Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 10:30

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 28 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 29 Окт 2009, 20:34 
Offline
любител

Регистриран на: 28 Окт 2009, 09:29
Мнения: 94
Местоположение: Varna
Чета из форумите,но не мога да реша за себе си може или не може да се чипоса тая кочинка - Мазда 3 1.6 дизел
Май само power box й ходи

Дано някои има мнение
Денсото могат ли вече да го четат :shock:

_________________
MAZDA CX-5 AUTO
MAZDA 2 1.3 75HP
MAZDA 6 2.2 Дизел
MAZDA 3 1.6 Дизел


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 29 Окт 2009, 23:43 
Offline
маниак
Аватар
2006 Mazda 2

Регистриран на: 11 Дек 2006, 00:22
Мнения: 654
Местоположение: Варна
skype: sunrize88
http://www.digitaltuning.bg/


Всичко може да стане, стига да имаш ЛЕВ! :)
За съжаление нямат сервиз във Варна. Трябва да избираш между Бургас и Русе.

_________________
Mazda 2 1.25i, 75k.с. 2006г.
ブルガリア代表ファンクラブ


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 30 Окт 2009, 09:33 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 28 Окт 2009, 09:29
Мнения: 94
Местоположение: Varna
пич там не ногат да прочетат Денсото и предлагат само power box
струва около 1400 лева.
Защо да им се доверявам,като мога да си порачам за :? 300 евро от германия,дания и др.

_________________
MAZDA CX-5 AUTO
MAZDA 2 1.3 75HP
MAZDA 6 2.2 Дизел
MAZDA 3 1.6 Дизел


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 30 Окт 2009, 23:24 
Offline
маниак
Аватар
2006 Mazda 2

Регистриран на: 11 Дек 2006, 00:22
Мнения: 654
Местоположение: Варна
skype: sunrize88
Радвам се че си намерил решение.


:padlock:

_________________
Mazda 2 1.25i, 75k.с. 2006г.
ブルガリア代表ファンクラブ


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 31 Окт 2009, 09:06 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 28 Окт 2009, 09:29
Мнения: 94
Местоположение: Varna
:D :D :D :D :D :D :D :D :scooter:
радвам се ама знам ли дали ще е бърза като таз моторетка :cry:

айде със здраве

_________________
MAZDA CX-5 AUTO
MAZDA 2 1.3 75HP
MAZDA 6 2.2 Дизел
MAZDA 3 1.6 Дизел


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 02 Ное 2009, 15:03 
Offline
фен
2005 Mazda 3

Регистриран на: 04 Апр 2009, 07:23
Мнения: 228
Ще е бърза, повярвай ми.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Дек 2009, 07:05 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 28 Окт 2009, 09:29
Мнения: 94
Местоположение: Varna
айде вече маздата е 130 кончета. :D :D :D
Само че турбината почна да звучи като самолет :wink:
ще я измеря на Дино да си видя кривата ама разликата е след 2500 оборота
ще видим и разхода без да се правя на састезател.
пишат 1литър по-малко

_________________
MAZDA CX-5 AUTO
MAZDA 2 1.3 75HP
MAZDA 6 2.2 Дизел
MAZDA 3 1.6 Дизел


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Дек 2009, 16:19 
Offline
фен
2005 Mazda 3

Регистриран на: 04 Апр 2009, 07:23
Мнения: 228
С пауърбокс ли ги докара или с чиптунинг?
При мен от пауърбокса могат да се програмират както ниските и средните, така и високите обороти. Разликата е огромна. И на мен ще са ми интересни резултати от динотест. Къде из България има и какви пари струва?
Турбото като че ли не ми се чува повече от преди, ама аз и без това карам на силна музика винаги. Максималната скорост не мръдна, обаче ускорението - с много. Разхода също падна.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Дек 2009, 17:24 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 07 Юни 2009, 18:56
Мнения: 99
а да попитам тези тунинги нямат ли някаква лоша страна за колата ?
и кви пари излизат ?

_________________
skype : interfan19


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Дек 2009, 18:45 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 28 Окт 2009, 09:29
Мнения: 94
Местоположение: Varna
С пауърбокс.Компютъра иначе не могат да го барникат,поне така чета из сайтовете,а и които фирми от европа за тунинг питах все това ми казваха DENSO- [-X .
Аз вчера го сложих и два дена го изпробвам по магистралата.Ама най-точно ще покаже Дино теста,защото после ти пускат кривата.Впечатлението за ускорение е субективно.
Във Варна има Дино,ама не знам колко струва :?

_________________
MAZDA CX-5 AUTO
MAZDA 2 1.3 75HP
MAZDA 6 2.2 Дизел
MAZDA 3 1.6 Дизел


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Дек 2009, 20:28 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 28 Окт 2009, 09:29
Мнения: 94
Местоположение: Varna
interfan6 написа:
а да попитам тези тунинги нямат ли някаква лоша страна за колата ?
и кви пари излизат ?


като се счупи нещо ще ти кажа :wink: :wink: :wink:
цените са различни от 200 до 800 еуро?

_________________
MAZDA CX-5 AUTO
MAZDA 2 1.3 75HP
MAZDA 6 2.2 Дизел
MAZDA 3 1.6 Дизел


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Дек 2009, 09:04 
Offline
фен
2005 Mazda 3

Регистриран на: 04 Апр 2009, 07:23
Мнения: 228
Хич даже не е субективно. Автомобила сега е като развързан.
Пауърбокса се слага преди рейката на комънрейла, прихваща сигнала от компютъра към клапана, управляващ налягането в рейката и замества командите от компютъра със свои. Всъщност коригира сигнала от компютъра с някава стойност и така вече коригирания сигнал отива към рейката. Така налягането в рейката е над заводското, но е под допустимото - има си датчик за това налягане и ако с неправилни настройки на пауърбокса сме го надхвърлили, двигателя автоматично преминава към авариен режим. Светват разни светлинки по таблото и т.н. А повишеното налягане в комънрейла води до по-добро "разпрашаване" на гориво-въздушната смес при впръскване и от там по-висока мощност. Не се пипа нито подаването на горивото, нито налягането в турбината, нищо освен налягането в рейката. Но така че да остане под допустимото от производителя. Така че на теория не би трябвало нищо да се прецака. На теория. Казвам го, защото все пак не съм автомеханик и твърде е възможно нещата въобще да не са така.
Това е което можах да изкопча от нета като информация. Пробвах и се получи. За сега съм доволен - ако се направят правилно настройките още над 1000 оборота автомобила започва да дърпа чувствително. А пък над 3000 оборота е чудо.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Дек 2009, 10:14 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 28 Окт 2009, 09:29
Мнения: 94
Местоположение: Varna
Колега То горивоподаването не се пипа ама бокса кара Компютъра да впръсква повече гориво :D
Пусни на моментна стоиност разхода и ще видиш как при трагване от крастовище отива на +15литра без много заиграване с педала,а без бокса трябва да форсираш за да достигнеш 10литра :wink:

_________________
MAZDA CX-5 AUTO
MAZDA 2 1.3 75HP
MAZDA 6 2.2 Дизел
MAZDA 3 1.6 Дизел


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Дек 2009, 10:27 
Offline
фен
2005 Mazda 3

Регистриран на: 04 Апр 2009, 07:23
Мнения: 228
Бокса взема стойности от компютъра, обработва я и я предава нататък, но не кара нищо компютъра. Компютъра даже и идея си няма, че го има това устройство.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Дек 2009, 20:55 
Offline
любител

Регистриран на: 26 Дек 2008, 13:42
Мнения: 6
Местоположение: Ст.Загора
Само и аз да вметна нещо по темата :Зададох въпроса на н-к на фирмен сервиз за и против чип и пауър бокс за същата колица която и аз имам.Неговото мнение беше положително "но" не в Бъгария заради скапаната нафта с която си зареждаме абтомобилите независимо на коя бонзиностанция зареждаме,след това се обоснова и то доста категорично щом му повярвах.

_________________
Мазда 3,1.6-2008 дизел


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Дек 2009, 22:35 
Offline
фен
2005 Mazda 3

Регистриран на: 04 Апр 2009, 07:23
Мнения: 228
Напълно прав е човека. Откакто съм с бокса наливам само скъпия дизел на ОМВ. Уж за него казват, че не бил от нашата рафинерия. Но намаления разход си избива разликата. Като казвам "намален разход" поне при мен се явява голяма разлика при извънградско каране. В града си настъпвам и общо взето там разлика в горенето няма. Има във вървенето. Днес в това се убеди едно ново рено лагуна, което се опита да ме изпревари на светофар от лентата за завой наляво и ме наисна. После ме преследва през половината град, за да ми докаже, че на светофара съм го изпреварил случайно. Ами не успя.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Дек 2009, 23:21 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 28 Окт 2009, 09:29
Мнения: 94
Местоположение: Varna
Добре че си сложих бокс,че да раздвижим темата :D :D :D
Май моя разход от една друга тема от 3.5литра може да се подобри с този бокс понеже моя е еко.Като снимам пак ще пратя снимки повечко 8) 8) 8)

_________________
MAZDA CX-5 AUTO
MAZDA 2 1.3 75HP
MAZDA 6 2.2 Дизел
MAZDA 3 1.6 Дизел


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Дек 2009, 23:40 
Offline
фен
2005 Mazda 3

Регистриран на: 04 Апр 2009, 07:23
Мнения: 228
Аз твоята мазда съм я признал в икономията...
А какво оизначава, бокса ти е "еко"?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Дек 2009, 00:28 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 28 Окт 2009, 09:29
Мнения: 94
Местоположение: Varna
Stefan Ivanov написа:
Аз твоята мазда съм я признал в икономията...
А какво оизначава, бокса ти е "еко"?


Така се води Еко пауър бокс,може би екологичен,но яко си бяга маздуната.
Като покарам и натрупам повечко впечатления ще пиша 8)

_________________
MAZDA CX-5 AUTO
MAZDA 2 1.3 75HP
MAZDA 6 2.2 Дизел
MAZDA 3 1.6 Дизел


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Дек 2009, 10:54 
Offline
фен
2005 Mazda 3

Регистриран на: 04 Апр 2009, 07:23
Мнения: 228
Хм... Моя бокс е "еко" според настройките.
Ако вдигна малко повече настройките автомобила става малко... нервен. Всяко най-малко движение на педала на газта кара автомобила да подскача. Отначало ми харесваше - после не. Почнах да се притеснявам за съединителя и скоростната кутия. А и разхода се вдигна (но не колкото гореше преди бокса). После жертвах няколко кончета, намалих настройките и сега автомобила си се движи доста плавно. Имам пред вид прави едно плавно ускорение. И така ми харесва повече. Има и едно странично действие - повишения въртящ момент действа интересно при автомобили без електронен контрол на сцеплението като моя. Колелата превъртат на втора и трета при рязко подаване на газ. Ей така - както си се движиш, подадеш повече газ и ако си на дадени обороти - колелата превъртат. Казвам го, защото може да се получи проблем, ако невнимателно боравейки с газта натиснеш автомобила в завой.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Дек 2009, 20:45 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 28 Окт 2009, 09:29
Мнения: 94
Местоположение: Varna
Моята версия е с ангели хранители:динамичен контрол на траекторията (DSC) и система за контрол на
сцеплението (TCS).
Нямам грижи.Сега в снега постоянно светва лампата за загуба на сцеплението и двигателя намаля автоматично оборотите. :wink:

_________________
MAZDA CX-5 AUTO
MAZDA 2 1.3 75HP
MAZDA 6 2.2 Дизел
MAZDA 3 1.6 Дизел


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Дек 2009, 13:29 
Offline
фен
2005 Mazda 3

Регистриран на: 04 Апр 2009, 07:23
Мнения: 228
Ух, че е хубаво. Моята е само с контрол на траекторията... Ама и това е супер.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Дек 2009, 14:55 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 28 Окт 2009, 09:29
Мнения: 94
Местоположение: Varna
Колега с бокса колата ти почна ли да попушва? :?: :?: :?:

_________________
MAZDA CX-5 AUTO
MAZDA 2 1.3 75HP
MAZDA 6 2.2 Дизел
MAZDA 3 1.6 Дизел


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Дек 2009, 09:15 
Offline
фен
2005 Mazda 3

Регистриран на: 04 Апр 2009, 07:23
Мнения: 228
Започна. Не много, но попушва. То зависи как се кара - ако не правиш резки ускорения - пушек няма, но ако натискаш колата - остава едно малко черно облаче на мястото, където си бил преди секундичка.
Хората си ме предупредиха де.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Яну 2010, 08:53 
Offline
фанатик
2006 Mazda 3

Регистриран на: 24 Юли 2009, 20:50
Мнения: 1452
Местоположение: Sofia
skype: infinity_bg
Защо Мазда 3, 1.6 дизел не може да се премапне чипа, а само Power Box? Четох че Power Box е по-скоро вреден за двигателя, защото замества някои данни на компютъра без негово знание и ако се случи някоя непредвидена ситуация или дефект, компютъра няма как да разбере за проблема и повредата може да бъде много тежка.

_________________
Mazda 3 1.6D chip DigitalTuning Bulgaria, 138 HP, 288 NM, 2006 year, special edition.

https://www.pcloud.com/welcome-to-pcloud/?discountcode=Lc7ABKKflnhqo


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Яну 2010, 15:48 
Offline
фанатик
2006 Mazda 3

Регистриран на: 24 Юли 2009, 20:50
Мнения: 1452
Местоположение: Sofia
skype: infinity_bg
След дълго търсене май намерих фирми които премапват ЕCU на Мазда 3 1.6 дизел. Едната е www.auto-tune.co.uk, а другата е http://www.upsolute.com която ми се вижда още по сериозна от тази първата.
http://www.upsolute.com чиповете вървят от 400 евро и достигат до 700 евра, като имат опция за икономичен режим и тн. Писах им писмо и се регистрирах във форума им, та ще видим какво ще кажат. Пишат изрично в сайта че не се занимават с Power box.
Тая първата www.auto-tune.co.uk им писах, на мейл и ми отговиха че могат да мапнат чипа, но им трябва ECU-то... работят с DHL и може би с тях би станала работата за около 3 дена максимум. Парите които искат са 250 Евро.

Незнам какво да мисля. Все още не мога да намеря инфо, защо Денсо са по-трудни за мапване?

Иначе ето и устройство с което може да се флашват ECU-та, за който се интересува или пък има пари, а и желание: http://www.cmdtec.it/index.asp

_________________
Mazda 3 1.6D chip DigitalTuning Bulgaria, 138 HP, 288 NM, 2006 year, special edition.

https://www.pcloud.com/welcome-to-pcloud/?discountcode=Lc7ABKKflnhqo


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2010, 11:23 
Offline
фанатик
2006 Mazda 3

Регистриран на: 24 Юли 2009, 20:50
Мнения: 1452
Местоположение: Sofia
skype: infinity_bg
От http://www.upsolute.com ми отговориха, че най-близките им партньори се намират в Румъния и Македония. За Маздата чипа който може да се сложи е стандартния- 400 Eвра. Въмножно било срещу допълнителни 150 Евро да се сложи и безжично дистанционно което да включва или изключва режима за повече мощтност.

_________________
Mazda 3 1.6D chip DigitalTuning Bulgaria, 138 HP, 288 NM, 2006 year, special edition.

https://www.pcloud.com/welcome-to-pcloud/?discountcode=Lc7ABKKflnhqo


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Апр 2010, 21:07 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 28 Окт 2009, 09:29
Мнения: 94
Местоположение: Varna
Продавам си POWER BOX-а за Мазда 3 1.6 дизел - немски :idea: :idea: :idea:
Продадох колата и за това.
Нарадвах му се 3 месеца.
За цена питайте,не се притеснявайте!

_________________
MAZDA CX-5 AUTO
MAZDA 2 1.3 75HP
MAZDA 6 2.2 Дизел
MAZDA 3 1.6 Дизел


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 28 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб