КЛУБ МАЗДА - БЪЛГАРИЯ
http://forum.mazdabg.com/

Странна загуба на мощност около 2000 оборота
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=38&t=14658
Страница 2 от 2

Автор:  Stefan Ivanov [ 20 Юли 2009, 10:22 ]
Заглавие: 

Колега Kiroslavov, ами 100 на пета поне при мен е под оборотите за включване на турбото - малко, но е под. Аз поне ако съм на пета при около 100 км се подготвям - или от по-отдалече започвам изпреварването и тогава тъкмо в решаващия момент съм на около 110 в къдео турбото ме изстрелва, или ако няма време направо бутам на четвърта, където си е тъкмо на около 3000 оборота и турбото отново не ти дава да пипнеш педала на нафтата.
А относно проблема на kapet... Ами щом не се усеща, значи май не включва турбото. Дано да е някакъв малък дявол, че... Три минути до 150 е много бавно, ама много. Не съм мерил, но предполагам, че трябва да е някъде между 25 и 30 секунди. Пък ти можеш ли да не го усетиш и да го направиш на проблем когато е трябвало?!

Автор:  kapet [ 20 Юли 2009, 11:01 ]
Заглавие: 

На тест-драйва за малко го направи този проблем и след това се отпуши.
Колата мина диагностика преди да я взема.
Има един тънък момент, че м/у диагностиката (и тест драйва) и официалното разплащане изминаха около 3 седмици, в които не е ясно тва турбо дали не е проходило някъде...

Автор:  Stefan Ivanov [ 20 Юли 2009, 12:19 ]
Заглавие: 

Стига бе! Чак толкова нагло да са постъпили!! Отиди на една диагностика - не е много пари, пък ще стане ясно дали го има турбото или го няма. Аз съм от Стара Загора и наоколо няма някакви "оторизирани" сервизи, но отидох на единия от двата Бош сервиза и момчетата си свършиха работата доста добре според мен. Предполагам и при теб посещението в сервиз на Бош (примерно) ще поизясни нещата.

Автор:  dimitoo [ 03 Дек 2009, 01:00 ]
Заглавие: 

Малко да повдигна темата!
В крайна сметка нчкой от оплакващите се оправи ли проблема с моментната загуба на мощност? При мен взе да става много дразнещо! Като я карам лекичко и стигне ли 2000 оборота забива и след 2-3 секунди замисяне тръгва и отзад изкарва кълбо дим. :evil: Някой има ли представа колко пари е диагностикатав Стар моторс?

Автор:  KoRn_Val [ 03 Дек 2009, 08:54 ]
Заглавие: 

Miro си оправи колата, пиши му на лично какво се оказа последно да знаеш какво е в крайна сметка :wink:

Автор:  Hypnotic [ 03 Дек 2009, 10:40 ]
Заглавие: 

Проблема при мен се оказа дебитомер. След смяната му сега върви прилично колицата. На мен ми помогнаха в сервиз Елиа в квартал Левски Г зад плувният басейн Вардаро.

Автор:  Hypnotic [ 03 Дек 2009, 10:43 ]
Заглавие: 

dimitoo

Според мен не ходи в стармоторс и аз ходих на диагностика там от немай къде и тичане по майстори и ми казаха 3974 лв за турбо и гарнитури. В Елиа ми оправиха колата за 500 лв ремонта чистене на колектори смяна на въздушен филтър и дебитомер. Сега върви като нова

Автор:  dimitoo [ 03 Дек 2009, 20:44 ]
Заглавие: 

Днес се нервирах и реших да почна с филтрите. Като и махнах кората на двигателя се оказа, че пак имам спукана тръба (досега съм сменил един маркуч и една пластмасова тръба), този път точно преди всмукателните колектори. Звънях на няколко обяви за такива мазди на части, но се оказа, че всички такива тръби са продадени, явно е често срещан дефект. В стар моторс някакси не ми се искаше да питам :? Засега съм я залепил и всичко е нормално, но ще видим докога :twisted:

Автор:  p37r0va [ 05 Юли 2010, 12:03 ]
Заглавие:  Re: Странна загуба на мощност около 2000 оборота

Здравейте,

пиша в тази тема,защото ми се стори най-близка до моя проблем.
Аз не владея техническия език на авто монтьорите и искам да се извиня ако не се изразя някъде правилно,но в общи линии имам доста неприятен проблем с автомобила си.
Проблемът е следния,колата ми губи яко обороти и гасне.Ако я карам до 1.500 макс 2000 оборота се справя и не гасне,но над посочените се измъчва и гасне,което не ми позволява да я карам с повече от 30 км/ч.
Прочетох коментарите ви и почистих дебитомера,смених горивния и въздушния филтър,но ако преди това можех да я карам от 140-180 км/ч,резултатът сега е 30 км/ч.
Днес ходих в Супер Дизел сервиз и след тяхната диагностика резултатът е следния :

-твърде високо наляга на горивото / което автоматично отхвърля вариант да е помпата в резервоара /
- датчик за високото налягане
- регулатор за високо налягане
-инжекторите са ми ОК
-помпа за високото налягане

Тъй като в Bosch Diesel Service нямат нужния софтуеър за Мазда 3,ми препоръчаха да ида в мазда и съответно си запазих час за четвъртък.
Не знам какъв точно и е проблема,но дано не е помпата защото тази помпи за мазда 3 все още не се поправяли,а се сменят с нова,която от мазда ми обясниха че струва 6000 лв (WTF).
Силно се надявам да е регулаторът на Реъл тръбата,макар че не знам къде се намира и не ме и интересува,но поне са такива упасенията на инжинера в сервиза.който посетих.

Моля ако някой е имал сходен проблем да ми пообясни малко повече,за да съм по-наясно.

Благодаря ви предварително.

Автор:  Hypnotic [ 05 Юли 2010, 12:25 ]
Заглавие:  Re: Странна загуба на мощност около 2000 оборота

Ако питаш мен отиди първо в Елиа. Тези в официалния сервиз на мазда смъкват кожата и често проблема не е това което казват. Това е мое лично мнение на база моя опит с тях. Сервиза се намира в Левски Г до комплекс Вардаро. Телефона мисля че беше 0897 911 104. Моя проблем го решиха те след 2 месеца тичане по хиляди майстори.

Автор:  p37r0va [ 05 Юли 2010, 12:34 ]
Заглавие:  Re: Странна загуба на мощност около 2000 оборота

На твоята кола какво точно й имаше?
Честно казано днес беше четвъртия път,в който я качих на диагностика и все не могат да ми установят проблема.Макар че от Super Diesel ми казаха подозренията си,аз лично не искам да се разхождам като луда,за мен е важно да ми се установи проблема,а след това аз ще решавам какво да правя...ама така без да знам какво й е съм заникъде :(

Автор:  Hypnotic [ 05 Юли 2010, 12:39 ]
Заглавие:  Re: Странна загуба на мощност около 2000 оборота

Ами аз съм описал в темата какво и се случваше прочети целият пост и ще виддиш. В крайна сметка се оказа дебитомер.

Автор:  p37r0va [ 05 Юли 2010, 12:44 ]
Заглавие:  Re: Странна загуба на мощност около 2000 оборота

Аз го четох,специално твоя коментар в темата,но ми е интересно гаснеше ли ти колата?

Автор:  Hypnotic [ 05 Юли 2010, 12:50 ]
Заглавие:  Re: Странна загуба на мощност около 2000 оборота

Не е гаснела, просто губеше мощност, но тя на скорост труддно ще огасне. Аз не съм я изключвал от скорост да видя дали ще угасне.

Автор:  jemma [ 11 Окт 2010, 19:21 ]
Заглавие:  Re: Странна загуба на мощност около 2000 оборота

Здравейте,
Имам абсолютно същия проблем с Мазда 3 1.6 Дизел. Загуба на мощност между 1100 и 2100 оборота и изпушване след като добие мощност. Само дето в началото беше леко а сега вече направо не може да се кара в ниските обороти. Явно си е фабричен дефект на тройките. В Супердизел на околовръстното до Царско село ми обясниха че не правят диагностика на Мазда 3. Ще взема да ги видя тия Елия дано са в час....

Автор:  Hypnotic [ 11 Окт 2010, 20:21 ]
Заглавие:  Re: Странна загуба на мощност около 2000 оборота

На мен в Елиа ми я оправиха, проблема се оказа в дебитомера. В стар моторс не можаха да ми кажат какъв е проблема.

Автор:  Ivanhoe74 [ 14 Окт 2010, 14:53 ]
Заглавие:  Re: Странна загуба на мощност около 2000 оборота

Колеги,

Интересува ме следното.
Чистих си дебитомера за да се освободя евентуално от гадното замисляне на двигателя около 2000 оборота.
Колата както може ни се сещате е 1.6 турбо дизел 110 к.с.
След чистенето нямам особена промяна. Направи ми впечатление обаче, че в този дебитомер видях само термодатчика, който е на две дълги крачета с червена главичка (като кибритена клечка) накрая. Не видях никъде тези важните финни нагреваеми жички, които би трябвало да дават информация на комп-а за въздушния поток.
Поне така е при дебитомерите на Форд и Пежо, които съм виждал.
Има единствено четири надлъжни на възд. поток метални елемента - дебели 1-1,5 мм и дълги около 10 мм. Разположени са успоредно един на друг.
Може ли някой да ми каже къде са навряни или да направи една две снимки на дебитомера си.

Мерси предварително!

Автор:  Hypnotic [ 14 Окт 2010, 16:23 ]
Заглавие:  Re: Странна загуба на мощност около 2000 оборота

И аз първо чистих дебитомера и не даде резултат. След това ми го смениха в сервиза и колата спря да прави тоя проблем. Може да изгаря нещо вътре в тея датчици като работят продължително. Не съм ги гледал какво точно са сменяли, но твърдят че са сменили дебитомера. Поне затова платих и факт, че колата вече 1 година няма проблем.

Автор:  jemma [ 20 Ное 2010, 16:10 ]
Заглавие:  Re: Странна загуба на мощност около 2000 оборота

Ходих в Елиа, смениха ми дебитомера и един месеца беше ок, но сега започва леко пак да се замисля и ще ходя пак. Вече ми писна ама няма начин.

Автор:  Ivanhoe74 [ 20 Ное 2010, 21:30 ]
Заглавие:  Re: Странна загуба на мощност около 2000 оборота

jemma написа:
Ходих в Елиа, смениха ми дебитомера и един месеца беше ок, но сега започва леко пак да се замисля и ще ходя пак. Вече ми писна ама няма начин.


jemma,
Ако не е тайна колко лева ти излезе новия дебитомер?

Автор:  jemma [ 22 Ное 2010, 14:52 ]
Заглавие:  Re: Странна загуба на мощност около 2000 оборота

Само дебитометъра струва 300 лв. нов така ми казаха. Това е цена без монтажи демонтажи и т.н.

Автор:  SEAL [ 22 Ное 2010, 19:21 ]
Заглавие:  Re: Странна загуба на мощност около 2000 оборота

Някой би ли обяснил къде се намира тоя дебитомер и как изглежда.. Някой ако може и снимка да сложи някаква ще е най-добре.

Страница 2 от 2 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/