Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 04 Авг 2020, 21:37

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2012, 09:51 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1131
Местоположение: София
Педала на съединителя отделя много ниско.Трябва да го натискам до "ламарината" за да включа.Скоростите "прехапват",а по някога не искат да влизат.Имам много малко възможност да го вдигна с регулиращият болт,но само ще увелича свободния ход понеже буталният прът е развит до края.
Горната помпа е нова а тези дни ще сменя и долната.Какви са вариантите ако не се промени положението?
Възможно ли е износен водим диск или вкопан лагер?

P.S.Някой може ли да ми отговори със сигурност когато се износва съединителя къде почва да отделя педала,по-високо или по-ниско?

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2012, 10:41 
Offline
фанатик
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3362
При износване започва да отделя все по-нагоре.

Да не би демпферните ламели на притискателя или както там се казват, да не си вършат работата?

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2012, 11:33 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2932
Местоположение: Костенец
skype: rally86
Проблема ти е във помпите колега,при износен съединител или вкопан лагер или по често вкопани пластини на притискатела то съединитела почва да отделя по нагоре.Обратното ако помпата не може да направи нужното усилие то тои отделя ниско долу когато помпата направи нужното налягане

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2012, 12:12 
Offline
Администратор
Аватар
1988 Mazda 626

Регистриран на: 07 Окт 2004, 16:32
Мнения: 7833
Местоположение: Плевен/София
сложи една дистанционна втулка на буталцето на долната помпа...може да пробваш и просто с една гайка, мисля че ще е достатъчно ;)

_________________
B.R.Team
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2012, 12:19 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1131
Местоположение: София
Има голяма логика в съветите ви.Тъй като долната помпа ми я сменяха с някаква втора ръка е възможно модела или "пръта" да не пасват.Сега като я сменям с новата ще провера и в краен случай ще подложа нещо.Дано да се оправи само с това!

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Юни 2012, 18:32 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1131
Местоположение: София
Днес смених помпата.Старата беше протекла.След смяната никаква възможност за включване на скоростите.След едночасово обезвъздушаване по какви ли не методи дойде на старото положение с "прехапването".
Минах на варианта с реглаж на педала.Махнах законтрящата гайка 1 и я смених с по-тънка и максимално навих болта 2.Лошото че сега педала натиска до крайност изключвателя.Ако някой знае да каже за какво е при дизела та да знам какъв ще е ефекта ако се прецака.При бензиновите командва инжекторите ама при мен какво прави не открих.
След това максимално развих шпилката 3 и 4 дето натиска буталото на горния цилиндър.Започна да отделя по-добре но и да зацепва по-горе.


Изображение


за модела до 07/97
a: 186-211 mm
b: 5 mm
c: не по-малко от 56 mm

за модела след 08/97
a: 196-204 mm
b: 5 mm
c: не по-малко от 52 mm

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Юни 2012, 05:45 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 11 Фев 2011, 16:48
Мнения: 226
Местоположение: Плевен
skype: hvasileff
Колега аз имах същия проблем. Педала падаше долу и не можех да включвам скоростите. Направо ми настръхна косата като знам горе-долу колко е нов съединител. Оказа се, че наистина трябва да отделя по-горе като си заминава. Проблема при мен се оказа горната помпа. Майстора я извади и я почисти, защото имаше мизерии и се беше запушило клапанчето на буталото. Сглабяне обратно и всичко се оправи /съединитела се върна/. Той ме посъветва да си сменя спирачната течност, ама аз още карам така. Така, че ако искаш си направи една профилактика на горната помпа.

_________________
Mazda Premacy 2,0 DITD 2002 г.
Mazda 626 2,0 DITD 2000 г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Юни 2012, 08:54 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1131
Местоположение: София
Миналата година смених горната а сег и долната с нови корейски по каталог.В момента вдигнах педала извън нормите нагоре и сега включвам на магия като го забивам чак долу до пода.Направи ми впечатление че когато поставях долната помпа прибрах много малко стеблото което натиска вилката.Според мен това говори за къс ход на вилката и не добро отделяне.Не знам как трябва да бъде но предполагам че буталото трябва да е максимално прибрано при свободно положение.Тия дни ще опитам да подложа нещо , но не виждам защо при всички верни технически параметри не се получава както трябва.

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Юни 2012, 20:25 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 11 Фев 2011, 16:48
Мнения: 226
Местоположение: Плевен
skype: hvasileff
Значи все пак може да съм прав. Направи профилактика на горната помпа и тогава подлаагай.

_________________
Mazda Premacy 2,0 DITD 2002 г.
Mazda 626 2,0 DITD 2000 г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Юни 2012, 22:04 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1131
Местоположение: София
bloiler написа:
Значи все пак може да съм прав. Направи профилактика на горната помпа и тогава подлаагай.

Ами тя е чисто нова на една година.Не ми се вярва да дава проблем.

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Юни 2012, 10:35 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 11 Фев 2011, 16:48
Мнения: 226
Местоположение: Плевен
skype: hvasileff
И моята работеше, но в самата течност имаше боклуци, които бяха запушили клапанчето. Аз не сам сменял гумички, само я изчистих.

_________________
Mazda Premacy 2,0 DITD 2002 г.
Mazda 626 2,0 DITD 2000 г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Yandex [Bot] и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб