don_gori написа:
Ресета на модула става през процедура от Forscan-a.
,
-Не става, по точно Форскана не го прави!
Имам Форскан имам и фирмрния дилърски за форд и мазда VCM-II , имал съм възможност,много пъти да пробвам и сравнявам какво може дилърския и какво може безплатния Форскан. Дилърския може всичко което е вложено като опции фабрично в контролерите, форскана не ги може почти 80% от специалните функции, калибровки и кодировки!
Форскана е прекрасна диагностична програмка за бърза работа но за настройки и кодиране не става, все пак за без пари толкова е премного!
Специално за Аирбъците, смисълът на функцията "ресет" е следният, изтегля кодировката/тоест с колко въздушни възглавници е контролера-4-6-8 , с колко краш сензора е 2-4 -6, WIN-кода и го записва във вътрешна памет, след което поставяш второупотребен контролер и прехвърляш кодировките в него. Това се прави ако контролера е повреден хардуерно и не подлежи на ремонт! Въпреки че здрав и годен контролер взет от друга кола, Е със запис на рамата на колата, при поставяне в друга кола ако всичко по системата е в ред, тръгва и работи , остава постояна грешка че VIN номера/рамата/ не е програмирана но това не оказва влияние на работата му! Това при условие че контролера е абсолютно същия!
Друг е въпроса ако се сменя двигателен компютър, ABS ,bodi, и т.н. контролери които не могат да сработят без точна кодировка, особенно ако в тях има данни за Имобилайзера!
Та толкова за "ресет" фунцията, че стана много дълго!