Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 20:36

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 291 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 03 Яну 2017, 20:52 
Offline
любител

Регистриран на: 27 Окт 2016, 11:08
Мнения: 14
Местоположение: Mezdra
Здравейте, при мен не дава температура в градуси, а във волтове. Може да ми кажете как да го променя?


Прикачени файлове:
Untitled.jpg
Untitled.jpg [ 138.15 KiB | Прегледано 18834 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 04 Яну 2017, 06:43 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
Виждам, че ги имаш и в градуси - CATEMP
Същите датчици са :)
С какъв мотор си?
При мен липсват последните два параметъра - броя регенерации и разстоянието от последната.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 04 Яну 2017, 17:39 
Offline
любител

Регистриран на: 27 Окт 2016, 11:08
Мнения: 14
Местоположение: Mezdra
2.0 дизел 140 коня 09/2008. Сигурен ли си че са същите датчици?

Изпратено от моят SM-N930F с помощта на Tapatalk


Последна промяна shapala на 04 Яну 2017, 19:28, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 04 Яну 2017, 18:42 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
Е, няма как да съм 100% сигурен, но други температурни сензори по катализатора/DPF-а май няма.
А при мен 2.0D 143к.с. и при двата вида параметри резултата е в градуси.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 04 Яну 2017, 20:54 
Offline
любител

Регистриран на: 27 Окт 2016, 11:08
Мнения: 14
Местоположение: Mezdra
nikivelikov написа:
Е, няма как да съм 100% сигурен, но други температурни сензори по катализатора/DPF-а май няма.
А при мен 2.0D 143к.с. и при двата вида параметри резултата е в градуси.

Разбирам те. Може ли да ми пратиш скийншот с разли4ни температури за да се ориентирам коя температура е тази на средният сензор при мен? Блаогодаря предварително за помощта.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 05 Яну 2017, 21:55 
Offline
фен

Регистриран на: 31 Окт 2015, 23:20
Мнения: 175
Местоположение: България
Много добри километри си навъртял след последната регенерация, явно колата е на под 150000 км или си я карал само извънградско?


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 07 Яну 2017, 09:06 
Offline
любител

Регистриран на: 27 Окт 2016, 11:08
Мнения: 14
Местоположение: Mezdra
Колата 2014 година е била на 142000км, видях го на сервизно картонче в жабката, а в момента е на 125000км :D, джамбазка тъпотия! Иначе от 7.12.16 я карам само градско, че нямам винетка. Колата е служебна и чакам да ми вземат. Един път ми светна ДПФ и излязох до едно близко село(около 8 км) да я продухам, когато се връщах ДПФ угасна. Няколко дена след това започна да прави порблеми. Като запаля и покарам 10 минути и почва да прекъсва, не може да се форсира, около 1500 оборота почва да се дави. Един разбирач закачи диагностика и каза, че имало грешка в дебитомера, но проблема всъщност идвал от нафтата, която съм сипал. Аз му казавам, че от както са ми дали колата съм напълнил резервоара до горе и съм минал 400 км без да съм сипвал друга нафта. След него отидох до приятел, който има сервиз. Той закачи неговата диагностика и каза, че ДПФ е за почистване. Пусна регенерация и около час време колата се чисти, като излизаха такива смрадове, че си мислех дали няма някой да викне пожарната. Може да видите на снимките. След като приключи, колата започна да работи добре, имаше даже повече мощност. Сега остава да я опъна на дълъг път да видя как ще е. Това, което остава да ме притеснява е големият според мен разход - по борд компютър 11.6 л. Колата има и печка не знам дали и от нея не е разхода такъв.


Прикачени файлове:
image-0-02-05-1ff94354bfb1de9c2023f245fefeb9809185a7336c7a3743656a86607c6d8946-V.jpg
image-0-02-05-1ff94354bfb1de9c2023f245fefeb9809185a7336c7a3743656a86607c6d8946-V.jpg [ 172 KiB | Прегледано 18722 пъти ]
image-0-02-05-dbcc1c9e3cf4a990646d0ed922d12541a8296e8d95662a3208a43ed1214c2735-V.jpg
image-0-02-05-dbcc1c9e3cf4a990646d0ed922d12541a8296e8d95662a3208a43ed1214c2735-V.jpg [ 175.33 KiB | Прегледано 18722 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 07 Яну 2017, 21:41 
Offline
фен

Регистриран на: 31 Окт 2015, 23:20
Мнения: 175
Местоположение: България
Значи корекция внасям, DPF-на колата изобщо не е добре, колата е на поне двоен километраж от това, което виждаш на таблото и многото километри от последна регенерация се дължат на това, че си карал само градско и ДПФ-а и да иска, не може да се регенерира изцяло. Особено в сегашните зимни условия.
11.6 за каране градско с активна регенерация и гарантирано активна печка през повечето време, изобщо не е голям разход.
Но тая кола е за магистрално каране, не за града.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 24 Фев 2017, 15:10 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 17 Юни 2016, 14:56
Мнения: 60
Местоположение: Благоевград
Здравейте колеги,
при обичайната периодична регенерация трябва ли да излиза пушек, както при снимките на колегата "shapala" по горе?
До сега няколко пъти я усещам (по моментния разход), когато е в регенерация и не ми е направило впечатление да пуши отзад. Гледам и на двете огледала (с два ауспуха е), но никакъв пушек не виждам!?!
Познат с Тойота 2.2, 177к.с. казва, че когато му регенирара ДПФ-а отзад става бяла пелена...

_________________
Mazda 6, 2.2 MZR-CD, 185hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 24 Фев 2017, 15:34 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
И при мен нищо не пуши. Без значение дали е автоматична регенерация по време на движение или ръчна регенерация на място.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 24 Фев 2017, 22:26 
Offline
фен

Регистриран на: 31 Окт 2015, 23:20
Мнения: 175
Местоположение: България
Нищо не трябва да излиза отзад, зависи обаче до каква степен е затлачен ДПФ-а като цяло, катализатора също, както и дюзите как са.
Ако имаш пикаещи дюзи (аз не съм виждал още такива при Мазда 6, но не съм критерий), тогава пуши бяло, но поради други причини, а не регенерация.
При регенерация се изчиства затлачените сажди в ДПФ-а с помощта на допълнително впръсквана нафта. И няма такова понятие като обичайна периодична регенерация.
Тя се случва при точно определени условия.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 25 Фев 2017, 23:48 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 17 Юни 2016, 14:56
Мнения: 60
Местоположение: Благоевград
Благодаря за корекцията, по-скоро имах предвид автоматичната регенерация, а не ръчна чрез комп. или разните там други методи. Защото по клипчета в ю туб съм срещал при ръчна регенерация доста як пушек, както при колегата на снимките по горе, та затова ми стана любопктно има ли някаква закономерност при автоматична, ръчна и т.н....

_________________
Mazda 6, 2.2 MZR-CD, 185hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 20 Апр 2017, 12:08 
Offline
любител

Регистриран на: 20 Апр 2017, 11:55
Мнения: 15
Местоположение: Sofia
Здравейте колеги,
от близо два месеца съм горд собственик на мазда 6, 2.0 дизел, 120 к.с. произведена февруари 2005 г.
Изчетох почти цялата тема за този DPF и до колкото разбирам, моята го няма въпросния филтър.
Или съм в грешка?
Питам защото от два дни колата трудно ускорява, все едно турбото го няма.
Няма светещи индикации по таблото за нищо.
Смяна на масло и филтри е превена преди 9000 км, а колата е на 173 хил. км.
Колата я карам смесено 50/50 градско-извънградско в София и околностите.
Моля за съвет за какво точно да гледам и евентуално какво да предприема :)
Благодаря ви предварително.
Поздрави
Чавдар

Проблема се оказа най-възможния тривиален, безплатен и лесен - скъсано маркученце :)


Последна промяна Chavdar_Georgiev на 24 Апр 2017, 08:54, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 21 Апр 2017, 07:12 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 482
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Доста регенерации съм правил на Мазди, такъв пушек като на снимките не съм виждал. Нещо ме съмнява ДПФ-а дали е наличен в тази кола ... с този пушек и този разход. Как стой въпроса с маслото ... разрежда ли го ?

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 11 Май 2017, 15:59 
Offline
фен
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 19 Фев 2009, 19:55
Мнения: 343
Може да бъде и антифриз. :oops: това е кръга на шегата.
Аз имам и Тойота 2.2 д-кат и не мога да потвърдя, че при автоматична регенерация излиза бял пушек.
По-скоро белия пушек при тойотите с този двигател е признак на задръстен DPF и регенерацията не е автоматична. Белия пушек е признак на масло в горивото/ цилиндрите.

_________________
Сиво, Сиво.. та краСИВО
Toyota Auris 2006 - 2.2 DCAT - малък трудно управляем ракетен снаряд.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2017, 22:21 
Offline
любител

Регистриран на: 10 Юни 2011, 16:38
Мнения: 14
Здравейте колеги, и на мен за първи път ми замига Дпф лампата. Колата е мазда 6 2.2 2010 година. От България е на реални 100000км. Преди 2000 км сменях масло но се съмнявам че са нулирали каквото и да е. По спецификация е и е на Ф, не е до Х. След като замига направих това с кабела и помпането 5 пъти на газта и мигането изчезна. Въпросът ми е дали това занулява брояча за сервизно облужване или пуска предизвикано чистене на филтъра? Не е просто някаква софтуерна заблуда на колата и да си мисли че всичко е ок. В последствие какви са опциите? Ако има истински проблем трябва да замига пак нали? Странно е че не мина през фаза на постоянно светене, което нали трябва да индикира 80-100 сажди, а директно замига. Ако споделите мнение ще бъда благодарен.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2017, 22:28 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1760
Местоположение: Стара Загора
Как караш колата? Много малко километри за заминаване на филтъра...

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2017, 23:15 
Offline
любител

Регистриран на: 10 Юни 2011, 16:38
Мнения: 14
До скоро карах всеки ден по 15 км с около 80-90, от няколко месеца по 4-5 с около 60 с около 2000 оборота.
Ето и показанията от forscan


Прикачени файлове:
_20170819_001339.JPG
_20170819_001339.JPG [ 67.25 KiB | Прегледано 18026 пъти ]
_20170819_001321.JPG
_20170819_001321.JPG [ 67.52 KiB | Прегледано 18026 пъти ]
_20170819_001247.JPG
_20170819_001247.JPG [ 76.44 KiB | Прегледано 18026 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 19 Авг 2017, 06:11 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 482
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Лампата е мигала заради не ресетнато масло.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 19 Авг 2017, 20:29 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
Видно от OILCHG_DIS си го нулирал успешно преди 8км.
А ако ползваш FORScan с Windows можеш да ползваш функцията му за нулиране на маслото и да не си играеш с кабелчето :)
https://youtu.be/t0dKE_--DEo

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 19 Авг 2017, 20:55 
Offline
любител

Регистриран на: 10 Юни 2011, 16:38
Мнения: 14
Мерси за отговорите. Да явно че е занулило обслужването. Т.е не трябва да се притеснявам за проблем с дпф, просто е било заради зануляването.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 04 Окт 2017, 14:43 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 30 Авг 2017, 14:12
Мнения: 9
Местоположение: София
Здравейте,

От скоро съм горд собственик на Mazda 6 143 к.с. 2006г. и наистина съм много довелен от колата. Изминах 5000 км без абсолютно никакви проблеми, но уви, преди 2 дни на отиване към Пловдив изведнъж светна DPF лампата. Опитах се да вдигна оборотите над 2500, но без успех след 2-3 мин почна да мига, а само 20 мин по-късно светнаха и така познатите лампи на двигателя и TCS. На следващия ден изкарахме в сервиза колата от авариен режим, но грешките за DPF-а отново се появиха и останаха 3 вариянта: да взема нов, да почистя този или да го премахна.

След много разправии по сервизите, включително и този на Мазда в София, успешно ми премахнаха DPF филтъра, но въпросната фирма ми предложи и чип тунинг, който отказах. Въпросният чип тунинг щял да подобри мощността и да намали разхода. Заслужава ли да се прави такова нещо след премахване на DPF-a и също така моля да ми споделите мнението си дали наистина е най-добре да се махне този филтър. (нямах пари за нов, а гаранция след почистването на DPF-a също нямах)


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 04 Окт 2017, 19:24 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 482
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Чип тунинг-а не е задължителен, по-важното е премахването да е направено като хората

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 04 Окт 2017, 20:10 
Offline
маниак
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 31 Авг 2016, 12:05
Мнения: 721
Местоположение: Плевен
isnoopy написа:
Здравейте,

От скоро съм горд собственик на Mazda 6 143 к.с. 2006г. и наистина съм много довелен от колата. Изминах 5000 км без абсолютно никакви проблеми, но уви, преди 2 дни на отиване към Пловдив изведнъж светна DPF лампата. Опитах се да вдигна оборотите над 2500, но без успех след 2-3 мин почна да мига, а само 20 мин по-късно светнаха и така познатите лампи на двигателя и TCS. На следващия ден изкарахме в сервиза колата от авариен режим, но грешките за DPF-а отново се появиха и останаха 3 вариянта: да взема нов, да почистя този или да го премахна.

След много разправии по сервизите, включително и този на Мазда в София, успешно ми премахнаха DPF филтъра, но въпросната фирма ми предложи и чип тунинг, който отказах. Въпросният чип тунинг щял да подобри мощността и да намали разхода. Заслужава ли да се прави такова нещо след премахване на DPF-a и също така моля да ми споделите мнението си дали наистина е най-добре да се махне този филтър. (нямах пари за нов, а гаранция след почистването на DPF-a също нямах)

Потенциала на колата е напълно достатъчен,ако всичко останало е наред/както колегата е отговорил.Освен ако нямаш намерение да се заяждаш по светофарите ;) :D :mazda-logo:

_________________
мазда 5 2.0CD 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 05 Окт 2017, 05:01 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
isnoopy написа:
...
След много разправии по сервизите....

Любопитно ми е в никой от сервизите ли не успяха да изведат автомобила от авариен режим или просто след сервиза отново влизаше в този режим, но в рамките на 2-3000км?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 05 Окт 2017, 08:56 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 30 Авг 2017, 14:12
Мнения: 9
Местоположение: София
nikivelikov написа:
isnoopy написа:
...
След много разправии по сервизите....

Любопитно ми е в никой от сервизите ли не успяха да изведат автомобила от авариен режим или просто след сервиза отново влизаше в този режим, но в рамките на 2-3000км?


Здравей,

В сервиза, където го махнах ми казаха, че могат да го извадят от авариен режим, но понеже бил много запушен, дори да го почистят, съм щял да измина около 2-3000 км. Цената на почистването беше същата като махането.

Появи се обаче нещо странно. Преди, когато светваше лампата за горивото пишеше, че мога да измина около 50 км. Сега след премахнат DPF пише, че мога да измина 90 км. Също така, когато им оставих колата пишеше, че мога да измина 450 км, а след премахването на DPF - 560. Това заради премахването на DPF-a и падането на разхода ли е или защото е правено нещо по компютъра на колата?


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 05 Окт 2017, 18:26 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 482
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Да, паднал е разхода ... отделно при препрограмирането се губи тази информация и започва да натрупва информация за разхода наново.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 03 Ное 2017, 17:28 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 05 Юни 2016, 15:50
Мнения: 71
Местоположение: София
Здравейте,
Да споделя и аз моя опит с DPF лампата.
Преди 4 дена лампата направо започна да мига на интервали, разчетох се във форума и попаднах на тази доста полезна тема. Съответно занулих интервала на маслото по описаният начин и сега всичко е наред.
Дилемата ми идва от това, че маслото е вече почти до Х-а, а нямам навъртяни и 7000км. с него (карам с оригиналното 5-30 ). Купих днес ново масло и филтри и ще го сменя тези дни, но искам да питам знаещите дали да пусна ръчна регенерация на DPF-а преди това?
Защо за толкова малко км е хвърлила толкова мн нафта в маслото?
Колата се кара предимно градско на къси разстояния, като излизаме извън града 1-2 пъти месечно за по 150-200км.
Поздрави.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 03 Ное 2017, 17:46 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 482
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Много чести регенерации. Не е сугурно следващото масло дали ще изкара и 5 0000 км ... скоро ще трябва да го махаш или переш, ако изобщо това е решение а не отлагане на "смърта".

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 03 Ное 2017, 19:20 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
Една ръчна регенерация не е излишна, но при теб мигащата лампа е била заради интервала на маслото, а не заради много задръстен филтър.
Ако автоматичната регенерация бъде прекъсната заради кратко пътуване, при следващото пътуване се стартира веднага след като загреят двигателя и ДПФ-а. И така при твоите кратки градски пътувания, както и колегата steich писа, често си в регенерация.
Забелязал съм, че при мен около 30км след студен старт /или около 20-25мин/ са достатъчни за завършване на пълен цикъл на автоматична регенерация.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 291 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Yandex [Bot] и 14 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб