Здравейте, колеги,
От близо 3 години карам Мазда 2 1.4 CD (DY), модел 2006. Като цяло не съм имал проблем с нея и това ми даде увереност, че мога да разчитам на колата, тръгвайки за Германия. Да, ама не, както казваше един популярен журналист от миналото ... пълня резервоара в Ямбол и още на Нова Загора при опит да изпреваря тир с около 120-130 км/ч, предницата заби и светнаха по таблото всички лампи. Същото се повтори и потрети, затова спрях и долях 2 добавки на Бардал за почистване на дюзите. Никакъв ефект. Сигурно съм достоен за световен рекорд по инат, защото в това положение, пълзейки с 80-90 км (не повече от 2000 об.) стигнах чак до Франкфурт. Първото, което предположих е горивото от съмнителната ямболска бензиностанция, която първоначално заредих и затова смених филтъра - никакъв ефект. Възможно ли е това да се дължи на проблеми с дюза? Четох някъде, че причината би могла да е и в зацапана геометрия на турбо или клапан за високо налягане на гориво? Има ли нещо, което бих могъл да направя преди да отида на сервиз и да ми одерат кожата или да си я търкалям така няколко месеца, преди да я хвърля обратно в БГ и да си купя друга?
Благодаря предварително на отзовалите се!
|