Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 11:47

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 57 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 19 Ное 2017, 03:54 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
И още малко за логиката... (дано да съм уцелил наименованията и термините):
Описание на контрола за обратна връзка
Характеристики
При повишаване на предавките, когато педала на газта е натиснат, контролът за обратна връзка регулира налягането на съединителя от страната на зацепване и на отделяне, в зависимост от това на колко градуса е отворен дросела и скоростта на автомобила. Контролът също използва предходните смени на предавки, за да оптимизира налягането на съединителя.
Забележка
Ако захранването на акумулатора бъде прекъснато, паметта за обратна връзка в Модула за управление на времена (TCM) ще бъде изтрита и поради това могат да се получат удари при смяна на предавки. Но тези удари постепенно ще намалеят с течение на шофирането.

Действие
Обратна връзка за налягане на зацепване на съединителя при повишаване на предавки
Налягането на съединителя (2) e обучено така, че времето за смяна на предавка (1) става предварително зададена стойност като по този начин промените в производителността и промените в забавянето на трансмисията са минимизирани на база на резултати от предходни смени на предавки.
Прикачени файлове:
Логика.jpg
Логика.jpg [ 12.72 KiB | Прегледано 8284 пъти ]


Обратна връзка за време на превключване (налягане на съединител от страна на отделяне)
Времето за освобождаване на налягането в съединителя от страната на отделяне (2) e обучено така, че промяната в оборотите на двигателя (1) е оптимизирана и така промените в налягането на съединителя от страната на зацепване и страната на отделяне са оптимизирани.
Прикачени файлове:
Логика 2.jpg
Логика 2.jpg [ 14.19 KiB | Прегледано 8284 пъти ]


Диаграма на превключване
Режим D (нормален)
Прикачени файлове:
Логика 3.jpg
Логика 3.jpg [ 53.3 KiB | Прегледано 8284 пъти ]

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Дек 2017, 22:38 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Моята АСК продължава чат-пат да не превключва на 5-та, но по собствено усмотрение - само на баир и натоварена с багаж. Все още нямам идея на какво се дължи... Започнах да чувам чат-пат едвам доловимо присвирване или виене при неподвижно натиснат или леко натиснат педал на газта. Всичко останало си е наред...

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Авг 2018, 18:29 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Колеги, при вас автомата как и кога понижава предавките при натисната спирачка и намаляване на скоростта? Аз направо бях забравил, че трябва да го прави... Преди 2 дена ми свали от 5 на 4 по едно надолнище и леко натисната спирачка и тогава се осъзнах, че доста отдавна не ми се беше случвало. От доста време вече си стои на текущата предавка почти до самото спиране.

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Авг 2018, 22:17 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1508
Местоположение: София
Сваля ги в зависимост от ускорението (забавянето). Т.е. ако намалям по-агресивно, ми включва по-ниски предавки и вдига мотора до 3-4 хил. об/мин. При плавно намаляне, държи по-висока предавка "до последно".
Само, че моята не е 4х4 - кутията, според мен, е друга. ;)

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Фев 2020, 17:01 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Fand написа:
И аз забравих да направя доуточнение - доскоро автомата изобщо отказваше да включи на 5-та. Сега отказа, на баира, но като го минах си превключи сам, не съм превключвал с ръчни, та донякъде съм обнадежден :)


Колеги, във връзка с това, скоро пак ми се случи, но този път определно си мисля, че е от кофти газ. След презареждане проблемът изчезна. Колата изгуби мощност в ниските обороти 2-3000 и сама си искаше 3500-4000. Дори при най-лекото натискане на педала на газта, понякога даже и на равно, веднага превключваше на 4-та скорост. В нормалното си състояние, дори и на баир си седи на 5-та при натиснат педал на газта до 80%. На 3000 об. си поддържа скоростта и натоварена да е.
Друго, което се появи от няколко месеца е лек удар при превключване от 1-ва на 2-ра, особено студена. На приятел, който също е автомат, но друга марка, за този симптом са му казали, че може да от тампон на двигателя, а не да е проблем с кутията...
Някой да сподели наблюдения, мнения?

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2020, 17:16 
Offline
фанатик
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 05 Фев 2006, 16:52
Мнения: 2921
Местоположение: П Л Е В Е Н
Колега,ама ти си продължаваш да си я караш,3 години мъки :shock: :shock: :shock:

_________________
Mazda 3 2.0 SkyActive-G 2015,Infiniti FX45 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2020, 18:46 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1047
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
323f-fan написа:
Колега,ама ти си продължаваш да си я караш,3 години мъки :shock: :shock: :shock:


Е какво лошо има .... моята си рита откакто я купих ... все още си я карам. 3-та година вече. Даже сега в студеното и е по-добре и не рита толкова :lovemazda: :lovemazda: :lovemazda:

#-o #-o #-o MZD FRVR #-o #-o #-o

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2020, 21:13 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
323f-fan написа:
Колега,ама ти си продължаваш да си я караш,3 години мъки :shock: :shock: :shock:


Не е толкова зле де..:)) Основен ремонт само й направих и вече 2г. и малко си е добре. Отскоро я подкарах на градско, на къси разстояния и студена - разхода е като на танк и започна да пада маслото, ама няма значение :)
На скоростната й опресних маслото два пъти с по 4л. (умишлено не го смених цялото). Доста е мудна и със собствено мнение, ама й свикнах :) Тя е единственото, което ме притеснява и държи в напрежение. Само с нея не ми се занимава и само заради нея бих си продал/изхвърлил колата.

VJS написа:
какво лошо има .... моята си рита откакто я купих ... все още си я карам. 3-та година вече. Даже сега в студеното и е по-добре и не рита толкова

Приятел, докато е студена или в студено? Забелязал ли си различно поведение с някаква закономерност?

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2020, 21:25 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1047
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
Fand написа:
Приятел, докато е студена или в студено? Забелязал ли си различно поведение с някаква закономерност?


Мдаммм, при тази кола нали всичко винаги е наопъки ... ритането се проявява при загряване на маслото в кутията. Като вдигне повече от 70 градуса (гледам си с ЕЛМ-а) и започва да приритва. Сега зимата понеже е по-студено и по-трудно загрява толкова маслото. Затова казвам че сега зимата и е по-добре и не рита толкова.

В този ред на мисли се зачудих дали охлаждането на кутията е ок :-k :-k :-k

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Фев 2020, 12:21 
Offline
фанатик
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 05 Фев 2006, 16:52
Мнения: 2921
Местоположение: П Л Е В Е Н
Е колко гори тоя сетъп в Мазда 6-автомат,4х4 с 2,3.Питам щото се колебаех по едно време за такава кола,пък съм фен на 4х4.

_________________
Mazda 3 2.0 SkyActive-G 2015,Infiniti FX45 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Фев 2020, 20:50 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Само за 2 седмици на маршрут 3км. ми изхарчи 10л. бензин. Карам я на 2000-2500 Об., загрява на половината разстояние и останалото на газ. Само за дълго става :)
... АА, да изясня: това е всеки ден от понеделник до петък, т.е. 10 дни, сутрин на -1 - -5 гр.

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2020, 14:58 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
VJS написа:
Fand написа:
Приятел, докато е студена или в студено? Забелязал ли си различно поведение с някаква закономерност?


Мдаммм, при тази кола нали всичко винаги е наопъки ... ритането се проявява при загряване на маслото в кутията. Като вдигне повече от 70 градуса (гледам си с ЕЛМ-а) и започва да приритва. Сега зимата понеже е по-студено и по-трудно загрява толкова маслото. Затова казвам че сега зимата и е по-добре и не рита толкова.

В този ред на мисли се зачудих дали охлаждането на кутията е ок :-k :-k :-k


Странно ми е това при теб, че на загряла рита, а не на студена, но те нещата, от които може да се получи не са 1-2 :)

Моето преритване е слабо и е рядко, по-скоро при превключване на ниски обороти. Когато се случи, при студена кутия е маалко по-изразено, отколкото при загряла, и няма общо с околната температура. Доста рядко се случва и от 2-ра на 3-та да го прави. На горните предавки няма проблем. Преди, няколко пъти ми е светила лампата АТ, заедно с други и вече сигурно 1 г. не се е случвало.
Все пак ще проверя тампоните на двигателя. Десният вече е сменен, но другите не съм ги гледал и се надявам да е от тях.

От доста време, също така, автоматът започна сам да си регулира оборотите на 4-та и 5-та спрямо натоварването и настилката, без да сменя предавка. В началото си мислех, че е някакъв дефект, даже по-горе съм писал, но явно всичко е наред.

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Ное 2022, 23:24 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Колеги, някой слагал ли е на старите автомати добавка за по-добра работа, възстановяране на кутията или удължаване живота й? Има някои популярни марки, които предлагат такива и се чудя, дали няма да е добре да си сложа...

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Ное 2022, 20:28 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
https://autopro.bg/dobavka-resurs-trans ... l-za-maslo

https://avtochasti.store/BARDAHL-Manual ... 1%80%d0%b0
Слагал съм от тези. Първата я сложих защото нещо ми включваше трудно само 1ва скорост. Нямаше ефект.за 4-5000км преди да я продам.Другата просто профилактично заедно с ново масло. Не усетих някаква разлика но и колата я продадох след 2000км пробег. :)
Става въпрос обаче за ръчни кутии.

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2022, 11:08 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Ами за автомат питам аз... Нямам проблеми, просто искам да й удължа живота по някакъв начин, че от тук нататък си е доста относително...
Чудех се за "Хадо"...

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2022, 11:33 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Пробваи със пълна смяна на течността и добавката. Нищо не губиш, а и може да има подобрение при теб. Няма да те гложди ,че не си опитал :)
https://offroad-bulgaria.com/forum/%D0% ... 0%B8%D1%8F

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Ное 2022, 07:25 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1047
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
Аз бях слагал XADO след последната смяна на маслото, но разлика не видях. От друга страна кутията ми си има ритане от край време, но до сега не е ритнала тотално :D Като цяло малко ме съмнява XADO-то да е спомогнало за по-дългия живот на кутията досега.

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2022, 18:18 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Ок, отказахте ме :)
Друг въпрос: автомата отказва да сменя скоростите в ръчен режим. Аз съм набедил селектора на скоростния лост и скоро ще го подхващам. Ще използвам сервизното ръководство за проверката. Има една ситуация, която ми говори, че проблемът е в него: включвам на ръчни, на таблото светва М, обаче като натисна + или - , на таблото за кратко светва Д и после пак М, но колата не превключва. В автматичен режим нямам никакви проблеми - не рита, не хълца...
Някой диагностицирал ли тоя елемент и сменял ли го е?
пп: А на някой хрумвало ли му е, че ритането може да идва от тампони, луфтове в кардана или дифа? Аз ако съм на висока предавка, понякога при кикдаун, при връщане на по-ниска предавка, ме рита като магаре :)

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Ное 2022, 05:56 
Offline
любител

Регистриран на: 18 Дек 2021, 23:27
Мнения: 32
Местоположение: САЩ
Аз не съм изобщо фен на "ръчния" режим при автоматичната скоростна кутия. Ако карате на сняг и искате да избегнете натискането на спирачките - иди ела, но в нормално каране си е тормоз на скоростната кутия. В ръчен режим шофьора е логиката на кутията, но след като нямате съединител, двойно амбриране, отпускане или натискане на газта и другите характерни за ръчна скоростна кутия последователностти, естествено е да товарите всичко в кутията. Просто и скъсявате живота. Който е отварял автоматична кутия знае колко са тъкни метало феродовите дискове, колко лесно може да се прецака планетарен механизъм. Масивните плътни зъбчатки са на изхода на кутията и в диференциала. Така, че ако искате да удължите живота на кутията сменяйте си маслото на 60-70 хиляди (или колкото е препоръчително), ако имате достъп до фълтъра - сменете и него, и не я гонете като ръчна скоростна кутия на пернишки голф.

_________________
1997 Мазда 626, 2.5 V6 - продадена
2002 Мазда MPV, 3.0 V6
2007 Mazda 6, 2.3


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Ное 2022, 14:09 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1047
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
При мен ръчния режим спря да работи след последната смяна на маслото. Така и не разбрах от какво. Мислех че нещо селектора не прави контакт. пръсках с контактен спрей но без резултат. По какъв начин се проверява със сервизното ръководство какъв може да е проблема.

П.С. то аз съм от отписал тая кутия докато изкара ... ама все пак ме човърка :D

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Ное 2022, 18:03 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Fand написа:
Ок, отказахте ме :)
Друг въпрос: автомата отказва да сменя скоростите в ръчен режим. Аз съм набедил селектора на скоростния лост и скоро ще го подхващам. Ще използвам сервизното ръководство за проверката. Има една ситуация, която ми говори, че проблемът е в него: включвам на ръчни, на таблото светва М, обаче като натисна + или - , на таблото за кратко светва Д и после пак М, но колата не превключва. В автматичен режим нямам никакви проблеми - не рита, не хълца...
Някой диагностицирал ли тоя елемент и сменял ли го е?
пп: А на някой хрумвало ли му е, че ритането може да идва от тампони, луфтове в кардана или дифа? Аз ако съм на висока предавка, понякога при кикдаун, при връщане на по-ниска предавка, ме рита като магаре :)

Имаше един болт проблемен които създаваше проблеми. Някъде имаше тема.

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Ное 2022, 16:21 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1047
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
Вероятно тази. При мен пръсках с контактен спрей покрай селектора ама тва ключе явно не е там :D

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Ное 2022, 20:58 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
https://www.drive2.ru/l/3488134/
https://forum.mazdabg.com/viewtopic.php ... 8F#p406837

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Ное 2022, 21:04 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
При мен грешки няма и понякога си превключват ръчните, но с времето все повече не искат. Това, че в ръчен режим на таблото ми светва Д, на мен ми говори за някакво късо, лош контакт и т.н. Просто ще измеря стойностите по ръководство и дано излезе нещо оттам и да не се налага да навлизам по-дълбоко.

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Ное 2022, 21:12 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
valio323 написа:

Нямам проблем с ритане аз, нито с 1,2-ра скорост. Просто не иска да превключва, независимо от предавката. Първо беше само на 5-та, сега на всяка. Единственото ритане при мен е, когато настъпя педала при ниска скорост и колата трябва да се изстреля.

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Сеп 2023, 20:02 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Най-накрая се разчовърках... Няма никакъв селектор, а 3 такива ключета: за + , - и D/M. При мен в момента работи безотказно +, а D/M на моменти прекъсва. Ключето за "-" изобщо не сработва.
Мнения, съвети?


Прикачени файлове:
IMG_20230916_203507.jpg
IMG_20230916_203507.jpg [ 145.46 KiB | Прегледано 2080 пъти ]

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Окт 2023, 20:04 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Колеги, разглобих и премерих ключетата. Имаше връзка при затворена верига на всички. Не записах номерата точно, но бяха марка Omron, по памет тези номера: 2185REC, 29A / 8585REC, 31A / 1185REC, 30A - всички различни... Не открих такива в Гугъл...
Пробвах как превключват на място, като ги натисках с ръка и сменях 1-ва и 2-ра - превключваха, но от време на време пропускаха. Сглобих всичко и поизкривих малко пластинките на куплунга.
Това с червената стрелка е едно блокче, което всъщност натиска лостовете на ключетата и то е подвижно - върти се.
Нямам идея какъв ми беше проблема, но след като сглобих всичко, сега предавките се сменят без никакъв проблем, без нито един припуск.
Не мога да кача снимки на ключетата, защото са много големи...


Прикачени файлове:
IMG_20231022_202925.jpg
IMG_20231022_202925.jpg [ 62.26 KiB | Прегледано 1631 пъти ]
IMG_20231022_202018.jpg
IMG_20231022_202018.jpg [ 279.27 KiB | Прегледано 1631 пъти ]

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ
Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 57 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб