Аз съм с Osram Premium LED навсякъде. Вътре са W5W на плафоните (2бр) и в жабката (1бр). Задният се води festoon, но не помня колко мм беше, май 36? В багажника пак е festoon, но е малко по-къс (май 31мм?), но дори по-дългия става, просто трябва да се огъне леко пластинката. За дължината не съм 100% сигурен обаче. W5W са и на задния номер осветлението, 2бр. W5W са и предните габарити. Мисля около 130лв общо бяха диодите за всичко. Имай предвид, че това са най-скъпия варинат, с китайските ще е доста по-евтино, но мен не ме кефят.
Ксенон - пиши на xenon.bg, пичът си разбира от работата. На мен оригиналният баласт ми беше изгорял и взех заместител от него, който работи и досега перфектно. За ретрофит предполагам ще може да даде съвет също. Много учтив и коректен.
Ксенон за дълги няма как (т.е. има, но е малко по-сложно, не е готино ако не си с клапа). Като/ако сложиш ксенон на късите, може да спестяваш за ЛЕД крушки на дългите, за да са със същия цвят. Иначе дори по-белите варианти на халогените (например Osram Cool Blue Intense) светят леко по-жълтеникаво от студено бял (6000К) ксенон. Което не е лошо, всъщност - по-топлата светлина осветява по-добре пътя, особено на мокро/влажно. Затова не залитай по крайно студени светлини - синкави или дори лилави. На новите коли което виждаш са просто хроматични аберации от края на лупите, самите светлини са бели.
Аз съм с фабричен ксенон (Osram Cool Blue Intense) и халогени (пак Osram CBI) на дългите... доволен съм, макар и да има леки разлики в температурите. Диодите обаче на габаритите са в същия цвят като ксенона и е яко.
PS: Сега заразглеждах xenon.bg...
LED система OSRAM за фарове H7 Генерация 2 - 6000К 12V/24V 14W. Ще е доста по-лесно, отколкото да слагаш ксенон, макар и (може би) по-скъпо. Не видях да имат HB3 за дългите обаче.