Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 08:12

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 23 Юли 2018, 13:36 
Offline
любител

Регистриран на: 02 Май 2018, 14:37
Мнения: 18
Местоположение: Габрово
Привет,

Купих за Mazda 5 2007-а комплект за увеличаване на клиренса с 3 cm. Ходим да къмпингуваме и на някои места ми идва леко ниска. Не посмях обаче да е повече от 3 сантиметра, за да не избягам твърде много от заводските параметри. След около седмица ще правя монтажа, в момента нямам никакво време и колата и трябва нон-стоп. Самият монтаж не изглежда нищо сложно.
Подлложките са от едни момчета от Новосибирск, май те са единствените, които правят такива за точно този модел, защото гледах в тубата, че и американците купуват от тях.
Някой ако има опит и съвети, нека сподели.


Отделно от това, в очерталия се нов дъждовен сезон, установявам, че в краката на пасажерското място тъне във вода. Набързо го огледах тази сутрин. Като махнах гумената стелка, върху кото имаше малко вода - има направо локва на мокета. Опипах с ръце нагоре по мокета, да видя от къде идва водата и установих следното:
1. Мокет е мокър отстрани нагоре към централната конзола, т.е. под скоростния лост някъде идва вода
2. Под пасажерската седалка, където е въздуховода за втория ред седалки, под мокета - има малко езерце, в което можеш да си измиеш ръцете. Няколко пръста вода.

Изводите ми са, че въздухувода за вторият ред седалки се е превърнал във водопровод. Предвид и мокротата от към централната конзола, предполагам вода идва от към пространството под чистачките. От опита ми с други марки, това означава - запушени дренажи и преливане през въдухозаборника за купето. При първа възможност ще го проверя, но това ще е почивните дни вероятно.
Имат ли Мазда 5 някакъв типичен проблем с теч в пасажерското място и от какъв е той? Ако има форумен опит, предпочитам да си спестя мъките малко, чащото 20 години борба с течове по разни автомобили, ме е научила, че откриването на течове е понякога доста трудно. А и тия плъзгащи врати са ми малко съмнителни доколко добре може да се уплътнят от към вода...


Прикачени файлове:
20180723-3.jpg
20180723-3.jpg [ 206.01 KiB | Прегледано 11522 пъти ]
20180723-2.jpg
20180723-2.jpg [ 200.93 KiB | Прегледано 11522 пъти ]
20180723-1.jpg
20180723-1.jpg [ 160.62 KiB | Прегледано 11522 пъти ]

_________________
Mazda 5, 1.8i, 2007
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Юли 2018, 10:17 
Offline
маниак
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 31 Авг 2016, 12:05
Мнения: 721
Местоположение: Плевен
Здравей,
проблем с течове на вода досега не съм чувал при М5,не е често срещан проблем/задните врати са двойно подсигурени и не бива да те съмняват ;) Относно водата правилно си се насочил откъде влиза.Аз моята кора под чистачките съм я разглобявал няколко пъти и ще се изненадаш колко листа и боклуци събира там/особено ако стой под дърво/.Всяка пролет/есен си я почиствай. Решетката която са сложили е доста едра и ако имаш някъде процеп между корите още повече влизат разни неща.Даже съм се замислял да сложа отодлу една по ситна алуминиева мрежа и да уплътня със силикон,но досега не ми е влизало вода никъде може би защото почиствам /моята стои под дърво почи целогодишно/ Успех и сподели после резултата :)

_________________
мазда 5 2.0CD 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Юли 2018, 10:44 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 02 Май 2018, 14:37
Мнения: 18
Местоположение: Габрово
Благодаря ти.
Тази сутрин, докато чаках жена ми, да я закарам на работа - набързо проверих дренажа на климатроника, който минава през купето и е горе-долу от мястото източник на водата. Но не е от него - като го разкачих не изтече вода и тръбата си беше чиста.
Ще търся свободно и сухо време да махна кората под чистачките и да разчистя. Досега май съм го правил на всяка "нова" кола, която имам. Та си е въпрос на редовна поддръжка.
Някакви особености по свалянето има ли?

_________________
Mazda 5, 1.8i, 2007


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Юли 2018, 12:55 
Offline
фен
2003 Mazda 6

Регистриран на: 16 Май 2012, 14:52
Мнения: 168
Местоположение: Пазарджик
Здравейте,

Аз съм слагал подобен комплект за лифт но на мазда 6. Майстора който го монтира малко мрънкаше, че не знае колко да натегне гайките на макферсона, защото колкото и да го затяга винаги може и още. Притесняваше се да не се саморазвие и за това маркира гайките с маркер, за да се следи ако се саморазвъртат, но за 2 години не са мръднали. Иначе загуба на стабилност не се усеща, освен че при по-рязко натискане на спирачките кляка малко повече предницата, но това е. Аз съчетах монитането на лифта с нови амортисьори отпред и нови пружини и амортисьори отзад.

Успех!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Юли 2018, 10:10 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 02 Май 2018, 14:37
Мнения: 18
Местоположение: Габрово
alex_ad, и аз го мислих това със затягането, но от друга страна в PU са заляти метални втулки и те трябва да определят затягането, т.е. би трябвало да може да се натегне по заводската спецификация. Идеята с маркирането обаче ми хареса и ще ги маркираме, за да се следи за саморазвиване.



Снощи, преди дъжда, свалих чистачките и корите под тях. Работа за 5 минути е. Кората се държи на някакви нищожни пласмасови щипчици, видя ми се доста нескопосано направено. Според мен трябва да се сменят всичките - не държат нищо. От къде може да се поръчат?
Отдолу беше как да кажа - мръсно, с кал, листа и борови иглички, но пък от друга страна - и двата дренажа си бяха проходни и някак си не ми се струваше прекалено мръсно. Извадих около кило боклуци. Прокарах на сухо и мокро дренажите с един дебел кабел. Оттичането изглежда нормално. Пробвах го екстремно с десетки литри вода изляти в рамките на минута - всичко си изтече както трябва.
Сега е въпрос на време да видя дали вътре изсъхва или е все така мокро (предвид ежедневните валежи). Според мен шанса да съм оправил теча е към 10%.

Малко снимки от чистенето прикачвам към този пост. Но не снимах много, защото бързах да зипреваря дъжда. :D


Прикачени файлове:
IMG_20180724_194047.jpg
IMG_20180724_194047.jpg [ 529.57 KiB | Прегледано 11415 пъти ]
IMG_20180724_182138.jpg
IMG_20180724_182138.jpg [ 188.57 KiB | Прегледано 11415 пъти ]
IMG_20180724_182134.jpg
IMG_20180724_182134.jpg [ 300.38 KiB | Прегледано 11415 пъти ]
IMG_20180724_182115.jpg
IMG_20180724_182115.jpg [ 245.49 KiB | Прегледано 11415 пъти ]
IMG_20180724_182056.jpg
IMG_20180724_182056.jpg [ 192.05 KiB | Прегледано 11415 пъти ]
IMG_20180724_182047.jpg
IMG_20180724_182047.jpg [ 260.9 KiB | Прегледано 11415 пъти ]
IMG_20180724_182041.jpg
IMG_20180724_182041.jpg [ 207.61 KiB | Прегледано 11415 пъти ]

_________________
Mazda 5, 1.8i, 2007
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Юли 2018, 20:26 
Offline
маниак
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 31 Авг 2016, 12:05
Мнения: 721
Местоположение: Плевен
Относно щипките си прав :P Аз съм сложил допълнителни свинки опашки....нямам възможност да снимам точно ,но мисля че можеш да се ориентираш къде са :)Теч от друго място място почти е невъзможен,освен ако няма някаква външна намеса от предния собственик/трябва си обстоен преглед тогава/

_________________
мазда 5 2.0CD 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Юли 2018, 02:34 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 02 Май 2018, 14:37
Мнения: 18
Местоположение: Габрово
Локализирах теча. Запушен дренажа на климатроника, при щуцера под радиатора на парното.


Прикачени файлове:
IMG_20180725_184104-1152x864.jpg
IMG_20180725_184104-1152x864.jpg [ 182.12 KiB | Прегледано 11404 пъти ]
IMG_20180725_184100-1152x864.jpg
IMG_20180725_184100-1152x864.jpg [ 240.4 KiB | Прегледано 11404 пъти ]
IMG_20180725_183908-1152x864.jpg
IMG_20180725_183908-1152x864.jpg [ 246 KiB | Прегледано 11404 пъти ]

_________________
Mazda 5, 1.8i, 2007
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Юли 2018, 08:21 
Offline
маниак
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 31 Авг 2016, 12:05
Мнения: 721
Местоположение: Плевен
Браво че си отпушил дренажа,но малко ни заблуди със първоначалния си пост .Вода тогава трябва да ти влиза в купето в сухо и топло време когато работи климатика,а не в големите дъждове както спомена началото :) Нищо....тамън покрай този проблем си почистил и отпред мръсотията :D

_________________
мазда 5 2.0CD 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Юли 2018, 08:53 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 02 Май 2018, 14:37
Мнения: 18
Местоположение: Габрово
Да, заблудих. Историята е, че точно преди големите дъждове направих 1000 км. преход, в горещо слънчаво и сухо време, с пуснат нон-стоп климатроник. На другия ден текнаха дъждове и така се случи, че мокрото го открих, по време на дъждовете, защото локвата е в мокета под гумените стелки и не се вижда. Дигнах стелката да я почистя и - локва.
Нещо повече, след като открих мокрото, за да елиминирам климатроника като фактор, в тия дъждовни дни - карах колата без да го пускам въобще. Като попивах водата в мокета всеки ден и въпреки това всяка сутрин намирах мокета с локва вода в него. Някак си очевидно ми се стори, че това е резултат от вечерно-нощните валежи...

Също така заблудих и себе си. Това защото този дренаж на климатроника го проверих първо (някъде из форума бях чел, че може да е проблемен), НО свалих и проверих гумения маркуч (на горните снимки), както и проходимостта на щуцера надолу, който извежда водата извън купето. Въобще обаче не ми хрумна да проверя горния щуцер дали не е запушено там. Та загубих ден в почистване на пространството под чистачките. Не че нямаше нужда. Имаше.

_________________
Mazda 5, 1.8i, 2007


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Ное 2018, 14:08 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 02 Май 2018, 14:37
Мнения: 18
Местоположение: Габрово
Повдигането мина безпроблемно.

Ето снимки преди и след.
Отпред се повдигна с 3cm, отзад с 3.5cm.
Прикачени файлове:
predi.jpg
predi.jpg [ 523.03 KiB | Прегледано 11193 пъти ]

Прикачени файлове:
Sled.jpg
Sled.jpg [ 506.41 KiB | Прегледано 11193 пъти ]


Същевременно сложих и нови предни амортисьори Meyle и проверихме останалата част от окачването. Старите амортисьори се оказаха оригиналните от FoMoCo, made in Poland
На външен вид не ме впечатлиха особено тия Meyle, определено вече не ги правят в Германия. Да видим колко ще изкарат.

Следва:
1. Няколко дни каране, да се види дали всичко е наред след повдигането
2. Слагане на новите зимни гуми (купени) - RIKEN SNOW 205/55R16 91T (сръбски евтинджоси)
3. Веднага след това минаване на реглаж, да проверим геометрията след повдигането

_________________
Mazda 5, 1.8i, 2007


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Ное 2018, 15:50 
Offline
маниак
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 31 Авг 2016, 12:05
Мнения: 721
Местоположение: Плевен
Малко си се поизложил със амортесьори и гуми,ама са си консуматив :D
Иначе видимо си се вдигнал нагоре :P Само да вметна,че като ти гледам стойката преди да сложиш този кит,пружините определено са ти омекнали.И моята беше така отзад когато я купих,но след смяната на задните пружини нещата се доближават до твоята в сегашният и вид :)

_________________
мазда 5 2.0CD 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Ное 2018, 16:06 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 02 Май 2018, 14:37
Мнения: 18
Местоположение: Габрово
Да, за амортисьорите съм сигурен. Преди 12-13 си бях купил такива от Германия и бях много доволен. Сега като видях тия и ми стана тъпо, но викам - айде, да не ги връщам. Колкото изкарат, все тая. Другият път - Каяба.
Гумите ще видим. Модела е нов, така че обективно мнение реално няма никой. Не се обиждай. Е, Мишелин са със 100лв. отгоре, та няма да има място за сравнение...
По случайност предната ми кола Mitsubishi Outlander беше с летни Рикен на две години, аз ги карах трети сезон и останах много доволен.

Относно височината отзад - принципно си прав, тежките комбита винаги им заминават първо задните пружини. Но де що видях Мадза 5 в Габрово - моята си беше най-свежа от към стойка и преди подложките. На доста от тях, паркирани и празни, задната гума почти докосва веждата. Просто за отзад взех 1cm по-високи подложки от предните и оправих нещата.
Тъпо е да вземеш кола и да установиш, че ти е мааалко ниска. Но си я харесах и няма заради тази дреболия да я сменям. Оправено!

Outlander-а си ми беше екстра от към височина, но багажника малък.
Маздичката ми е малко нежна, но се свиква. Стойката на шофиране много ми допада - идеална за дърти 'ора.


А, да - харчи масло. Много. 0,7l/1000km. Сегменти, знам... Напролет...
:)


Нямам дистанционно на ключа. По-точно - колата дойде само с един ключ, явно резервния. Направих си на първо време втори ключи - само нарязване и клониране на транспондера. Само с един ключ е рисковано.
Прегледах темите във форума - останах с впечатлението, че има различни версии на електрониката на ключа.
Прочетох и за вкарването на колата в режим на обучение на дистанционните. Пробвах го и стана, макар че никъде не пишат, че трябва да се натиска патронника навътре през цялото време. Като си тъп и упорит - ще го откриеш и сам. Открих го.

Въпросите ми са:
1. Има ли как да разбера на мен коя версия на електрониката ми трябва и има ли от къде да си я купя (ebay, aliexpress...). Т.е. кутийка с елекрониката и да си я обуча.
2. Ако го правя при ключар всичкото с техни материали, колко струва нормално - ключ с транспондер и дистанционно? Тук в Габрово ми думат по 190лв. Не мога да преценя това нормално ли е, досега на предните коли винаги когато се е налаголо - ми е излизало по-евтино. Странно, но никой не иска да ми прави само дистанционно.

_________________
Mazda 5, 1.8i, 2007


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Ное 2018, 19:24 
Offline
маниак
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 31 Авг 2016, 12:05
Мнения: 721
Местоположение: Плевен
Явно не си чел достатъчно за амортесьорите :D Даже и аз съм кометирал и сменял ..... недей слагай Каяба ,само Монро или Билщайн и няма да сгрешиш. ;)


1.Отваряш твоята кутийка и виждаш от кои захват на батерията си....в общи линиии има само два :) Купуваш си спокойно от китаеца твоя вариант.
2.Нормална цена е според мен...тука в Плевен варира от 150 до 200лв. доколкото знам. Но след като си купиш от китаеца кутията/пълен комплект за около 10-20$/ отиваш само при ключара за да ти нареже ламарината за 5лв.:) .След това обучаваш сам или някои познат с по-читава апаратура :
п.п.Предполагам си отварял вече кутиийката ..... може да приложиш и снимки като го направиш.
Чак сега разбрах ,че си на бензин :D Сложи един подпис ,за да можем да се ориентираме де :P

_________________
мазда 5 2.0CD 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Ное 2018, 19:37 
Offline
фанатик
Аватар
2004 Mazda 3

Регистриран на: 02 Дек 2015, 11:02
Мнения: 1267
Местоположение: София
Още малко инфо за ключа:
https://forum.mazdabg.com/viewtopic.php ... 1%8E%D1%87

_________________
... ex ... Mazda 3, 2.0i (2004) - ex; Mazda 3, 1.6i (2004) - ex; ... Mercedes A200 ...
'Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?' - from 'Terminator'


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Ное 2018, 21:58 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 02 Май 2018, 14:37
Мнения: 18
Местоположение: Габрово
Подпис - готово

За ключа е малко по-сложно. Имам само ключ с транспондер, но без дистанционно.

_________________
Mazda 5, 1.8i, 2007


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Ное 2018, 22:18 
Offline
маниак
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 31 Авг 2016, 12:05
Мнения: 721
Местоположение: Плевен
https://www.aliexpress.com/item/Keyecu- ... 453da79ffb
https://www.aliexpress.com/item/OkeyTec ... 86f40f266d
това е моето..... купуваш си го и го програмираш с апаратура тогава. Аз разбрах ,че имаш едно такова и след това си си направил само ключ. Всички които съм срещал на М5 са със сгъваемия ключ,а не отделно :)

_________________
мазда 5 2.0CD 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Ное 2018, 11:43 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Да ви кажа 2 години търкалям нови Каяби и нямам никакви проблеми. Задните ги смених още като взех колата при обслужването, предните заради дупка- единия протече.
Не виждам какво се плашите от тяx.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Ное 2018, 19:27 
Offline
маниак
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 31 Авг 2016, 12:05
Мнения: 721
Местоположение: Плевен
vladki4 написа:
Да ви кажа 2 години търкалям нови Каяби и нямам никакви проблеми. Задните ги смених още като взех колата при обслужването, предните заради дупка- единия протече.
Не виждам какво се плашите от тяx.

От Каяба до каяба има разлика .Мазда 5 е доста по тежка и коментираме проблеми с тропане при слагане на нещо различно от Монро и Билщайн ;)

_________________
мазда 5 2.0CD 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Ное 2018, 20:55 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
За да не говоря по памет проверих и разликата е 150 кг, а двата модела са на една и съща платформа. Знам за вашия проблем на 5ците, но не съм убеден, че е от марката на частите. Моите ги поръчах от Германия, но мисля че са правени в Испания ако не бъркам - уж с по-ниско качество, но няма проблеми. Времето ще покаже, при нас Портних ни е направил тестови трасета из целия град :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Ное 2018, 18:37 
Offline
маниак
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 31 Авг 2016, 12:05
Мнения: 721
Местоположение: Плевен
Разликата варира от 300 до 400кг. според модела ;).Моята е 1650кг примерно /пише го до вратата/ :) Има бензинки които ги дават в интернет 1395кг. и ако сравняваш няй-тежката от М3 с най-леката от М5 се получават твойте 150кг. Именно проблем с амортесьорите имат по-тежките модели .А относно марката на частите си е както го уцелиш,но е факт че при слагането на гореспоменатите марки никой не е имал проблем,за разлика от Закс и Каяба ;)

_________________
мазда 5 2.0CD 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Ное 2018, 20:31 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Моята е около 1475кг...Погледнах преди малко тази въшка 3ка тежала около 1300кг.Откъде ги има не знам. :lol:

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2018, 14:19 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Еднакви двигатели съм гледал естествено. Пък въшка въшка, колко да е въшка като М5 е по-висока М3 на една платформа. 2ка дизел Мазда 3 я дават 1410кг по каталог. ;)
Както и да е...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Дек 2019, 13:52 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 02 Май 2018, 14:37
Мнения: 18
Местоположение: Габрово
Колеги, "интересен" проблем ме сполетя.

При подаване на контакт, заден ляв прозорец се смъква додолу и продължава да се опитва да се смъкне още, докато се задейства някаква защита и спре.
Естествено, това стана вечерта, точно преди снеговалежите.

Бутона на шофьора не може да командва това стъкло (явно е загубил настройка), а от бутона на вратата - от време навреме, хваща и движение на горе, но в момента, в който го пусна - стъклото веднага се сваля до долу. През повечето време въобще не реагира, само чувам как електромотора изключва от зор (вуроятно има някаква защита по ток и/или температура). Като го оставя да "почине" половин-един час, при първото даване на контакт мога да вдигна стъклото догоре и естествено в момента, в който пусна бутона - веднага се смъква до долу.

Разглобих около ключа и в подходящият момент (след едночасов "почивка") дадох на контакт и го вдигнах догоре с една ръка, като в същото време с отвертка разкопчах куплунга на бутона и така го "излъгах" да остане в затворено положение - спрях му тока. Няма как - сняг вали, а колата ми трябва всеки ден.

Отворих бутона - вътре се крие цяло компютърче - процесорче, памет, SMD-та, което управлява реле. Няма следи от окисляване, ръжда или видимо изгорели компоненти
Не ми е по-силите да направя някаква диагностика - нямам нито ел.схеми, пък и време да меря релета и вериги, в момента на работа ми е лудница.
Усещането ми е, че електрониката на бутона е заминала и положение "надолу".

Какво казва вашият опит? Да не е някой "комфорт модул", протрити жици, проблем в бутоните при шофьора?


И още нещо - отворих потребителстоко ръководство, да видя къде са бушоните на ел.стъклата и какво беше учудването ми, когато на посочените в ръководството места, на вътрешното бушонно табло в колата - нямам нищо, празни са, а трябва да има два яки бушона - 30 и 40A. Всички останали бушони си отговарят според ръководството.

Ще добавя снимки по някое време.

_________________
Mazda 5, 1.8i, 2007


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб