Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 04 Апр 2020, 00:23

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 07 Фев 2020, 13:47 
Offline
любител

Регистриран на: 01 Юни 2019, 16:39
Мнения: 13
Местоположение: Испания
Здравейте и моля за съвет,
Вчера след 20/25км каране на магистрала и вече в градски условия усетих като вибриране леко все едно минаваш по камачета, незнам и светна чека на мотора. Паркирах нормално след половин километър но усетих все едно е загубила мощност. После отворих капака маслото ми се стори доста над максимума, беше и под лек наклон но...
После свързах китайски одб блутут и ми излезнаха като грешки P0471 и P2262.
Говорих с майстор днес и ми каза че може да е от ДПФа...колата е на 120хил км. , сега е при него да видим какво ще каже. :cry:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Фев 2020, 22:42 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 01 Юни 2019, 16:39
Мнения: 13
Местоположение: Испания
Днес ми рестартираха грешките, всичко било в нормите, филтри турбо, източихме малко масло и така ще я пробвам тия дни...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2020, 14:55 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1096
Местоположение: София
Най вероятно е правила регенерация. Нормално е да вкара нафта в маслото при този процес. Би трябвало на щеката за маслото след максимума да има още един белег при достигането на който е задължителна смяната. Източването не е желателно защото не знаеш колко ще се разреди маслото следващия път. Задължително масло 5w30 със спесификасия по ACEA C1.


Прикачени файлове:
IMG_0193.JPG
IMG_0193.JPG [ 129.35 KiB | Прегледано 383 пъти ]

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007
Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2020, 17:28 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 01 Юни 2019, 16:39
Мнения: 13
Местоположение: Испания
Източихме до минимума и ще му долея ново малко ползвам на Мазда дпф 0 по 30 мисля беше. Понеже е само на 6-7 хил това масло.
Инъче ме притесняват грешките, дали са от това или е нещо друго...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Фев 2020, 22:23 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 01 Юни 2019, 16:39
Мнения: 13
Местоположение: Испания
След 150 км пак светна чека и загуби мощност колата. Посъветва ме приятел да проверя на турбото клапаните който отварят и затварят значи на горната клапа(westegate) се движи нормално пръчицата, а на долното турбо не успях да го помръдна. Ходих в друг сервиз и на диагностиката излиза че е дисконектед, майстора натисна конект и се чува цък от мотора и чека изгасва, после подава леко газ и пише дисконектед,.... Дали е блокирала самата клапа и не пуска първата турбина... Не знам в сряда ще разглобят да видят. Инъче продават ли се тези части за турбото? В мазда тук в Испания продават комплект цяло турбо 2200евро без ддс....


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2020, 14:52 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 01 Юни 2019, 16:39
Мнения: 13
Местоположение: Испания
Бях в друг сервиз и гледаха клапи на турбото маркучи, накрая смениха мап сензора за налягането и уж добре, направиха регенерация на ПДФа и така след 100 и няколко км пак светна чека усетих моментния разход да се покачва надолу по баир вече на влизане в градско и звука ми се стори грозен от двигателя..и след това светна чека...пак пуснах одбто и същите грешки... :evil: :evil: :? :( :cry:

да добавя че и старт стоп усетих че не работи точно бях на бензиностанцията 10 км преди да светне


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Мар 2020, 00:09 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 01 Юни 2019, 16:39
Мнения: 13
Местоположение: Испания
Бях в мазда и смениха още един сензор за газовете но преди това се беше появил неприятен звук от двигателя...
Казват че турбото филтрирало масло в колектора и било за смяна ...трябвало да се изчистят тръби и не знам там още какво,
трябвало да се отвори тапата на двигателя да проверят вала дали бил износен...?

Та въпроса ми е ако сменя турбото с рециклирано от германия и се изчистят тръбите после ако е износен вала пак ли ще замине новото турбо ? Искат 207 евро само да отворят капака да проверят вала.... Помогнете моля....


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Мар 2020, 20:34 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 11:43
Мнения: 516
Местоположение: Варна
МиленП написа:
Бях в мазда и смениха още един сензор за газовете но преди това се беше появил неприятен звук от двигателя...
Казват че турбото филтрирало масло в колектора и било за смяна ...трябвало да се изчистят тръби и не знам там още какво,
трябвало да се отвори тапата на двигателя да проверят вала дали бил износен...?

Та въпроса ми е ако сменя турбото с рециклирано от германия и се изчистят тръбите после ако е износен вала пак ли ще замине новото турбо ? Искат 207 евро само да отворят капака да проверят вала.... Помогнете моля....
Предполагам турбото е заминало заради кофти(мръсно) масло. Логично е да има поражения и по валовете на двигателя.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

_________________
CX 5 2016 2.5 G


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Yandex [Bot] и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб