Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 15:59

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 24 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Грешки P0404 и C1119
МнениеПубликувано на: 11 Сеп 2015, 09:06 
Offline
любител
2004 Mazda 6

Регистриран на: 05 Авг 2013, 10:09
Мнения: 24
Местоположение: София
Здравейте,
вчера докато си стоя в едно задръзстване (Мазда 6 136ph дизел, 2004), ми светна check-a i DTS-a.
В резултат на което я закарах да проверим какви са грешките и се установи:
P0404 - Exhaust Gas Recirculation Control Circuit Range/Performance
(предполагам проблем в EGR)
C1119 - Torque reduction inhibit signal line error
(предполагам, че е в резултат на P0404)
След изчистване на грешките, колата я наблюдавахме близо 30 км. в реално време ( т.е. в движение беше закачена), но грешки не се появиха.
Това което единствено имаше отклонение, е че на празен ход налагането в горивната камера варираше (35,5-32,1), но оборотите бяха постоянни (720-721)
Въпросът ми е, дали това отклонение може да е заради не добре работещ EGR P0404) или некачествено гориво или ... нещо друго?
Знае ли някой какво трябва да бъде налягането в горивната камера?

Благодаря предварително!


Последна промяна bobx3m на 11 Сеп 2015, 20:31, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Сеп 2015, 18:56 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
Лично аз, ако трябва да разпитвам за параметри и грешки по двигател, на първо време ще спомена какъв е двигателя... ;)

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Сеп 2015, 20:28 
Offline
любител
2004 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 05 Авг 2013, 10:09
Мнения: 24
Местоположение: София
Съжалявам, в бързина съм пропуснал най- важното. Мазда 6 136 ph, дизел, 2004.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2015, 10:18 
Offline
любител
2004 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 05 Авг 2013, 10:09
Мнения: 24
Местоположение: София
Вчера,
открих следното и според мен може на това да се дължи проблема :) :
http://s16.postimg.org/9dusnxk1x/Untitled.png
:lovemazda:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Сеп 2015, 13:31 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 26 Авг 2015, 13:26
Мнения: 278
Местоположение: Добрич
Кажи какво е станало след поправката, че съм силно заинтересован.

_________________
Nissan Primera P10-1.6 16v 75kw-бивш
Mazda 6. 2.0 CD 89 KW 2004г Station Wagon -настоящ
Volvo 460 2.0 80kw 1995г. Бивш


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2015, 11:13 
Offline
любител
2004 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 05 Авг 2013, 10:09
Мнения: 24
Местоположение: София
След подмяна на конкретния маркуч съм изминал приблизително 350км. градско каране. За момента няма иникации за грешки.
През почивните дни ще се ходи към морето и ще пиша какъв е резултата.
Това което забелязах, че колата стана малко по динамична т.е. усещам че има разлика особено след 2000 оборота.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Дек 2016, 10:24 
Offline
любител

Регистриран на: 18 Мар 2014, 20:07
Мнения: 23
Местоположение: sofia
Здравейте колеги,

дали някой може да ме ориентира на какво биха могли да се дължат грешки P0404 и C1119? Двете излизат винаги в комбинация една с друга. Изтриваме ги и след ден-два се появяват отново. Прави ми впечатление, че се появяват или в покой, или при потегляне на вече загрял двигател. Шестицата е 2.0 дизел, 143 к.с..


Благодаря предварително!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Дек 2016, 16:53 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 10 Юли 2015, 10:58
Мнения: 75
Местоположение: Sofia
Може и егр клапана да има прекалено много нагар и да е блокирал

_________________
Масда, двехиледи и седем година, сто четирисе и три кониа, дизал
2016 mazda 6 2.5


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Дек 2016, 16:59 
Offline
любител

Регистриран на: 18 Мар 2014, 20:07
Мнения: 23
Местоположение: sofia
Клапанът е изключен от буксата, както е и премахнат софтуерно.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Апр 2017, 12:35 
Offline
любител

Регистриран на: 08 Мар 2015, 02:02
Мнения: 3
Местоположение: Sofia, BGR
Здравейте колеги,
Аз имам същия проблем с моята Мазда 6 (2005г. 2.0 DI 136к.с.) Докато се движих със 120 км/ч ми светнаха двете лампички Check Engine и Traction Control System, видимо нямаше проблем, нито на пъргавина, нито на шум, нито на пушене от ауспуха. 150 км преди това ми бяха изчистили ЕГР-а, понеже много пушеше и нямаше мощност. Та, закарах я отново на майстора и той смени един къс маркуч около ЕГР-а, приличащ на този, който bobx3m сподели по-нагоре, понеже беше спукан(видях го), освен това, отново беше почистил ЕГР-а. Грешките, заради които светеха лампичките, бяха P0404 и C1119. Странното е, че около 150 км след тази смяна пак ми светнаха в движение, сега излиза само p0404, но пак ми светят двете лампички. Някой би ли споделил какво е решило техния проблем? Благодаря предварително :)

_________________
Mazda 6 комби, 2005г. 2.0 дизел 136 к.с.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Апр 2017, 15:13 
Offline
любител

Регистриран на: 16 Фев 2015, 21:31
Мнения: 61
Местоположение: София
При мен грешките, които имам се появиха преди време p0404 и p0401 минах през какво ли не смяна на EGR втора ръка, но супер запазен, смених вкаум помпа, scv клапани отпред за EGR. След всички смени грешките се появяваха извънградско при определена скорост.

Вчера бях до Пловдив, като премахнаха EGR софтуерно прибрах се в София безпроблемнно. Процедурата е по-сложна, защото се сваля компютъра, тъй както е Denso и не може да се премахне през ODB буксата

_________________
Mazda 6 Station Wagon (GY) 2005 / 2.0 DI 136 кс.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Май 2019, 14:46 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Яну 2013, 19:35
Мнения: 26
Местоположение: Нова Загора
Колеги, и при мен вчера докато шофирах светнаха лампите за Check Engine-а и Traction Control System-а. Днес като пуснах диагностиката и излязоха същите две грешки - P0404 и C1119. Карам Мазда шестица, дизел, 136 к.с. Някой от вас имал ли е скоро такива грешки и намерил ли е ефективно решение?

Поздрави!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Май 2019, 08:42 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Провери си щателно маркучите за вакуума да не са напукани и дали са подредени правилно .
Ето ти схема .

Изображение

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Май 2019, 09:21 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 482
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Borko написа:
... премахнаха EGR софтуерно ... Процедурата е по-сложна, защото се сваля компютъра, тъй както е Denso и не може да се премахне през ODB буксата


Окончателно, ефективно и завинаги проблема се решава със софтуерно премахване, да.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Авг 2019, 13:23 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Яну 2013, 19:35
Мнения: 26
Местоположение: Нова Загора
Здравейте!

Днес докато се занимавах с EGR-a се натъкнах на нещо, което ми се стори странно. Единият от маркучите, които излизат от чудото на снимката е напукан и ще трябва явно да го сменя, защото се спират да ми се появяват грешки за EGR-a, но се замислих дали тази част е изобщо за Мазда 6 GG 136к.с. По сериен номер го дава някакъв AGR клапан, който бил за контролиране на налягане към турбото, както и за работата на EGR-a, но доста отчетливо има емблеми на AUDI И VW. Да не говорим, че при мен е захванат само от едната страна с миша опашка. Някой заглеждал ли се е дали има такава част по двигателя си???

Поздрави!


Прикачени файлове:
68653563_876454936075164_6470075387668856832_n.jpg
68653563_876454936075164_6470075387668856832_n.jpg [ 39.11 KiB | Прегледано 11456 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Мар 2021, 09:33 
Offline
любител

Регистриран на: 27 Мар 2021, 09:14
Мнения: 6
Местоположение: София
Здравейте, от известно време се боря с тази грешка P0404 какво ли не съм направил и пак светва колата е мазда 6 2005г 136коня. Първото което направих беше да сменя егр клапана, с нов закупен от мазда но след известно каране пак се появи грешката. Второто нещо което направих смених всички вакуми свързани, с егр клапана изминах 1200 километра и пак светна, вече не знам какво да правя благодаря за вниманието.

Рециркулация отработени газове контролна верига обхват/действие - прекъсва P0404


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Мар 2021, 01:01 
Offline
маниак
Аватар
2004 Mazda Premacy

Регистриран на: 25 Апр 2016, 21:09
Мнения: 506
Местоположение: Бургас
Не съм наясно с конструкцията, но компютъра по някакъв начин разбира положението на клапана. Проверихте ли електрическата част от/до сензора? Да не би да вдига грешка заради това?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Мар 2021, 08:30 
Offline
любител

Регистриран на: 27 Мар 2021, 09:14
Мнения: 6
Местоположение: София
не разбирам какво да проверявам там ако може да си по конкретен


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Апр 2021, 12:53 
Offline
любител

Регистриран на: 27 Мар 2021, 09:14
Мнения: 6
Местоположение: София
Здравеите, някой знае ли какво напрежение трябва да идва до тези соленоидни клапани или както се казва там ?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Апр 2021, 14:52 
Offline
любител

Регистриран на: 27 Мар 2021, 09:14
Мнения: 6
Местоположение: София
Май никой не може да помогне с тази грешка P0404.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Май 2021, 07:43 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 17 Авг 2004, 10:54
Мнения: 654
Местоположение: Сф. Захарна фабрика
Vaskata_84 написа:
Първото което направих беше да сменя егр клапана, с нов закупен от мазда но след известно каране пак се появи грешката. Второто нещо което направих смених всички вакуми свързани, с егр клапана изминах 1200 километра и пак светна, вече не знам какво да правя благодаря за вниманието.
Рециркулация отработени газове контролна верига обхват/действие - прекъсва P0404

Кой клапан смени, същинския EGR ли- вакумно механичния, или един от двата електрически вакумни клапанчета които го управляват.
Ел. инсталацията проверена ли е от сензора за позицията на EGR-а до двигателния контролер, свързващи конектори и т.н.
Ако не успееш да се справиш сам, значи трябва да се обърнеш към специалист в тази област.

_________________
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! 0896 633459


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Май 2021, 07:51 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 17 Авг 2004, 10:54
Мнения: 654
Местоположение: Сф. Захарна фабрика
Vaskata_84 написа:
Здравеите, някой знае ли какво напрежение трябва да идва до тези соленоидни клапани или както се казва там ?

Тези "клапани" се управляват от двигателния контролер, не по напрежение а по ШИМ, тоест, широчинно импулсна модулация, така или иначе не бихте го разбрали ако не сте учили електроника! Там не може да мериш нито с мултиметъра нито с пробната лампичка, в момент на работа се мери само с осцилоскоп-а или се съди за работата на тези клапани по коефициента на запълване в живите данни на дв.комп., при условие че ги има като показание!

_________________
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! 0896 633459


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Май 2021, 09:11 
Offline
любител

Регистриран на: 27 Мар 2021, 09:14
Мнения: 6
Местоположение: София
и къде може да ми ги проверят в софия тези клапани има ли човек който е наясно.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Май 2021, 14:11 
Offline
любител

Регистриран на: 27 Мар 2021, 09:14
Мнения: 6
Местоположение: София
май няма хора които разбират от такъв проблем ще се боря сам.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 24 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб