Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 11 Авг 2020, 06:36

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 52 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Юли 2009, 10:22 
Offline
фен
2005 Mazda 3

Регистриран на: 04 Апр 2009, 07:23
Мнения: 228
Колега Kiroslavov, ами 100 на пета поне при мен е под оборотите за включване на турбото - малко, но е под. Аз поне ако съм на пета при около 100 км се подготвям - или от по-отдалече започвам изпреварването и тогава тъкмо в решаващия момент съм на около 110 в къдео турбото ме изстрелва, или ако няма време направо бутам на четвърта, където си е тъкмо на около 3000 оборота и турбото отново не ти дава да пипнеш педала на нафтата.
А относно проблема на kapet... Ами щом не се усеща, значи май не включва турбото. Дано да е някакъв малък дявол, че... Три минути до 150 е много бавно, ама много. Не съм мерил, но предполагам, че трябва да е някъде между 25 и 30 секунди. Пък ти можеш ли да не го усетиш и да го направиш на проблем когато е трябвало?!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Юли 2009, 11:01 
Offline
любител
2011 Mazda 3

Регистриран на: 14 Юни 2009, 21:05
Мнения: 61
Местоположение: София
На тест-драйва за малко го направи този проблем и след това се отпуши.
Колата мина диагностика преди да я взема.
Има един тънък момент, че м/у диагностиката (и тест драйва) и официалното разплащане изминаха около 3 седмици, в които не е ясно тва турбо дали не е проходило някъде...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Юли 2009, 12:19 
Offline
фен
2005 Mazda 3

Регистриран на: 04 Апр 2009, 07:23
Мнения: 228
Стига бе! Чак толкова нагло да са постъпили!! Отиди на една диагностика - не е много пари, пък ще стане ясно дали го има турбото или го няма. Аз съм от Стара Загора и наоколо няма някакви "оторизирани" сервизи, но отидох на единия от двата Бош сервиза и момчетата си свършиха работата доста добре според мен. Предполагам и при теб посещението в сервиз на Бош (примерно) ще поизясни нещата.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2009, 01:00 
Offline
любител
Аватар
2005 Mazda 3

Регистриран на: 15 Мар 2009, 20:21
Мнения: 29
Местоположение: София
Малко да повдигна темата!
В крайна сметка нчкой от оплакващите се оправи ли проблема с моментната загуба на мощност? При мен взе да става много дразнещо! Като я карам лекичко и стигне ли 2000 оборота забива и след 2-3 секунди замисяне тръгва и отзад изкарва кълбо дим. :evil: Някой има ли представа колко пари е диагностикатав Стар моторс?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2009, 08:54 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6103
Местоположение: На село...
Miro си оправи колата, пиши му на лично какво се оказа последно да знаеш какво е в крайна сметка :wink:

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2009, 10:40 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 18:51
Мнения: 127
Местоположение: София
Проблема при мен се оказа дебитомер. След смяната му сега върви прилично колицата. На мен ми помогнаха в сервиз Елиа в квартал Левски Г зад плувният басейн Вардаро.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2009, 10:43 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 18:51
Мнения: 127
Местоположение: София
dimitoo

Според мен не ходи в стармоторс и аз ходих на диагностика там от немай къде и тичане по майстори и ми казаха 3974 лв за турбо и гарнитури. В Елиа ми оправиха колата за 500 лв ремонта чистене на колектори смяна на въздушен филтър и дебитомер. Сега върви като нова


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2009, 20:44 
Offline
любител
Аватар
2005 Mazda 3

Регистриран на: 15 Мар 2009, 20:21
Мнения: 29
Местоположение: София
Днес се нервирах и реших да почна с филтрите. Като и махнах кората на двигателя се оказа, че пак имам спукана тръба (досега съм сменил един маркуч и една пластмасова тръба), този път точно преди всмукателните колектори. Звънях на няколко обяви за такива мазди на части, но се оказа, че всички такива тръби са продадени, явно е често срещан дефект. В стар моторс някакси не ми се искаше да питам :? Засега съм я залепил и всичко е нормално, но ще видим докога :twisted:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Юли 2010, 12:03 
Offline
любител

Регистриран на: 18 Яну 2010, 14:04
Мнения: 7
Местоположение: София
skype: p37r0va
Здравейте,

пиша в тази тема,защото ми се стори най-близка до моя проблем.
Аз не владея техническия език на авто монтьорите и искам да се извиня ако не се изразя някъде правилно,но в общи линии имам доста неприятен проблем с автомобила си.
Проблемът е следния,колата ми губи яко обороти и гасне.Ако я карам до 1.500 макс 2000 оборота се справя и не гасне,но над посочените се измъчва и гасне,което не ми позволява да я карам с повече от 30 км/ч.
Прочетох коментарите ви и почистих дебитомера,смених горивния и въздушния филтър,но ако преди това можех да я карам от 140-180 км/ч,резултатът сега е 30 км/ч.
Днес ходих в Супер Дизел сервиз и след тяхната диагностика резултатът е следния :

-твърде високо наляга на горивото / което автоматично отхвърля вариант да е помпата в резервоара /
- датчик за високото налягане
- регулатор за високо налягане
-инжекторите са ми ОК
-помпа за високото налягане

Тъй като в Bosch Diesel Service нямат нужния софтуеър за Мазда 3,ми препоръчаха да ида в мазда и съответно си запазих час за четвъртък.
Не знам какъв точно и е проблема,но дано не е помпата защото тази помпи за мазда 3 все още не се поправяли,а се сменят с нова,която от мазда ми обясниха че струва 6000 лв (WTF).
Силно се надявам да е регулаторът на Реъл тръбата,макар че не знам къде се намира и не ме и интересува,но поне са такива упасенията на инжинера в сервиза.който посетих.

Моля ако някой е имал сходен проблем да ми пообясни малко повече,за да съм по-наясно.

Благодаря ви предварително.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Юли 2010, 12:25 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 18:51
Мнения: 127
Местоположение: София
Ако питаш мен отиди първо в Елиа. Тези в официалния сервиз на мазда смъкват кожата и често проблема не е това което казват. Това е мое лично мнение на база моя опит с тях. Сервиза се намира в Левски Г до комплекс Вардаро. Телефона мисля че беше 0897 911 104. Моя проблем го решиха те след 2 месеца тичане по хиляди майстори.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Юли 2010, 12:34 
Offline
любител

Регистриран на: 18 Яну 2010, 14:04
Мнения: 7
Местоположение: София
skype: p37r0va
На твоята кола какво точно й имаше?
Честно казано днес беше четвъртия път,в който я качих на диагностика и все не могат да ми установят проблема.Макар че от Super Diesel ми казаха подозренията си,аз лично не искам да се разхождам като луда,за мен е важно да ми се установи проблема,а след това аз ще решавам какво да правя...ама така без да знам какво й е съм заникъде :(


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Юли 2010, 12:39 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 18:51
Мнения: 127
Местоположение: София
Ами аз съм описал в темата какво и се случваше прочети целият пост и ще виддиш. В крайна сметка се оказа дебитомер.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Юли 2010, 12:44 
Offline
любител

Регистриран на: 18 Яну 2010, 14:04
Мнения: 7
Местоположение: София
skype: p37r0va
Аз го четох,специално твоя коментар в темата,но ми е интересно гаснеше ли ти колата?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Юли 2010, 12:50 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 18:51
Мнения: 127
Местоположение: София
Не е гаснела, просто губеше мощност, но тя на скорост труддно ще огасне. Аз не съм я изключвал от скорост да видя дали ще угасне.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Окт 2010, 19:21 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Окт 2010, 18:05
Мнения: 9
Здравейте,
Имам абсолютно същия проблем с Мазда 3 1.6 Дизел. Загуба на мощност между 1100 и 2100 оборота и изпушване след като добие мощност. Само дето в началото беше леко а сега вече направо не може да се кара в ниските обороти. Явно си е фабричен дефект на тройките. В Супердизел на околовръстното до Царско село ми обясниха че не правят диагностика на Мазда 3. Ще взема да ги видя тия Елия дано са в час....


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Окт 2010, 20:21 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 18:51
Мнения: 127
Местоположение: София
На мен в Елиа ми я оправиха, проблема се оказа в дебитомера. В стар моторс не можаха да ми кажат какъв е проблема.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Окт 2010, 14:53 
Offline
любител

Регистриран на: 16 Фев 2010, 17:21
Мнения: 71
Колеги,

Интересува ме следното.
Чистих си дебитомера за да се освободя евентуално от гадното замисляне на двигателя около 2000 оборота.
Колата както може ни се сещате е 1.6 турбо дизел 110 к.с.
След чистенето нямам особена промяна. Направи ми впечатление обаче, че в този дебитомер видях само термодатчика, който е на две дълги крачета с червена главичка (като кибритена клечка) накрая. Не видях никъде тези важните финни нагреваеми жички, които би трябвало да дават информация на комп-а за въздушния поток.
Поне така е при дебитомерите на Форд и Пежо, които съм виждал.
Има единствено четири надлъжни на възд. поток метални елемента - дебели 1-1,5 мм и дълги около 10 мм. Разположени са успоредно един на друг.
Може ли някой да ми каже къде са навряни или да направи една две снимки на дебитомера си.

Мерси предварително!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Окт 2010, 16:23 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 17 Мар 2009, 18:51
Мнения: 127
Местоположение: София
И аз първо чистих дебитомера и не даде резултат. След това ми го смениха в сервиза и колата спря да прави тоя проблем. Може да изгаря нещо вътре в тея датчици като работят продължително. Не съм ги гледал какво точно са сменяли, но твърдят че са сменили дебитомера. Поне затова платих и факт, че колата вече 1 година няма проблем.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2010, 16:10 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Окт 2010, 18:05
Мнения: 9
Ходих в Елиа, смениха ми дебитомера и един месеца беше ок, но сега започва леко пак да се замисля и ще ходя пак. Вече ми писна ама няма начин.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2010, 21:30 
Offline
любител

Регистриран на: 16 Фев 2010, 17:21
Мнения: 71
jemma написа:
Ходих в Елиа, смениха ми дебитомера и един месеца беше ок, но сега започва леко пак да се замисля и ще ходя пак. Вече ми писна ама няма начин.


jemma,
Ако не е тайна колко лева ти излезе новия дебитомер?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Ное 2010, 14:52 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Окт 2010, 18:05
Мнения: 9
Само дебитометъра струва 300 лв. нов така ми казаха. Това е цена без монтажи демонтажи и т.н.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Ное 2010, 19:21 
Offline
фанатик
2006 Mazda 3

Регистриран на: 24 Юли 2009, 20:50
Мнения: 1440
Местоположение: Sofia
skype: infinity_bg
Някой би ли обяснил къде се намира тоя дебитомер и как изглежда.. Някой ако може и снимка да сложи някаква ще е най-добре.

_________________
Mazda 3 1.6D chip DigitalTuning Bulgaria, 138 HP, 288 NM, 2006 year, special edition.

https://www.pcloud.com/welcome-to-pcloud/?discountcode=Lc7ABKKflnhqo


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 52 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб