Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 29 Мар 2024, 00:10

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 27 Май 2012, 19:38 
Offline
любител

Регистриран на: 12 Дек 2011, 22:16
Мнения: 22
Колеги,проблема е в апаратите.Жилото е топ, но апаратите са блокирали здраво.При спирачките няма проблем и всичко си се движи нормално и си се връща буталото при пускане на педала.Ако има някой схема на разглобен спирачен апарат ще ми бъде от полза


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Май 2012, 20:34 
Offline
любител
2005 Mazda RX-8

Регистриран на: 04 Апр 2012, 12:35
Мнения: 7
Местоположение: Варна
skype: ign0287
Здравей колега! Това е линк-а http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mazda/626 ... _ge-gf.rar, но е на руски дано да ти помогне.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Май 2012, 19:33 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Дек 2011, 22:16
Мнения: 22
Мерси колега.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Авг 2012, 19:53 
Offline
любител

Регистриран на: 09 Май 2012, 19:54
Мнения: 43
Местоположение: България
Здравейте колеги.Преди около половин година си купих Мазда 626- DITD 2000Г.Автомобила има повреден заден десен апарат.След като дръпна лоста на ръчната спирачка,тя не държи както трябва и лостчето,където е закачено жилото не се връща.Задържа и се налага често да залягам под колата и да го връщам от там,което е неприятно.Явно вътре е ръждясало.Като го врътна напред,назад лесно се движи и не заяда,но когато задържи при дръпнат лост,като го освобождавам се усеща все едно някой го държи и го пуска от веднъж.Също така не свети и лампата на таблото при дръпнат лост.Какво ще ме посъветвате?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Авг 2012, 14:55 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1323
Местоположение: София
Пръсни WD-40 в процепа където лагерува лостчето на ръчната и раздвижвай.След някой и друг ден намажи обилно и четирите спирачни апарати с преобразувател за ръжда(фосфорна киселина).Не се плаши ако попадне и върху дисковете.От две години карам така и апаратите все още белеят и не хващат ръжда.Мисля даже при смяна на гумите да направа една профилактика пак.
За лампата виж изгорела крушка или лош контакт на бутончето на ръчната.

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007/2022 renovated


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Авг 2012, 15:17 
Offline
любител

Регистриран на: 09 Май 2012, 19:54
Мнения: 43
Местоположение: България
shveb написа:
Пръсни WD-40 в процепа където лагерува лостчето на ръчната и раздвижвай.След някой и друг ден намажи обилно и четирите спирачни апарати с преобразувател за ръжда(фосфорна киселина).Не се плаши ако попадне и върху дисковете.От две години карам така и апаратите все още белеят и не хващат ръжда.Мисля даже при смяна на гумите да направа една профилактика пак.
За лампата виж изгорела крушка или лош контакт на бутончето на ръчната.


Благодаря за съвета!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Авг 2018, 18:45 
Offline
любител

Регистриран на: 09 Май 2012, 19:54
Мнения: 43
Местоположение: България
Иван Кючуков написа:
Здравейте колеги.Преди около половин година си купих Мазда 626- DITD 2000Г.Автомобила има повреден заден десен апарат.След като дръпна лоста на ръчната спирачка,тя не държи както трябва и лостчето,където е закачено жилото не се връща.Задържа и се налага често да залягам под колата и да го връщам от там,което е неприятно.Явно вътре е ръждясало.Като го врътна напред,назад лесно се движи и не заяда,но когато задържи при дръпнат лост,като го освобождавам се усеща все едно някой го държи и го пуска от веднъж.Също така не свети и лампата на таблото при дръпнат лост.Какво ще ме посъветвате?


След пет годишно каране,най после се реших да я вкарам в сервиз за ремонт на спирачките.Майстора ми смени задните накладки,като отремонтира и повредения апарат.Сменил е гумичките с ремонтен комплект,раздвижил е и апарата.Тази вечер си я взех,но не ми хареса,че лоста има много голям ход и много не държи ръчната.От къде мога да я натегна?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Авг 2018, 18:19 
Offline
фен
Аватар
1990 Mazda 626

Регистриран на: 27 Ное 2012, 07:37
Мнения: 227
Местоположение: Kozloduy
Предвид възрастта на автомобила особен смисъл няма да има, защото самите жила са разтегнати. По темата - махаш пластмасата около ръчната и се натяга с 6 или 8 ключе, може и 10 да е. Провери хубаво като натегнеш ръчната дали ексцентрика връща апарата, за да не блокира.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Авг 2018, 20:05 
Offline
любител

Регистриран на: 09 Май 2012, 19:54
Мнения: 43
Местоположение: България
owner написа:
Предвид възрастта на автомобила особен смисъл няма да има, защото самите жила са разтегнати. По темата - махаш пластмасата около ръчната и се натяга с 6 или 8 ключе, може и 10 да е. Провери хубаво като натегнеш ръчната дали ексцентрика връща апарата, за да не блокира.

Благодаря,ще пробвам!


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб