ще се навие да му бъзикаш по колата и да правиш проби на твоята??? Трудно е да намериш такъв човек,че и с такава кола.То в Русе аз съм единствения с такава дизелова мазда,или поне друга не съм виждал.Бензинки има,но дизел......а линковете се отварят,но трябва да ги копираш до край (заедно със .jpg) и после Paste в Explorer.Не знам защо така се получиха.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 27 Окт 2008, 10:27 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7878
Местоположение: Плевен/София
направих ги да се виждат директно снимките, дано е по-успешно ;-)

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 27 Окт 2008, 10:32 
Offline
фен
Аватар
2010 Mazda 6

Регистриран на: 27 Окт 2007, 22:37
Мнения: 314
Местоположение: Стара Загора, Пазарджик
Здраве да е,

За това че може да не му идва ток до някои клапан съм съгласен, четох по чуждите форуми че слагат 3 вида компютри на този дизелов модел, и че някои от тях правят проблеми.Една ел. проверка е добре да се направи.
И последно провери как ти е шпонката на помпата.
На първата снимка, клапана към какво е свързан , не е ли това регулатора на оборотите????
Good luck


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 27 Окт 2008, 11:22 
Offline
фен
1999 Mazda 626

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
Благодаря Vili,ти си ценен модератор :) Извинявай бат Жеко,но съм малко лаик и не знам какво е това чудо "шпонка на помпата".Ще ме светнеш ли какво имаш предвид? Да не би да е онова чудо,което държи вала на помпата и зъбното колело,чрез което се задвижда? Ако е това,не мисля,че има проблем,защото помпата си върти и смуче гориво от резервоара.А това,което се вижда на първата снимка е датчик или регулатор на оборотите на помпата.Това на снимката http://www.japancars.ru/cat/mazda/?cat= ... &blk=1362A е онова чудо без номер,което се намира между температурния сензор 18-840С и големия клапан.Сега остана само диагностика на електрическата част и компютъра.Ще чакам Пепи да си получи диагностиката.....май друго не ми остава.Но все пак ако ви хрумне нещо кажете....


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Ное 2008, 01:24 
Offline
фен
1999 Mazda 626

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
Колеги,някой знае ли на тази електрическа схема на маздичката http://www.japancars.ru/cat/mazda/?cat= ... &blk=6600B частта с номер 18-821 RELAY FUEL PUMP за какво служи? Каква е ролята на това реле и има ли вероятност от там да ми прави проблем и да не иска помпата да подава гориво към дюзите?? И ако не е тайна къде точно се намира по автомобила то?? От тази схема нещо ми се губи местоположението.....


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Ное 2008, 01:43 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7878
Местоположение: Плевен/София
RELAY FUEL PUMP e релето на помпата, намира се до ЕКУ-то зад централната конзола, горе-долу зад пепелника :-)

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Ное 2008, 01:54 
Offline
фен
1999 Mazda 626

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
То там ще падне едно залягане да го търся.Така и не разбрах каква е ролята на това реле?? Извинявам се,но съм лаик на тази тема.Иначе имам желание и много бързо се уча. :)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2008, 16:56 
Offline
фен
1999 Mazda 626

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
Колеги,проблема за сега се оправи.Какво направих? Ядосах се преди 2 дни и смъкнах хидравличната глава на помпата http://forum.mazdabg.com/user_pics/Image(176).jpg http://forum.mazdabg.com/user_pics/Image(glava1).jpg http://forum.mazdabg.com/user_pics/Image(glava2).jpg Разглобих я до това положение.Махнах всички клапани,дори и отсичащите.Ходих в един сервиз за помпи и ми развиха гайката,която се намира между отсичащите клапани.Веднага видяха,че има някакво гумено уплътнение,което не е било в добро състояние и го смениха.Завиха ми гайката и смениха и другото гумено уплътнение,което се намира между корпуса на помпата и хидравличаната глава.Както е разглобена,отидох на вулканизатор и там с компресора продухах където имаше дупки по главата.Ама мъжко продухване със щуцер в продължение на 10 мин.Някои се съмняваха,че е заминал помпения елемент и трябва да се смени.Други казаха,че проблема въобще не е в помпения елемент,защото по него не се виждат абсолютно никакви драскотини или износвания.Просто си изглежда перфектно.После сглобих всичко,което бях разглобил.Заредих си акумулатора,който след толкова дълго некаране на автомобила беше паднал.Завъртях стартера и като се напълни помпата с нафта запали.Пробвах 10 пъти и палеше без проблем.После я покарах докато загрее да видя дали ще пали на загрял двигател и дали ще мени оборотите - нямаше никакъв проблем.Всичко за сега е ОК.Днес сутринта пак запалих без проблем.Така и не разбрах къде е проблема.......а ми казваха от СтарМоторс да сменям помпа за 8000 лв :shock: ,а други заклети майстори на помпи казваха "От японски помпи не разбираме и не се занимаваме с тях".Това е първата ми разглобена помпа в живота и дано съм си решил проблема. :)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2008, 17:20 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 13 Юни 2007, 15:34
Мнения: 503
Местоположение: София
Аз мога да кажа само едно БРАВО. Какъв ентусиазъм само. (Ще взема накрая и аз да разглобя моята да видя мога ли да направя нещо)
Майстори казват, че не се занимават, немогат да оправят това-онова и накрая човек, който никога не го е правил поправя нещата :evil:

_________________
Мартин


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2008, 18:13 
Offline
фен
1999 Mazda 626

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
Хващай се и сваляй.Вътре няма нищо особено и не е нужно висше,за да можеш да я разглобиш,почистиш и сглобиш.Само трябва много внимателно да гледаш като я разглобяваш да не промениш или завъртиш някой детайл и да разбуташ центровката.Всяко нещо трябва да е на мястото си както е било преди,всяка ролка,всяка шайба.....всичко.Разглобяваш мнооооооооого бавно и внимателно и като си запомнил всичко ще я сглобиш за около 40 минути дори без да я сваляш от двигателя.И малко бяла грес ще ти е нужна,за да можеш да закрепиш някои неща в хоризонтално положение.За това,което направих аз,предполагам щяха да ми смъкнат кожата от гърба......жалко само,че купих един температурен сензор (40 лв) и един клапан за 720 лв,които се оказаха,че при мен работят.Но......човек понякога греши.Сега да видим дали на някого няма да му потрябват и да говорим за цената.Скъпия клапан е DENSO Part № 098300-0120 Valve Assy injection http://forum.mazdabg.com/user_pics/Image(172).jpg и http://forum.mazdabg.com/user_pics/Image(174).jpg Цената в магазина е 720 лв,аз ще го дам за 550 лв ако има нуждаещ се.Чисто нов е,само го монтирах и после го свалих като видях,че моя проблем не е от него.Но ще си публикувам обявата в раздела както трябва,за да не ми изтрият мнението за неправилно публикувана обява. :)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Ное 2008, 11:35 
Offline
фен
Аватар
2010 Mazda 6

Регистриран на: 27 Окт 2007, 22:37
Мнения: 314
Местоположение: Стара Загора, Пазарджик
Здраве да е
Радвам се за теб.
Както ти казвах и преди проблема ще си го оправиш ти, и никои друг :D
И за мен си остава загадка какво точно се е получило, може да си имал запушване или някои от клапаните да е седнал, важното е че разбрахме че не е космическа работа и че не всичко иска пари.
Сори за хвърлените на вятъра пари, сега специалистите дето даваха акъл за тези клапани, и някои от тях сигурно са си сложили горница в цената (щото били много редки )да помагат, не са лев или два.
Слагаи по малко трбинно масло в нафтата за да се мажат елементите това ми е съвета на един резервоар по 1 литър.
Всичко добро ти желая, упорито момче излезе- go ahead.
Good luck


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Ное 2008, 16:22 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Slavi написа:
Хващай се и сваляй.Вътре няма нищо особено и не е нужно висше,за да можеш да я разглобиш,почистиш и сглобиш.
Слави ! Радвам се че най после, направи това което ти казах, в първият си пост на тази страница, и си си решил проблема......Но да ти кажа, не давай лесни съвети на Мартин(Myst3) , защото твоята помпа и неговата, нямат нищо общо......Всичко при тебе що е датчици и сензори, при него е с механично управление, и е пълно с клапани,пружинки, лостчета, кобилички и рейки......Неговата е много по сложна за ремонт, и се прави само на стенд.....На място не става.....А относно клапана, който обявяваш за продажба, нали когато ти писах на лични да не го сменяш, че не е от него, ми отговори че сте се разбрали с Пепи,ако не е от него, да му го върнеш клапана, а той да ти върне парите......Това не са лев, или два.....Търси си правата.....

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Ное 2008, 16:51 
Offline
фен
1999 Mazda 626

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
Martinair написа:
Здраве да е
Радвам се за теб.
Както ти казвах и преди проблема ще си го оправиш ти, и никои друг :D
И за мен си остава загадка какво точно се е получило, може да си имал запушване или някои от клапаните да е седнал, важното е че разбрахме че не е космическа работа и че не всичко иска пари.
Сори за хвърлените на вятъра пари, сега специалистите дето даваха акъл за тези клапани, и някои от тях сигурно са си сложили горница в цената (щото били много редки )да помагат, не са лев или два.
Слагаи по малко трбинно масло в нафтата за да се мажат елементите това ми е съвета на един резервоар по 1 литър.
Всичко добро ти желая, упорито момче излезе- go ahead.
Good luck


Мерси бат' Жеко.Твоите наставления също много ми помогнаха.Както и онова упътване със снимките на разглобена и процеса на сглобяване на БОШ-ова помпа.Благодаря и на всеки,който се отзова по темата.
Като стана дума за масло в нафтата - чел съм различни мнения.Някои препоръчват двутактово масло,но бездимно и синтетично;други казват трансформаторно;ти препоръчваш турбинно;четвърти казват за масло за резачките Хускварна;има и мнения за никакво масло,че скапвало двигатели (особено Комън рейл системите) и дюзи поради нагара си;някои препоръчват само добавка CASTROL TDA;или пък газ за горене........върви,че разбери.Дори някои правят и комбинация - например на един резеровар нафта слагат 500 мл газ за горене и 500 мл двутактото масло или едно шишенце CASTROL TDA+масло.Ето и едно друго мнение: "Пичове, с баджанака имаме орташки камион и макар да карам кола бензинка, знам доста работи за дизела и нафтата. Знам с ква нафта караме, знам и кога колко харчи и как върви най-добре, а знам и колко струва една запекла дюза. За дестилация на горива чували ли сте? А за леки и тежки фракции? За това, че бензинът е по-летлив от нафтата? И за това, че маслото е тежка фракция. Не е тая темата да обяснявам, ма по-тежките фракции са по-калорични и процесът на горене при тях е по-бавен, а по-леките са с по-ниска калоричност, горят по-бързо и са склонни към детонации. Та като сипете масло в нафтата кво праивите? Забавяте процеса на горене и фърляте яко сажди, ето това става. И ако на една камионетка 1500 оборота са й перфектни и на ниски обороти двг-то има голям въртящ момент, сипването на масло в нафтата донякъде е оправдано, но на една турбинирана "печка" да й сипете масло, тва е кощунство. Там колеги се сипва нещо, дето да ускори процеса на горене, т.е. сипват се по-леки фракции от нафтата. Е, керосинът е точно за тая цел. Ма внимавайте в пропорцията все пак, че по-леките фракции са взривоопасни."...........човек се чуди какво да слага??? И дали не са прави онези,които слагат комбинацията масло (по-тежка фракция) за смазване + газ за горене (по-лека фракция) за по-лесно изгаряне и прочистване на системата.....?


Последна промяна Slavi на 06 Ное 2008, 17:30, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Ное 2008, 17:18 
Offline
фен
1999 Mazda 626

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
martod написа:
Slavi написа:
Хващай се и сваляй.Вътре няма нищо особено и не е нужно висше,за да можеш да я разглобиш,почистиш и сглобиш.
Слави ! Радвам се че най после, направи това което ти казах, в първият си пост на тази страница, и си си решил проблема......Но да ти кажа, не давай лесни съвети на Мартин(Myst3) , защото твоята помпа и неговата, нямат нищо общо......Всичко при тебе що е датчици и сензори, при него е с механично управление, и е пълно с клапани,пружинки, лостчета, кобилички и рейки......Неговата е много по сложна за ремонт, и се прави само на стенд.....На място не става.....А относно клапана, който обявяваш за продажба, нали когато ти писах на лични да не го сменяш, че не е от него, ми отговори че сте се разбрали с Пепи,ако не е от него, да му го върнеш клапана, а той да ти върне парите......Това не са лев, или два.....Търси си правата.....


Извинявай Myst3,не знам с каква кола си и за това предположих,че имаш като моята помпа.Повери я на някой специалист.
А относно Пепи,ето неговото писмо до мен "Ето какво ти предлагам. На 13 или 14 октомври ще имам клапани за регулиране налягането на горивото за твоята кола. За съжаление са много по-скъпи, отколкото за Мазда 6 - 720лв. Ако искаш, обади ми се на 14-ти, ще се уговорим да я докараш в сервиза да пробваме. 99% проблемът ти е от него. Сходно нещо се получава при 6-ците, но никой не ги чака да спрат да палят, още щом започнат да гаснат на топло - сменяме клапана. Само една имаше проблем при палене на топло, но не пълен отказ - след смяната вече е ок. Целият ремонт ще излезе под 800лв, ако се оправи, естествено. Тел. 0878 680 825 - Петър.".......Вярно е,че с тези 99% сигурност и това "Целият ремонт ще излезе под 800лв, ако се оправи, естествено" са доста подвеждащи.При разговора ми с него по телефона той ми обясни,че нов клапан закупен от магазина,който е монтиран на колата няма как да бъде върнат.Имал работещ клапан,с който да проверим дали при мен проблема е в него,но трябва колата да е в София в сервиза,за да стане това и няма как да се праща,проверява и после да се връща.А колата беше отказала тотално да пали и нямаше как да я закарам.За това се доверих и си помислих,че 1% е малка вероятност да не е от него.Но с моя късмет се падна точно този 1%.......А и съм се убедил,че в тази държава такова нещо като "права" не съществува (особено за такива неща) - има само задължения.А докато си има агнета,ще има и вълци.Хвърлям сам камъни в моята градина,но.....не мисля,че ще постигна нещо ако реша да търся права.Може само нерви да похабя.Да се надяваме,че поне съдействие при продажбата му ще намеря както намерих и за покупката му.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 06 Ное 2008, 17:45 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 13 Юни 2007, 15:34
Мнения: 503
Местоположение: София
Няма проблем :) Аз не съм тръгнал да разглобявам. Не искам да предприемам нищо без да имам заделени пари за всеки случай.
Аз лично от известно време сипвам по малко газ и не мога да усетя ефекта. Но порцията която ме посъветваха е доста малка май... 1 грам на литър. Сипвам за по 20 лева (малко под 10 литра) и слагам една 10 кубикова спринцовка газ.

_________________
Мартин


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2008, 12:37 
Offline
фен
1999 Mazda 626

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
И аз се престраших да сложа масло в нафтата и газ за осветление.Гледах доста добавки за почистване,повишаване на цетановото число и т.н. и всичките основно съдържат керосин (или пише нефтени фракции).Доста неща четох по форумите и се реших след това мнение: "Има синететични биоразграждащи се масла,които губят качества при наличието на влага/вода(конденз по стените на резервоара,а и нафтата я не знаеш какво има вътре),пък и не е сигурно как ще изгарят в камерата. Ако е минерално маслото - смесваш еднородни съставки(минер.гориво/масло)...
-АТФ-маслото има доста повече противозадирни/противоизносващи присадки от двутактовото,следователно изгря по-нечисто(а не искаш нагари в камерата и разпръсквача).Признак за количеството на присадки в маслата е т.н. "сулфатна пепел".т.е. твърдите вещества(смоли и пепел и т.н),които остават при изгарянето на определено количество масло ..дават го във величина "масов процент"...затова са неподходящи за продължителна (профилактична) употреба в горивото.Безпепелно обикновено са 2-тактовите с надпис"outboard",за моторни лодки и пр...със спецификация ТC-W3 по NMMA(National Marine Manufacturers Association)...сулф.пепел:<0,01 % масови(за сравнение маслото в двигателя е около 0,8...0,6,а може и повече,моето е с над 1%)......Другите по-разпространени двутактови имат показател 0,05(ама съотн. е само 1:100),тъй че няма баш голямo значение..." От това стигнах до извода,че маслата,които могат да се наливат в нафтата и отговарят на TC-W3 са тези:
Тексако 2T Motex outboard
Castrol outboard 2T ..
Valvoline Super Outboard 2T
Мобил 2Т Супер
Motul Outboard 2T
Ходих в магазина на MOTUL тук в Русе и имаха само това http://www.prospeed.bg/cat/product_info ... ts_id=4180 Но и това става http://www.prospeed.bg/cat/product_info ... 6af075767f Взех си от първото и сипах 250 мл на пълен резеровар (62 литра) и след около 200 км смея да твърдя,че работата на помпата стана по-мека,не се чува толкова и паленето ми е като часовник дори в студовете.Сипах същевременно и 500 мл газ за осветление.Да видим как ще е по-нататък.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2008, 14:17 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 13 Юни 2007, 15:34
Мнения: 503
Местоположение: София
Интересно...
Аз продължавам с газта за осветление, но в по-големи количества от първоначалнят милилитър на литър. Увеличих десеторно порзията. Сега и аз сутрин паля без проблем, но незнам дали не е заради маслото (5w40 в момента, за разлика от 15W40 миналата зима) Кофти, че карам малко и рядко (по 4-5 км до работа и толкова обратно), и е трудно да преценя има ли промяна.
Усетя ли, ще споделя макар колите да са различни.

_________________
Мартин


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2008, 14:38 
Offline
фен
Аватар
2010 Mazda 6

Регистриран на: 27 Окт 2007, 22:37
Мнения: 314
Местоположение: Стара Загора, Пазарджик
Здраве да е
Без да обидя никого мисля че ще ви доиде акъла в главата.
Слагаите без проблеми масло но в разумни количества.
Good luck


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2008, 15:06 
Offline
фен
1999 Mazda 626

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
Martinair написа:
Здраве да е
Без да обидя никого мисля че ще ви доиде акъла в главата.
Слагаите без проблеми масло но в разумни количества.
Good luck

:) Бат Жеко,ние не се обиждаме.И без това си знаем (които и да сме),че сме леко тъпички. :doh: Да слагаме масло,но не каквото и да е,а точно това,което посочих като спецификации.Иначе лошо.....


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2008, 15:26 
Offline
фен
Аватар
2010 Mazda 6

Регистриран на: 27 Окт 2007, 22:37
Мнения: 314
Местоположение: Стара Загора, Пазарджик
Здраве да е
Не исках да обидя никого,
Слагаи спокоино някое "тънко" масло и караи спокоино.
Браво на теб, за труда да провериш какво да се слага.
Good luck


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Апр 2009, 22:29 
Offline
любител

Регистриран на: 02 Апр 2009, 21:33
Мнения: 7
Местоположение: Sofia
Здравейте имам Mazda 626 comprex 95г. и имам същия проблем, оня ден докато се прибирах спрях за малко и повече не запали. Сега пали за няколко секунди и веднага гасне като изкарва доста бял пушек през въздушния филтър.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Апр 2009, 09:10 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
ognyan написа:
Здравейте имам Mazda 626 comprex 95г. и имам същия проблем, оня ден докато се прибирах спрях за малко и повече не запали. Сега пали за няколко секунди и веднага гасне като изкарва доста бял пушек през въздушния филтър.
Проблема ти изобщо не е същият.....Компрекса е с механична помпа, и при него нещата стоят по друг начин....Виж да не ти е блокирал компрекса, и дай малко по обширна информация......Преди да стане това, някакви шумове чу ли, или пък нещо друго което да ти е направило впечатление ?...

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: проблем
МнениеПубликувано на: 03 Апр 2009, 19:14 
Offline
любител

Регистриран на: 02 Апр 2009, 21:33
Мнения: 7
Местоположение: Sofia
Аз имах предвид за основната тема пусната в началото. Значи нещо придърпваше беше скъсано едно маркуче дето излиза от компрекса което го оправих и нямаше звуци спрях за 5 мин. да изчакам баща ми и като запалих пак минах 100 метра придърпа и загасна. Първоначално въобще не палеше сега пали за 5 секунди и веднага гасне като изкарва доста бял пушек от компрекса. Помпах и да влезе нафта в готивния филтър защото маи беше останала без, според мен заради маркучето което се скъса“


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Дек 2009, 23:38 
Offline
любител
1998 Mazda 626

Регистриран на: 26 Дек 2009, 23:15
Мнения: 37
Местоположение: Стара загора
skype: penko14
здравейте колеги,

От 15.12.2009 г съм собственник на Мазда 626 ГВ и с удоволствие изчетох доста от това което сте написали. От Стара Загора съм маздата е дизелова и е от 1999 г.
досега съм карал Хонда и съм много доволен но реших да мина на дизел а дизелова Хонда не върви някак си затова минах на Мазда. Фен съм на японското качество и мисля че там правят колите от истинси материали.
Това е за сега
Весело посрещане на Нова година и успех на всички нас


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 114 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб