Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 04 Дек 2022, 11:20

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 96 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 18 Сеп 2022, 16:21 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 479
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
odzhakov написа:
Ами като гледам ,разпръсквачите са сменени! Сега въттре в инжектора немога да надникна,но когато ги взех имаха вид на нови! А платих за ремонта и на 4 те инжектора 1000 - 1100лв!
Това, че не сменяват частите,а ги минават на ултразвук, доказано твърдение ли е или просто градска легенда?.


Щом при тебе и цената е друга ... може и да са ги сменили.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Сеп 2022, 23:13 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 536
Местоположение: Айтос
И аз преди три години пращах моите дюзи в София за диагностика и евентуален ремонт.
Не съм имал ядове с дюзите, но с калибрацията на автомобила показваше по-големи отклонения и реших при обслужването на ангренажа да проверя и дюзите.
Диагностиката в София показала, че е необходимо рециклиране и на четирите дюзи.
Поискаха ми 1200лв.
Отказах да платя и си ги взех обратно – платих само за диагностиката.
Така карах още 70к км.
При последното обслужване на ангренажа пак ги свалях.
Изпратих ги във Варна – от там ми казаха, че двете са Ок, едната ще иска „донастройка“ /каквото и да означава това/, а едната е за подмяна на разпръсквач.
За всичко платих 350лв.
Казах ми да си ползвам старите кодове на дюзите.
Монтирах ги и всичко си е наред.
10к км след ремонта им със сигурност мога да твърдя, че освен по-добрата работа на двигателя, другия положителен резултат е занижения с 0,5л/100км разход на гориво.
Данни за отклонениета преди ремонта:
Прикачени файлове:
IMG_2825.PNG
IMG_2825.PNG [ 110.96 KiB | Прегледано 320 пъти ]

и след ремонта
Прикачени файлове:
IMG_2826.PNG
IMG_2826.PNG [ 109.86 KiB | Прегледано 320 пъти ]

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Сеп 2022, 20:15 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Юли 2021, 16:25
Мнения: 9
Местоположение: Burgas
[quote="nikivelikov"]И аз преди три години пращах моите дюзи в ....
Колега, къде във Варна ги прати и коя дюза бе за ремонт и коя за обучение? Не за друго ами да хванем по диагностиката какво да гледаме.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Окт 2022, 20:42 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 536
Местоположение: Айтос
JIJOMAMA написа:
nikivelikov написа:
И аз преди три години пращах моите дюзи в ....
Колега, къде във Варна ги прати и коя дюза бе за ремонт и коя за обучение? Не за друго ами да хванем по диагностиката какво да гледаме.

За да не се брои за реклама, писах ти ЛС за сервиза.
А доколкото си спомням, проблемни бяха първа и втора дюза. Мисля втора рециклираха.
Това, което аз знам, е че корекция над 100 е признак за недобре работеща дюза.
Но за да се прави изводи за състоянието на дюзите по стойността на корекцията трябва всичко по цилиндъра, сегментите, клапаните и вероятно още безброй други неща да е наред.
Напрмер ако компресията на трети цилиндър не е в норми, със сигурност компютъра ще се опита да коригира това с корекция на впръскването. Тоест дюзада да е наред, но заради друг проблем да дава голяма стойност на корекцията.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Окт 2022, 18:55 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1292
Местоположение: София
Това дали имаш "лош" цилиндър или "лоша" дюза може да го хванеш като разместиш местата на дюзите. На този двитател (RF) се регулират клапаните на 120 х.(може да се променят стойностите на дюзите към добро).
Що се касае за обучението ефекта е кратковременен. Запишете си стойностите след обучение и вижте след само 20 км. дали са същите.

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007/2022 renovated


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Окт 2022, 21:13 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 536
Местоположение: Айтос
shveb написа:
Що се касае за обучението ефекта е кратковременен. Запишете си стойностите след обучение и вижте след само 20 км. дали са същите.

Така е. Правил съм експерименти с две, та даже и три обучения едно след друго и стойностите са все различни. Не с големи разлики, но различни - нещо от рода на +/- 5 единици примерно разлика.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 96 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: freeman87 и 53 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб