Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 29 Мар 2024, 01:21

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 230 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 17 Юли 2013, 19:11 
Offline
фен
Аватар
1999 Mazda 626

Регистриран на: 13 Ное 2012, 19:13
Мнения: 160
Местоположение: Varna
Здравейте колеги тези които са от Варна да не се излъжат да ходят на диагностика в един сервиз нарича се Първа Частна Автоболница намира се на околовръстното бул. Хр. Смирненски преди светофара на Военна болница! Нямам нищо против че ми смениха предните дискове, ама този който ми прави диагностиката казва се Вальо ми каза индикатора за ABS-а ти свети защото модула/помпата/ на ABS-a ти е повредена, трябва да намериш втора употреба защото нови са много скъпи струвало към 1500лв :o ! Оказа се заден десен датчик след като си ги замерих сам с Ом метър, смениха ми го и ABS-a проработи след 300-400м! Така че си взе 30лв за една грешна диагностика, ако така процедира с другите......... не съм отишъл още пак да го преслушам като се направя на цапнат, че все още нямам ABS! Така че, колеги от Варна не ходете при този МНОГО ДОБЪР ДИАГНОСТИК! [-X :) :roll: #-o

_________________
Mazda 626 2.0 DITD 101hp 1999 г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Юли 2014, 09:37 
Offline
любител

Регистриран на: 14 Юни 2014, 13:21
Мнения: 2
Местоположение: София
STOYOV CAR (stoyovcar.com) - НЕ ПРЕПОРЪЧВАМ, ама горещо не ги пропоръчвам.
Купих си Mazda 3, 2009, 1.6, бензин. След няколкостотин километра, на двигателя лагерите сдадоха багажа. Предполагам се сещате за схемата - замазване на щета колкото да се продаде, пък после нищо не знаем по темата. Шокирана съм колко нагло лъжат и колко са мазни, опитни мошеници отвсякъде.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Юли 2014, 16:33 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9186
Тези заедно със BOMI AUTO и MAK последните години го удариха през просото.Супер некачествени и блъскани талиги вкараха...и 3те къщи са на околовръсното между Овча Купел и Люлин ориентировъчно.....

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Юли 2014, 21:40 
Offline
фен
Аватар
2014 Mazda 6

Регистриран на: 02 Авг 2011, 21:21
Мнения: 314
Приятел си купи дизелов Сеат Леон 2007 година FR (най-високото им изпълнение) от СИМАУТО. Видимо с пребоядисвана предна броня, която в последствие се оказа боядисана направо, без предватителна обработка (започна да се лючи боята и си личеше, че няма основа). Ъгълчетата на предните калници така бяха вирнати, че можеш да си закачиш дрехата, ако минеш много близо, абе не особено професионална работа....
Колата след 300-400км изгасна на път, добре, че след това е запалила и се е прибрал моя човек. На сутринта няма запалване, диагностика с лаптоп и се оказва дюза, при това две....
Иначе колата лъсната, пастирана (имаше паста по фугите на вратите даже...), почти нови гуми, абе търговски вид екстра.

Докато го чаках да оправят документите едни клети момчета си купиха изгнила дизелова шестица, без дори да забележат веждите, издълбаните дискове и без да знаят цените за съединител и т.н. :)

_________________
2014 Mazda 6 /2.0 petrol/ Sport Combi / MT/ Ultimate/ 165hp
sold-2003 Mazda 6 /2.3 petrol/ Sport Combi / 167hp + Fobos1 LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Авг 2014, 23:53 
Offline
фанатик
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 03 Дек 2007, 22:51
Мнения: 2439
Местоположение: София,Самоков
За хората пострадали от градушката. Аз останах разочарован от този човечец от http://pdr-bg.com/, явно комплескиран на тема софиянци и пловдивчани. Пълната история:
Първо говорихме да му пратя снимки и да ми разкаже. Пратих и копирам отговора от имейла:

---snip---
Заден капак - 50лв +-20
Преден капак - 100лв +-20
Таван ...??? само лично на място
Странични, греди, врати и калници от 20 до 50лв.


По-точна оценка само на място, цените подлежат на промяна.
---snip---

Уговорихме се да я види, когато е в София, в Порше София запад. Обади се през деня, в Петък, в 11:00. До час дали съм можел да дойда до там. Ами излязох от работа веднага, запалих и отидох, че си тръгвал същия ден за Пловдив. От Плиска до там 1 час път с тоя ремонт на околовръстното и един на обратно. Когато стигнах го чаках 20 мин отвън, пред сградата, тъкмо излезе и започна да пръска дъжд. Докато дойде до колата вече валеше много силно, намокри колата и вика не мога да видя нищо, но на сляпо ще ти кажа, 150лв преден капак, 150 таван, 150 заден капак и по 50 лв за други детайли. 2 минути по-рано да беше излязъл, идилията щеше да свърши там.
До тук добре, наричаме го кофти късмет и продължаваме напред.
Чухме се още два пъти по телефона, за да се разберем да отида до Пловдив да я види. Каза че официално уикендите не работи, но бил там всеки път и да му се обадя предварително, като знае че пътувам ще е там. Това се оценява.
И тук, това което ме провокира да пиша. Отношението към клиента.
Влизам в гаража, виждам го и поздравявам:
"Здравей, аз съм от София със Субаруто...", при което ме прекъсна, вдигна ръце и каза
"Е к'во като си от София бе брат?", погледна приятелката си и подигравателно, с насмешка каза
"Ха, от София бил!"
Сецнах се неподготвен и му казах:
„Ами, аз съм от Самоков родом, но за да се сетиш за кой става на въпрос.“
Той: А, добре. Дай да я видим.
Погледна предния капак за 30 секунди с пластмасата, чукна го няколко пъти и си каза явно изтърканото:
„ Отказвам да ти правя колата, тъй като за мен е икономически неизгодно. Много са дупките, не са дълбоки, но са много и капакът е алуминиев, а те се оправят по-трудно.“
При което, казах кратко, „еми ок“ и си тръгнах. Сега трябва да си намеря магнит, за да видя дали експертното почукване е правилно и капака наистина е алуминиев Не знаех.
Сами си вадете изводите от тази история. Това отношение мен не ме кефи. Не искам да ми се мазни или нещо такова, но да ме разкарва, като му идвам на крак, и да ме разиграва по този начин, да ме обижда(софиянците де. К'во като сте софиянци?) и да чака клиенти…
Положителното е, че това стана лаф и падна голям смях няколко дни с приятелите. Някой като сгафеше нещо, получаваше Е к'во като си от София бе брат.

Имам един друг човек, който се занимава със същото, но е в чужбина и ще се върне зимата. Ще го изчакам, да видя какво ще каже и ако стане ще пиша за впечатления. Аз съм от късметлиите и щетите са минимални и се виждат при определена светлина и ъгъл, а като е мръсна, още по трудно, така че не е спешна.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Окт 2014, 15:00 
Offline
любител
1995 Mazda 323

Регистриран на: 01 Май 2011, 01:26
Мнения: 47
Местоположение: София
Примекс - тарикати на дребно!!!

Тъй като съм клиент на мобилен оператор, който е партньор (разбирай: има карти за отстъпка) на въпросната верига гумаджийници, реших да видя какво ще ми предложат. Проверих какво предлага кварталния гумаджия и се обадих в Примекс да сравня офертите. По телефона ми казаха цени, като предварително ме питаха дали съм фирма, частно лице ли съм и имам ли някакви отстъпки при тях. Уточних, че съм частно лице и ме интересуват регулярни цени, тъй като от опит знам, че ако се ползва някаква отстъпка, а не си редовен клиент е препоръчително да си даваш документа за отстъпката след като ти обявят крайна цена. Та дават ми хората цени и преценявам, че ако си ползвам отстъпката ще ми е по-изгодно да пазарувам от тях. Уточнихме какви гуми ми трябват, разбрахме се да ми ги пазят до края на деня без капаро (евала, за което :merci: ), но не можело да ми ги сложат същия ден. Успях да си уредя монтаж за същия ден в квартала ми и газ към Ботевградско за гуми :drive: .
Отидох, обясних за какво съм, видях какво ще купувам и отивам на касата да плащам. Цената беше уговорената по телефона. В този момент вече извадих картата за отстъпка и изведнъж се оказа, че цената която са ми дали била за онлайн пазаруване, а с тази карта съм ползвал отстъпка от клиентските цени в магазина, които както сигурно вече се досещате, са по-високи горе-долу с процента на отстъпката :po tikvata: :fuck: . Казвам, че не съм питал онлайн за цена, а съм звънял по телефона, но било все тая. Оказва се, че реално отстъпка нямам, а "онлайн" цените на Примекс са по-високи от тези на кварталната гумаджийница. Обясниха ми, че не съм разбрал (което не знам как е станало при положение, че по телефона изрично поисках цени за частно лице без отстъпка), а аз им обещах да разясня ценовата им политика на максимален брой хора и същевременно ще повдигна въпросът и пред мобилния оператор, който ми дава карта за лоялен клиент с която би трябвало да ползвам отстъпка в Примекс, но реално ме таксуват на общо основание. Служителката ми каза, че това няма да ги събори, в което съм сигурен - добре заредени са и гумите са с актуален ДОТ, имат много и хубави машини и т.н., но мен поне ме загубиха като клиент. Та, с мобилния оператор уточних въпроса, сега остана да попиша и по форумите....

_________________
There are the normal ( . )( . ) , the silicone ( + )( + ) , the perfect (o)(o) Some are cold (^)(^) and some belong to grandmothers \./\./ And let’s not forget the very large (o Y o) , the very small (.)(.) and the asimetrical (•)(.) We love them all!!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Окт 2014, 17:39 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
Всички са така. Лошото е, че не сте разбрали и се чувствате измамен. Разбираемо.
По принцип, от подобни карти, получени от оператори, застрахователи и други не очаквайте много полза...

П. п. Аз едва успях да измъкна 33% от EUP (т. е. 8% под онлайн цената във всеки сайт) за моите галоши. При положение, че вземам ф-ра на името на много голям клиент. От друга верига гумаджии.

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Окт 2014, 18:43 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
gadnyara написа:
По принцип, от подобни карти, получени от оператори, застрахователи и други не очаквайте много полза...

:off_topic: Още по малко полза очаквайте пък от услугите им .. :lol:

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Окт 2014, 22:34 
Offline
любител
1995 Mazda 323

Регистриран на: 01 Май 2011, 01:26
Мнения: 47
Местоположение: София
gadnyara написа:
Всички са така. Лошото е, че не сте разбрали и се чувствате измамен. Разбираемо.
По принцип, от подобни карти, получени от оператори, застрахователи и други не очаквайте много полза...

П. п. Аз едва успях да измъкна 33% от EUP (т. е. 8% под онлайн цената във всеки сайт) за моите галоши. При положение, че вземам ф-ра на името на много голям клиент. От друга верига гумаджии.


Точно затова пиша, защото мисля, че се разбрахме много добре, ама разчитат да мине номера. Е, този път не мина, ще гледам колкото се може по-малко пъти да мине :evil:
Иначе съм си патил от отстъпки, затова гледам да ги ползвам ако може при вече свършена работа и/или след предварително обявена крайна цена.
В Диана съм постигал 25% от "онлайн" цените, ама там се опитаха да вземат едни излишни 200+лв за изправяне на джанти и в крайна сметка и те нищо не взеха :^o

_________________
There are the normal ( . )( . ) , the silicone ( + )( + ) , the perfect (o)(o) Some are cold (^)(^) and some belong to grandmothers \./\./ And let’s not forget the very large (o Y o) , the very small (.)(.) and the asimetrical (•)(.) We love them all!!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Яну 2015, 11:11 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 13 Юни 2008, 13:19
Мнения: 1494
Местоположение: София
skype: qna.godeva
Сервиз за поставяне на ГИ Фобос - гр. Пловдив, Тракия на околовръстното до тролейбусното депо Миро и Стоян!
Цялата история тук: viewtopic.php?f=52&t=36557
Накратко: Историята започна декември 2013г. Поставиха ГИ Фобос на маздата ми 626 ГФ 2,0. От момента на поставяне оборотите на колата сутрин се клатиха докато загрее и тя гаснеше, миришеше и на газ много често. Първото, което казаха е да сменя свещи и кабели - казано свършено. Проблемът продължи! Следващата им диагноза беше,че ламба сондата не работи и трябва да се смени - казано свършено! Проблемът още продължаваше... Закарах колата на диагностика в Стар Моторс, казаха,че всичко й е наред, само да сложа иридиеви свещи и да си оправят газаджийте мизерийте. Газаджийте се хванаха пак за свещите - поръчах иридиеви и кабели оригинални - ефектът беше,че ми падна разхода, проблемът продължи! Последва диагноза,че стъпковото моторче е замърсено - и то беше почистено и дросела - пак нищо!!!
Да вмъкна,че колата на бензин се държеше перфектно през цялото време! Август месец направих ходене до София, където след 2 дни проби и настройки на газовото, проблемът беше потушен!
Дойде декември обаче и чека светна,че филтрите на газовото са за смяна и за да ми върви проклетата гаранция при онези мизерници отидох да ги сменят - ГОЛЯМАТА МИ ГРЕШКА!
След смяната на филтърчетата колата спря да прехвърля на газ, оборотите почнаха пак да играят и да гасне и за капак изчезна и парното... Великите умове Стоян и Миро поставиха този път диагнозата,че главата ми била пукната (било съвпадение,че се случило веднага след смяна на филтрите)!!! Опрях отново до услугите на друг газаджия, който с голяма изненада установи,че ми е сложена парола като върза колата на лаптопа - условието за игнорирането на паролата беше, че гаранцията на ГИ-то ще спре да действа!!! След влизането в програмата изненадата беше още по-голяма като се видя,че всички настройки са ми разбутани и е вкарана съвсем грешна горивна карта... Върнаха се старите настройки, с които си карах, изпарителят се избута сант и половина по-надолу, защото се оказа най-високата точка на охладителната система и от тогава всичко си е по старо му...

_________________
Ние можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Фев 2015, 10:43 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Яну 2015, 12:38
Мнения: 4
Местоположение: sofiq
ИМАМ ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ СЪС СЕРВИЗ ПЛОВДИВ
Стар Моторс
Пловдив 4000, ул. Васил Левски 195 (бул. Карловско Шосе)

- ниско ниво на технически познания за модела автомобил
- техническо обслужване с алтернативни аксесоари (при заявени оригинални)
- поражения по предната броня след смяна на масла и филтри
-нарушена геометрия на предна броня
- и много други

за да разберете за какво става дума поствам писмото което пратих до Еврохолд България , Авто Юнион АД и Стар Моторс София.
Когато си предоставяш колата на оторизиран сериз на мазда очакваш само качество- уви. Може това да е частен случай но имаите едно на ум ако посетите точно този сервиз

Собственик съм на Мазда 6 закупена от Мазда България ( и обслужвана само в сервизи на мазда) шаси ......


На28.01.2015 посетих Мазда Пловдив , след предварително уговорен час за редовното обслужване масла и филтри. Обърнах внимание че искам само оригинални консумативи и масло C1. Отбелязах да направят пълен преглед на колата, ходова, част, купе,двигател,електроника, табло и т.н. да погледнат накладките, пръскалките на фаровете и охлаждащата система поради съмнение , че може би губя Антифриз. След около 3-4 ч получих колата - Без збележки от страна на Мазда с подменени накладки , сменени масло и филтри и открит и премахнат капковиден теч чрез скоба.

На 30,01,2015 рано сутринта установих, че нивото на антифриза ми е спаднало с около 1 см ( до сега никога не е падало толкова)- обадих се в сервиза и след час бях там. Установиха сълзене от друг маркуч. На въпроса защо не са го видели преди ден ми бе отговорено , че това е станало в рамките на 24 часа а пък и те обслужвали само нови коли в гаранция !!!. Не коментирам за сега компетентността на служителите ви. Поръчах Оригинална част и ще чакам.

Попитах какво масло са ми сложили. Във фактурата пише PLATINIUM C1 5W30 . Отговориха ми че е на Orlen. В каталога на тази фирма това масло е с индекс С2- и не произвеждат С1- Отговорът от Мазда пловдив бе- не знам-питайте склададжията.

Ядосан разбира се реших да да го оставя за понеделник.

НО ДНЕС 31,01,2015 Отварям капака на колата и виждам ЛИПСИ на КОРИ, щипки , счупени щипки, предницата е с нарушена геометрия, има луфт между десния фар и бронята а филтъра е разместен и свободно се размята без никакво закрепване, личат места на скорошни отчупвания и счупвания. А над десния фар зее празно пространство. Вижте снимката сами


САмо се надявам поради „ небрежност“ и некомпетентност вашите служители да са “забравили” да върнат на мястото си някои части. Ужасно непрофесионално е но се случва - не го очаквах в сервиз на мазда.


Надявам се да уредим това „Недоразумение“ без намеса на други отговорни лица и да отстраните нанесените от вашите служители поражения. Все пак това е Легален сервиз на МАЗДА! Колата е обслужвана само при вас както ще видите. Очаквам максимално бързо да се свържете с мен и да решим проблема.

Не искам да намесвам централата на мазда, преса и т.н


С Уважение към марката МАЗДА


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Фев 2015, 15:38 
Offline
фен
Аватар
2008 Mazda 5

Регистриран на: 17 Сеп 2013, 13:55
Мнения: 329
Местоположение: Sofia
Моето мение за стар моторс също е крайно негативно и не бих си обслужвал колата по никакъв начин там - безумни цени, ниско ниво както на персонала така и на компонентите които сменят ( за пример при смяна на масло не използват оригиналното на мазда а общо взето каквото имат налично и уж със същите специфилации, да ама не..) и т.н.. На мен ми искаха 4к за оправяне на проблем с печката, като е оправих за 300 лв с една дума - бЕгай далече от тях, но си отстоявай интересите, викни и пресата ако трябва за да ти оправят бакиите които са ти "сътворили" по колата...

Sent from my MI 3W using Tapatalk

_________________
Mazda 5, 2.0L MZR-CD (RF) 105 kW, 2008

Kimi Ga Yo - https://www.youtube.com/watch?v=29FFHC2D12Q


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Фев 2015, 15:44 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1760
Местоположение: Стара Загора
Е тея са направо уникални! Колега обновявай с информация какво е последвало...

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Фев 2015, 18:25 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Яну 2015, 12:38
Мнения: 4
Местоположение: sofiq
boris07 написа:
ИМАМ ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ СЪС СЕРВИЗ ПЛОВДИВ
Стар Моторс
Пловдив 4000, ул. Васил Левски 195 (бул. Карловско Шосе)

- ниско ниво на технически познания за модела автомобил
- техническо обслужване с алтернативни аксесоари (при заявени оригинални)
- поражения по предната броня след смяна на масла и филтри
-нарушена геометрия на предна броня
- и много други

за да разберете за какво става дума поствам писмото което пратих до Еврохолд България , Авто Юнион АД и Стар Моторс София.
Когато си предоставяш колата на оторизиран сериз на мазда очакваш само качество- уви. Може това да е частен случай но имаите едно на ум ако посетите точно този сервиз

Собственик съм на Мазда 6 закупена от Мазда България ( и обслужвана само в сервизи на мазда) шаси ......


На28.01.2015 посетих Мазда Пловдив , след предварително уговорен час за редовното обслужване масла и филтри. Обърнах внимание че искам само оригинални консумативи и масло C1. Отбелязах да направят пълен преглед на колата, ходова, част, купе,двигател,електроника, табло и т.н. да погледнат накладките, пръскалките на фаровете и охлаждащата система поради съмнение , че може би губя Антифриз. След около 3-4 ч получих колата - Без збележки от страна на Мазда с подменени накладки , сменени масло и филтри и открит и премахнат капковиден теч чрез скоба.

На 30,01,2015 рано сутринта установих, че нивото на антифриза ми е спаднало с около 1 см ( до сега никога не е падало толкова)- обадих се в сервиза и след час бях там. Установиха сълзене от друг маркуч. На въпроса защо не са го видели преди ден ми бе отговорено , че това е станало в рамките на 24 часа а пък и те обслужвали само нови коли в гаранция !!!. Не коментирам за сега компетентността на служителите ви. Поръчах Оригинална част и ще чакам.

Попитах какво масло са ми сложили. Във фактурата пише PLATINIUM C1 5W30 . Отговориха ми че е на Orlen. В каталога на тази фирма това масло е с индекс С2- и не произвеждат С1- Отговорът от Мазда пловдив бе- не знам-питайте склададжията.

Ядосан разбира се реших да да го оставя за понеделник.

НО ДНЕС 31,01,2015 Отварям капака на колата и виждам ЛИПСИ на КОРИ, щипки , счупени щипки, предницата е с нарушена геометрия, има луфт между десния фар и бронята а филтъра е разместен и свободно се размята без никакво закрепване, личат места на скорошни отчупвания и счупвания. А над десния фар зее празно пространство. Вижте снимката сами


САмо се надявам поради „ небрежност“ и некомпетентност вашите служители да са “забравили” да върнат на мястото си някои части. Ужасно непрофесионално е но се случва - не го очаквах в сервиз на мазда.


Надявам се да уредим това „Недоразумение“ без намеса на други отговорни лица и да отстраните нанесените от вашите служители поражения. Все пак това е Легален сервиз на МАЗДА! Колата е обслужвана само при вас както ще видите. Очаквам максимално бързо да се свържете с мен и да решим проблема.

Не искам да намесвам централата на мазда, преса и т.н


С Уважение към марката МАЗДА


Установих нов пропуск на антифриз от дъното на разширителния съд. Интересното е че скобата която са монтирали в сервиза, "oтсамосебе си" получилото се сълзене от маркуча и пукнатото място на разширителния съд са на една вертикална линия , а скобата е на около 5-7 см от по хоризонтала от сълзенето от маркуча:-))) Случайно след 2 посещения в сервиза в рамките на 48 часа -2 "спонтанни" теча. Потвърдиха чe маслото ACEA C2 a ne ACEA C1 нo e съвместимо и замества спесификация C1 . Без коментар.

Бях приятно изненадан, че получих в понеделник 2 e-mail ла от Aftersales manager мазда софия, последван от разговор по телефона. За сега изглежда много коректен и няма да коментирам разговора. Вярвам ,че все още има свестни хора в тази Мазда :-)
Междувременно в луфта между фара и бронята мога да си вкарам малкия пръст, надявам се да не изпадне бронята и да не се пръсне фара :-)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2015, 09:47 
Offline
любител
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 04 Дек 2014, 13:16
Мнения: 44
Местоположение: Пловдив
Колега,дай ново инфо по случая !


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2015, 20:55 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Яну 2015, 12:38
Мнения: 4
Местоположение: sofiq
boris07 написа:
boris07 написа:
ИМАМ ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ СЪС СЕРВИЗ ПЛОВДИВ
Стар Моторс
Пловдив 4000, ул. Васил Левски 195 (бул. Карловско Шосе)

- ниско ниво на технически познания за модела автомобил
- техническо обслужване с алтернативни аксесоари (при заявени оригинални)
- поражения по предната броня след смяна на масла и филтри
-нарушена геометрия на предна броня
- и много други

за да разберете за какво става дума поствам писмото което пратих до Еврохолд България , Авто Юнион АД и Стар Моторс София.
Когато си предоставяш колата на оторизиран сериз на мазда очакваш само качество- уви. Може това да е частен случай но имаите едно на ум ако посетите точно този сервиз

Собственик съм на Мазда 6 закупена от Мазда България ( и обслужвана само в сервизи на мазда) шаси ......


На28.01.2015 посетих Мазда Пловдив , след предварително уговорен час за редовното обслужване масла и филтри. Обърнах внимание че искам само оригинални консумативи и масло C1. Отбелязах да направят пълен преглед на колата, ходова, част, купе,двигател,електроника, табло и т.н. да погледнат накладките, пръскалките на фаровете и охлаждащата система поради съмнение , че може би губя Антифриз. След около 3-4 ч получих колата - Без збележки от страна на Мазда с подменени накладки , сменени масло и филтри и открит и премахнат капковиден теч чрез скоба.

На 30,01,2015 рано сутринта установих, че нивото на антифриза ми е спаднало с около 1 см ( до сега никога не е падало толкова)- обадих се в сервиза и след час бях там. Установиха сълзене от друг маркуч. На въпроса защо не са го видели преди ден ми бе отговорено , че това е станало в рамките на 24 часа а пък и те обслужвали само нови коли в гаранция !!!. Не коментирам за сега компетентността на служителите ви. Поръчах Оригинална част и ще чакам.

Попитах какво масло са ми сложили. Във фактурата пише PLATINIUM C1 5W30 . Отговориха ми че е на Orlen. В каталога на тази фирма това масло е с индекс С2- и не произвеждат С1- Отговорът от Мазда пловдив бе- не знам-питайте склададжията.

Ядосан разбира се реших да да го оставя за понеделник.

НО ДНЕС 31,01,2015 Отварям капака на колата и виждам ЛИПСИ на КОРИ, щипки , счупени щипки, предницата е с нарушена геометрия, има луфт между десния фар и бронята а филтъра е разместен и свободно се размята без никакво закрепване, личат места на скорошни отчупвания и счупвания. А над десния фар зее празно пространство. Вижте снимката сами


САмо се надявам поради „ небрежност“ и некомпетентност вашите служители да са “забравили” да върнат на мястото си някои части. Ужасно непрофесионално е но се случва - не го очаквах в сервиз на мазда.


Надявам се да уредим това „Недоразумение“ без намеса на други отговорни лица и да отстраните нанесените от вашите служители поражения. Все пак това е Легален сервиз на МАЗДА! Колата е обслужвана само при вас както ще видите. Очаквам максимално бързо да се свържете с мен и да решим проблема.

Не искам да намесвам централата на мазда, преса и т.н


С Уважение към марката МАЗДА


Установих нов пропуск на антифриз от дъното на разширителния съд. Интересното е че скобата която са монтирали в сервиза, "oтсамосебе си" получилото се сълзене от маркуча и пукнатото място на разширителния съд са на една вертикална линия , а скобата е на около 5-7 см от по хоризонтала от сълзенето от маркуча:-))) Случайно след 2 посещения в сервиза в рамките на 48 часа -2 "спонтанни" теча. Потвърдиха чe маслото ACEA C2 a ne ACEA C1 нo e съвместимо и замества спесификация C1 . Без коментар.

Бях приятно изненадан, че получих в понеделник 2 e-mail ла от Aftersales manager мазда софия, последван от разговор по телефона. За сега изглежда много коректен и няма да коментирам разговора. Вярвам ,че все още има свестни хора в тази Мазда :-)
Междувременно в луфта между фара и бронята мога да си вкарам малкия пръст, надявам се да не изпадне бронята и да не се пръсне фара :-)


Утре колата отива в Мазда сервиза в софия чрез Mazda Europe Service и остава там докато не я приведат във състоятие което трябва :-) Когато ми се обадят за резултата след огледа и по- късно когато ми се обадят , че е готова и отида да си я взема ще споделя впечатленията си :-) За сега след всички разговори по телефона и всички e-mail ли всичко звучи ОК. Резултатът ще го видим. Аз съм оптимист по природа :-)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Фев 2015, 11:54 
Offline
любител
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 04 Дек 2014, 13:16
Мнения: 44
Местоположение: Пловдив
Колега,каква свършиха в СМ,мина доста време а не си споделял ?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 27 Апр 2015, 14:18 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1760
Местоположение: Стара Загора
Изглежда колата си е наред вече или?

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Сеп 2015, 09:38 
Offline
любител

Регистриран на: 14 Май 2011, 21:44
Мнения: 72
Искам да предупредя всички тук във форума НИКОГА да не ходят да си правят Годишен технически преглед във Сервиз - Фиат-Алфа (fiat-alfa.net) в гр.София , кв. Люлин София, ген. Михаил Савов №5. , ще ви върнат за проблем , който не съществува , само за да ви вземат още пари и да се заядът с вас. Сега ще разкажа за какво става дума:
Купихме си ваучер за Годишен технически преглед във въпросния сервиз Fiat-Alfa и се обадихме както пишеше на ваучера да си запазим час, като по телефона ни беше казано, че е без часове и да отидем направо. След 2 дена отидохме сутринта и пред нас имаше 4 коли и като попитахме кога ще можем да минем един нещастен човечец отвътре почна да ни се кара че колите били с часове записани и трябва да чакаме към 2 часа , след което аз и мойта близка се скарахме с този човечец и попитаме защо са ни казали по телефона ,че е без часове а сега там ни казват,че е с записване на часове и се карат с нас дори... Изчакахме близо 2 часа да минат другите коли и влезнахме на преглед. Само да отбележа,че автмобила е 2008 г. и няма никакви забележки по ходова част и т.н. По едно време докато течеше прегледа същия който се скара с нас и ние с него ни извика на валяците и ни каза ,че има проблем със задните спирачки и че изобщо не държали както и ръчната спирачки и че не може да ни пусне така...Доста се учудихме, защото нямаме проблем със спирането и спирчаките и миналата година на предишния преглед в друг сервиз бяха казали,че спирачките са ПЕРФЕКТНИ, но сега тоз долен тип каза че не работят и ни даде предписание до 2 седмици да ги оправим и да се върнем срещу допълнителна такса от още 9 лв. за повторно минаване...Дори ни предложи,да докараме колата и да оправят спирачките в техния сервиз !!! След 1 седмица закарахме колата в един друг сервиз в кв.Банишора и собственика на сервиза се качи да пробва колата преди да почне да я прави. След около 5 мин. се върна с колата и каза ,че спирачките са перфектни и нямат НИКАКВИ забележки, както задните така и предните и той се подписва под думите си ,ако има нужда...Посъветва ни да отидем пак в сервиза където са ни върнали от прегледа и да кажем,че сме оправили в сервиз спирачките ! Така и направихме и отидохме отново в ИЗМАМНИЧЕСКИЯ сервиз - Фиат- Алфа и казахме ,че сме карали колата на сервиз и са ни оправили спирчаките при положение, че абсолютно нищо по колата не е пипано, освен че е карана !!! Качихме колата на валяците и о ЧУДО....нещастника каза, че вече всичко е наред и че добре са ги направили, защото вече НЯМА проблеми и са ОК !!!!!!!!
Вие скъпи приятели и съфоромци ми кажете според вас какви мизерници и помияри трябва да са от този сервиз за да правят подобни постановки и мизерии, пълни измекяри и най-искрени чувства ви съветвам...ЗА БОГА НИКОГА НЕ ХОДЕТЕ В СЕРВИЗ - FIAT-ALFA ( fiat-alfa.net) в квартал Люлин на София, ,ако не искате да си скъсате нервите, да си изгубите времето, а и да дадете доста повече пари от очакваното, особено ако бяхме оставили колата да ни "оправят" "неработещите" спирачаки в техния "СЕРВИЗ"

:shock: :evil: :twisted: [-X #-o

Ето адреса и телефоните да се пазите и да не стъпвате там !!! :

София, ген. Михаил Савов №5
0888-41-29-74, 02/927-55-23
info@fiat-alfa.net
fiat-alfa


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2015, 13:19 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Май 2010, 18:58
Мнения: 25
Местоположение: София
skype: georgi2425
Сервиз: Автосервиз-Лозенец

Адрес: ул. "Св. Теодосий Търновски" 60, кв. Лозенец, гр. София

Здравейте колеги. Закарах моята Mazda Demio по препоръка на близък в "Автосервиз-Лозенец". В тази тема съм описал подробно за какво става въпрос -> viewtopic.php?f=44&t=41567
С две думи, колата имаше проблем, който не беше правилно диагностициран. В желанието и незнанието си, така бяха допрецакали колата, че буквално и в сервиза на Мазда ми отказаха да я ремонтират. Бяха пипали навсякъде и бяха разцентровали всичко... Имах също и проблем с рейката, която е електрическа и принципно не подлежи на ремонт, а единствено на смяна с друга такава. Но въпросните хора казаха, че могат да я рециклират. Взеха ми парите, а рейката в момента се държи дори по-зле от преди. Да не говорим, че се появи стряскащо чукане, за което хората от сервиза вдигаха рамене в недоумение...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Окт 2015, 10:59 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Май 2010, 18:58
Мнения: 25
Местоположение: София
skype: georgi2425
Здравейте отново. Искам да споделя, как ме изгърбиха в следващия автосервиз. Да се смея ли, да плача ли - не знам ?!
Адрес: гр. София, кв. Захарна Фабрика, ул. 3020, номер 46.
Монтьорите са двама. Единият се казва Николай.
Този сервиз е залепен за сервиза на колегата rockton, който се занимава единствено с диагностика и електрически проблеми по колата. Възмутен съм, че за реглаж на клапаните ми взеха 100 лв. при условие, че за същото преди години в официалния сервиз на Мазда в Пловдив, платих 50лв. Но чашата преля, когато ми поискаха още 15лв. за това, че когато са закарали колата за стенд на предния мост в близък сервиз, трябвало да чакат 20 мин. Да не говорим, че за да не ме изпуснат като клиент, ме излъгаха за срока когато ще е готова колата. Мисля, че са добри майстори, но тези номерца са мега дразнещи и повече няма да стъпя там. Просто се чудеха, какво да измислят за да ме изкрънкат за още пари.
п.с. Подведох се, защото Колегата rockton, който ми оправи инжекциона ми ги препоръча, като добри майстори и каза, че той работил с тях.
Следващия път, когато не получа читав документ с касова бележка за извършения ремонт, ще сезирам КЗП, които колкото и да не ви се вярва си вършат работата и респектират сериозно некоректните търговци...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Окт 2015, 11:54 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Май 2010, 18:58
Мнения: 25
Местоположение: София
skype: georgi2425
Газ сервиз:
Nito Auto Gas - представител на газови уредби Romano за Пловдив

адрес:
гр. Пловдив, бул. "Цариградско шосе" #51А - под моста на Скобелева майка

причини:
- ниско ниво на общи технически познания
- ниско ниво на специализирани технически познания
- липса на професионализъм и желание за удовлетворяване на клиента
- честа смяна на работниците в сервиза
-----------------------------------------------------------
Преди 4 год. във въпросният сервиз ми бе монтиран газов инжекцион на Romano.
Имах постоянно светене на чека за бедна смес и след поредните настройки, пак светене и пак и пак.
След дефект в газовия компютър, вместо да се обадят в София на официалният представител и да го сменят с нов, ме мотаха близо месец и правиха всевъзможни врътки по газовата инсталация. Газовият компютър бе сменен веднага, след като лично се обадих в София на вносителя и те ме насочиха към друг газов сервиз в Пловдив, макар и не оторизиран, но с идеята да ми бъде разрешен проблема.
Сега по стечение на обстоятелствата живея в София. Наскоро бях в официалния газ сервиз на Романо в София, където установиха, че тия в Пловдив не са вързали коректно газовия компютър. Оказа се, че не чете коректно оборотите на двигателя. Също се оказа, че не са сменяли периодично един малък филтър, което може да доведе до запушване на клапаните, както и това че са ме излъгали, че колата няма OBD връзка.
Всички гореспоменати проблеми вече са отстранени.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2016, 17:02 
Offline
любител

Регистриран на: 21 Яну 2014, 09:37
Мнения: 1
Местоположение: Sofia
Ще си разкажа историята, че много ми прикипя пък вие сами преценете дали да ходите там. Младежа се казва, Петър Василев. Имаше сервиз на Антим I, после беше срещу Кауфланд в Дружба, сега е на Проф. Цветан Лазаров 12. Откак взех маздата в края на 2013-та само при него ходя. Първоначалното обслужване направих при него и ми хареса как работи. Затова изобщо не се колебах когато лампата за маслото започна да мига и право при него. Убеди ме, че е от подложките на дюзите. Смениха ги, чистиха и картера. Светенето си остана - след дълъг път на празен ход, лампата на маслото мига. Междувременно се беше появила една много досадна вибрация откъм двигателния отсек. Само натисна съединителя и отсече - маховика! Така и така ще влиза в бокса заради лампата, съгласих се да сменим и маховика. Смениха маховика, направиха маслената помпа, шлайфаха коляновия вал. Убеди ме да си махна и филтъра за твърди частици, че заради цикъла по почистване се разрежда с нафта маслото - съгласих се. Взех си колата сравнително доволен, нищо че олекнах с 3 500 (почти половината от цената, за която я купих). Не минах и километър след като излезнах от сервиза и шибаното тракане, заради което смених маховика пак се появи. Хайде обратно в сервиза. Отвори капака, гледа, чуди се, аз натискам съединителя, че тогава по-изразително се чуваше. По едно време се подпря някъде и тракането спря. Казах му. Оказа се, че някакв ламарина опира в нещо си и от там вибрира. Взе една клеща, изкриви я и тракането спря. Даже си поиска 10 лв. за манипулацията. След смяна на маховик за 2000 лв. Въпреки, че ме убеждава, че маховика имал луфт и наистина си бил за смяна, това за мен си беше сериозна грешка, която ми струва куп пари. Но не ми дойде акъла в главата.
Трябваше да сменя маслото 1000 км. след шлайфането на коляновия вал. Реших да си го сменя сам. Обичам сам да си правя това, което мога. Взех филтър и една туба Тотал от Ники Велков и си го смених. Минах още 1000 км. и колата спря в движение на магистралата. Хайде на платформата и право при Петърчо. Викам си, "Те правиха коляновия вал, оплескали са нещо. Да си я оправят". Диагнозата беше превъртели лагери на колянови вал. Твърдо заявиха, че не е заради кофти шлайфане, а защото съм си сменил сам маслото (с масло менте) или защото има друг проблем с двигателя. В този момент ако можех да си взема колата и да си тръгна щях да го направя. Но нямах пари дори за платформа. Разкостиха целия двигател и ме убеждават, че двигателя е събран колкото да я купя и е за боклука. Не, че е невероятно. Няма да е първата изпърдяна бракма внесена в България, няма да е и последната. Но някак си, ми се струваше невероятно това да е причината да превърти коляновия вал. Успяха да ме убедят. Това му го признавам на Петър - убедителен е. Все пак и аз не разбирам чак толкова от двигатели с вътрешно горене - приех присъдата и зачаках да оправят двигателя. Няма да изпадам в подробности колко време чаках, и колко пъти го правиха. След няколко месеца чакане и още 2 400 вътрешно най-накрая си взех колата с гаранция от 10 000 км. Отивам на ГТП след два месеца някъде и човека ми вика "момче цялата е мазна отдолу". Качвам я на канала - капе от пробката на скоростната кутия. Не сълзи, направо си капе. Налях близо литър с една спринцовка. Затегнах я хубаво, проверих я след време - не капе. Не са я затегнали хубаво значи.
Навъртях 10-те хиляди километра и направихме обслужване. Пак при него, да не вземе да стане нещо и да каже, че аз съм сипал кофти масло. Въпреки, че "гаранцията" изтече реших следващото обслужване пак да направя при него. Не спирам да учудвам сам себе си колко тъп мога да бъда. Оставям му колата за обслужване, качва се и ми вика - дюзите тракат, ще пуснем една адаптация. Викам си, "наистина тракат, малко ще ми поутихне". Ще утихне ама някой друг път. Взимам си колата, гледам щеката на другата сутрин - едвам до половината. Звъннах му да го питам колко масло са наляли, че вече всичко ме изправя на нокти. 4,2 л. казва, но забравихме да ти оставим остатъка от тубата в багажника, мини да си я вземеш. Казвам му, че не са 4.2 литра, защото нивото на щеката е до средата. Миналия път като наляха 4 л. беше почти до горната граница. Не ме яд за 45-те лева за адаптация на дюзи. Нито за 15-те лева за масло, дето ме карат да се върна до сервиза да си го взмеа, че забравили да ми го дадат. Яд ме е, че като му казвам, че не са сипали 4.2 литра масло в колата гледа настрани и ми обяснява, че то може да има разлика. Може. То и аз може да съм много тъп, но все някога ми идва акъла в главата. Хайде със здраве.

Така. Добавям това на 22.07.2016 (5 месеца след оригиналния пост), за да съм максимално обективен (че като си гледам последните редове май емоциите са взели връх) и да е завършена историята (надявам се). Месец след последното обслужване автомбила започна да пали все по-трудно и полека да губи мощност. Казвам полека, защото в началото се усещаше само по това, че на темпомат не може да изкачи магистралата към Вакарел на 6-та предавка. С времето мощността спадна още повече. Закарах автомобила в друг сервиз, който ползвах при обслужването на предишния си автомобил. Пуснаха му диагностика, мериха компресия и казаха "Нищо му няма. Карай с по-хубава нафта. Сложи добавка и я напъни малко на дълъг път да прочисти дюзите." Междувременно автомобила започна да гасне на свободен ход при пуснат климатик и да пуши. И хайде при Пепи. Пусна я да работи само на добавка за прочистване на ижекциона, което върна донякъде мощността, но не реши проблема с пушенето и гасненето. В крайна сметка стигнахме до отваряне на двигателя. Оказа се, че гарнитурата на главата е заминала. Пепи казва, че е дефектна, въпреки че ги ползва редовно и досега не е имал проблем. Предлага да си поделим сумата на ремонта, което ми се струва справедливо.

В заключение мога да кажа, че Петър си разбира от работата и работи съвестно. Допусна грешка с маховика, която ми струва скъпо, но безгрешни хора няма. За проблема с коляновия вал не смятам, че е от маслото, но вината си е моя. Редно е автомобила да се обслужва само от един човек, за да се знае отговорността чия е.

Та това е. Мисля, че сега бях обективен. Занапред ще продължа да обслужвам този автомобил при Пепи. За следващия не знам. Времето ще покаже.


Последна промяна papanovn на 22 Юли 2016, 15:23, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Мар 2016, 19:18 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
Може и грешката да е в маисторите но и аз в никакъв случаи не бих ти приел рекламация ако си си сменил ти маслото.Също правя такива ремонти и им казвам на моите клиенти че всеки ремонт е с гаранция при условие че аз сменям маслото с избрано от мен.И това не го правя за да изкарам 20лв от маслото а защото съм му проверил качествата и знам че няма да има проблем.

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Мар 2016, 20:08 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9186
И според теб ще направи такава беля вала от лошо масло.Още повече купено от Ники Велков.Никакъв шанс. [-X
Просто във някои случаи маисторите осират нещата и после търсят причини....Трябва да си запиша някъде че от подложките на дюзите свети лампата за налягане на маслото.Хубаво ще е да го знам.... :wink:

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Мар 2016, 21:19 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
А не бе що да не прецака лагерите от кофти масло.Това че е от Ники няма никакво значени.С него работим дълги години и е изключително коректен човек,но тои няма как да знае маслото какво е.Това с лампата естествено няма нищо общо с дифтунгите,но това никои не го твърди.Естествено че няма как да приеме гаранция при положение че клиента сам си сменя маслото щото решил че всичко си прави сам.Е можеше и ремонта да си направи сам.Не защитавам никои но трябва да се види и другата страна на ситуацията.Лесно е да обвиняваш някои,но когато не си технически запознат не може така с лека ръка да твърдиш неща в които не си сигурен.

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Мар 2016, 16:37 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9186
Разбира се е важно и другата страна да каже някоя дума.Него познавам този човек Петър Василев но е помогнал и на доста хора тук..поне така съм мяркал из форума....Но все пак тези пари които е дал клиента ....веднъж 3500 и после 2400лв ...пораждат мисли за прекаран човек отвсякъде и некомпетентно свършена работа.Каквото и да му е имало на мотора.

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Мар 2016, 17:24 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2160
Местоположение: селянин в София
Тази машина няма как да хваща само 4 л. масло, 4.2 л сменям на бензинката. Дизела на фейслифтът иска 5.1 л.със смяна на филтър.
Принципно подобни истории ме отказаха от дизела, но това е прекалено :!:

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Мар 2016, 18:09 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
valio323 написа:
Разбира се е важно и другата страна да каже някоя дума.Него познавам този човек Петър Василев но е помогнал и на доста хора тук..поне така съм мяркал из форума....Но все пак тези пари които е дал клиента ....веднъж 3500 и после 2400лв ...пораждат мисли за прекаран човек отвсякъде и некомпетентно свършена работа.Каквото и да му е имало на мотора.


Ами клиента да каже какво е правено или сменяно по колата.При доста свършил мотор сметката лесно може да набъбне до тези суми.То само маховика и съединителя е 2 бона ако ги вземеш без никакви отстъпки.При феислифтовия дизел при правене на ремонт на мотора събира малко над 5 литра масло.Иначе при редовна смяна не повече от 4.5 литра.Даже има щека с по късо разстояние между мин и макс и по нея може и 4.2 да стигнат.Аз лично слагам маслото на 2/3 от разстоянието мин-макс.

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Мар 2016, 19:09 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2160
Местоположение: селянин в София
Прикачени файлове:
Screenshot_2016-03-04-19-04-22.png
Screenshot_2016-03-04-19-04-22.png [ 114.76 KiB | Прегледано 18216 пъти ]

Теоретично хваща към 5 л. Но не съм сменял признавам, и не знам колко се налива на практика при смяна.

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 230 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб