Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 10:40

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 05 Юни 2021, 13:32 
Offline
любител

Регистриран на: 07 Сеп 2018, 10:32
Мнения: 5
Местоположение: Варна
Здравейте,
Преди месец смених турбината с 2-ра употреба и след месец работа с нея, тя отказа. Това се случи докато натиснах рязко газта на 1 скорост за да се изтегля бързо при ляв завой, и веднага след това при натискане на газта се чуваше много силен странен шум от към двигателя. Разбрах, че е отказало турбото, защото, колата не набираше бързо и колкото повече вдигах скоростта, толкова повече този шум се усилваше, беше уловим дори за движещите се около мен коли. Кажете ми според вас какви могат да бъдат причините и в какъв ред трябва да се преглежда колата за да изолирам всички възможни варианти, поради които този проблем да се случва?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Юни 2021, 20:05 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Цедката(кух болт) по маслената магистрала към турбото чистена/махната ли е?
Може да е и съвпадение и втората турбина толкова да е имала остана живот...
Старата защо я смени?
При всички случаи иска отваряне и гледане и на това турбо. Успех!

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Юни 2021, 12:08 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 07 Сеп 2018, 10:32
Мнения: 5
Местоположение: Варна
Колега тази цедка(кух болт) не е проверявана и не знам къде се намира( ще съм благодарен ако пообясниш къде е, и какво трябва да се разглоби за да я достигнем). Колата по километраж е около 205 хил.
Км. Първото турбо( оригиналното) се развали при дълъг път, връщане от Хърватска към България след изминати 1000 км с почивки, като колата при това каране не беше юркана повече от 140км скорост и то за кратко не е вдигана. Колата малко преди границата със Сърбия се разваля, турбото е присвирвало леко и накрая шума беше много силен и турбото спря да работи. За да се приберем махнахме турбото и изолирахме всички маркучета, за да не влезе някой твърда част в буталата и двигателя да замине. През 30 км се доливаше масло до границата, защото маздата го изхвърляше през тръбичката за мазане. С колата се дотътрихме до Перник, защото на обяви имаше 2,3 турбини там и взехме едната. Когато 2-то турбо беше сложено всичко беше наред, но се чуваше пак един много лек жужащ звук при включване на турбото, който не беше дразнещ. От слагането на 2-та турбина, са изминати макс.1000км пробег. Само да кажа, че оригиналния егр клапан е чист(но въпреки това на арматурното табло показва сигнализация и свети), ваден е за оглед, дори е слаган друг за проба, но с другия забиваше.
Това е общо взето колега, мерси за съветите и мненията!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Юни 2021, 10:24 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1323
Местоположение: София
Тоя шестограм дава ядове при някои някои двигатели дизел на Ауди/Голф. За Мазда не съм чувал. Ти си с френския двигател. Най- лесно се чупят турбини от неправилно подбран вискозитет на масло. Има вероятност с втората турбина да са те нагласили. Просто до тук да и е бил живота. Затова следващата се разглобява и проверява всичко плюс маслените магистрали до нея и вакумите с разтоварващия вентил. Разкарай ЕГР-а. Дава много често ядове.
Просто отиди в свестен сервиз ние тук няма как да я оправиме. Само с акъл няма да стане(сервизен час-30 лева, сервизен час с помощ от клиента-40 лева и сервизен час с акъл от клиента-50 лева :lol: )

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007/2022 renovated


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Юни 2021, 18:07 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
rosen_markov написа:
През 30 км се доливаше масло до границата, защото маздата го изхвърляше през тръбичката за мазане.

В основата на тази магистралка е, но няма да ти е там проблема щом омаслява добре. Втората турбина и тя е била пътник (нормално). Закарайте я някъде да я видят става ли за рециклиране или отиват нещата към 3та... Двигателя иска редовна смяна на масло 5w-30 и охлаждане преди всяко гасене след "хубава" работа на турбото :twisted:

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Юни 2021, 19:04 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 07 Сеп 2018, 10:32
Мнения: 5
Местоположение: Варна
Благодаря ви много колеги за компетентните мнения, всички ми дадохте много полезни съвети, ще ги взема под внимание. Ще стане точно така както казвате, това турбо ще бъде прегледано подробно и майстора ше се изкаже, може ли да го рециклира или ще се взема друга турбина. Хубавото, че колата вече е дадена на читав майстор, който ще поправи всичко необходимо и ще я вкара в движение. После ще ви кажа, в какво се е състоял ремонта, какво е правено и сменяно!


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб