Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 18:17

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 24 Сеп 2022, 16:03 
Offline
любител

Регистриран на: 24 Дек 2016, 14:02
Мнения: 6
Местоположение: Русе
Здравейте .
Вече 28 години карам тоази автомобил и досега не съм ималм проблеми никакви. Но за всяко нещо си има начало. Проблема е следния . Колата си пали без никакжи проблеми , има стабилни ниски обороти без никакви отклонения. Когато подам от педала газ колата вдига 2000 оборота и ги сваля на 1000 без да гасне . Повече от тези обороти неможе да развие . Нещо като авариен режим но едвали . Направих диагностика както е описано но не дава никаква грешка . Днес съм проверил с уред температурния датчик , TPS, датчика за нулевото положение на дроселовата клапа , дебитомера , датчика са въздуха, стойностите на ламбда сондата , всичко сие в нормите както е описано от производителя. Нищо нередно не открих .Проверих за нерегламентиран въздух да постъпва между дебитомера и клапата няма . Има нещо което явно пропускам . Моля Ви за съдействие идеи защото моите свършиха . А съм от Русе ако някой знае къде могат да ми погнат в Русе нека сподели .
Благодаря предварително на всички които се отзоват на молбата ми .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Сеп 2022, 23:14 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3460
Здравей, колега!
На твое място бих измерил налягането на горивото - на помпата и в рейката. Първо обаче извади маркучето за вакуума на горивния регулатор в началото на рейката. Ако е мокро и мирише на бензин, регулаторът е пробил.
И само за всеки случай, измери напрежението на алтернатора, въпреки добрите стойности на измерените датчици.
Поздрави!

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Сеп 2022, 05:09 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 24 Дек 2016, 14:02
Мнения: 6
Местоположение: Русе
Здравейте . Извинявам се пропуска . На колата има поставен газов инжекцион и работи корекно . Но за жалост проблема е един и на газ и бензин . А за въпросния регулатор го знам и съм си поставил безцветни маркуч на вакумаи си го следя. Явно нещо пропускам което е общо за газ и бензин . Днес ще подменя основния компютър на колата , имам коректен такъв . Но надали ще е от там . Вече карам на посоки , изпуших от всякъде. А и в сервизите ми отказват с мотива стара била.
Лек тен ти желая.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Сеп 2022, 09:21 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3460
Покрай газата, най-елементарното - възможно е да смесва горивата. Ефектът е както го казваш.
Възможен е и дефект в бобината, който се проявява в определен температурен диапазон, от което следва мижава искра и калпаво запалване. В ниските обороти държи криво-ляво, но нагоре умира.
Причината все ще лъсне и от опит знам, че обикновено е най-тривиалната, поради което и най-пропусканата. Човек все търси в сложното, а японецът така го е направил, че сложното надживява колата.

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Сеп 2022, 12:09 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 24 Дек 2016, 14:02
Мнения: 6
Местоположение: Русе
Здравей . Не смесва горива . Не става въпрос за давене . Може и да ли да ми кажеш каква е модификацията да високоволтовата бобина в делското S5 . Точно дига 2000 оборота и ги сваля на 1000. Ниските и обороти са перфектни без никакви аномалии. Затова и моите усилия вече сочат към делото . Руснаците му казват тумблер. Благодаря ти за твоите усилия да помогнеш.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Сеп 2022, 21:40 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3460
Виж тук - https://www.drive2.ru/l/543906413101974829/
Има снимка на конкретен модел на бобина.
Между другото, проблемите със затворените в делкото бобина и комутатор в делкото ги реших кардинално - изведох външни бобина и комутатор.
Същевременно обслужих делкото със смяна на семеринга на вала и о-пръстена, понеже и вътре, и вън се стичаше масло.

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Сеп 2022, 05:09 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 24 Дек 2016, 14:02
Мнения: 6
Местоположение: Русе
Благодаря ти отново . Днес ми пристига ново делко и се заемам с подмяната а старото ще го извадя и ще го обслужва. Само още един въпрос когато го махам старото палеца да е срещу 1 цилиндър и маркировката на вала да 0 градуса има на Т белега ? .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Сеп 2022, 19:00 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3460
На вала и корпуса на делкото, има белези точно зад червяка. Белега на коляновия вал на Т и това е.

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб