Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 22 Юни 2021, 10:29

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 04 Юни 2021, 19:22 
Offline
любител

Регистриран на: 12 Юни 2019, 20:44
Мнения: 6
Местоположение: Пазарджик
Здравейте,
Доста се порових из форума, но не успях да намеря нищо подобно, като проблем.
Моята красавица умря....
Автомобилът е с keyless запалване /старт-стоп бутон/ 2009г. Никога не съм имал проблем с колата - до онзи ден, когато Мазда, просто ме остави на пътя.
Спирам, пазарувам в магазина и когато решавам да потегля към дома си - греда! Червен бутон, червен ключ на таблото. ОК - викам, няма да ти се дам. Вадя сервизния ключ, пъхам го на място и о, чудо - промяна никаква! Системата не дава разрешение за преминаване дори на контакт.
Скачам, прибирам се за резервния ключ - резултата е същия. Откачам акумулатора - нищо! Забелязвам, че волана е в незаключено положение и не се променя, без значение дали колата е отключване, заключена с или без отворена врата.
Викам добър ключар, за помощ. Човекът се мъчи два часа и нищо. Не успява дори принудително да е накара да мине на контакт /с програма/, за да е прочете...
Прибираме е в къщи - не питайте как.
На другия ден, сваляме заключващия механизъм на волана, защото съмнението е, че е застанал в никакво положение и не подава сигнал. Всичко е в изправност.
Пращат ме в Мазда-Пловдив. Да, ама там.....без упойка лекуват.
Каква е възможната причина според вас? Keyless модул, самия push бутон/разбрах, че и той имал приемник/, фабрична аларма или друго?
Забравих - всичко останало работи - отключване keyless, заключване keyless, отваряне на 5та врата...
А, и алармата на таблото си мига постоянно, но не успях да го хвана на снимката.

Благодаря предварително за съдействието!
Ще приложа и снимка.
Прикачени файлове:
20210604_195528.jpg
20210604_195528.jpg [ 479.83 KiB | Прегледано 317 пъти ]


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Юни 2021, 14:12 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 464
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Преди около година имаше подобна ситуация с същата генерация Мазда, тук в Младост 4. Човека ме викна, но реално аз не можах да я закача с неоригинална диагностика ( лаунч ) тъй като не можеше да се даде контакт. Тъй като не е нещо с което по принцип се занимавам, човека предпочете да я закара някъде което преди това когато пак му била направила така ( говорим за няколко месеца преди това ) хоратя успяли да я прочетат и запалят през оригиналната диагностика ... имах и такава, но нито я носех, нито съм го правел преди като процедура ... та го оставих човека да си я кара там където е ходил предния път. Не знам реално какъв е бил проблема и как се е оправил, но положението беше същото ... откл./закл. работи ... но не дава на контакт. Предполагам проблем в steering lock модула който трябва да даде на контакт при натискане на старт бутано след като познае ключа ... но само предположение. Би трябвало на диагностика да се види дали именно този модул вижда ключа и натискането на старт бутона. Това че не заключва/отключва волана също клони за проблем именно там.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Юни 2021, 18:27 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Юни 2019, 20:44
Мнения: 6
Местоположение: Пазарджик
Благодаря, за отговора! В момента търся и трите възможни причини/според мен/ като части, да ти закупя....заключващ механизъм, бутон, модул keyless.....


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Юни 2021, 17:27 
Offline
фанатик
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 05 Фев 2006, 16:52
Мнения: 2893
Местоположение: П Л Е В Е Н
Имах същата ситуация,само че с Ауди А6.Проблемът беше в заключващият механизъм на волана,т.н. кормилна колона.Има начин да се влезе в конкретният модул за заключване-Steering column,без колата да е на контакт,чрез натискане на спирачка и дълги,след което се чисти грешката и се оправя.Най-вероятно и при теб е така,нищо,че е друга марка

_________________
Ауди А6 2012 3,0тди/Мазда 323ф '99 2,0дитд


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Юни 2021, 17:39 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Юни 2019, 20:44
Мнения: 6
Местоположение: Пазарджик
Благодаря, ще го пробваме! За сега, няма светлина в тунела...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2021, 15:19 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 12 Юни 2019, 20:44
Мнения: 6
Местоположение: Пазарджик
Здравейте,

Проблемът е отстранен!
Дефект в keyless модула - от там, липса на комуникация с steering lock модула на волана.

Благодаря на отзовалите се!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2021, 16:04 
Offline
фанатик
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 05 Фев 2006, 16:52
Мнения: 2893
Местоположение: П Л Е В Е Н
=D>

_________________
Ауди А6 2012 3,0тди/Мазда 323ф '99 2,0дитд


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] и 12 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб