Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 21 Яну 2019, 15:55

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 62 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 19 Дек 2013, 20:36 
Offline
любител
2005 Mazda 5

Регистриран на: 19 Дек 2013, 20:10
Мнения: 12
Местоположение: Пазарджик
Здравейте,
От днес съм във форума за съжаление със сериозен проблем моля кой с каквото може да помага.
От две седмици съм горд собственик на мазда 5 бензин 1,8 116 к.с. 2005 г. Автомобила закупих от частно лице, който го е закупил нов от Стар мотърс. Колата е много запазена / на 60000 км?/ като салон и външен вид, но след първите 1000 км пробег с ужас установих, че щеката на маслото е под минимума. Собственика преди мен го е сменил /има етикатче залепено на купето/ преди няколко дни. Изчетох доста теми от форума от което почти се стресирах...Долях 1 л. масло 5W40 и след 500 км пробег резултата е същият. От ауспуха на колата няколко секунди след стартиране на двигателя започва да излиза бял дим, който не е толкова много, според мен е конденз, от щеката на духа, няма никакви течове, колата си върви нормално ускорява добре, разхода на газ при скорост 90-100 е 8,5 на 100 при скорост 120-130 е 9,5-10, двигателя работи нармално, на място не се чува дори. С няколко думи това е. Съветите на мои познати е да се подмени маслото с оригинално за Мазда със съответната спецификация и най-вероятно смяна на гумички на клапани. Разчитам на вашите мнения.
Благодаря предварително!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Дек 2013, 08:00 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6101
Местоположение: На село...
Колега, няма да ти хареса какво ще ти кажа, но проблема не са ти гумички на клапаните. Проблема ти е спекли маслени сегменти. Най-евтиният ти вариант е смяна само на сегменти и там необходимия шлайф на главата.
Ако искаш да минеш тънко, смени само сегменти. Смяната на гумички на клапаните ще е само загуба на пари и време. Вероятността е много, ама много минимална!
Всичко зависи от това, колко време мислиш да караш колата. Ако няма да въртиш 100 000км .... и не ти се дават пари за пълен основен ремонт, смени едни сегменти и карай :)

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Дек 2013, 09:47 
Offline
любител
2005 Mazda 5
Автор на темата

Регистриран на: 19 Дек 2013, 20:10
Мнения: 12
Местоположение: Пазарджик
Днес ме посъветваха по телефона да проверя PVC клапана, ако има проблем с него да го почистя /подменя/ възможно е от неговата неизправност разхода на масло огромен особено при по-високи обороти. Само, че незнам какво представлява и къде се намира...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Дек 2013, 12:33 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 11 Сеп 2013, 10:07
Мнения: 107
Местоположение: Sofia
Доколкото знам достъпът до PCV клапана е много труден. Би трябвало да се намира под смукателния колектор, който трябва да се свали, за да се стигне до клапана. Проблемът обаче най-вероятно са маслените сегменти, особено ако пуши когато се задържи в обороти. Моите бяха спекли тотално в каналите на буталата и разходът на масло беше станал толкова драстичен, че гореше половин-един литър масло за 300-400км. Премери си компресията, при мен беше изключително висока - 17-18 на всички цилиндри. След смяна на сегментите маслото спря да изчезва.

_________________
2007 Mazda 5, 1.8 (L8) газ/бензин


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Дек 2013, 18:07 
Offline
любител
2005 Mazda 5
Автор на темата

Регистриран на: 19 Дек 2013, 20:10
Мнения: 12
Местоположение: Пазарджик
Вчера пробвах с добавки PRO TEC смених маслото, но уви... Пушека даже се уваличи. Явно ще трябва да се отваря мотора.
Все пак очоквам повече мнения!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2013, 13:00 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6101
Местоположение: На село...
Ще пообиколиш майстори, ще дадеш пари на вятъра и накрая така или иначе ще стигнеш или до продажба на колата без отстранен проблем или до смяна на сегменти.
Колегата ти каза горе, премери компресията на мотора, евтино е поне.
Съветвам те да се обърнеш към колегата Martod от форума. Има сервиз в района на Пловдив и ще ти оправи колата :wink:

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2013, 17:53 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 16 Юни 2012, 00:54
Мнения: 28
Местоположение: UK
Имам приятел който работи в склад за авточасти и казва че често идват хора да питат колко пари може да струват сигменти.Така че и аз залагам на сигменти.
Ти си решаваш.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2013, 19:37 
Offline
любител

Регистриран на: 26 Авг 2012, 19:32
Мнения: 33
Местоположение: София
KoRn_Val написа:
Ще пообиколиш майстори, ще дадеш пари на вятъра и накрая така или иначе ще стигнеш или до продажба на колата без отстранен проблем или до смяна на сегменти.
Колегата ти каза горе, премери компресията на мотора, евтино е поне.
Съветвам те да се обърнеш към колегата Martod от форума. Има сервиз в района на Пловдив и ще ти оправи колата :wink:

Напълно споделям, особено препоръката за майстора.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Яну 2014, 20:20 
Offline
любител
2005 Mazda 5
Автор на темата

Регистриран на: 19 Дек 2013, 20:10
Мнения: 12
Местоположение: Пазарджик
Проблема решен!
Чест и почитания на Martod един истински специалист по японски автомобили. Оказаха се маслени сегменти и гумички на клапани и след тях гарнитури и т.н. Всичко това от прегряване на двигателя.
Както вече писах отскоро съм във форума и мога да заявя, че Марин може да дефинира проблема и да го реши както трябва. Още веднъж БЛАГОДАРЯ!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Яну 2014, 10:18 
Offline
любител

Регистриран на: 26 Авг 2012, 19:32
Мнения: 33
Местоположение: София
Интересно ми е дали поговорихте по въпроса със стария собственик, който, съвсем очевидно, те е излъгал при продажбата. Предполагам, че имате договор, пък и продавачът обикновено носи отговорност за скрити недостатъци.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Яну 2014, 10:48 
Offline
любител
2005 Mazda 5
Автор на темата

Регистриран на: 19 Дек 2013, 20:10
Мнения: 12
Местоположение: Пазарджик
Естествено, че се скри в дън земя, не отговаря на телефона, намерих го във фейса и там мълчи, но това май е обичайна практика за България стане ли беля с колата и ....на пазара. По-големи мошеници от автоджамбазите за мен няма. Но съм му пожелал с парите да си купува редовно лекарства.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Яну 2014, 11:03 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1504
Местоположение: София
По силата на кое обстоятелство след като свърши сделката, продавачът на возило "втора ръка" носи отговорност за скрити недостатъци?
ЗЗП, може би? Не е лошо да го изясним - има доста теми с опарени колеги напоследък!

Обикновено продавачът дава възможност за пълен оглед, дори и да се закара на специализиран сервиз.
А дали има сервиз с модерен газ-анализатор, способен да улови маслото в ауспуха?

Някога ми се е случвало да карам (купувам) коли за приятели от Германия и никой не се е разсърдил, ако се окаже, че е масларка.
Защото всички са достатъчно грамотни технически, за да знаят, че не може да се хване такъв проблем при оглед. Просто го научават при пристигането в БГ, защото след 1800-2000км каране и аз вече съм наясно какъв е разходът на масло.

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Яну 2014, 17:47 
Offline
любител

Регистриран на: 26 Авг 2012, 19:32
Мнения: 33
Местоположение: София
По силата за Закона за задълженията и договорите. Дълга тема. По-важните въпроси са как се удостоверява скрития недостатък и знанието на продавача, но това са изпълними неща. Ако още ви интересува, мога да ви дам детайли. Кой за какво се е разсърдил е без значение.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Яну 2014, 19:00 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1504
Местоположение: София
Аз по принцип се интересувам от всякаква информация, въпреки, че в момента нямам казус по темата.
Все пак, считам, че подобна тема вълнува част от останалите участници във Форума.
Ако отделите време да опишете някои практически действия или права, които се полагат в коментираните случки, доста колеги ще сме благодарни.

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Яну 2014, 21:20 
Offline
любител

Регистриран на: 26 Авг 2012, 19:32
Мнения: 33
Местоположение: София
Темата е наистина много обширна.
Ето правната уредба: Подчертавам, това е само част от въпроса

Чл. 193. Продавачът отговаря, ако продадената вещ има недостатъци, които съществено намаляват нейната цена или нейната годност за обикновеното или за предвиденото в договора употребление.
Продавачът не отговаря за недостатъците, които са били известни на купувача при продажбата.
Продавачът отговаря и когато не е знаел недостатъка. Съглашението за освобождаване от отговорност е недействително.


Чл. 194. След като приеме вещта, купувачът трябва да я прегледа в течение на времето, което е обикновено необходимо за това в подобни случаи, и незабавно да уведоми продавача за забелязаните недостатъци. Ако не направи това, вещта се смята одобрена, освен ако по-късно се открият недостатъци, които не са могли да бъдат забелязани при обикновен преглед. В последния случай правата на купувача се запазват, ако той незабавно уведоми продавача за открития недостатък.
Уведомяване на продавача не е необходимо, ако той е знаел недостатъка.


Чл. 195. В случаите, в които продавачът отговаря съгласно чл. 193, купувачът може да върне вещта и да иска обратно цената заедно с разноските за продажбата, да задържи вещта и да иска намаляване на цената или да отстрани недостатъците за сметка на продавача.
Той може да иска и обезщетение за вредите съгласно общите правила относно неизпълнението на задълженията.
При продажбите на родово определени вещи купувачът може или да упражни правата по първата алинея, или да иска предаване на вещи без недостатъци, както и обезщетение за вредите и в двата случая.

Тук изникват няколко въпроса, които са относими по случая:
1. Щом колата е купена от БГ, допуснах, че се продава от първия й собственик. Тоест дори може да опитаме да докажем, ако колата е била в официалния дилър и поставена диагноза за повреда, свързана със сегментите. Дори да не е така, продавачът отговаря.
2. Виждате, че се изисква незабавно уведомяване. Естетствено, за бъдещ иск е силно препоръчително това да е станало с нотариална покана или поне по доказуем с писмен документ начин.
3. Възниква същия въпрос за установяването на повредите - най-добре би било с един протокол, заверен от СМ, в който подробно се описва датата, автомобилът и установените повреди.
4. После за ремонта си вземаме фактурки, които формират цената на иска, плюс евентуални неимуществени вреди и пропуснати ползи от неползването на колата за времето, в което Марин я е ремонтирал.
5. Искова молба, 4% държавна такса, 3, до 4 години процес, изпълнителен лист и така...

Често продавачите си мислят, че в договора записът "в състоянието, в което се намира в момента на продажбата" означава, че дори повредена, купувате колата такава, каквато си е. Това съвсем не е така.
Наистина ме мързи да пиша, трябва още няколко страници да произведа, за да обясня подробно. Нека да приемем, че мога да предложа безплатна консултация на автора на темата, другата седмица имам път към Пловдивско.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Яну 2014, 23:52 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1504
Местоположение: София
Чудно! Благодаря!
Ако се върнем в темата с маслата и сегментите, твърди се, че според Мазда допустимото износване, респ. загуби на масло е доста голямо. Т. е. може да се окаже, че според спека, двигателя е бил в изправност, просто колегата е трябвало да си долива.

Отново благодаря!
п. п. Моля някой да публикува документ, където е описан нормалния разход на масло, според Мазда,... за който и да е мотор. Никога не съм срещал информация в ръководствата.

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Яну 2014, 18:05 
Offline
любител
2005 Mazda 5
Автор на темата

Регистриран на: 19 Дек 2013, 20:10
Мнения: 12
Местоположение: Пазарджик
Темат с продължение.
Както ме посъветваха всички сменихме сегментите и гумичките, но сега, а може би и преди ремонта забелязах масло в първи цилиндър. Като се отвърти свещта и се вижда гьолче от масло в цилиндъра. PCV клапана не е сменяван но е изваден маркуча от него. Свещта на първи цилиндър е съответно силно омаслена, другите три цилиндъра са добре. Разхода на масло е около 0,500 л. на 300 км. Антифриза не мърда.Всмукателните тръби са силно омаслени отвътре. Двигателя работи неравномерно с прекъсване най-вероятно заради първи цилиндър.
Очаквам вашите компетевтни мнения.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Яну 2014, 20:35 
Offline
фен

Регистриран на: 02 Окт 2011, 14:46
Мнения: 414
Местоположение: Пловдив
skype: yani6_83
Това след ремонта така ли?Колко километра си изминал от него?Имаи впредвид че има известен период на сработване при такъв ремонт.

_________________
Mazda 626GF 2.0i


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2014, 09:08 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 11 Сеп 2013, 10:07
Мнения: 107
Местоположение: Sofia
При смяната на сегменти измерихте ли допуските на бутала и цилиндри? Предполагам, че буталото на 1-ви цилиндър не е било счупено, защото иначе нямаше да го сложите обратно. Не съм голям разбирач, ама възможно ли е ключовете на сегментите на тоя цилиндър да са застанали в една линия при или по някаква причина след монтажа?
При мен разходът на масло спря от момента на смяната на сегментите, не мисля че при улягане може да вкарат толкова масло, че да накарат цилиндъра да прекъсва. Вече си минал най-малко 300км, би трябвало да са уплътнили дотолкова, че да не пълни цилиндъра.
Апропо, духа ли от тръбичката на пръчката за масло?

_________________
2007 Mazda 5, 1.8 (L8) газ/бензин


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2014, 13:43 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4321
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Всичко по буталата и цилиндрите е замерено и си е ОК, няма износване ..
Буталото няма как да е счупено и да не му кажа, а да го монтирам отново .. :)
Ключовете на сегментите са си на 120 градуса, както при другите цилиндри ..
Даже са проверени и теориите за дефектни гумички и разтегнати болтове на главата, като при втория монтаж гумичките са залепени за водачите .
Апропо, не духа от пръчката за масло, но определено има нещо объркано в този двигател, от отдушника на картера вместо да духа при работа на мотора, тя смуче въздух ..
Сега като пристигне новия ПЦВ клапан, ще отваряме наново и ще ревизираме всичко ..

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2014, 15:21 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 11 Сеп 2013, 10:07
Мнения: 107
Местоположение: Sofia
Успех с начинанието, дано отстраните проблема в най-скоро време.
Пишете в темата при развитие, ще бъде полезно.

_________________
2007 Mazda 5, 1.8 (L8) газ/бензин


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2014, 18:01 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 14 Ное 2013, 00:06
Мнения: 239
Местоположение: София
SLX написа:
Често продавачите си мислят, че в договора записът "в състоянието, в което се намира в момента на продажбата" означава, че дори повредена, купувате колата такава, каквато си е. Това съвсем не е така.

Колега, закона е едно, съдебната практика в България - съвсем друго.
Би ли пуснал линк към съдебно решение, в което подобен казус е решен в полза на купувача?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2014, 11:20 
Offline
любител
2005 Mazda 5
Автор на темата

Регистриран на: 19 Дек 2013, 20:10
Мнения: 12
Местоположение: Пазарджик
Проблема с разхода на масло е решен. Причината не е била в сегменти, гумички и т.н. , а в неправилен монтаж на инжектора за газта на първи цилиндър. Оказа се, че газаджийте така са пробили главата, че инжектора влиза в цилиндъра не директно, а през маслена кухина или магистрала /не знам кое е правилно/ вътрешния отвор обаче не е затворен от инжектора и през този отвор маслото влиза в цилиндъра и оттам десетки въпроси и съмнения за спукана глава,блок, счупено бутало, ключове и т.н.
Така, че колеги внимавайте кой и как ще ви монтира газовата уредба, като видях какво са направили имам чувството, че замижават и дупчат където им падне без да знаят каква беля могат да направят. Инжектора е подменен с по-дълъг и естествено спря да влиза масло в цилиндъра. Изминах 600 км и нямам разход на масло, надявам се да е така и след 15000.

Хиляди благодарности на Martod за професионално свършената работа!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2014, 23:52 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6101
Местоположение: На село...
Е това е било уникален случай :) Този дето ти е сложил газовата да вземеш да го линчуваш #-o

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2014, 09:19 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 11 Сеп 2013, 10:07
Мнения: 107
Местоположение: Sofia
Брутално!
Къде са ти дупчили главата? Това да не е някаква нова газова от 5-6-7-мо поколение, които са с директно впръскване? Пусни няколко снимки как е монтирана, ако може. Мойта е от стария тип ГИ, при които се дупчи смукателния колектор и не мога да си представя кой ще тръгне да дупчи глава (сигурно без да я сваля) и поне да огледа къде и как е продупчил.
Какъв разход на газ ти дава? Предполагам дори не се налага да палиш на бензин с тоя тип ГИ?

_________________
2007 Mazda 5, 1.8 (L8) газ/бензин


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2014, 09:27 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4321
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
KoRn_Val написа:
Е това е било уникален случай :) Този дето ти е сложил газовата да вземеш да го линчуваш #-o
Той случая е още по уникален, защото точно газаджията беше консултанта който му пълнеше главата с глупости за нешлайфани глави, разтегнати болтове, дефектни гумички, ключове , сегменти и т.н.. ама Борето го е разказал прекалено интелигентно случая, иначе ще легнеш от смях, ако ти го разкаже цветно ...
Особено към финала на филма, когато го е видял с главата под мишница ... :lol:

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2014, 15:34 
Offline
фен
Аватар
2008 Mazda 5

Регистриран на: 17 Сеп 2013, 13:55
Мнения: 329
Местоположение: Sofia
малиииийййй аман от такива майстори :shock: добре че в края на краищата си попаднал на правилният....

_________________
Mazda 5, 2.0L MZR-CD (RF) 105 kW, 2008

Kimi Ga Yo - https://www.youtube.com/watch?v=29FFHC2D12Q


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2014, 17:01 
Offline
любител
2005 Mazda 5
Автор на темата

Регистриран на: 19 Дек 2013, 20:10
Мнения: 12
Местоположение: Пазарджик
Цитат:
Брутално!
Къде са ти дупчили главата? Това да не е някаква нова газова от 5-6-7-мо поколение, които са с директно впръскване? Пусни няколко снимки как е монтирана, ако може. Мойта е от стария тип ГИ, при които се дупчи смукателния колектор и не мога да си представя кой ще тръгне да дупчи глава (сигурно без да я сваля) и поне да огледа къде и как е продупчил.
Какъв разход на газ ти дава? Предполагам дори не се налага да палиш на бензин с тоя тип ГИ?


Действително на новите уредби инжекторите се монтират непосредствено до дюзите, но монтажника трябва добре да знае къде да дупчи, т.е. да е виждал свалена главата, естествено моя "майстор" е видя за първи път. Иначе уредбата е с ОБД контрол, преминава на газ самостоятелно при 36 градуса. Разхода ми е около 8,5/100 при скорост 90-100, обороти до 3000 и режим 1-5 градско/извънградско. Това го засякох два пъти като винаги пълня бутилката догоре на една и съща бензиностанция. Пробвах веднъж и на по-висока скорост 120-140 обороти 4000-4200 примерно разхода около 9,6-10. Все пак разхода на гориво е относително понятие и зависи от много фактори.
Радвам се все пак, че след тези перипетии проблемите са решени и дано няма други.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2014, 20:58 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6101
Местоположение: На село...
Важното е, че всички тук придобихме "опит" ... вече ще предлагаме на бъдещи потребители да си погледнат къде са им дупчени главите на маздите :?

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2014, 10:11 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 11 Сеп 2013, 10:07
Мнения: 107
Местоположение: Sofia
b_sinekliev написа:

Действително на новите уредби инжекторите се монтират непосредствено до дюзите, но монтажника трябва добре да знае къде да дупчи, т.е. да е виждал свалена главата, естествено моя "майстор" е видя за първи път. Иначе уредбата е с ОБД контрол, преминава на газ самостоятелно при 36 градуса. Разхода ми е около 8,5/100 при скорост 90-100, обороти до 3000 и режим 1-5 градско/извънградско. Това го засякох два пъти като винаги пълня бутилката догоре на една и съща бензиностанция. Пробвах веднъж и на по-висока скорост 120-140 обороти 4000-4200 примерно разхода около 9,6-10. Все пак разхода на гориво е относително понятие и зависи от много фактори.
Радвам се все пак, че след тези перипетии проблемите са решени и дано няма други.


Наистина добре, че сте открили виновника за проблема.
Както каза колегата над мен - добре е всички да знаем къде може да се сгреши при подобен монтаж. Ако можеш сложи една снимка на главата с проблемната дупка за инжектор.
П.П. Сложиха ли ти система за мазане на клапаните? Аз не съм слагал на моята, защото още не съм убеден, че това "масло" прави нещо друго освен да маца дроселовата клапа и колектора.

_________________
2007 Mazda 5, 1.8 (L8) газ/бензин


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 62 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб