Здравейте колеги, имам един проблем с моята Мазда Става въпрос за MAZDA 3 BL, 2010/ 2.0 MZR-DISI 111KW, бензинов мотор. Малко след закупуване на автомобила се появи едно тракане при палене след престой повече от 3-4 часа. След разговор с механика се оказа дефазатор на разпределителния вал или така нареченото VVT колело последва смяна. След смяната тракането при палене след престой изчезна, НО се появи друг проблем. Мотора започна да трака като дизелов. Загуби мощност в ниски обороти и загуби тяга при наклони и когато е натоварен с хора и багаж. Повиши се разходът на гориво и започна да подхарчва масло. Последва пълна диагностика, която не показа абсолютно никакви грешки. Разговор с Мазда, които ми обявиха 2 хиляди за диагностика на проблема, съответно аз отказах.. Дойде едно момче от MotoPhoe и провери центровката на двигателя, тя също бе наред. Няма светещи лампи или проблеми с палене, не загрява, нищо повече освен лека загуба на мощност в ниски обороти и това чукане. Разхода на масло си го обяснявам с това, че карам автомобила с обороти над 3,5к, съответно за да върви нормално... Дали проблема е дефектно VVT и как да проверим това.? Някакви идеи, защото вече се изчерпахме. Благодаря Ви предварително!!
|