Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 14:15

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 27 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2016, 01:44 
Offline
любител

Регистриран на: 13 Сеп 2016, 01:19
Мнения: 21
Местоположение: Берлин
Здравейте, първо се извинявам ако вече отговорът на моите въпроси е някъде в темите, но след дълго четене не го намерих. От скоро съм собственик на Мазда 6 комби 2.0 Diesel 136 PS. година на производство 2004. Много съм доволен от избора, който съм направил, но има няколко проблема, които ме дразнят. Първият и най-важен е двете светлини на таблото( чек лампата и колата на хлъзгавия път). Ходих в местния сервиз и след свързване с компютъра излезе грешка която гласеше-ниско налягане в .... не знам къде. Не обърнах внимание, защото човекът каза-Чистим и караш напред. Да но след второто запалване светнаха пак. След което пак там казаха, че соленоидните клапани са за смяна. За Егр нищо не каза. Другият проблем е с ключа. Имам дистанционно, но не мога да го задействам. Опитах с всички посочени начини във форума. Препотих се да отварям и затварям тая врата. Въпросът е след тези движения, колата трябва да се заключи и отличи сама, при мен това не става. Дистанционното ли не работи или самият модул? И на последно място, при първото ми пътуване беше адска жега и се оказа, че климатроника не работи. В неделя имах пътуване и реших да го пробвам пак, за щастие охлаждане, но след кратка пауза и отново на пътя- пак се "пържехме" в колата. Благодаря предварително и ще се радвам да получа много от вашите полезни съвети !


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Сеп 2016, 09:45 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 13 Сеп 2016, 01:19
Мнения: 21
Местоположение: Берлин
И все пак някой има ли мнение ?!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Сеп 2016, 08:50 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 17 Авг 2004, 10:54
Мнения: 654
Местоположение: Сф. Захарна фабрика
нали разбираш че няма как да се дават точни диагнози и съвети от разстояние, -такива мнения и съвети са врачуване! -Единственият съвет който мога да дам е да оставиш колата в доверен сервиз за откриване и отстраняване на всички дефекти!

_________________
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! 0896 633459


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2016, 07:23 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 29 Окт 2014, 09:40
Мнения: 197
Местоположение: Русе
За дистанционното мога да дам съвет да пробваш да му смениш батерийката и тогава да опиташ пак и вместо да отваряш/затваряш вратата има едно малко копченце на колонката което да натискаш за имитация на отваряне/затваряне и после пак по процедурата. За останалите проблеми - сервиз. Успех

_________________
Бившата - Mazda 6, 2002, 2.3 petrol
Сегашната - Opel Vectra '92. 1.4


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Окт 2016, 10:34 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 13 Сеп 2016, 01:19
Мнения: 21
Местоположение: Берлин
Здравейте отново! Поръчах си тези два клапана от ибей тук в Германия и днес ги смених, но за жалост след второто запалване на мотора грешките са отново на лице. Обърнах внимание при смяната, че единия маркуч е белязан има и белязка на капана, но са поставени противоположно. След видях, че няма разлика върнах старите капани. Явно се получава налягане, което след изваждането на долния маркуч то изпуска- това е и при двата чифта капани. Въпросът ми е възможно ли е да са обърнати маркучите и какво ще стане ако ги разменя ??? Благодаря предварително на тези, които съдействат !!!

П.С. Явно дистанционното не работи, в колата имаше две запечатани батерии, които пробвах. Предположих, че са стари и купих нова Energizer - ефекта бе нулев.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2017, 12:07 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 13 Сеп 2016, 01:19
Мнения: 21
Местоположение: Берлин
Здравейте отново, днес пристигна новото дистанционно за Маздата, но резултатът е същия- не работи. Ще съм много благодарен ако някой окаже съдействие. Пробвах няколко начина за обучение и нищо. Имам две дистанционни, 5 батерии и ......нищо !!!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2017, 21:08 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2016, 08:47
Мнения: 465
Местоположение: София
Това с хлопането на вратите става само ако имаш две ОБУЧЕНИ дистанционни и искаш да обучиш трето. За да се обучи Keyless-а ти трябва човек с програматор. Трият се всички налични дистанционни в паметта и модула се обучава наново.

_________________
Mazda 6 GY 2.0 143hp
Mazda CX-5 2.5 194hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2017, 21:45 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 13 Сеп 2016, 01:19
Мнения: 21
Местоположение: Берлин
И понеже съм в Берлин, с ограничен кръг от познати -някакви идеи???


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2017, 21:55 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 13 Сеп 2016, 01:19
Мнения: 21
Местоположение: Берлин
Странното е, че оригиналното дистанционно си беше с ключа като купих автомобила?!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2017, 22:24 
Offline
фен

Регистриран на: 01 Яну 2016, 22:45
Мнения: 177
Местоположение: Пловдив
Здравей,
за да програмираш дистанционното е необходимо да имаш един работещ ключ за запалването, т. е - не е необходимо да имаш 2 програмирани дистанционни. Ето я процедурата нагледно:

https://youtu.be/24IXmBr3tA4.
Успех!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2017, 22:29 
Offline
фен

Регистриран на: 01 Яну 2016, 22:45
Мнения: 177
Местоположение: Пловдив
gyenchev написа:
Това с хлопането на вратите става само ако имаш две ОБУЧЕНИ дистанционни и искаш да обучиш трето.

Не, това се отнася за клуча за запалването - ако искаш да си въвведеш още ключове за запалване, трябва да имаш поне 2 работещи.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2017, 22:38 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 13 Сеп 2016, 01:19
Мнения: 21
Местоположение: Берлин
Ок, купувам автомобила август и в последствие разбирам, че дистанционното не работи(или поне така си мисля), защото това обучение и още подобни ги правих два часа. Скоро реших да си поръчам ново, защото имам син на 3 години и често се налага да де чака на тротоара докато аз заобиколя да отключа. Преди няколко дни дойде и новото, днес го пробвах пак около 10-на пъти и нищо. Ключът е един+ дистанционно -оригинално мисля. Къде е проблемът?! Почвам да мисля, че е някъде по веригата? Възможно ли е да има сензор,който приема сигнала и да е изключен. Защото като почна обучението всичко е 6 до момента с натискането на бутона- нищо.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2017, 12:41 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 13 Сеп 2016, 01:19
Мнения: 21
Местоположение: Берлин
Някой има ли идея къде е проблема или не обречена кауза. Не мога да го оставя така, много ме е яд.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2017, 17:01 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 13 Сеп 2016, 01:19
Мнения: 21
Местоположение: Берлин
Такаааа.....днес се свързах с предишния собственик на автомобила. Той твърди, че от автокъщата в Бремен на всички автомобили дистанционните били изключени централно, поради съображения за сигурност. Има ли някаква логика в това и ако е така, как мога да го включа отново?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2017, 21:07 
Offline
любител
2009 Mazda 6

Регистриран на: 30 Дек 2016, 15:29
Мнения: 11
Местоположение: veliko tyrnovo
kiril_dg написа:
Такаааа.....днес се свързах с предишния собственик на автомобила. Той твърди, че от автокъщата в Бремен на всички автомобили дистанционните били изключени централно, поради съображения за сигурност. Има ли някаква логика в това и ако е така, как мога да го включа отново?

Провери бушоните


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2017, 21:51 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 13 Сеп 2016, 01:19
Мнения: 21
Местоположение: Берлин
Проверил съм ги и тези в купето, и тези под капака.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2017, 09:58 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 13 Сеп 2016, 01:19
Мнения: 21
Местоположение: Берлин
Никой ли няма идея?!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2017, 13:25 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2016, 08:47
Мнения: 465
Местоположение: София
За проблемите с ключовете е най-добре да се отбиеш до представителството на мазда в най-близкия за тебе град.
Там би трябвало да имат всичката машинария за програмиране на нови дистанционни и т.н. Тук в нащо представителство(София) знаят само как да тряскат врати, така че не ги препоръчвам.

Втори вариант, ама пак не е сигурно, че ще стане:
http://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=839

Купуваш си ELM327 вземаш Extended license за ForSCAN(безплатно е) и следваш стъпките. Четеш внимателно, че да не се окаже, че не можеш да запалиш после.

_________________
Mazda 6 GY 2.0 143hp
Mazda CX-5 2.5 194hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2017, 08:39 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 17 Авг 2004, 10:54
Мнения: 654
Местоположение: Сф. Захарна фабрика
kiril_dg написа:
Никой ли няма идея?!

Каква идея да имамe, "идеята" ти я подсказа колегата "gyenchev" ама кой да слуша!
gyenchev написа:
Това с хлопането на вратите става само ако имаш две ОБУЧЕНИ дистанционни и искаш да обучиш трето. За да се обучи Keyless-а ти трябва човек с програматор. Трият се всички налични дистанционни в паметта и модула се обучава наново.

-Абсолютно вярно, за да добавиш или обучиш нови дистанционни към системата трябва апаратура.
Тези операции, както и много други ,се извършват от дилърският скенер програмер VCM II за Мазда и Форд. Той е професионална Апаратура за Дилърските сервизи и е доста скъп за "любител"!
А FORscan-а е скенерче на любителско ниво и не може да извършва тази и други специални настройки по системите/пробвано лично от мен/, затова е и безплатен!
Ако беше отишъл до най близкият дилърски сервиз за мазда, вероятно до сега "сагата" с дистанционните да беше приключила!

_________________
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! 0896 633459


Последна промяна rockton на 25 Фев 2017, 08:50, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2017, 08:56 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 13 Сеп 2016, 01:19
Мнения: 21
Местоположение: Берлин
Ок, ще намеря тук в Берлин сервиз на Мазда. Отговорът на колегата не съм го пренебрегнал, както и вашия- просто всеки дава различни мнения. И какво е довело до тази ситуация, пак казвам дистанционното дойде с колата? Благодаря Ви много за което !!!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Мар 2017, 16:03 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 13 Сеп 2016, 01:19
Мнения: 21
Местоположение: Берлин
Здравейте, днес ходих на диагностика относно соленоидните калапани- излязоха същите грешки P2009 и P0661-слабо налягане точно в тези клапани. Бях ги сменял и грешките стояха, след което върнах старите. Огледах за спукани мъркучета и слаби връзки- няма ????


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Мар 2017, 16:34 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2016, 08:47
Мнения: 465
Местоположение: София
Какво значи грешките стояха? Като ги изчистиш и пак се появяват?

_________________
Mazda 6 GY 2.0 143hp
Mazda CX-5 2.5 194hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Мар 2017, 16:38 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 13 Сеп 2016, 01:19
Мнения: 21
Местоположение: Берлин
Да, точно


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Мар 2017, 19:16 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2016, 08:47
Мнения: 465
Местоположение: София
Аз бих ти препоръчал да отвориш и изчистиш всмукателите и да изчистиш там разните EGR клапани дросели и т.н. Първата грешка не значи непременно, че е соленоида, а може и самата клапа да е заседнала и да не мърда до където трябва.

_________________
Mazda 6 GY 2.0 143hp
Mazda CX-5 2.5 194hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Мар 2017, 20:57 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 13 Сеп 2016, 01:19
Мнения: 21
Местоположение: Берлин
Сложна ли е процедурата?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Мар 2017, 15:35 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2016, 08:47
Мнения: 465
Местоположение: София
Не съм я правил и не мога да кажа, ама гледам разни хора сами си ги чистят, така че не би трябвало да е rocket science.

_________________
Mazda 6 GY 2.0 143hp
Mazda CX-5 2.5 194hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Апр 2021, 20:36 
Offline
любител
2006 Mazda 6

Регистриран на: 13 Апр 2021, 20:27
Мнения: 1
Местоположение: Haskovo
Здравейте, нов съм във форума, та случайно видях тази тема. Имам и аз запитване с това централно, от няколко месеца не работи (сменях батерии, ходих на няколко ключара даже последния какво направи не знам, вече не влиза даже в обучителен режим, мото фое ме отхвърлиха че това не било по тяхната част). Има ли някаква надежда да се оправи и къде трябва да се търси проблема? (бушона е проверен, вратите се заключват всички но само с ключа)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 27 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: vladata и 40 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб