Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 13 Ное 2018, 20:27

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 164 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 05 Мар 2014, 08:11 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 22 Фев 2014, 18:43
Мнения: 239
Местоположение: Добрич
Здравейте. След голямата еуфория която ме обзе след решението да си взема 6-тица, резко се секнах като проччетах,че почти всички мотори са на форд. Поизчетох доста,но в крайна сметка инфото е много разнозначно. Едни твърдят че всичко е форд,други казват обратното и в крайна сметка всеки твърди нещо и се уповава на цитати от чужди форуми,но не и някаква техническа (официална) информация.

Та въпросът ми е, Кои ддвигатели са на форд и кои са на мазда. За "отдолу" ходовата част е ясно видима намесата на фордя,но това не ме притеснява хйич,важно ми е да не да си купя мазда а да карам форд :( :?

_________________
Мненията са като задниците,дори и да не ни кефят ,всеки си има!!!

Mazda 6 2.0 2004y with LPG-EX
NOW Saab 9-3 2.8 V6 turbo 250h.p 2006y +LPG


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Мар 2014, 08:50 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1502
Местоположение: София
Не стана ясно какъв е въпроса точно - търсим конструктора или производителя?
И за кои мотори говорим?
За част от гамата (L-series = Duratec) тук има "малко" за четене, разбира се, всичко трябва да се провери после.... :
http://www.6crew.com/forum/showthread.p ... (GOOD-READ)

За мен е важно, че бензиновите мотори L серия са любители на маслото. Други недостатъци не виждам. "Успокоително" е, че много от конкурентните от това поколение са със същите наклонности.

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Мар 2014, 08:52 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 22 Фев 2014, 18:43
Мнения: 239
Местоположение: Добрич
питам за 1.8 2.0. и 2.3. моторите

_________________
Мненията са като задниците,дори и да не ни кефят ,всеки си има!!!

Mazda 6 2.0 2004y with LPG-EX
NOW Saab 9-3 2.8 V6 turbo 250h.p 2006y +LPG


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Мар 2014, 09:32 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4298
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
don_pepone написа:

Та въпросът ми е, Кои ддвигатели са на форд и кои са на мазда. За "отдолу" ходовата част е ясно видима намесата на фордя,но това не ме притеснява хйич,важно ми е да не да си купя мазда а да карам форд :( :?
Всички бензинови двигатели са си Форд Дуратек, като на 2.3 мотора на Мазда има една тяхна доработка, друг колянов вал с по дълъг ход и със зъбно колело на него, което върти 2 балансиращи вала и един вариатор на разпределителния вал на смукателните клапани, друго всичко по този мотор си е 2.0 дуратек ..
Дизеловия мотор си е на Мазда (RF), като горивната му система е изцяло Европейска ..
"Отдолу" ходовата част, ама изобщо не ти е ясна .. :) Няма нито видима, нито невидима намеса на Форд ..
Маздата си е с независимо окачване (дабъл уишбун), ФордЯ си е с трапецовидни носачи и Макферсън окачване ..
Ако ме питаш от къде знам, а ти явно ме питаш, не е нито от Английските форуми, нито от Уикипедия, просто съм разглобявал много Мазди и много Фордове, а после като ги сглобявам, частите за Маздата ги вземам от магазин за Форд, :D че е няколко пъти по евтино .. .. :wink:

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Мар 2014, 10:00 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1031
Местоположение: София
Абе купи си направо форд, защо ще се мъчиш с Мазда :)
Както видя двигателите са форд и според теб ходовата част също.

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Мар 2014, 10:13 
Offline
любител
Аватар
2009 Mazda 6

Регистриран на: 05 Ное 2013, 22:36
Мнения: 86
Местоположение: София
Че какво му е на форда? Да не е лоша кола?

_________________
Mazda 6, 2.2 MRZ-CD


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Мар 2014, 10:17 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 22 Фев 2014, 18:43
Мнения: 239
Местоположение: Добрич
хахйа сладка ирония.. ако исках форд или по точно, ако нямах против тая марка ,нямаше да разпитвам дали маздите са почти фордове. Все пак идеята да караш японка е в това че е Японска ;)

_________________
Мненията са като задниците,дори и да не ни кефят ,всеки си има!!!

Mazda 6 2.0 2004y with LPG-EX
NOW Saab 9-3 2.8 V6 turbo 250h.p 2006y +LPG


Последна промяна don_pepone на 05 Мар 2014, 23:03, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Мар 2014, 10:19 
Offline
маниак
Аватар
2004 Mazda 6

Регистриран на: 15 Ное 2010, 14:28
Мнения: 543
Местоположение: София
Имах фокус преди маздите и да ви кажа, че всички вицове за фордовете не са просто вицове, а си е истина. Нищо повече с "ф" в името, даже и ферари не искам.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Мар 2014, 21:07 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2007, 17:19
Мнения: 153
Местоположение: BG, Горна Оряховица
skype: impreza941
Дуратек ползва Мазда дизайна, а не обратното. Японците тук-там взимат дизели от Европа, но бензинови? WTF?!@>#?!
Мазда 6 няма нито един двигател на Форд, а след като скъсаха всякакви отношения с Форд - няма и да имат.

The Mazda L-series is a mid-sized inline 4-cylinder gasoline engine ranging in displacements from 1.8L to 2.5L. Introduced in 2001, they are the evolution of the cast-iron block F-engine. This engine is designed by Mazda and is also used by Ford as their 1.8L to 2.5L 'Duratec' world engine.

L серията е модернизирана F серия, която пък датира от много преди колаборацията с Форд Мотор Ко.

_________________
EJ22E 5MT IMPREZA/EJ201 4EAT IMPREZA


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Мар 2014, 21:09 
Offline
маниак

Регистриран на: 20 Май 2012, 19:13
Мнения: 846
Местоположение: Плевен
SEAL написа:
Който търси намира, а който иска може- питай Гугъл инфо колкото искаш. Жокер- провери в уикипедията, но не българската.

Ето да не те мъча да търсиш:

Оказва се че бензиновите двигатели са си разработка на Мазда, но се ползвали и от Форд. През 2010 година Форд представят собствен вариант на Мазда LF известен под названието EcoBoost 2.0.

Mazda L engine
From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search

The Mazda L-series is a mid-sized inline 4-cylinder gasoline engine ranging in displacements from 1.8L to 2.5L. Introduced in 2001, they are the evolution of the cast-iron block F-engine. This engine is designed by Mazda and is also used by Ford as their 1.8L to 2.5L 'Duratec' world engine.

The L-engine uses a chain-driven DOHC, 16-valve valvetrain with an all-aluminum block construction and cast-iron cylinder liners. Also featured are intake cam-phasing VVT, VTCS, VICS, a stainless steel 4:1 exhaust header and a lower main bearing cage for increased block rigidity. Direct-injection is available on the 2.0L LF-VD and the award-winning (DISI) turbocharged L3-VDT engine introduced in 2006 for the Mazdaspeed lineup of vehicles.

As of 2010, Ford is introducing a GDI turbo variant of the Mazda LF engine design as the EcoBoost 2.0L. They have developed their own manifold and engine control systems for use with the direct-injected, turbocharged EcoBoost. Ford plans to use the L-engine, as well as the Z-engine, well into the future for their EcoBoost and Duratec 4-cylinder generations. As of 2011, Mazda will cease to develop the L-engine, to be replaced by the SKYACTIV P-engine. At this time, Ford will be the only manufacturer still using the Mazda L- and Z-engine designs.


Ето писано от друг колега

_________________
Mazda 6 2.0 16v - бивш
Nissan Murano '05 - бивш
Mazda 6 2.0 16v - бивш
Nissan Murano '06 - бивш
Honda Accord 2.2 i-CTDi '04 Executive - бивш
Honda Accord 2.4 Automatic '04 Executive - бивш
Lexus IS220d Luxury - бивш
Mazda 6 MPS 2.3 Turbo 4x4 - бивш дейба


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Мар 2014, 21:20 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2007, 17:19
Мнения: 153
Местоположение: BG, Горна Оряховица
skype: impreza941
Когато един гигант придобие по-малкия производител в тежък момент, то той не го прави от съжаление, а за да се докопа до вече готови разработки. Нямат кяр да платят, а после пък и да дават само. Нещо трябва да вземат.

_________________
EJ22E 5MT IMPREZA/EJ201 4EAT IMPREZA


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Мар 2014, 22:48 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4298
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Impreza94 написа:
Дуратек ползва Мазда дизайна, а не обратното.
Очаквах и тази версия, но не и от теб .. #-o

Ето го прословутия Форд Дуратек с веригата пуснат още 2000 г.

Прикачени файлове:
форд.JPG
форд.JPG [ 124.38 KiB | Прегледано 7458 пъти ]


На теб ще оставя да откриеш, кога започва Мазда да го качва на колите си ..
Най обичам да споря с уверени в знанията си хора, които ги черпят предимно от уикипедия .. :D
Там пишеше и, че любимото ти Субару е създало първия в света дизелов боксер, който факт без да знаят Германците, още 1956 година карат камиони с такива дизели .. :lol:

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Мар 2014, 23:29 
Offline
фен

Регистриран на: 10 Ное 2012, 18:08
Мнения: 124
Местоположение: гр. Сопот
Не знам Мазда дали ползва двигатели на Форд, но Форд със сигурност ползват такива от Мазда. Примерно, на жената Фиестата е МК4 от 1998г. и двигателят и 1,25 ZETEC е на Мазда.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Мар 2014, 00:25 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2007, 17:19
Мнения: 153
Местоположение: BG, Горна Оряховица
skype: impreza941
Аутодата я знам, даже знам още по-весели ангренажи, тоя не е нищо особено :D
Ако наистина се налага ще задълбаем по-сериозно за произхода, щото това че Форд имат мотор с ланец не доказа нищо.

Относно "любимото ми Субару" има някои подробности, които хората незнайно защо, ето и ти също, интерпретирате по свой си начин :) :)
Та...продължавам с червения химикал....
вики написа:
Subaru also offers a boxer turbodiesel, called the Subaru EE series, the world's first to be fitted into a passenger car.


Как си го превежда всеки един не е проблем на този който го е написал, защото е самата истина.

камиони? фрицове? лека кола & серийно производство & шоуруум?

Не съм впечатлен от тази сензация за Мазда моторите, друга ми фаворит в класацията. Слушайте внимателно!
Рено Еспейс 3.0 V6 e платформа/предшественик на мотора на GT-R R35 (3.8 V6) ! Никой не може да бие това, толкова е гнусно, че и за в жълт вестник не става, а аз го прочетох в любимия си форум :cry: :cry: :tear: :crybaby:

_________________
EJ22E 5MT IMPREZA/EJ201 4EAT IMPREZA


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Мар 2014, 10:04 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4298
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Impreza94 написа:
Аутодата я знам, даже знам още по-весели ангренажи, тоя не е нищо особено :D
Ако наистина се налага ще задълбаем по-сериозно за произхода, щото това че Форд имат мотор с ланец не доказа нищо.

Ами давай да задълбаваме тогава .. :D
Този същия ланец, дето нищо не доказва, го вземаш от Форда и си го монтираш на Маздата, също и блока, главата, бутала, биели,колянов вал (само при 2.3 е различен), маслена помпа, ЕГР, ПЦВ, смукателни колектори, абе каквото се сетиш, вземаш от едната и монтираш на другата :)
Като пак ти казвам, схемата от аутодата не съм я качил заради ланеца, а да погледнеш горе в ляво на коя кола се монтира и от коя година .. :wink:
Ако още си убеден, че Мазда са открили топлата вода през 99-та г. и са я дали на Форд още 2000 г. а те я ползват чак през 2002 г. ще ти задам и един въпрос с повишена трудност ..
Дай нещо с червеното химикалче, :P относно това- кога точно Мазда решава да премахне засечките против превъртане на биелните и основните лагери (това е най големия проблем на тези мотори) и защо ги е премахнала само при бензинките, пък при дизела от същите години си седят ..

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Мар 2014, 10:37 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1031
Местоположение: София
don_pepone написа:
хахйа сладка ирония.. ако исках форд или по точно, ако нямах против тая марка ,нямаше да разпитвам дали маздите са почти фордове. Все пак идеята да караш японка е в това че е Японска ;)

Ами аз съм имал 3-ри форда до сега и тази ми е втората мазда, обикновен потребител съм :) никога не съм отварял двигатели или пък да съм запознат с окачванията. И гласувам за маздата по-добра е определено, като и фордовете и маздите които съм имал съм ги взимал на по 2-3 години, това е според мен.

Тука наистина стана интересен спор а моя двигател като се появява 2008г, дали е пак форд?
Питам защото аз като потребител не вярвам че форд могат да дадат нещо на мазда а по-скоро обратното. Някои го беше споменал този които купува го прави с цел да използва.

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Мар 2014, 15:45 
Offline
любител

Регистриран на: 29 Сеп 2013, 00:53
Мнения: 91
Местоположение: софия
и на мен ми стана интересно (като и аз като колегата над мен не съм пипал мотор и пр.) и вчера се разрових в официалния сайт на Мазда и там се твърди, че 6-ците са с двигател разработен от мазда специално за 6-ците: MZR
От друга страна са написали, че от 99 г са почнали съместна разработка с Форд на ново поколение двигател за семейни коли и като гледам как 2000г (по поста на Мартод) има нов двигател форд и май май не е много ясно кой от кого е "преписал".


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2014, 01:15 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2007, 17:19
Мнения: 153
Местоположение: BG, Горна Оряховица
skype: impreza941
martod написа:
Ами давай да задълбаваме тогава .. :D
Този същия ланец, дето нищо не доказва, го вземаш от Форда и си го монтираш на Маздата, също и блока, главата, бутала, биели,колянов вал (само при 2.3 е различен), маслена помпа, ЕГР, ПЦВ, смукателни колектори, абе каквото се сетиш, вземаш от едната и монтираш на другата :)
Като пак ти казвам, схемата от аутодата не съм я качил заради ланеца, а да погледнеш горе в ляво на коя кола се монтира и от коя година .. :wink:
Ако още си убеден, че Мазда са открили топлата вода през 99-та г. и са я дали на Форд още 2000 г. а те я ползват чак през 2002 г. ще ти задам и един въпрос с повишена трудност ..
Дай нещо с червеното химикалче, :P относно това- кога точно Мазда решава да премахне засечките против превъртане на биелните и основните лагери (това е най големия проблем на тези мотори) и защо ги е премахнала само при бензинките, пък при дизела от същите години си седят ..

Знам, че няма да се съгласиш, ама те пък нали затова са весели форумите :D
Айде малко и моите 5 стотинки. Тоя ланец го взимаш от Форда и става на Мазда, това трябва да значи, че е Форд мотор, докато не дойде момента да вземеш ланеца от някоя Мазда и да го сложиш на Форд - ете тогава става Мазда мотор. Като си го написал така смятай, че половината форум се е излъгал. Може и хиляда такива мотора да си отворил, Марински, но това не означава, че можеш да правиш заключение на коя чертожна дъска се е пръкнал. Никъде в нета няма сведения, че е билднат от Форд. Точно обратното, ти обаче казваш - пишат глупости и неверни неща, окей обаче доста хора са се сбъркали в такъв случай, но не и ти.
Щом Мондео дебютира 1 година по-рано това означава, че те са разработчици? Добре.
В същия ред на мисли аз разсъждавам по темата, ти открий дали има прилика.
Ford Focus ST 2005 година дебют - Duratec-ST 2.5L петак турбо....напречен
Volvo C30 2006 година дебют - 2.5 T5 те си имат друго виждане за името, просто КОД от букви и цифри

Пак ли да кажем, че е Форд тоя мотор? Струва ми се нямат май традиции с петаците, обаче пък гледай как хубаво са го кръстили Дуратек и за цвят ST накрая. Много оригинално. И сега за да докажем (както в математиката) произхòда му...как беше....взимаш ремъка на Форда и го зацепваш на Волвото. Айде, задачата равнѝ.
https://www.dropbox.com/s/9l671po2t01luql/2.5_I5_Turbo_engine_specs___ETIS.pdf

Приятелски заключвам... :)
аз съм на тази страна. Много факти ме карат да го вярвам, не смятам че ранния аборт на Мондето е силен аргумент. За да дебютира на едно с Форд, Мазда трябваше да пуснат тази изцяло нова гама (вкл. комън-рейла) в остарялата 626-ца, която изобщо обаче не се вписва в zoom-zoom течението, което започна точно с Мазда 6 и преобрази цялия бранд като визия, платформи и задвижване.
Както и да е, форуми, писанки, такива работи. Всеки е свободен да си сподели виждането. Така и аз направих за сетен път.

Лека нощ от мен :mazda-logo:

_________________
EJ22E 5MT IMPREZA/EJ201 4EAT IMPREZA


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2014, 07:21 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2890
Местоположение: Костенец
skype: rally86
А дали истината не е съвсем проста.Правиш нещордаваш го на друга фирма да го пусне на пазара и ако всичко е ок го монтираш в твоита кола и аиде на пазара.Един вид застраховка за нещо ново.Все пак бензиновите мотори са изцяло нова разработка.От друга страна мотор които има по него болтове за ключ 8,13,15 и още куп други евреиски звезди и какво ли още не няма нищо маздово.Колко мотора съм разглобил маздовите се разглабят със всичко на всичко 3 ключа,а не с един камион инструмент :D

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2014, 07:28 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 22 Фев 2014, 18:43
Мнения: 239
Местоположение: Добрич
:)За фокус СТ още при пускането му дадоха данни,че мотора е 5 цилиндров турбо на волво и това никой никога не го е крил или оспорвал,докато в случая с €-цата постоянно плуват ралични мнения и аргументи .
Проблема на тия Мазди с ръждата дето избива според мен е нещо което се преглъща,но ако се окаже 100% форд двигател аз лично ще избягам като дявол от тамян. И не ме разбирайте като излишно предубеден,просто си имам мнооого наблюдения над тая марка форд (дето умишлено я пиша с малка буква) и съм я наредил на дъното на класацията ми за автомобили,редом до френските подобия.
Затова и пуснах темата. Много ги харесвам тия мазди и мисля че са едино добро съчетание между визия надеждност и комфорт,но държа да знам какво си купувам все пак.

_________________
Мненията са като задниците,дори и да не ни кефят ,всеки си има!!!

Mazda 6 2.0 2004y with LPG-EX
NOW Saab 9-3 2.8 V6 turbo 250h.p 2006y +LPG


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2014, 07:57 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2107
Местоположение: Varna
Тази тема май се появява мине не мине половин година, и се появи някой неразбрал...
Фордовците си го пишат - тяхно производство ребрандиран Маздов мотор...
За неразбиращите - това означава
1. Мазда конструира мотора
2. Мазда продава лиценза на форд (там как е станало - поне на мен не ми е ясно, защото все пак имаха съвместни акции - може да е било част от 'самоизкупуването' на акциите на Мазда)
3. Форд започва да произвежда маздовия ДВГ на свои заводи, като му слага ново име - Форд Дуратек

Мазда отдавна е авангарден конструктор на двигатели.. Вземете ванкеловия двигател, или сега новия SkyTec...
Така, че поне на мен ми е странно някой отново и отново упорито да си блъска главата в стената опитвайки се да открие топлата вода...

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2014, 08:07 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1502
Местоположение: София
slowtraveler написа:
Фордовците си го пишат - тяхно производство ребрандиран Маздов мотор...

Лично за мен, това твърдение би заключило темата, след посочване на публикацията от Форд!
Дайте линк, моля!

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2014, 08:40 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6101
Местоположение: На село...
rally86 написа:
От друга страна мотор които има по него болтове за ключ 8,13,15 и още куп други евреиски звезди и какво ли още не няма нищо маздово.Колко мотора съм разглобил маздовите се разглабят със всичко на всичко 3 ключа,а не с един камион инструмент :D

Я кажи сега... тези двигатели 2.0 и 2.3 на мазда бензинките с какви ключове ги разгболяваш? С европейските или с тези там 3-те за японски? Това не ми стана ясно. А 1.8 мотора подобрен ФС ли си е или пак някой форд?

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2014, 09:29 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4298
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Impreza94 написа:
Знам, че няма да се съгласиш, ама те пък нали затова са весели форумите :D
Айде малко и моите 5 стотинки. Тоя ланец го взимаш от Форда и става на Мазда, това трябва да значи, че е Форд мотор, докато не дойде момента да вземеш ланеца от някоя Мазда и да го сложиш на Форд - ете тогава става Мазда мотор. Като си го написал така смятай, че половината форум се е излъгал. Може и хиляда такива мотора да си отворил, Марински, но това не означава, че можеш да правиш заключение на коя чертожна дъска се е пръкнал. Никъде в нета няма сведения, че е билднат от Форд. Точно обратното, ти обаче казваш - пишат глупости и неверни неща, окей обаче доста хора са се сбъркали в такъв случай, но не и ти.
Щом Мондео дебютира 1 година по-рано това означава, че те са разработчици? Добре.
Е то оставало и да се съглася .. :D
Я ми кажи, кой производител разработва нов мотор и го дава не 1, а 2 години преди това на някой друг ..
Хубава логика си извадил, как Мазда са го разработили и го дали на Форд, ама аз други неща чета в любимата ти уикипедия, :) разработен в Чихуахуа Мексико и качен още 2000 г. на Мондео, Фокус и т.н...http://en.wikipedia.org/wiki/Duratec
Четящите наистина се хващат лесно, но за твоята теория и то най вече защото така им харесва, Мазда да го е разработила, да ама не .. :)
Тебе могат да те излъжат от мазда, защото не си отварял нито на Форда мотора, нито на Маздата, ама ей на виж Владко дето цял живот разглобява Мазди, нещо не му прилича на Маздов този мотор .. :)
Това за ключетата дето го е написал, го бях оставил за по нататък, но като е писал вече, да го допълня ..
Ти по Мазда преди 2002 г. виждал ли си болтче 6 мм. да се развива с ключ осмица, или 10 мм. болт с ключ 13 ..Изобщо виждал ли си преди това на Мазда да се ползват ключове 13, 15, 18, еврейски звезди ? :?: :?:
Не ми отговори и на конкретния въпрос, виждал ли си друга Мазда без засечки против превъртане на черупките на лагерите и със сплит сглобка биели, не си и нямаше и да видиш, ако не беше намесата на Форд .. :)
И тук не ставаше въпрос само за ланеца, каквото и да вземеш от единия мотор, можеш да го качиш на другия, като еднояйчни близнаци са .. :D
Ако все още вярваш, че мазда го е разработила този мотор, имам и още въпроси с повишена трудност ..
Кога точно Мазда решава да премахне шпонката против превъртане на коляновия вал и да сложи плаваща зъбчатка (жокер- при Форд го има и преди 2000 г)
Кога Мазда започва да монтира пластмасови колектори и ПЦВ клапана не отгоре на капака но мотора, а долу на блока, на нивото на масления филтър ? (жокер- на Фордовете още от 80-те години колекторите гърмяха като тапи от шампанско при монтаж на АГУ- сещай се ти за причината)
Кога точно Мазда решава, че ЕГР клапана няма да е извън главата с отделни тръбопроводи, а ще е на самата глава и отворите за смукателите и изпускателите ще са вградени в главата ? :o И защо при дизела им от същите години не е така (жокер- при Форд и на предишния Зетек мотор е така )
И още много и много Фордови щуротии има в този мотор, но ти трябва да си разглобявал поне един двигател на форд преди 2000 г. за да разбереш, че Дуратек си е продължение на техните си болни мозъци и Мазда ама никога няма да измисли точно такъв мотор .. :idea:

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2014, 10:49 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2007, 17:19
Мнения: 153
Местоположение: BG, Горна Оряховица
skype: impreza941
Разбрахме се преди два поста още, не виждам смисъл да продължаваме. Всеки си държи на неговото. И много добре знаеш, че не ми е работата да разглобявам мотори за да им изследвам патентите.

PS. Субару средите пускаме запитване до Фуджи, тук няма ли връзка с Мазда Моторс за да се разбере веднъж завинаги и загубилия да купи каса бира ??

_________________
EJ22E 5MT IMPREZA/EJ201 4EAT IMPREZA


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2014, 11:11 
Offline
фен

Регистриран на: 13 Юни 2011, 14:34
Мнения: 218
Impreza94 написа:
Разбрахме се преди два поста още, не виждам смисъл да продължаваме. Всеки си държи на неговото. И много добре знаеш, че не ми е работата да разглобявам мотори за да им изследвам патентите.

PS. Субару средите пускаме запитване до Фуджи, тук няма ли връзка с Мазда Моторс за да се разбере веднъж завинаги и загубилия да купи каса бира ??

Точно това щях да ви предложа още няколко поста по нагоре! Пишете едно писмо до Мазда Моторс, но в Япония, а не в Европа.

_________________
Мазда 626, 2001г., 2,0ТД, 110 к.с. - бившата
Мазда 6, 2011г., 2,2, 163 к.с.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2014, 12:09 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4298
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
noshten написа:
Impreza94 написа:
Разбрахме се преди два поста още, не виждам смисъл да продължаваме. Всеки си държи на неговото. И много добре знаеш, че не ми е работата да разглобявам мотори за да им изследвам патентите.

PS. Субару средите пускаме запитване до Фуджи, тук няма ли връзка с Мазда Моторс за да се разбере веднъж завинаги и загубилия да купи каса бира ??

Точно това щях да ви предложа още няколко поста по нагоре! Пишете едно писмо до Мазда Моторс, но в Япония, а не в Европа.
Хубаво предложение, ама по справедливо би било да се направи запитване и до Мазда Япония и до ФоМоКо, та да се види аджаба, последно този Дуратек в Мексико ли е разработен, или са им го дали от Мазда ..
Вие изобщо отворихте ли линка който съм дал по горе, или четете само Японската версия .. :)

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2014, 12:32 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 14 Ное 2013, 00:06
Мнения: 239
Местоположение: София
А какво пречи да са го разработили съвместно - събират един екип, 5 инженери от Мазда и 5 от Форд, сядат и разработват. А щом има толкова прилики с други мотори на Форд, може би тия от екипа на Форд са били по-твърдоглави и по-яки, та са си наложили тяхното. :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2014, 12:33 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2007, 17:19
Мнения: 153
Местоположение: BG, Горна Оряховица
skype: impreza941
martod написа:
Хубаво предложение, ама по справедливо би било да се направи запитване и до Мазда Япония и до ФоМоКо, та да се види аджаба, последно този Дуратек в Мексико ли е разработен, или са им го дали от Мазда ..
Вие изобщо отворихте ли линка който съм дал по горе, или четете само Японската версия .. :)

Това съм го чел от по-рано още, ама там просто ги събират, доколкото хващам смисъла.
А от рали-кар-ала-бала нещо си, някаква страница беше, са постнали един доста дълъг текст за разработката на Мазда 6 ДВГ, захвата на мотора в коша, драйвтрейн и т.н., и там се цитираха само имена от сорта на мишимото, кавагучи, овахара и пр.
Както и да е. Тук съм нов, но ако има някой да чува английския и да знае къде да пише, може да пусне запитване и ще стане работата.

_________________
EJ22E 5MT IMPREZA/EJ201 4EAT IMPREZA


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2014, 13:13 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 22 Дек 2007, 17:19
Мнения: 153
Местоположение: BG, Горна Оряховица
skype: impreza941
JXT написа:
А какво пречи да са го разработили съвместно - събират един екип, 5 инженери от Мазда и 5 от Форд, сядат и разработват. А щом има толкова прилики с други мотори на Форд, може би тия от екипа на Форд са били по-твърдоглави и по-яки, та са си наложили тяхното. :)

И това не е изключено, трилитровия дизел в Рено-Нисан е съвместна работа твърдят източниците. Все има какво да си споделят едни на други.

_________________
EJ22E 5MT IMPREZA/EJ201 4EAT IMPREZA


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 164 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5, 6  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: joroatanasov, spider23, steich, Калинка и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб