Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 11:34

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 32 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: липсваща част
МнениеПубликувано на: 03 Юли 2011, 17:18 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 14 Яну 2011, 15:40
Мнения: 112
Местоположение: Карлово
Здравейте,има една част,която липсва при моята мазда,ще помоля да ми кажете,какво е това и за какво служи това резервоарче,благодаря!


Прикачени файлове:
untitled [1600x1200].jpg
untitled [1600x1200].jpg [ 332.65 KiB | Прегледано 12887 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 03 Юли 2011, 18:29 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3

Регистриран на: 11 Юли 2009, 11:51
Мнения: 419
Местоположение: София
Сервото на волана

_________________
Mazda 3 1.6 Diesel, 2005


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 03 Юли 2011, 18:32 
Offline
фен

Регистриран на: 16 Окт 2009, 08:59
Мнения: 130
Местоположение: Varna
Това е съд за хидравлична течност на сервото на волана. Ако това е снимка на същия мотор като твоя, значи твоето серво е електромеханично. Обикновено такова изпълнение се прави на някои по-бюджетни коли, Сузуки Игнис например (макар, че новия ГОЛФ 6 май също е с такова). На останалите е хидравлична или елекрохидравлична, но и в двата случая трябва да има такъв съд. Не съм сигурен дали Мазда монтират електромеханично серво на тройките или просто си се заблудил.


Последна промяна Vlado_193 на 03 Юли 2011, 21:08, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 03 Юли 2011, 18:48 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 14 Яну 2011, 15:40
Мнения: 112
Местоположение: Карлово
Значи това не е снимка на моята кола,защото нямаше начин да покажа тази липсваща част,а при положение,че този разширителен съд го няма,с каква хидравлика е моят волан :( ,а и това ме подсеща,че след запалване на двигателя трябва да изчакам около десет секунда за да се задейства хидравликата и да се омекоти движението на волана.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 03 Юли 2011, 21:14 
Offline
фен

Регистриран на: 16 Окт 2009, 08:59
Мнения: 130
Местоположение: Varna
Имаш ли лампа на таблото EPS (Electric power steering), която да светва като чек при подаване на контакт? Ако е така значи си с електромеханично, макар, че не ми се вярва честно казано. Нямам допир със старата тройка, но все ми се струва, че трябва да е същото като при новата, т.е. с хидравлика. Напиши точно модела за да могат да се включат колеги със същата кола.


Последна промяна Vlado_193 на 05 Юли 2011, 10:47, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 04 Юли 2011, 13:43 
Offline
маниак
Аватар
2006 Mazda 3

Регистриран на: 22 Апр 2007, 20:58
Мнения: 836
Местоположение: España
Моята го има въпросното казанче 2006 г.модел е.
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 04 Юли 2011, 19:25 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 14 Яну 2011, 15:40
Мнения: 112
Местоположение: Карлово
Ами модела е от август 2004,дизел,1,6 мотор,110 коня,поне това зная за нея,а наистина има ESP,за това съм сигурен,защото имам бутон за изключването му :wink: ,но все пак ви благодаря,инак истината е някъде там....под капака :lol:


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 04 Юли 2011, 21:56 
Offline
фен

Регистриран на: 16 Окт 2009, 08:59
Мнения: 130
Местоположение: Varna
Tenlive написа:
Ами модела е от август 2004,дизел,1,6 мотор,110 коня,поне това зная за нея,а наистина има ESP,за това съм сигурен,защото имам бутон за изключването му :wink: ,но все пак ви благодаря,инак истината е някъде там....под капака :lol:


EPS(Electric Power Steering) a не ESP (Electronic Stability Program). След като си посочил колата някой колега скоро ще ти каже истината :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 05 Юли 2011, 14:51 
Offline
фанатик
Аватар
2015 Mazda 6

Регистриран на: 06 Сеп 2007, 15:06
Мнения: 1166
Местоположение: Manchester, UK
skype: batporio
ESP-то на тройката е DSC(dynamic stability control) и това си пише на копчето за изключване ;)

_________________
Mazda 323C BA 1.5 88hp - Така заобичах Мазда
Mazda 323F BA 2.0 v6 24v 144hp - Авантюрата
Mazda 3 BK 2.0i 150hp Sport - Любимата
Mazda 6 GH 2.2 Diesel 185 Active GTA - Семейната
Mazda 6 GJ 2.2 Diesel 148 Facelift - Отново заедно


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 05 Юли 2011, 19:05 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 14 Яну 2011, 15:40
Мнения: 112
Местоположение: Карлово
....всъщност,нямам EPS,или поне не светва тази лампа при контакт...,което трябва ли да значи,че сервото на волана не е електромеханично,защото според мене не всичко зависи от годината на модела а по-скоро от степента на оборудване...


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 05 Юли 2011, 19:12 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Не съм чувал някои да чака 10на секунди да ме омекне волана при стартиране Нещо не е наред по хидравликата или това копче нещо закъсява.

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 06 Юли 2011, 17:40 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 14 Яну 2011, 15:40
Мнения: 112
Местоположение: Карлово
valio323 написа:
Не съм чувал някои да чака 10на секунди да ме омекне волана при стартиране Нещо не е наред по хидравликата или това копче нещо закъсява.

И на мене ми се видя странно,но ако някой е запознат с това електромеханично серво,може да сподели опита си,може да се окаже,че е нещо нормално,инак да търся решение за оправяне на това забавяне.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 06 Юли 2011, 17:58 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Трябва само да кажеш с точност винаги като изключиш двигателя ли го прави или ако стои по дълго време примерно цяла нощ.

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 06 Юли 2011, 18:35 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 14 Яну 2011, 15:40
Мнения: 112
Местоположение: Карлово
....всъщност,не съм се замислял,защото понякога като бързам просто потеглям и с малко повече сила въртя волана,но със сигурност,когато излизам сутрин й трябва малко време да омекне волана.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 06 Юли 2011, 20:16 
Offline
фанатик
2006 Mazda 3

Регистриран на: 24 Юли 2009, 20:50
Мнения: 1452
Местоположение: Sofia
skype: infinity_bg
Моята се води 2006 1.6 дизел и е това казанче го имам... Сервото си ми е хидравлично, защото като запаля волана омеква, иначе няма въртене! :)

_________________
Mazda 3 1.6D chip DigitalTuning Bulgaria, 138 HP, 288 NM, 2006 year, special edition.

https://www.pcloud.com/welcome-to-pcloud/?discountcode=Lc7ABKKflnhqo


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 06 Юли 2011, 21:19 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 14 Яну 2011, 15:40
Мнения: 112
Местоположение: Карлово
Е,когато колата е загасена ще ми е почти невъзможно да завъртя волана й,въпроса ми бе,дали след като го нямам този разширителен съд всичко е наред с колата ми,защото все пак не съм я купил чисто нова а е внос от Италия.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 13 Юли 2011, 16:15 
Offline
фен

Регистриран на: 16 Окт 2009, 08:59
Мнения: 130
Местоположение: Varna
според мен си с хидрвлика и трябва да имаш разширителен съд. Щом на другите тройки го има трябва и при теб да го има. Или е на друго място, или нещо наистина не ти наред със хидравличната с-ма на сервото, щом чакаш 10 сек. за да омекне волана. Нека колеги от София те насочат към подходящ сервиз, за да не стане беля точно когато не трябва. Пък и интервенциите по сервото са скъпички.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 13 Юли 2011, 16:30 
Offline
маниак
Аватар
2010 Mazda 6

Регистриран на: 29 Юни 2010, 20:18
Мнения: 712
Местоположение: София
Колега а защо казваш че часта е липсваща?

Новите 6ци са със сервоусилвател с електрохидравлично управление и си имат лампа на таблото. Демек лапмата не значи че си с електромеханично задължително, но явно означава че си най малко с елекрто + още нещо, по вероятно е да е елктрохидравлично.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 13 Юли 2011, 19:04 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 14 Яну 2011, 15:40
Мнения: 112
Местоположение: Карлово
Всъщност,тъй като колата не съм я купил нова,може предният собственик а именно,зализаният италианец да е извършвал някакви интервенции тип "за по-малко пари" :) ,защото доста съм я поогледал колата под капака и не съм видял подобни разширителни съдове на друго място,но явно трябва да ходя в сервиз в,който са виждали повече от една мазда :lol:


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 13 Юли 2011, 21:53 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3

Регистриран на: 11 Юли 2009, 11:51
Мнения: 419
Местоположение: София
добро утро

_________________
Mazda 3 1.6 Diesel, 2005


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 31 Юли 2011, 13:34 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
radkol написа:
Колега а защо казваш че часта е липсваща?

Новите 6ци са със сервоусилвател с електрохидравлично управление и си имат лампа на таблото. Демек лапмата не значи че си с електромеханично задължително, но явно означава че си най малко с елекрто + още нещо, по вероятно е да е елктрохидравлично.

Новите 6-ци не са с електрохидравлично, а с чисто електрическо управление....
Електрохидравликите обикновено са завряни зад двигателя над рейката (на опела е там и наливането на масло е доста трудно без спринцовка)...
Еволюцията в годините е следната:
1. чиста хидравлика - механична хидравлична помпа, вързана за ремъка и имайки такова казанче
2. електрохидравлика - хидравличната помпа е електрическа, като в повечето случаи е куплирана заедно с казанчето (навярно за по-добро охлаждане на електромотора).
3. Чисто електрическа (електромеханична)... Там няма никакви хидравлични механизми. Електродвигател въздейства механично върху управлението, а не хидравлично.
При всички случаи има известно забавяне на въздействието на усилвателя:
1. докато се развърти добре двигателя за да има дебит хидравличната механична помпа
2 и 3 - ограничени от компютъра, изчакващ установяване режима на двигателя преди да подаде напрежение на консуматори като електрохидравличната помпа или електромеханичния усилвател.
При мен усилвателя се появява около 1сек след палене.
Няма начин някой да те е прекарал с казанчето. Щом усещаш усилвател, значи той работи.
Не бих се притеснявал.
Можеш да огледаш зад двигателя около рейката. Дали виждаш тръбички, различаващи се от спирачните, или сноп кабели, влизащ в удебеление на рейката (съответно електрохидравлика или електромеханика).

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Последна промяна slowtraveler на 31 Юли 2011, 19:49, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 31 Юли 2011, 18:25 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 14 Яну 2011, 15:40
Мнения: 112
Местоположение: Карлово
Благодаря ти за изчерпателният отговор slowtraveler,всъщност и аз си мисля,че съм с електромеханично управление и поради само 50-сете амперчаса на акумулатора ми,бавно се задейства управлението,но това все още са мои предположения.....


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 31 Юли 2011, 23:50 
Offline
маниак
Аватар
2010 Mazda 6

Регистриран на: 29 Юни 2010, 20:18
Мнения: 712
Местоположение: София
slowtraveler написа:
radkol написа:
Колега а защо казваш че часта е липсваща?

Новите 6ци са със сервоусилвател с електрохидравлично управление и си имат лампа на таблото. Демек лапмата не значи че си с електромеханично задължително, но явно означава че си най малко с елекрто + още нещо, по вероятно е да е елктрохидравлично.

Новите 6-ци не са с електрохидравлично, а с чисто електрическо управление....
Електрохидравликите обикновено са завряни зад двигателя над рейката (на опела е там и наливането на масло е доста трудно без спринцовка)...
Еволюцията в годините е следната:
1. чиста хидравлика - механична хидравлична помпа, вързана за ремъка и имайки такова казанче
2. електрохидравлика - хидравличната помпа е електрическа, като в повечето случаи е куплирана заедно с казанчето (навярно за по-добро охлаждане на електромотора).
3. Чисто електрическа (електромеханична)... Там няма никакви хидравлични механизми. Електродвигател въздейства механично върху управлението, а не хидравлично.
При всички случаи има известно забавяне на въздействието на усилвателя:
1. докато се развърти добре двигателя за да има дебит хидравличната механична помпа
2 и 3 - ограничени от компютъра, изчакващ установяване режима на двигателя преди да подаде напрежение на консуматори като електрохидравличната помпа или електромеханичния усилвател.
При мен усилвателя се появява около 1сек след палене.
Няма начин някой да те е прекарал с казанчето. Щом усещаш усилвател, значи той работи.
Не бих се притеснявал.
Можеш да огледаш зад двигателя около рейката. Дали виждаш тръбички, различаващи се от спирачните, или сноп кабели, влизащ в удебеление на рейката (съответно електрохидравлика или електромеханика).


Колега не знам кое е вярното но в каталога пише:
- Регулируем по височина и дълбочина волан със сервоусилвател със зависимост от скоростта - ти това със скоростта забелязал ли си го изобщо?
- Мазда6 има окачване вдъхновено от спортните автомобили – предно окачване с двоен носач с 6 точки на
закрепване и многозвенно задно, в комбинация със сервоусилвател с електрохидравлично управление

От Английския каталог:
That’s why Mazda6 has
sports car-inspired double-wishbone front suspension and multi-link rear suspension combined with
Electronic Power Assisted Steering — because these let it flow seamlessly through corner after corner,
with superb ride quality, exceptional grip and precise responses to your steering, braking and
throttle inputs.

Пълно съвпадение на преводите а ;-)
абе .....


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 01 Авг 2011, 17:09 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
Вярвай на английския текст ако не вярваш на мен (за шестицата ...) :D
Или си погледни зад двигателя леееко вдясно от ауспуха (в дясната част на автомобила по посока на движение)...
Ще видиш рейката заедно с удебелението за електромеханиката, в което влиза сноп кабели... И никакви хидравлични линии....

П.С. съжалявам, че изцапахме темата на колегата...

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 01 Авг 2011, 20:26 
Offline
маниак
Аватар
2010 Mazda 6

Регистриран на: 29 Юни 2010, 20:18
Мнения: 712
Местоположение: София
Точно това имах и аз предвид, че явно в Алглийския каталог е вярното, но до преди ти да пишеш не се бях заглеждал изобщо ами само по спомен какво съм видял в БГ каталога .. но преводачи да искаш я виж как само хубвао си имаме Силиконова долина, то не че вече не е обърната и на силиконова де ама все пак някой гениялен преводач го е измислил, дет се вика "Я го знам тва бре, мене жокер не ми требе".

А иначе ти усетил ли си тази функция изобщо при по ниски скорости волана да е по мек и лесен за въртене, докато при високи да е по стегнат, аз лично не съм се замислял ок ми е и в двата случая.


То и спирачките са с някакъв май електрически спирачен асистент, да знаеш там системата каква е точно?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 01 Авг 2011, 20:52 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
За волана - нормално е да не усещаш разлика.....
Ако при повишаване на скоростта волана става по-лек, значи усилието се е запазило същото. Ако волана остава същия при променена скорост - значи усилието се е променило ...
В интерес на истината не съм ровичкал по въпроса - щом е удобен, информативен, достатъчно лек при маневриране и достатъчно тежък при висока скорост - значи всичко е изчислено както трябва.
Спирачния асистент (emergency brake assistant) върши следната работа: при усещане на рязко и силно натискане на спирачки, електрониката подава сигнал за максимално спирачно усилие, като АБС работи щатно (не съм се интересувал как точно е реализирано в Маздата, но навярно е като функция на самия АБС). Причината да се приложи това устройство е тази, че е нужно време за натискане на педала до долу, а и освен това е установено, че в екстрена ситуация често шофьора просто не натиска спирачката 'до дупка'... Затова спирачния асистент още при усещане на започнало рязко натискане на спирачките задейства изпълнителния механизъм на максимум започвайки спиранеи няколко милисекунди по-рано, и прилагайки максимално спирачно усилие...
Втория асистент е разпределителя на спирачно усилие. Представлява функция на АБС, разпределяйки така спирачното усилие, че да бъде максимално ефективно (да не се допуска например колелата на предния мост да се претъркалват далеч от границата на сработване на АБС, а на задния мост гумите да приплъзват и АБС да работи с пълна мощност. В тоя случай EBD (electronic brakeforce distribution) ще преразпредели по-голямо спирачно усилие на предния мост, и ще намали на задния, при които условия може сцеплението вече да е достатъчно и АБС въобще да не се налага да сработва...

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 01 Авг 2011, 21:34 
Offline
фен

Регистриран на: 08 Юли 2010, 17:03
Мнения: 327
Местоположение: Бургас
Ако това му помогне на някой макар и на руски ,но го дават че си има лампа на таблото,това е от ръководството за Мазда 6 - © 2007
Mazda Motor Europe GmbH
Training Services
Работа EPS
• Датчик крутящего момента определяет силу поворота (сопротивление дорожного покрытия), а датчик преобразователя определяет положение ротора электродвигателя EPS в соответствии с действием поворота водителя. Датчик крутящего момента выдаёт в модуль управления EPS сигнал поворота рулевого управления, а датчик преобразователя выдаёт сигнал угла поворота электродвигателя EPS.
• Модуль управления EPS выполняет различные корректировки управления на основании сигнала силы поворота, сигнала угла поворота электродвигателя EPS, скорости автомобиля и других условий автомобиля и определяет оптимальную силу усилителя.
• На основании силы усиления, определённой модулем управления EPS, точно регулируется ток, проходящий от модуля управления EPS к электродвигателю EPS, чтобы правильно управлять электродвигателем.
• Рабочее усилие, создаваемое электродвигателем EPS, вращает шариковый винт, объединённый с электродвигателем, чтобы содействовать осевому перемещению зубчатой рейки. В результате, нагрузка на водителя при выполнении поворота руля уменьшается

_________________
MAZDA 626GF 1.8 - хечбек 04.97-08.99


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 12 Апр 2012, 18:15 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 14 Яну 2011, 15:40
Мнения: 112
Местоположение: Карлово
Оказа се,че сервото е електромеханично,установих го след диагностика в сервиза на мазда.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 13 Апр 2012, 13:35 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
А за какво е тази течност в казанчето???
Какво пише на капачката.
Нещо ме съмнява да е нещо различно от хидравлика...

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: липсваща част
МнениеПубликувано на: 14 Апр 2012, 18:50 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 14 Яну 2011, 15:40
Мнения: 112
Местоположение: Карлово
slowtraveler написа:
А за какво е тази течност в казанчето???
Какво пише на капачката.
Нещо ме съмнява да е нещо различно от хидравлика...

Всъщност,темата започва с това,че нямам казанче :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 32 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб