Здравейте, колеги,
имам проблем с хидравличната система и моля компетентните от вас по тази тема за мнение.
Ситуацията накратко: Колата е Mazda 3, 2000 куб. (бензин), 150 к.с., 2007 г. Чува се постоянно виене (почти със сигурност от хидравличната помпа). Виенето се накъсва или усилва при въртене на волана. Този проблем се появи след подмяна на хидравличните маркучи, която се наложи поради сълзене на хидравлична течност от маркуча за високото налягане. Подчертавам, че нямаше теч, придружен от загуба на хидравлична течност, а просто в двата си края гумения маркуч имаше по няколко сантиметра мокро. Извършеното в сервиза е подмяна на маркучите и смяна на течността с нова по спецификация. Също така, искам да обърна внимание, че маркучите са подменени не с нови, а старите са рециклирани. Така ме посъветваха, тъй като оригиналните нови били много скъпи и нямало смисъл (вече не знам дали е точно така). Рециклирането (доколкото разбрах) се изразява в подмяна на абсолютно всичко освен метала, т.е. гумените части се подменят, маркучите се запресоват наново и т.н.
Прикачвам снимката на състоянието в момента, т.е. с новите маркучи. За съжаление, нямам снимка от преди ремонта, но още на пръв поглед се сещам, че преди горният маркуч (за високо налягане) беше с по-голям диаметър, което за мен е вероятна причина за проблема. Също така, не бяха увити един в друг, както сега са направени (не знам дали това е проблем). Дори бих помолил тези от вас със същите коли (знам, че не сте малко) да щракнат една снимка на техните маркучи (намират се точно зад двигателя долу) за да се сравнят разликите.
Та..., каква според вас е причината за това постоянно виене? Очаквам помощта ви и ви благодаря предварително!
Прикачени файлове: |
44497873_1228551693966256_165292413387014144_o.jpg [ 186.31 KiB | Прегледано 3285 пъти ]
|
|