Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 15:40

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 117 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 14 Авг 2012, 15:33 
Offline
маниак
Аватар
2010 Mazda 6

Регистриран на: 29 Юни 2010, 20:18
Мнения: 712
Местоположение: София
Keppe написа:
P.S. Проблема с вентилите си го реших генерално, купих си 2 комплекта от интернет със стоманени вентили и изхвърлих останалите ми 2 оригинилни.



Ама тези вентили сега с датчици ли са или без?

Споко те на нас ни взимат над 400 докато сме в гаранция сле това сигурно 800 кой знае.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2012, 00:05 
Offline
любител
Аватар
2009 Mazda 6

Регистриран на: 17 Май 2009, 00:43
Мнения: 65
Местоположение: Благоевград
Keppe написа:
И аз се срещнах със същата история като колегата Gerion3:
Докато бях в гаранция - 300-360 лв за обслужване.
Последния път, извън гаранция вече - 580 лв - много часове, филтър климатик, много масло (явно се разширява с времето :D).
Ние като сме броили по 50 бона за кола от тях не трябва ли да са малко по-нежни с нас, а не да ни дерат като животни?!?

И още една история:
Фаровете ми изведнъж светнаха нагоре, да търсят хеликоптери сигурно :).
Те са ксенони с авт. регулиране.
Отивам в СМ. Помолих ги като ги оправят да ги повдигнат малко, с една идея. Имаше теми, че на къси светят адски близко. Аз си ги бях повдигал сам, ама малко се бяха разфокусирали.
Връщат ми колата, викат всичко е ОК, оправили сме ги, има една счупена щанга (или нещо подобно, не си спомням какво беше точно).
Излизам след няколко дни вечер, светят чудесно, всичко се вижда, почти няма разлика между къси и дълги, всички ми светкат ...
Все пак е по-добре от преди това, поне не светят в небето.
Отивам, след някакво време на профилактиката, и им казвам да ги погледнат, че нищо не са направили миналия път.
Рови каката в документите и вика ми ние нищо не сме правили, само сме ги повдигнали миналия път.
?!?
Всъщност, като ги "оправяха", ми взеха само 16 лв за повдигането и ми дадоха да разпиша някакъв документ друг. Не задавах въпроси, защото гаранцията ми беше изтекла вече и предполагах, че са се омотали нещо. Не искам и да знам какво съм разписал.
Погледнаха ги пак и пак казаха за щангицата, че твърдо трябва да се смени. Впредвид, че ми бяха взели 600 лв и ми искаха още 280 за накладки (предни с труд), казах че ще почака.
Звъня след няколко дена, викам така и така за щангицата, тя гледа нашта и вика ще ти звънна. Звъни след 8 часа и вика, абе виж сега то и сензора за нивото трябва да се смени - еми колко - еми около 2600 лв общо с труд. WTF?!?!
Напсувах я и сагата СМ за мен приключи. Накладките си ги смених за 100 лв с труда.
В тая връзка ако някой има идея къде мога да я заведа да погледнат фаровете?

Малко офф топик стана, ама това си е моята тема :)

P.S. Проблема с вентилите си го реших генерално, купих си 2 комплекта от интернет със стоманени вентили и изхвърлих останалите ми 2 оригинилни.


Колега и аз имам нещо подобно с моя ксенон, мисля че след като свалях акумулатора и леко ми се разфокусираха фаровете - имам една лека разсейка над отсечената черта на късите - сигурен съм че преди беше без това разсейване нагоре - иначе никой не ми свети, но се забелязва особено на стена или в гаража като се паркира. Според мен има някаква настройка на автоматичното регулиране, която умниците от СМ не знаят как да я направят :roll:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2012, 01:43 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
Uneek, няма как да ти се получи разфокусиране на фар от сваляне на акумулатор...
Автоматичните фарове само пазят нивото, но не и фокусировката. Свалянето на акумулатор не влияе по никакъв начин на тази система, защото нивото на фаровете се изчислява от абсолютните стойности на два датчика - един на едното предно колело и един на едното задно колело...
На моите фарове сам си правих настройка и тя влияе само върху ниво и насоченост на фаровете.
Разфокусировка става от замърсен, износен или потъмнял фар...
Или от калпава или недобре поставена крушка.

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Авг 2012, 11:14 
Offline
любител
Аватар
2008 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 21 Ное 2008, 10:52
Мнения: 38
Местоположение: София
skype: Keppeto
radkol написа:

Ама тези вентили сега с датчици ли са или без?

Споко те на нас ни взимат над 400 докато сме в гаранция сле това сигурно 800 кой знае.



Вентилите са си с датчици, стоманени, перфектно се регистрират с наште мазди (433MHz).
Мoга да се разделя с два от моите за по 120 лв, ако някой има нужда.
Или с оригиналните 2 , second hand разбира се, докато не са се счупили, за по 40 лв.


И все пак, накой има ли идея къде (около София) да ходя да ми видят фаровте?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2013, 15:02 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1107
Местоположение: София
Keppe написа:
radkol написа:

Ама тези вентили сега с датчици ли са или без?

Споко те на нас ни взимат над 400 докато сме в гаранция сле това сигурно 800 кой знае.



Вентилите са си с датчици, стоманени, перфектно се регистрират с наште мазди (433MHz).
Мoга да се разделя с два от моите за по 120 лв, ако някой има нужда.
Или с оригиналните 2 , second hand разбира се, докато не са се счупили, за по 40 лв.


И все пак, накой има ли идея къде (около София) да ходя да ми видят фаровте?


Колега аз си търся вентил ако е валидна офертата още имам нужда.
На мен ми се счупи вентила при проверка на гумите на бензиностанция.

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition-ex
Skoda Superb дизел 190HP 2019 4x4


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Апр 2013, 05:49 
Offline
любител
Аватар
2008 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 21 Ное 2008, 10:52
Мнения: 38
Местоположение: София
skype: Keppeto
Идва време за смяна на гумите, вентилите пукат като пуканки :).
Оригиналните вентили си ги продадох, но все още имам един-два от новите, някой ако се интересува.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Апр 2013, 06:11 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6105
Местоположение: На село...
Аз се чуда, що не ги мазнете с масълце на капачката? Те се окисляват и капачките спичат, от там и идва чупенето след това. Ако ги мазнете с една капка масло няма да се окислят и няма да сменяте винтили на едно :)

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Апр 2013, 08:44 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1107
Местоположение: София
Ами никой не ни е светнал, може би ще стане аз сега ще ги намажа. Моя така се беше окислил че се беше разделила резбата под капачката.

Благодаря!

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition-ex
Skoda Superb дизел 190HP 2019 4x4


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Апр 2013, 20:01 
Offline
модератор

Регистриран на: 15 Фев 2007, 22:01
Мнения: 1920
Местоположение: Sofia
"Благодаря" не е достатъчно :)

_________________
Mazda 323f 1.6 2003


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Апр 2013, 10:22 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1107
Местоположение: София
:D ами ще го увеличим по две "Благодаря много", пък и ще почерпя по бира на следващата среща.

така е май по-добре?

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition-ex
Skoda Superb дизел 190HP 2019 4x4


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Апр 2013, 14:21 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1107
Местоположение: София
Колега Keppe благодаря всичко сработи перфектно, спаси ме от изваждане в Стар моторс =D> .

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition-ex
Skoda Superb дизел 190HP 2019 4x4


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Май 2013, 14:39 
Offline
любител
2008 Mazda 6

Регистриран на: 10 Юни 2008, 16:06
Мнения: 38
Местоположение: Бургас
Искам да благодаря на колегата Keppe, че спаси и мен от плащане на двойна цена за датчика. Огромни благодарности, дано има повече хора, като теб във форума.

_________________
MAZDA 6 GTA 170 hp


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Авг 2013, 11:58 
Offline
любител

Регистриран на: 10 Ное 2010, 22:11
Мнения: 8
Имам двоен лош опит с вентилите на Мазда 6. Първият път на автомивката пред очите ми докато момчето пръскаше колелета с парорстуйката вентилът изхвърча, отчупен под капачката. При опита ми за рекламация /колата беше в гаранционен срок, макар, че се опитваха да ме баламосват, че съм си загубил гаранцията защото не съм сменил маслото точно на първата година/, започнаха увъртания, че трябва да я докарам за преглед. Принудих се да си купя от тях нов вентил - към 250 лв. беше /френско производство/. Наскоро при смяна на гумите и помпането в гумаджийницата ми счупиха втори вентил пак на същото място. Реших да не давам отново толкова пари. Вентилът може да се оправи, защото счупената метална тръбичка се подменя. Взима се вентил /тръбичката/ с максимално близка форма на задната част до оригиналния и ако се налага се изпилява за да влезе в леглото на другата част /самия датчик/. Най-тънкото е да се пробие дупчица и да се направи резба за винтчето, с което се закрепва контактната пластинка. Майстор ми го направи, но отчупи пластинката на единия от датчиците /тя е от твърд и крехък метал/. При другия вече внимаваше. Равносметка: 10 лв. за услугата + 7 лв. вентили = 17 лв. за двете тръбички. Така от 2 счупени имам 1 здрав. Ако ми се случи пак знам как да действам, защото ми остана едната тръбичка.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Окт 2013, 10:28 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1107
Местоположение: София
Аз съм с поредния счупен вентил от днес :cry: даже оставих колата на ОМВ-то където го счупиха.
Та ако някои продава такъв да пише [-o<
Колега Gerion3 в кой град е този майстор, защото не знам дали сам ще се справя по обяснението ти.

:) Валери като не слушам съветите ти пак се получи същото, или това е защото още не съм черпил сока :lol: .

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition-ex
Skoda Superb дизел 190HP 2019 4x4


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Окт 2013, 06:40 
Offline
любител

Регистриран на: 28 Сеп 2013, 10:56
Мнения: 30
Местоположение: Bulgaria
Здравейте, да попитам може ли да се махнат вентилите с датчици и да се изключи тази система по някакъв начин. В СтарМоторс ми казаха че не ставало което не ми се вярва. Ако някой знае нека сподели. Колата е Мазда6 2009г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Окт 2013, 22:20 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1107
Местоположение: София
Аз също искам да ги премахна и ще се опитам. Ужас чупят се като солети, днес още един на минус :-).
Гайката с която се затяга към джантата беше спукана и само гумаджията като го пипна му остана в ръцете на парчета.

п.п. Къде ми е коментара от вчера за бирата и сока?

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition-ex
Skoda Superb дизел 190HP 2019 4x4


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Окт 2013, 09:02 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 17 Авг 2004, 10:54
Мнения: 654
Местоположение: Сф. Захарна фабрика
Plamen63 написа:
Здравейте, да попитам може ли да се махнат вентилите с датчици и да се изключи тази система по някакъв начин. В СтарМоторс ми казаха че не ставало което не ми се вярва. Ако някой знае нека сподели. Колата е Мазда6 2009г.

-Няма как да се премахне системата за следене на налягането . В контролера TPMS има доста опции които могат да се активират и деактивират софтуерно да се обучават различни сензори и да се задават параметри на работа на системата, но не и софт.премахване на системата, тоест не можеш да "кажеш" през диаг. скенер-а че заябраняваш системата, и че няма да ползва тази система. Става по "дърводелският начин"....-хардуерно елеминиране-терминиране на контролера и индикацията :mrgreen: Аз лично , не съм го правил и не го препоръчвам , че са неизвестни последиците........?!
KoRn_Val написа:
Аз се чуда, що не ги мазнете с масълце на капачката? Те се окисляват и капачките спичат, от там и идва чупенето след това. Ако ги мазнете с една капка масло няма да се окислят и няма да сменяте винтили на едно :)

-Има по добро решение от масалцето , специален силиконов спрей който гони водата и влагата, използват го масово монтажниците на парктроници, за да предотвратят проникването на вода в датчиците и оттам дефектирането им , както и по други съединителни конектори и електро куплунзи с нарушена хидроизолация!
Аз използвам на две фирми с еднакво предназначение и еднакъв ефект, -невероятно запазва всичко което щев го "блъска" вода и сол по пътищата! единият е на BERNER , ART.№ 22 265
Другият на PROTEC powermax 30 256 silicone SPL ,този е по добър за алуминиеви повърхности!

_________________
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! 0896 633459


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Окт 2013, 19:24 
Offline
любител

Регистриран на: 28 Сеп 2013, 10:56
Мнения: 30
Местоположение: Bulgaria
Може би не съм се изразил правилно, не да се премахне ТРМС а просто да се изключи и се свалят датчиците. Имам Лагуна2 и съм я изключил тази система и съм без датчици.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Окт 2013, 22:03 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6105
Местоположение: На село...
Знам, че с някакъв такъв спрей ще е по-добре, но на който не му се търси, една капка масло ще свърши прилична работа. Лично аз бих ги мазнал или с монтажната ми паста на АТЕ, която така или иначе си имам от работата ми в/у рециклирането на спирачни апарати или пък с пастичката на Текстар за водачите на спирачни апарати. И двете пастички си ги имам под ръка :)
Важното е да се мазнат с нещо, иначе корозират от там спичат капачките, най-зле ако се ползват метални капачки, направо се заваряват... то и с пластмасовите пак си корозират вентилите, но поне с един макетен нож може да резнеш капачката и да не чупиш винтила.
Също така и помпането трябва да е внимателно, защото ако я натиснеш настрани и пак чупиш винтил.... бе специално отношение си трябва и това е :)

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 27 Окт 2013, 22:22 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Сеп 2013, 18:31
Мнения: 284
Местоположение: sofia
Силиконов спрей от утре ще има на промоция в Лидл за 2,50 лв.

И за гумените уплътнения на вратите ще свърши работа, че ако е уличница колата може да не може да се отвори врата като захлади скоро.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Окт 2013, 14:24 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1107
Местоположение: София
rockton написа:
Става по "дърводелският начин"....-хардуерно елеминиране-терминиране на контролера и индикацията Аз лично , не съм го правил и не го препоръчвам , че са неизвестни последиците........?!


:( Кофти работа явно ще си карам със светеща индикация на таблото, сега нямам намерение да инвестирам в тези безумни вентили.

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition-ex
Skoda Superb дизел 190HP 2019 4x4


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Дек 2014, 14:26 
Offline
любител
Аватар
2009 Mazda 6

Регистриран на: 17 Май 2009, 00:43
Мнения: 65
Местоположение: Благоевград
Колеги здравейте, отдавна не съм писал, но днес и аз съм в клуба със счупените вентили. Днес ми светна лампата и огледах гумите и установих че задна лява ми издиша, като причината беше пукнатина във вентила, като махнах капачката направо се разпадна в ръцете ми :x Та сега като си браузвах видях че има някакви рипеър китове в ибей, които излизат евтино :

http://www.ebay.de/itm/REIFENDRUCK-SENS ... 43be2aa0e0

Съвпада 1 към 1 със счупената ми част, която я разглобих от главното устройство и мисля да си поръчам, та исках да попитам някой поръчвал ли е такова нещо и дали е качествено :?


Прикачени файлове:
DSC_07199.jpg
DSC_07199.jpg [ 142.68 KiB | Прегледано 12777 пъти ]
DSC_07222.jpg
DSC_07222.jpg [ 162.7 KiB | Прегледано 12777 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Дек 2014, 19:50 
Offline
любител
Аватар
2009 Mazda 6

Регистриран на: 05 Ное 2013, 22:36
Мнения: 91
Местоположение: София
Ако е алуминиев, резултатът ще е същият след 2-3 зими, според мен.

_________________
Mazda 6, 2.2 MRZ-CD


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Дек 2014, 20:18 
Offline
любител

Регистриран на: 16 Юли 2009, 13:57
Мнения: 45
Uneek написа:
Колеги здравейте, отдавна не съм писал, но днес и аз съм в клуба със счупените вентили. Днес ми светна лампата и огледах гумите и установих че задна лява ми издиша, като причината беше пукнатина във вентила, като махнах капачката направо се разпадна в ръцете ми :x Та сега като си браузвах видях че има някакви рипеър китове в ибей, които излизат евтино :

http://www.ebay.de/itm/REIFENDRUCK-SENS ... 43be2aa0e0

Съвпада 1 към 1 със счупената ми част, която я разглобих от главното устройство и мисля да си поръчам, та исках да попитам някой поръчвал ли е такова нещо и дали е качествено :?



Колега, виж какво открих в Aliexpress, май има някаква вероятност да пасне, а цената е доооста по-ниска: http://www.aliexpress.com/item/4-pcs-lo ... 54328.html


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Дек 2014, 10:47 
Offline
любител
Аватар
2009 Mazda 6

Регистриран на: 17 Май 2009, 00:43
Мнения: 65
Местоположение: Благоевград
g.simeonov написа:
Uneek написа:
Колеги здравейте, отдавна не съм писал, но днес и аз съм в клуба със счупените вентили. Днес ми светна лампата и огледах гумите и установих че задна лява ми издиша, като причината беше пукнатина във вентила, като махнах капачката направо се разпадна в ръцете ми :x Та сега като си браузвах видях че има някакви рипеър китове в ибей, които излизат евтино :

http://www.ebay.de/itm/REIFENDRUCK-SENS ... 43be2aa0e0

Съвпада 1 към 1 със счупената ми част, която я разглобих от главното устройство и мисля да си поръчам, та исках да попитам някой поръчвал ли е такова нещо и дали е качествено :?



Колега, виж какво открих в Aliexpress, май има някаква вероятност да пасне, а цената е доооста по-ниска: http://www.aliexpress.com/item/4-pcs-lo ... 54328.html


Колега, и аз много рових и открих едни други, които визуално съвпадат 1 към 1 с моя, но пише че са за ленд-ровър. Мисля обаче да рискувам и да си поръчам. Това е линка:

http://www.aliexpress.com/item/4pcs-TPM ... 60738.html

Между другото майстора гумаджия ми каза че такива вентили съвпадали за много автомобили, пежа ситроени и тн...
А тези в и-бей най-вероятно са същите като тези от Китай, само че на четворна цена. Като пристигнат ще пиша отзиви дали са ОК и дали съм решил проблема... Засега ще карам на светеща лампа :lol:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Дек 2014, 21:37 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 03 Юли 2013, 13:36
Мнения: 510
Местоположение: Плевен
Датчици имам на летите джанти на които са летните ми гуми. Купих си за зимата стоманени джанти и не им сложих датчици. След всяко палене на колата датчика премигва известно време и после си остава светещ за постоянно. Мен не ме дразни. Просто знам за какво става дума и си го търпя. Но що касае датчиците от постнатите по-горе линкове мога да кажа, че моите изглеждат по доста различен начин. Наскоро си купих изгодно нови летни гуми и отидох при гумаджия да ми ги монтира на алуминиевите джанти, тогава ги видях как изглеждат въпросните датчици. Ами доста са различни. Може би всеки производител си ги прави различни. Но смея да твърдя, че моите са оригинални /по ред причини/, така че трябва да се подходи внимателно когато се купуват такива датчици, според мен. Успех колега!

_________________
Mazda 6/2008 Diesel
Meine Ehre heißt Treue


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Дек 2014, 22:09 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
Едва ли конкретния изглед/форма на датчика има някакво значение...
Предпочитам датчика да ми работи, отколкото да изглежда красиво вътре в гумата :)
Просто подбираш правилния датчик за дадения автомобил (има каталози) и си свиркаш :)

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Дек 2014, 14:31 
Offline
любител
Аватар
2009 Mazda 6

Регистриран на: 17 Май 2009, 00:43
Мнения: 65
Местоположение: Благоевград
Може мойте да са различни от на колегата, защото мойта кола е правена за друг пазар. Мойте датчици също са 100% оригинални, и двата комплекта.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Дек 2014, 15:51 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
Uneek написа:
Може мойте да са различни от на колегата, защото мойта кола е правена за друг пазар. Мойте датчици също са 100% оригинални, и двата комплекта.

Напълно е възможно... При мен се различават датчиците за автомобилите за САЩ и Европа - работят на различна честота, явно поради 'радиоограничения'...

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Фев 2015, 09:33 
Offline
любител

Регистриран на: 29 Авг 2014, 12:30
Мнения: 4
Местоположение: Dupnitsa
skype: Belov11
Здравейте колеги,от скоро съм собственик на мазда 6 комби 2010г.Взех я без нито един датчик и след консултация в СМ ми дадоха номера на едни датчици,които заместват 4-5 модела по-стари.Поръчах ги от САЩ четирите за около 220 USD без доставката.Сега предстои монтаж но искам да попитам знаещите налага ли се след това някакво обучение на колата към новите датчици?
Благодаря предварително за отговорите и бъдете здрави.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 117 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 36 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб