Колега, щом си оправил колата с подаване на ток е добре, но няма да е зле да помислиш върху проблема защото той не е
отстранен с подаването на ток от външен източник.
Щом само за три дни /дори и в зимните месеци/ акумулаторът се е изтощил /което в никакъв случай не е нормално/ причините може да са няколко:
1. Необслужен акумулатор т.е. трябва да прегледаш всяка една от клетките /ако акумулаторът разбира се е обслужваем/ дали
има достатъчно течност и ако има клетки, на които да се виждат ребрата на метала значи определено имаш нужда от доливане на
електролит или в краен случай на дестилирана вода.
2. Просто му е дошло времето на акумулатора и трябва рано или късно да се замислиш за покупката на нов.
3. Оттечка на ток т.е. елемент от ел. системата на колата която остава включена при изключване на контакта и продължава
да консумира ток. /този проблем си изисква електричар, който да замери консумацията на всяка една система/.
4. недостатъчно зареждане или липсата на такова от алтернатора. /изисква мултицет с който да замериш тока, който се
произвежда от споменатата джаджа не е трудно да се извърши и самостоятелно при наличието на уред/.
Ако провериш тези четири неща със сигурност ще си спестиш доста неприятности през предстоящите зимни месеци.
Колегите може да ме допълнят с причини и съвети няма да се сърдя