Да внеса малко пояснения - демонтираха ми дюзите в сервиз Х, занесоха ги в Sofia Diesel Center, където ги рециклираха (калибриране не е правено защот опредполагам, че трябва да са монтирани). Първоначално ми показаха резултатите и имаше отклонения под и над нормите, но не огромни разлики. Върнах се в срвиз Х, сложиха дюзите (не знам какво са правили там, вероятно не са калибрирали нищо, предполагам), след това се появи шума. Отидох в Мазда, 2 пъти - и там ми казват, че техния софтуер не може да калибрира дюзите. Кодове не са ми искали никога. Предполагам, тези процедури (описани тук във форума) са им ясни. Или не ги знат или искат да ми вземат пари за нови.
Аз ще пробвам да направя описаната процедура за калибриране. Това с кодовете обаче не знам - нито имам кодове, нито знам (ако ги имам) къде да ги подам, нито пък софтуер имам.
Извинявам се за елементарния въпрос, но правилно ли разбирам, че имаме ръчно (автоматично) калибриране (по описания метод) и софтуерна настройка със задаване на кодове? Това 2 отделни неща ли са?
nikivelikov написа:
За мен си е едно и също.
Аз го правя на всяка смяна на маслото.
Не мога да си обясня как така в сервиз ще ти рециклират дюзи и няма да ги калибрират наново с компютъра.
Погледни им и какви са стойностите на корекциите. Някъде съм чел, а и тук са потвърждавали, че при кореция над 100ms дюзата е за ремонт, но ти вече си минал тази част. Така че ако имаш такъв резултат следва нов стенд на Denso /не на Bosch както е писал колегата rockton в другата тема/да си вземеш новите кодове на дюзите, въвеждане на кодовете в PCM, ново обучение на дюзите и дано с това приключва сагата ти