Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 18:43

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 16 Ное 2010, 19:19 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 16 Фев 2008, 08:53
Мнения: 19
Местоположение: София
Здравейте,
Искам да споделя своите впечатления и да препоръчам горещо един отличен сервиз. Това е сервизът на ЮВЕ БРАДЪРС на Симеоновско шосе зад автокъща А2.
Ще опиша проблема който имах с 2 думи.
Карам Мазда 3, 1,6 дизел 110к.с. Колата я карам от нова и е на 3г и 115000км. Около 90000 почнаха да се проявяват проблеми с мощостта. Колата до 100 000 е сервизирана само в Стар Моторс. Обяснението им беше свързано със зацапан дебитомер. Два пъти го чистиха и се пооправяше колата.
Преди почти две седмици на едно от кръстовищата на бул. България колата едва мина... все едно от 1ва минах на 4та скорост. Пълен "мъртвец".
Веднага звъня в Стар Моторс и запазвам спешно час. Колата вървеше до около 80-100км.. на равно, без да ускорява без да работи турбото. След цял един ден в "оторизирания" сервиз сред "вещите" монтьори и специалния софтуер... резултата - нулев... отговора:
- " Не знаем какво и има на колата... компютъра и не отчита грешки... поръчваме няколко датчика(ще дойдат след 2 седмици...т.е днес) дотогава карай така".
Да ама ако се налага да пътуваш доста ... как да я оставиш така. Ходих в един друг сервиз няма да му кажа името да не става Антиреклама...споменаван е тук. Тяхното мнение беше:
- "Няма грешки просто ти е повредено турбото... сваляме да го ремонтират - ще излезе около 1000лв."
Отидох за трето мнение при едни приятели които доста разбират но нямат софтуер... погледнаха турбото и казаха че нищо му няма и ми препоръчаха ЮВЕ.
Там какво стана... Диагностика 50лв... не е като на другото място 36 лв. (за 15-20 мин) но се занимава Гришата с колата ми 2 часа!!! Пробва всичко отвсякъде всички варианти. Имат техника на БОШ с лицензен софтуер който хваща всичко. И той каза че не е турбото. Просто на 3000 оборота компютъра на колата намалява подаването на гориво. Никъде не се записва грешка...доста странно. Горивният филтър ми е на 5000км.
Такаа... излезе че проблема идва от филтъра за твърди частици... доста запушен и всичко се сбъгясва от там... чудно че не дава грешка и за него и не влиза в сервизен режим да карам с 20км/ч.
Разглобиха я, изтърбушиха филтъра и ми смениха и 4 изгорели подгряващи свещи за които компютъра им даваше грешка. Не са ме лъгали както биха направили на друго място че са сменяли софтуера на колата(предупредиха ме че има такава вероятност ако влезе в сервизен режим заради махнатия филтър)
Цялата работа ми излезе 280 лв.
За 1 ден ми направиха колата НОВА:))) Сега върви даже по-добре от нова :)
Ако някой има проблеми с дизел препоръчвам Гришата!!!
Поздрави на всички и безаварийно каране!!!
Иво

_________________
Mazda 3 Sport / 1,6 CD 110HP, 16V


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Ное 2010, 19:33 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6105
Местоположение: На село...
Само не разбрах, защо вместо да го почистят са го изтърбушили този филтър???
Как така в сервиза на мазда подгряващите свещи не са дали грешка, а тука били ги хванали... а и от тях колата ти няма да пали лесно, а не че ще ти се спъне.
Важното е да си щастлив де...но на мен не ми изглежда голям специалист тоз Гришата :?

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Ное 2010, 12:45 
Offline
фанатик
2006 Mazda 3

Регистриран на: 24 Юли 2009, 20:50
Мнения: 1452
Местоположение: Sofia
skype: infinity_bg
Аз нещо не разбрах, как така ти изтърбушиха филтъра и не ти дава грешка компютъра? Защото моя е направо махнат и е сложена тръба на мястото му и са ми дава винаги една и съща грешка, която така и неуспяха да разкарат. По софтуеъра на компа пипали ли са нещо?

Сервиза в който ми махнаха филтъра първоначално ми обясниха, че всичко ще стане както трябва. Вярно е че хардуеърната част стана повече от добре, но по софтуеърната нещо не се справиха момчетата. После започнаха да ми обясняват, че грешката която изкарва компа и лампата "chek engine" свети, била защото под задната седалка имало някакъв модул който имал отношение с измерването на нивото на течността в резервоарчето с каталитичната течност.. та този модул май бил развален :| , но не е много сигурно. :wink: Другото което ми казаха е, че предишния път като била налята течността не бил рестартиран компа както трябва за интервала на доливането (нали след доливане трябвало да се прави), а това довело и до запушването на филтъра и тн..
Та сега се чудя и мая как и дали може да се разкара тая грешка, та да не ми свети повече на таблото. Звънях и на Дигитал тунинг където ми чипосаха колата. От там ми казаха две цени: към 250 лв, ако успеят да премахнат опцията от софтуеъра и другия 500 лв, защото варианта бил да се моделира наличието на филтъра, все едно не е махнат, но най- тъпото, както ми го обясниха пак щяло да си добавя течността към горивото в резервоара което за мен е пълна тъпотия! :? :? [-( [-(

Са си карам със светната лампа и от време на време ресетвам компа с едно ръчно устройство на Launch...

_________________
Mazda 3 1.6D chip DigitalTuning Bulgaria, 138 HP, 288 NM, 2006 year, special edition.

https://www.pcloud.com/welcome-to-pcloud/?discountcode=Lc7ABKKflnhqo


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Ное 2010, 17:49 
Offline
фен
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 19 Фев 2009, 19:55
Мнения: 343
@D_R_E А случайно да си успявал да вдигаш над 3000 оборота?
Защото и при мен не може да се вдигне над 3000 оборота и колата е пълен мъртвец както ти го описа. Само че при направените тестове от мен излиза че турбото си работи. Какво ли не пробвах, та другата седмица мисля да я карам на Денсо диагноза. Ако и там не стане, то ще отида при тези момци дето казваш. А що се отнася до Стар Моторс. Те явно на всички казват че турбото е за смяна. Явно имат повече в сток и гледат да го пробутат. Ще я следя тази тема с голям интерес. Ако открия нещо ще пиша.


BTW. Преди време бях пуснал такава тема за моят проблем.

А къде се чистят тези ДПФ-филтри? Защото да ми изтърбушат филтъра и да ми се шашка компа, не ми е оферта.

_________________
Сиво, Сиво.. та краСИВО
Toyota Auris 2006 - 2.2 DCAT - малък трудно управляем ракетен снаряд.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Ное 2010, 18:19 
Offline
фанатик
2006 Mazda 3

Регистриран на: 24 Юли 2009, 20:50
Мнения: 1452
Местоположение: Sofia
skype: infinity_bg
Задължително трябва да се мине на диагностика и то на софтуеър който е за Мазда.. че на някои места четат разни кодове, но не всичките излизат. Трябва си Маздовия софт.

_________________
Mazda 3 1.6D chip DigitalTuning Bulgaria, 138 HP, 288 NM, 2006 year, special edition.

https://www.pcloud.com/welcome-to-pcloud/?discountcode=Lc7ABKKflnhqo


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2010, 08:34 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 16 Фев 2008, 08:53
Мнения: 19
Местоположение: София
До всички които ми писаха отговорих на ЛС.

_________________
Mazda 3 Sport / 1,6 CD 110HP, 16V


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 19 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб