Колега, нека не пълним форума с еднородни теми. Има достатъчно писано за горива, добавки, бензиностанции. Иска се първо да се прочете.
-
https://forum.mazdabg.com/viewtopic.php ... 0%BA%D0%B8-
https://forum.mazdabg.com/viewtopic.php ... 0%BA%D0%B8-
https://forum.mazdabg.com/viewtopic.php ... 0%BA%D0%B8-
https://forum.mazdabg.com/viewtopic.php ... 0%BA%D0%B8Ето я и търсачката с резултатите:
https://forum.mazdabg.com/search.php?ke ... 0%BD%D0%B5И накрая моите 5 стотинки по темата са, че всичко е много относително - като се почне от състоянието на автомобила, дали е нов, дали му е дошло времето и системата ти е затлачена, дюзите прекацаки и т.н., минем през различните бензиностанции с различни фирми собственици и франчайз и стигнем до различните партиди на горивата.
Истината е, че наистина горивата в България са по-кофти от тези в повечето европейски държави, но ключовият фактор е, че основно се карат коли-дараци на +400-500 000 км. и няма как да очакваш от тази техника да е в идеално състояние. После горивата, та горивата. Имаме доста служебни дизелови автомобили от различни марки (били са новозакупени) еми всички са на по 100-200 000 км. и проблем с горивната система не е имало на никой. Не са слагани никога добавки и не е сипвана никога скъпа нафта. Стоят на плаца на открито зиме и лете.
За мен ако няма проблем колата, добавка не и трябва. Скъпа нафта също. Зареждайте си от големите бензиностанции и не би трябвало да имате проблеми.
П.С. И да дпопълня, понеже съм карал същия мотор 1.6 hdi, само че във Форд, абсолютно никакво значение нямаше във поведението на автомобила с различно гориво от различни бензиностанции. Моторът е много кекаф и претенциозен, но когато е изряден, няма треперения на обороти и др. симптоми, който споменаваш. Търси проблемът под капака ти, а не в цвета на пистолета на колонката.
П.С.№2 Ето една много дебела тема от друг форум:
https://www.skoda-bg.com/forum/viewtopic.php?f=86&t=326