Abu написа:
Ако е маховик, ще имаш тресене даже и да си на място. Вибрациите ще се усещат над определени обороти, да речем 1000 до 1500 и след това ще са по незабелижими заради високата честота на въртене. При теб вибрациите са свързани със въртяща част след скоростната кутия - може да е небалансирана гума, макар че там вибрациите ще са около 90-100 км/ч, да е крива джанта и за мен това е най-вироятно при тая скорост, или крива или небалансирана полуоска - но тогава ще го усещаш най-осезателно при около 30-40 км и подаване на газ. Аз имах Форд Фокус със абсолютно балансирани гуми, но съвсем леко изкривена алуминиева джанта и я имаше тая вибрация. Ако вдигнеш на крик и завъртиш леко гумата - гледаш ръба на джантата (там от където започва гумата нагоре) - не би трябвало да виждаш движение нагоре на долу.
На място няма тресене, работи много добре и първо се сетих за криви гуми и джанти или разбити вътрешни карета, но предишния собственик(питах го дали знае за проблема.. естествено не го знаеше) говори с хората, където е поддържана колата и са му казали, че най вероятно е маховик. Да се надявам да е от гумите.. тази седмица ще монтирам новите джанти с чисто нови гуми и ще видим