Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 15:29

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 17 Окт 2016, 21:42 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 19 Ное 2006, 02:22
Мнения: 513
Местоположение: София
Здравейте, колеги

от известно тече малсо от делкото (дистрибутора). Вече смених о-пръстена с оригинален, но течът не се оправи.
Сега мисля че тече между металния корпус и капачката, тоест минава някъде отвътре.

Доколкото разбрах вътре има семеринг, някой сменял ли го е, от къде мога да закупя такъв и как точно се сменя.

Колата е Мазда 626 ГЕ 2.0 бензин след 94та (новият дистрибутор).

Благодаря ви предвритлено.

Поздрави!

_________________
Mazda 626 GE


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Сеп 2019, 09:42 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3460
Почти 3 години по-късно, се сблъсквам със същия проблем. Утре разглобявам делкото, свалям размери на семеринга, моля се да няма износване на вала и да има нужния размер семеринг в магазина, преглед на лагер за евентуална смяна, бягане за чаркалаците и сглобяване. Чистенето на маслото се подразбира.
Понеже 3 години никой не е реагирал на темата, ще се опитам да се постарая :), да дам информация по казуса.
Имам и още един проблем за решаване - уплътнението към капачката се е скапало и ще се наложи да сътворя ново, най-вероятно от силиконово платно. Да видим какво ще стане.

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Сеп 2019, 12:52 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3460
Привет отново,
Вчера разглобих делкото и извадих семеринга.
Размерите му са 12,45/22/6 в милиметри.
Естествено, нямаше с тези размери и се принудих да взема 12/22/7, като успокоението е, че ако има малко износванв на вала, по-малкия отвор на семеринга ще го компенсира.

Как да е, днес сглобих и запали от раз, но при ваденето на делкото съм превъртял зъб и работеше кофри, та пак вадене, зъб наляео и тогава вече си дойде на мястото.

За да не се получават такива глупости, просто маркирайте положението на палеца, а не разчитайте на визуална памет.

По-късно ще добавя и снимки, че в телефона са големи и не ще да ги качва, което е нормално.

Прикачени файлове:
01.jpg
01.jpg [ 116.43 KiB | Прегледано 3267 пъти ]


Прикачени файлове:
1.jpg
1.jpg [ 145.51 KiB | Прегледано 3267 пъти ]


Прикачени файлове:
2.jpg
2.jpg [ 123.75 KiB | Прегледано 3267 пъти ]


Прикачени файлове:
3.jpg
3.jpg [ 247.58 KiB | Прегледано 3267 пъти ]


Прикачени файлове:
4.jpg
4.jpg [ 171.01 KiB | Прегледано 3267 пъти ]


Прикачени файлове:
5.jpg
5.jpg [ 160.34 KiB | Прегледано 3267 пъти ]

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб