Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 22:27

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 26 Дек 2018, 11:40 
Offline
любител

Регистриран на: 26 Дек 2018, 11:03
Мнения: 2
Местоположение: Казанлък
Здравейте драги колеги.Честито Рождество Христово!
От 5 дни в ръчичките ми попадна въпросната маздичка която е 98г и има газов инжекцион.Понеже това ми е първият досег с нещо японско имам няколко въпроси:

Относно обслужването-ремъци, ролки, масла, филтри.Насочете ме какви трябва да са, какви ползвате вие и колко мангизи излиза това глезене.

Ходовата част-С нея как стои въпроса,предполагам не е чупливо като алуминиевото на ауди,а и цените на частите няма да са такива.В момента я усещам, че има външно ляво каре за смяна, нещо леко чука пак от ляво и при по-невнимателен оглед в моторният отсег видях, че тампоните на макферсона са напукани.

ПРОБЛЕМ-От 2 дни при въртене на контактния ключ не се случва нищо....Само се чува реленце около жабката и до там..Трябва няколко пъти да пробвам с въртене докато стартера захапе.Имал съм подобен проблем но тогава стартера въртеше но не палеше.Оказа се клеморед, не знам дали и тук не е това.Искам да поясня, че лампата на имобилайзера си гасне нормално и нито свети постоянно нито мига.При удобно време ще огледам около жабката от къде се чува релето, ще видя в какво състояние е, както и другите около него ако има.След това ще трябва да се насочвам към стартера явно.Който вчера в студа не успях да видя къде се намира, но не съм и гледал много мното.Да ме насочите на кое да обърна внимание или към евентуална причина за проблема.

Хидравликата-Абе хора,хидравлика на волана има ама защо е толкова твърда...??Разбрах, че оригинално не е много лека.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Дек 2018, 10:32 
Offline
любител

Регистриран на: 20 Мар 2015, 08:06
Мнения: 24
Местоположение: Поморие
Да ти е честита. Няма страшно, послушна кола е. Консумативите както при другите коли - от големите вериги магазини за авточасти.
Окачването е много здрао - цените нормални. Тук обаче отзад нямаш задница, а предница - не знам дали разбираш на къде бия :)
Има какво да чука, нека я прегледа някой, който е с акъла си. Разликата тук е, че европейските коли се разчукват на 3 месеца, а тази най-много веднъж да я направиш докато я имаш.
На стартера трябва да се провери шалтера - обърни внимание дали от самия сартер се чува изщракване, когато завъртиш ключа. Ако се чува значи контактите на шалтера са нагорели. Ако не - търси назад проблема.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Май 2019, 12:14 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 26 Дек 2018, 11:03
Мнения: 2
Местоположение: Казанлък
Колеги, от два дни след като качвах Шипка ми замириса на поизгоряло и колата започна да си държи високи обороти на свободна.1500-2000-3000...Колкото си реши сама.Преди това я водих на газаджия защото трудно прехвърляше.Оказа се, че е пукнат радиатора, доляли вода и се оправи прехвърлянето.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 3 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб