Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 13 Юли 2020, 12:40

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 52 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 13 Май 2009, 13:58 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3

Регистриран на: 17 Мар 2009, 18:51
Мнения: 127
Местоположение: София
Здравейте,
появи се нещо странно което ме притесни и реших да попитам дали на някой му се е случвало и от какво може да е. Колата е 1,6 ЦДТИ Мазда 3.

Когато карам извънградско по равен път с около 80-90 км обоортите са малко под 2000 и дурйа неподвижно педала на газта в даден момент колата забавя изведъж (чуството е сякаш изведнъж си свалил с 15тина км скоростта, но километража не отчита промяна) сякаш съм отпуснал педала на газта, а аз не съм си мърдал крака. Като размърдам педала се нормализира и след някво време пак го направи. Прави ми го веднъж и на по ниска предавка пак около 2000 обороота и затова реших, че е свързано с оборотите, а не с километрите.

Един единствен път се получи до сега когато това забавяне не се промени при промяна на педала на газта. и тогава реших да вкарам на по ниска предавка и оборотите скочиха, но скороста не се промени както си беше фиксирана на 80 км някъде там си остана. Това стана за около 3-4 секунди и после се оправи от тогава ми се е получавало само това което описах отначалото. Силно се надявам да не е нещо сериозно, но не знам куде мога да го диагностицирам защото се получава от време на време при по висока скорост. Ще съм благодарен за съвети.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Май 2009, 19:49 
Offline
любител
Аватар
2005 Mazda 3

Регистриран на: 15 Мар 2009, 20:21
Мнения: 29
Местоположение: София
:D Ние май си имаме еднакви коли (по- дефекти). Имах го същото когато я подкарах. От 2000 до към 2200 все едно изключва турбото и това го прави когато я настъпвам лекичко. Като си я ръчкам няма проблеми. Накрая доста се влоши и почна да прави димни завеси отзад :D . При нен се оказа че спукана една тръба до интеркулера (поне е имаше удар от дясно и не е залепена както трябва). Оправих тръбата и сега върви доста по- добре и не пуши. Засега не го усещам да го прави пак, но едно приятелче което работи в Ситроен (поне двигателя е същия и за Пежо и за Форд и Ситроен) каза, че дефектирал един клапан за турбото и може и от него да го прави. :)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Май 2009, 22:46 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 18:51
Мнения: 127
Местоположение: София
Хаха колега тъкмо мислех да те питам в другия пост и за това нещо, но явно си ме изпреварил :P. Явно тези проблеми не са само при мен а са някакви стандартни за тая мазда. Дано и при мен се окаже нещо дребно това с загубата на мощност, че чуя ли ремонт на двигател и получавам обрив. С тия нови системи и комон рейли ме е страх и нафта да сипвам, но на въздух не върви. За сега зареждам само от ОМВ, но и това не е гаранция. Не знам вече какво да правя. А иначе майстора ми каза да сипвам добавка СТП за дизел на всеки 2000 км. Понеже нашата нафта е по зле от европейската и с тази добавка малко се "пооправяла" и почиствала дюзите. Незнам до колко работи но сипах веднъж и почти пресуших един резервоар с нея. Не мога да преценя ефекта за сега, дано само да няма негативни.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Май 2009, 22:55 
Offline
маниак
Аватар
2006 Mazda 3

Регистриран на: 22 Апр 2007, 20:58
Мнения: 836
Местоположение: España
Това може би е от турбото както спомена колегата dimitoo ,един приятел който си беше закарал колата на ревизия на 2500км взема я от сервиза,тръгва си за Бг и след 150-200км колата забива муцуна,вика пътна помощ,връщат я обратно в сервиза ,а те глупаците да вземат да забравят да стегнат някакъв маркуч ли там какво към турбото.Така че не се шашкай дано да е нещо елементарно


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 15 Май 2009, 08:41 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 18:51
Мнения: 127
Местоположение: София
Ами карах я на диагностика и се оказа, че трупа някакви грешки в компютъра и май грешките идват от дебитомера :cry: А тоя смотан дебитомер е 4 цифрено число. :evil: Ще видя още какво може да се открие преди да почне да се прави ремонт. Понякога едно нещо дава грешка в друго и си мислиш, че си го оправил а ти си сменил здравото и само си се набутал цифра пари.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Юни 2009, 15:43 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 18:51
Мнения: 127
Местоположение: София
Дайте идея къде мога да я закарам да я диагностицират пак и да ми кажат в крайна сметка какво да сменям и кой може да ми го смени. Стар моторс от сега ви казвам да не ми го предлагате :evil: ,но ще съм благодарен на някой ако ме опъти другаде.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Юни 2009, 11:19 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 02 Мар 2007, 16:43
Мнения: 104
Местоположение: Plovdiv
Hypnoticbg написа:
Дайте идея къде мога да я закарам да я диагностицират пак и да ми кажат в крайна сметка какво да сменям и кой може да ми го смени. Стар моторс от сега ви казвам да не ми го предлагате :evil: ,но ще съм благодарен на някой ако ме опъти другаде.


И що нещеш в оторизирания сервиз, шанса да са чували за твоя проблем, при тях е най-голям :idea: ............ Ама пък ти си знаеш, пожелавам ти успех!

_________________
Good luck


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 04 Юни 2009, 16:40 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 18:51
Мнения: 127
Местоположение: София
Ами щото съм ходил и друг път на такива оторизирани сервизи и знам какво правят и как почват да подменят половината части щото мислят, че е от тях. И те карат да си ги купиш от тях на двойна цена а всъщност трябва да смениш съвсем друга част. Това ти го казвам понеже съм си патил. И други хора са ми го казвали за техните коли.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2009, 10:45 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 18:51
Мнения: 127
Местоположение: София
Ако се навие някой с мазда като мойта да сменим дебитомера само за проба да видя дали ще се оправи проблема. Ще съм много блаодарен. Пиенето и яденето е от мен. (Ако се окаже, че не е от него съм напред с 1000лв :P )


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2009, 22:59 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Юни 2009, 21:56
Мнения: 1
http://cgi.ebay.it/Debimetro-Originale- ... 1|294%3A30

Ако все пак се окаже дебитомера не бързай да купуваш. Този двигател се монтира на доста коли така,че вероятно има и по добри цени от 1000лв


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2009, 00:00 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 18:51
Мнения: 127
Местоположение: София
Не съм се затичал много. Само се надявам като не работи коректно да не прецака нещо друго по двигателя или по някоя система. Мерси за линка. За сега искам да разбера какво и е точно и тогава ще предприема някакви ремонти.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Юли 2009, 11:44 
Offline
любител
2011 Mazda 3

Регистриран на: 14 Юни 2009, 21:05
Мнения: 61
Местоположение: София
Здравейте! От вчера и аз съм горд собственик на Мазда 3, 1.6 дизел.
Обаче... колата не върви... няма грам уксорение. На тест драйв-а (преди около две-три седмици) също не тръгна добре, но изведнъж се разработи и този проблем изчезна. От вчера навъртях около 70 км, ама проблемът си остава... Моят майстор ми обясни, че най-вероятно това е от автомивката (знаете как излизват двигателите, за да им докарат търговски вид). Утре колата влиза в бокса, за да й сменят всички консумативи. Та, въпросът ми е, трябва ли да съм подготвен за "лоша новина"?

Другото нещо което забелязах е, че страничните огледала са отвратителни!!! Увеличават образа и по никакъв начин не мога да се ориентирам в пространството. Коли, които са на 20 метра зад мен ги виждам в огледалото, все едно са на метър-два. Да не говорим за паркиране. Карал съм доста различни коли и никога не съм имал подобен проблем. Дали е възможно да ги сменя?

Иначе като цяло колата е чудесна и съм доволен от покупката...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Юли 2009, 12:49 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 18:51
Мнения: 127
Местоположение: София
първо колега да ти е честита новата кола и да те слуша на пътя.
второ докато не я погледнат в сервиза никой не може да ти каже каква ще е лошата или добрата новина.

Повечето коли са наред, при покупка на автомобил който не е с "найлоните" винаги може да изникне нещо занапред. Никога няма гаранция как е подържана тая кола от предишния собственик, но това никога не е спирало някой да си вземе кола, така че карай смело и не се бой (ако я подържаш колата ще те слуша)

Относно огледалата, може би е въпрос на навик. Аз започнах да свиквам с "зоом-а" но поне имаш много хубава видимост и виждаш нещата отдалече. Не мисля че това е недостатък просто е различно от това което си свикнал.

Предполагам ще имаш същия проблем с километража понеже и той е нестандартно разположен и познати които са я карали държат по високи скороста като гледат стрелката с периферното си зрение. Това също го намирам за очарователно - разчупването на стереотипа.

От мен съвет не се опитвай да пестиш от нафта. Сипвай само Премиум дизел. Аз сипвам само от ОМВ. В България навсякъде нафтата е по -кофти от европейската, но ОМВ единствени "се опитват" да държат някъв контрол върху това. Ако си я карал с европейска нафта ще усетиш разликата. Друго много важно - маслото се сменя задължително на 10К км. Иначе рискуваш да правиш клапани на турбото.

Въпреки не добрата подръжка от предишния собственик която ми доведе малко главоболия, съм много доволен от автомобила. За разлика от бензинките тук не е необходимо да идеш в червените обороти за да усетиш моща на двигателя. Внимавай при тръгване от светофари защото някои коли още не са се изтеглили от кръстовището :D


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Юли 2009, 13:10 
Offline
любител
2011 Mazda 3

Регистриран на: 14 Юни 2009, 21:05
Мнения: 61
Местоположение: София
Мерси много!
Като цяло колата ми е пъргава само на теория... за сега... Като тръгвам на светофар имам чувството, че съм яхнал шевната машина... Дано е нещо дребно... Утре ще разбера и ще пиша...
Колоко до бензина - това е последното нещо, от което ще спестя... патил съм си вече:)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Юли 2009, 13:25 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 02 Мар 2007, 16:43
Мнения: 104
Местоположение: Plovdiv
Hypnoticbg написа:
първо колега да ти е честита новата кола и да те слуша на пътя.
второ докато не я погледнат в сервиза никой не може да ти каже каква ще е лошата или добрата новина.

Повечето коли са наред, при покупка на автомобил който не е с "найлоните" винаги може да изникне нещо занапред. Никога няма гаранция как е подържана тая кола от предишния собственик, но това никога не е спирало някой да си вземе кола, така че карай смело и не се бой (ако я подържаш колата ще те слуша)

Относно огледалата, може би е въпрос на навик. Аз започнах да свиквам с "зоом-а" но поне имаш много хубава видимост и виждаш нещата отдалече. Не мисля че това е недостатък просто е различно от това което си свикнал.

Предполагам ще имаш същия проблем с километража понеже и той е нестандартно разположен и познати които са я карали държат по високи скороста като гледат стрелката с периферното си зрение. Това също го намирам за очарователно - разчупването на стереотипа.

От мен съвет не се опитвай да пестиш от нафта. Сипвай само Премиум дизел. Аз сипвам само от ОМВ. В България навсякъде нафтата е по -кофти от европейската, но ОМВ единствени "се опитват" да държат някъв контрол върху това. Ако си я карал с европейска нафта ще усетиш разликата. Друго много важно - маслото се сменя задължително на 10К км. Иначе рискуваш да правиш клапани на турбото.

Въпреки не добрата подръжка от предишния собственик която ми доведе малко главоболия, съм много доволен от автомобила. За разлика от бензинките тук не е необходимо да идеш в червените обороти за да усетиш моща на двигателя. Внимавай при тръгване от светофари защото някои коли още не са се изтеглили от кръстовището :D


Дори и с "найлоните" както казваш, няма гаранция, че колата ще е в топ форма, историята помни сериозни дефекти и при нови автомобили.
Незнам как намирате разлика в мошноста и работата на двигателя, между нашата и чуждата нафта, поне аз не фащам разлика освен в качеството на пътните настилки осезаема разлика със скъпата нафта на Шел и ОМВ не намирам (за качество на горивото не говоря, за работа на двигателя и мощност) :wink: Изключително лошо впечатление ми направи унгарския Shell VPower дизел миналата есен ме таксуваха по около 3,60 лв за литър.

Маслото го сменям по предписанието на оторизирания сервиз на 15к километра около полвин литър доливам, но това констроктивен недостатък на този двигател (отдушника на маслените пари е доста близо до всмукателните клапани и си похарчвала) така ми казаха в Мазда Пловдив!

Много безавариини и със здраве :D

_________________
Good luck


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Юли 2009, 13:30 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 02 Мар 2007, 16:43
Мнения: 104
Местоположение: Plovdiv
kapet написа:
Здравейте! От вчера и аз съм горд собственик на Мазда 3, 1.6 дизел.
Обаче... колата не върви... няма грам уксорение. На тест драйв-а (преди около две-три седмици) също не тръгна добре, но изведнъж се разработи и този проблем изчезна. От вчера навъртях около 70 км, ама проблемът си остава... Моят майстор ми обясни, че най-вероятно това е от автомивката (знаете как излизват двигателите, за да им докарат търговски вид). Утре колата влиза в бокса, за да й сменят всички консумативи. Та, въпросът ми е, трябва ли да съм подготвен за "лоша новина"?

Другото нещо което забелязах е, че страничните огледала са отвратителни!!! Увеличават образа и по никакъв начин не мога да се ориентирам в пространството. Коли, които са на 20 метра зад мен ги виждам в огледалото, все едно са на метър-два. Да не говорим за паркиране. Карал съм доста различни коли и никога не съм имал подобен проблем. Дали е възможно да ги сменя?

Иначе като цяло колата е чудесна и съм доволен от покупката...


Относно невървежа, на прима виста се сещам за евентуални проблем в електрониката и лошо дозиране на горивната смес, от механиката подобни симптоми има при при загуба на налягането от турбината или тръбите след нея към всмукателния колектор!!!???

_________________
Good luck


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Юли 2009, 13:34 
Offline
любител
2011 Mazda 3

Регистриран на: 14 Юни 2009, 21:05
Мнения: 61
Местоположение: София
пророних сълзичка докато четох поста ти....

подозирам, че проблемът идва от турбината... имам чувството, че изобщо не се включва.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Юли 2009, 10:08 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 18:51
Мнения: 127
Местоположение: София
Цитат:
Tod

Дори и с "найлоните" както казваш, няма гаранция, че колата ще е в топ форма, историята помни сериозни дефекти и при нови автомобили


Относно колите с "найлоните" наистина няма гаранция. Наскоро ми разказваха за пежо 207 от магазина до вкъщи на един познат му изгорела бензиновата помпа, но шанса колата да има повече проблеми е когато не я вземеш от магазина.

Така че каквото и да си говорим кола втора употреба има много по голям шанс да има проблеми.

Цитат:
Tod

Незнам как намирате разлика в мошноста и работата на двигателя, между нашата и чуждата нафта


Относно разликата в работата на двигателя има при различната нафта. Както всеки бензин има октаново число така и нафтата има цетаново число което определя процентното количество на най-лесно възпламеняемо вещество цетан в горивната смес в сравнение с количеството на най-трудно възпламеняемото вещество алфаметилнафталин.
Това число за България и за чужбина се различава. Има още редица показатели като частици сяра в единица обем и т.н. Всичко това влияе на правилното изгаряне и от там променя поведението на двигателя


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Юли 2009, 11:11 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 02 Мар 2007, 16:43
Мнения: 104
Местоположение: Plovdiv
Hypnoticbg написа:
...........


Напълно съм съгласен, че остатъчния ресурс на автомобилите, втора ръка е неясен и вероятноста да си сложиш таралеж в гащите е в пъти по голяма! :wink:

Относно горивото- при автомобил 110кс разликата може да се хване само с апаратура, мое мнение което е формирано от практиката!

_________________
Good luck


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Юли 2009, 13:11 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 18:51
Мнения: 127
Местоположение: София
Ами тъй като не съм карал с чужда нафта не мога да ти кажа дали се усеща. Просто ти давам закономерности които са доказани. И съм чувал от приятели че се усещало (такива които са си докарвали те колите отевропа)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Юли 2009, 13:56 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 02 Мар 2007, 16:43
Мнения: 104
Местоположение: Plovdiv
Hypnoticbg написа:
Ами тъй като не съм карал с чужда нафта не мога да ти кажа дали се усеща. Просто ти давам закономерности които са доказани. И съм чувал от приятели че се усещало (такива които са си докарвали те колите отевропа)


Аз съм карал с чужда нафта не веднъж и за това така упорито го твърдя :)

_________________
Good luck


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Юли 2009, 19:34 
Offline
фен
2005 Mazda 3

Регистриран на: 04 Апр 2009, 07:23
Мнения: 228
Аз от 3 месеца карам Тройка (правилната тройка) 1.6 турбо-дизел. Изключително съм доволен от автомобила. Понеже преди съм карал главно бензини или големи дизели, първите дни имах проблем със свикването. До около 2000 оборота колата не реагираше така, както атмосферния бензин, който карах преди това. Това ме тревожеше донякъде. Но когато мине 2000 оборота (плюс - минус малко) турбото се включва и все едно колата получава ритник отзад и ускорението е чудно.
Та мисълта ми е - възможно ли е това да е просто субективно усещане от сравнително слабото ускорение до включването на турбото. От друга страна си мисля, че това ускорение след включването на турбото не може да не се усети. Усеща се дори на пета и то доста.

P.S. Та да използвам темата да задам и аз въпрос - нормална ли е това рязко стартиране на турбото - някъде бях чел, че на този автомобил включването на турбото било плавно - но това, което се случва е обратното на плавно. Всъщност това, което се случва при мен винаги ме изненадва изключитено приятно и е доста неприятно за някой, който решава хитро да ме изпревари отляво на светофара.
Питането ми е да си сверя часовника с други собственици.
Поздрави!

За дизела от ОМВ поддържам с две ръце. Дори и Спринт-дизел е доста по-добър от дизелите на повечето други бензиностанции, от които съм зареждал. Но все пак разликата не е чак толкова фрапираща като цена и по-добре е Премиум дизела наистина.
Един път пробвах със скъпия дизел на Петрол... За проба. Ами не се разбра с Маздата.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Юли 2009, 20:59 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 18:51
Мнения: 127
Местоположение: София
Колега да ти е честита маздичката. Мойта е по същия начин. Малко по тромава до 1800 оборота и от там сякаш някой я рита отзад. Усещането е страхотно. Доста хора се изненадват като тръгнат да ме дърпат на светофара. За съжаление не ме настигат да ме питат защо се изстрелва така понеже не могат да ме видят от кълбото дим което излиза като я изрежа :) . За небегачка е доста бърза. Преставям си какво прави новата 6-ца 2.2 ЦДТИ 185 коня :roll: щом тази полита така.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Юли 2009, 21:24 
Offline
фен
2005 Mazda 3

Регистриран на: 04 Апр 2009, 07:23
Мнения: 228
И при мен има малко черен дим, ама чак облак... Това го отдавам на факта, че моята е произведена малко преди средата на 2005, от когато слагат фолтър за твърди частици.
Та и в първия пост съм писал въпроса си - да не би колегата евентуално да се заблуждава от точно тази мудност преди турбо-ритника.

Замислил съм да се облажа с пауърбокс - за цялостен чиптунинг не ми стиска, но за външна кутийка се замислям отдавна - обещават между 280 и 300 Nm и някъде към 140 коня. Чудо!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Юли 2009, 21:53 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 18:51
Мнения: 127
Местоположение: София
Да и аз си го мислех, но не ми се дават толкова много пари за тунинг. А черния дим не е толкова много просто така се изразих. Тя и мойта е някъде 2005-та. Сигурно е същата като твоята. А относно мудноста преди 2000 оборота не е толко мудна просто сравнение с ритника ти се струва мудно.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Юли 2009, 23:12 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3

Регистриран на: 11 Юли 2009, 11:51
Мнения: 414
Местоположение: София
здравейте. и аз преди седмица си купих 3ка дизел 110коня. при мен на ниските скорости ( 1,2,3та) се усеща когато се пусне турбото, но проблема ми идва на по-високи скорости, например на магистрала изпреварването е малък ужас, ако карам със 100 и искам да изпреваря няма турбо няма дявол - все едно греба с лодка - никакво ускорение. иначе съм вдигал до 170км/час. . Според вас от къде идва проблема? Това ми е първия дизелов автомобил и може би преценката ми е субективна, но просто тази несигурност в изпреварванията ме изнервя :x


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Юли 2009, 07:55 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 02 Мар 2007, 16:43
Мнения: 104
Местоположение: Plovdiv
kiroslavov написа:
здравейте. и аз преди седмица си купих 3ка дизел 110коня. при мен на ниските скорости ( 1,2,3та) се усеща когато се пусне турбото, но проблема ми идва на по-високи скорости, например на магистрала изпреварването е малък ужас, ако карам със 100 и искам да изпреваря няма турбо няма дявол - все едно греба с лодка - никакво ускорение. иначе съм вдигал до 170км/час. . Според вас от къде идва проблема? Това ми е първия дизелов автомобил и може би преценката ми е субективна, но просто тази несигурност в изпреварванията ме изнервя :x


До 140-150 кв/ч си ускорява доста сносно!
Може би има проблем колата!?

_________________
Good luck


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Юли 2009, 08:57 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 18:51
Мнения: 127
Местоположение: София
Може би наистина има проблем kiroslavov. Аз също съм доста доволен от изпреварванията с моята. Отиди на диагностика на двигателя може да има някакъв проблем. Ако си се качил на нея от 160 коня бензин може би ще ти се стори слаба :)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Юли 2009, 09:11 
Offline
любител
2011 Mazda 3

Регистриран на: 14 Юни 2009, 21:05
Мнения: 61
Местоположение: София
Явно проблемът ми е сериозен. Никакви ритници не усещам:) И ако днес от сервиза ми обявят 4 цифрено число за ново турбо, пича от автокъщата ще усети моите ритници...
В петък ходих до Пловдив: 150 на пета / 3000 оборота, обаче ми трябваха около 3 минути докато ускоря...
Иначе колата се държи перфектно на пътя... все едно карам по релси...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Юли 2009, 09:24 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 18:51
Мнения: 127
Местоположение: София
Стискаме палци да няма сериозен проблем. Смени ли маслото като я купи. Провери ли го какво е като я купува. Ако си я взимал италианка ония пед.ли не ебават да го сменят, а майстора ми обясни, че маслото смазвало клапаните на турбото и ако не се сменя редовно може да ти замине турбото.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 52 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: road_runner и 12 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб