Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 10:21

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 29 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 18 Яну 2017, 19:25 
Offline
любител

Регистриран на: 13 Ное 2014, 14:03
Мнения: 5
Местоположение: СОФИЯ
Колата е Mazda-6-дизел-136к.с.-2000куб-2002 год. Имам следният проблем-колата не пали. Вечерта се прибрах на сутринта върти стартера не пали. Идваха двама майстори с лаптопи -не показва никаква грешка. При въртенето на стартера колата не се мъчи и не притриса както е при палене .Все едно няма гориво. Четох две теми за същият проблем -оказва се прескочил зъб на ангренажа. Бихте ли дали съвет ,сервиз или майстор. Насочиха ме към НН-СЕРВИЗ ООД /BOSCH DIESEL CENTER, но единият коментар в това, което прочетох е че не са свършили работа за такъв проблем. От София съм, жк.Дружба. Мерси.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2017, 20:24 
Offline
фен
Аватар
1997 Mazda 323

Регистриран на: 24 Дек 2008, 09:00
Мнения: 272
skype: troops1572
0878680825- Уикален е.Петър

_________________
MAzda 323 BA S на части.0898744550


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2017, 10:14 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Сеп 2014, 12:49
Мнения: 7
Местоположение: Варна
Здравейте ! Имам същият проблем и аз. Първоначално изчезна сигнала от датчика на коляновия вал и сметнаха че е това проблема. Оказа се прекъсната жица, но колата така и не пали. Сега ще търся регулатора на горивото който се намира на помпата. Смятам , че проблема може би е там защото на диагностиката първоначално подава нормално налягане а след това драстично намалява. Не е мръднал зъб защото има нормална компресия на всички цилиндри. Ако имате опит с това моля за мнения. И това е последния дизел в живота ми !!! Писна ми от смотани горива !!!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2017, 18:15 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Сеп 2014, 12:49
Мнения: 7
Местоположение: Варна
Ами аз реших проблема и колата запали. Ето как ;
Смених клапана намиращ се на помпата, тогава колата отново не запали като даде грешка , че има проблем в ангренажа. Отваряме и виждаме че е мръднала с един ззб. Майсторите я зацепиха и след това запалихме колицата. Но този малък сладък клапан е със скромната стойност от 275лв. Плюс 190 за диагностики и други простотии = 465лв. Как така стават тринповреди докато скапаната кола си стои? Айде да речем въпреки че не мога да го повярвам ама помпата е замръзнала и така е прехвърлила зъб. Как па и по същото време жичката на датчика на коляновия вал се скъса и как па клапана на помпата се спомина ? Ей така докато си стои вечерта ? А предната вечер се прибирах от софия и никакъв симптом не даде 500км. Нито причука, нито придърпа , нито изтрака , абе нищо !!! Как ?!?!?! Как ?!?!?!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2017, 18:43 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
Дано не се изказвам неподготвен, но аз до колкото знам, на помпата и десет зъба да прескочат им е все тая. Там си е чиста механика и помпи налягане в рейката, а компютъра решава кога и колко да пръскат дюзите.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2017, 18:56 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Сеп 2014, 12:49
Мнения: 7
Местоположение: Варна
Компа следи много неща докато пусне ток на дюзите. И не е точно така както си мислиш ;)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2017, 20:43 
Offline
фен
Аватар
2006 Mazda 6

Регистриран на: 19 Яну 2012, 11:24
Мнения: 301
Местоположение: гр Аш Чешка Република
nikivelikov написа:
Дано не се изказвам неподготвен, но аз до колкото знам, на помпата и десет зъба да прескочат им е все тая. Там си е чиста механика и помпи налягане в рейката, а компютъра решава кога и колко да пръскат дюзите.

Да колега.Не си непотготвен.Системата за впръскване -common rail има един вход и един изход,за разлика от старите дизелови помпи с четири изхода за всяка дюза.
В ТАЗИ СИСТЕМА помпата нагнетява нафтата в " ОБЩА РЕЙКА" споена с тръбички до всяка дюза.След което ,компютърът решава и отваря тази която е нужно ,според информацията която получава от сензорите в системата.
Аз съм запознат със система за впъскване BOSCH.Има разлика с тази на Мазда ,но механично ,а не принципно.

_________________
Mazda 6 kombi /1.8 / 2006 / 86000 km


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Яну 2017, 10:14 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 13 Ное 2014, 14:03
Мнения: 5
Местоположение: СОФИЯ
Оказа се прескочил зъб на ангренажа. Казаха ,че тези ,които са сменявали ангренажния ремък не са сложили ОСИГУРИТЕЛ, който струва 15лева-т.е. ако се разхлаби или има голямо съпротивление при палене да не може да прехвърли зъб, което е явно проблем на тези Мазди. Добре ,че не се навих както искаха едни да я палим със Старт Спрей. Можело да се счупи нещо. Смениха ангренажа ,обтегача и осигурител сложиха(не зная какво точно представлява).


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Яну 2017, 12:20 
Offline
фен

Регистриран на: 01 Яну 2016, 22:45
Мнения: 177
Местоположение: Пловдив
Здравейте,
За пръв път чувам за осигурител на ангренажния ремък на този мотор. Някой може ли да даде информация за какво става въпрос?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Яну 2017, 21:04 
Offline
любител

Регистриран на: 26 Окт 2015, 18:05
Мнения: 42
Местоположение: Варна
Това ако се е случва в отозиран сервиз в Варна не се учудвам , че комшията ми преди 2,3 зими 2 пъти сменя кобилици и клапани от хубав газов обтегач сменян при тях преди 12000км за негова сметка


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Апр 2017, 10:13 
Offline
любител

Регистриран на: 22 Апр 2017, 10:03
Мнения: 1
Местоположение: София
Здравейте аз съм нов във клуб Мазда и аз имах същият проблем с Мазда 6 2.0 136 коня палеше само със старт спрей след три седмици борба сваляне на резервоар , сваляне ГНП смяна клапан ГНП презацепване на ангренаж милион диагностики от които нямаше никакви грешки днес открих проблема много нерви голямо чудо е тая кола


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Юли 2017, 17:14 
Offline
любител

Регистриран на: 08 Сеп 2014, 18:22
Мнения: 12
Местоположение: Варна
dimitar.linkin написа:
Здравейте аз съм нов във клуб Мазда и аз имах същият проблем с Мазда 6 2.0 136 коня палеше само със старт спрей след три седмици борба сваляне на резервоар , сваляне ГНП смяна клапан ГНП презацепване на ангренаж милион диагностики от които нямаше никакви грешки днес открих проблема много нерви голямо чудо е тая кола
Колега би ли споделил от къде излезе проблема с паленето,защото и аз имам същия проблем.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2018, 22:55 
Offline
любител
2004 Mazda 6

Регистриран на: 21 Апр 2016, 17:02
Мнения: 10
Местоположение: София, България
И аз се интересувам, че и при мен се появи в петък същия проблем като при колегата който е направил първия пост.
Както си карах по околовръсното двигателя изгасна и няма палене. При диагностика ми дава че Вебасто печката не работим няма други грешки...

Май ще проверя и аз как е зацепен ангренажния ремък, да не е прескочил зъб...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2018, 10:58 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 482
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
И мотора е ... кубатура/ коне ? Ако софтуера е манимулиран ( неправилно ) е възможно да има проблем и грешки да няма.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2018, 00:30 
Offline
любител
2004 Mazda 6

Регистриран на: 21 Апр 2016, 17:02
Мнения: 10
Местоположение: София, България
steich написа:
И мотора е ... кубатура/ коне ? Ако софтуера е манимулиран ( неправилно ) е възможно да има проблем и грешки да няма.

Извинявай колега, имах проблем с форума и не можах да отговоря по-рано, колата е Мазда 6 2.0 Дизел 135 коня...
Не са правени ремонти по нея още, нищо не е сменяно, нито като хардуер нито софтуер. Ново регистрирана ноември месец.
Но забелязах че ангренажният ремък е доста хлабав, все повече клоня на теорията че е прескочил зъб, ще проверя тия дни че смените са ми отвратителни и нямам време да я закарам на майстор.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Фев 2018, 10:07 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Юни 2011, 14:04
Мнения: 17
опитай да запалиш с изключен куплунг на датчика на разпределителния вал


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Фев 2018, 14:15 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Яну 2017, 10:08
Мнения: 22
Местоположение: гр. София
skype: georgi.prangov
+1 за Петър Василев - 0878680825. Човека е специалист по дизелови агрегати и като цяло системата им. Ако можеш да се консултираш с него, не се чуди.

_________________
Mazda 6 2007 2.0D Sportwagon 143 к.с.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Мар 2018, 00:41 
Offline
любител
2004 Mazda 6

Регистриран на: 21 Апр 2016, 17:02
Мнения: 10
Местоположение: София, България
Благодаря за предложенията колеги, но реших да я закарам на майстор... Чичо Владо в София - кв. Малинова долина
Засега е там да видим какво ще излезе...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Мар 2018, 08:26 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
А заем изтегли ли? :D Прескача ремъка от неправилния монтаж на ремъка.Осигурител за ремъка е една пластмасова шаиба която седи на оптегача и се монтира от завода на тези коли,но много "майстори" я считат за ненужна и я хвърлят

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Апр 2018, 02:06 
Offline
любител
2004 Mazda 6

Регистриран на: 21 Апр 2016, 17:02
Мнения: 10
Местоположение: София, България
Извинявам се за забавянето, ето я и прогнозата...

Един от семерингите на резпределителният вал е издал багажа, и е потекло масло по ангренажният ремък, той е прескочил и откъснал няколко зъба.
И ефекта е счупени кобилички... всичките 8, няма криви клапани и други поражения... слава Богу. Та, да... rally86 оказа се прав, 700 лв назад :)
След около седмица и смяна на дифтунгите, на семерингите, кобиличките и ремъците+ролки... и отново имам кола.

Много доволен от Владо! Препоръчавам на всеки който му се наложи.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2020, 23:43 
Offline
любител

Регистриран на: 13 Фев 2020, 19:59
Мнения: 6
Местоположение: Мадан
Preso написа:
dimitar.linkin написа:
Здравейте аз съм нов във клуб Мазда и аз имах същият проблем с Мазда 6 2.0 136 коня палеше само със старт спрей след три седмици борба сваляне на резервоар , сваляне ГНП смяна клапан ГНП презацепване на ангренаж милион диагностики от които нямаше никакви грешки днес открих проблема много нерви голямо чудо е тая кола
Колега би ли споделил от къде излезе проблема с паленето,защото и аз имам същия проблем.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Май 2021, 14:57 
Offline
любител

Регистриран на: 21 Яну 2020, 12:27
Мнения: 4
Местоположение: София
Много внимавайте с този майстор Пепи в дружба.
Изобщо не се занимава да проследи какъв е проблема и обича да Изтрелва диагноза в въздуха от нищото. След това те оглежда преценява и дава една нереална цифра за труд и части.
Взимаш си колата. Колата може да е по добре , а може и да е по зле. Ако е по зле си виновен ти, нещо не си я карал както трябва , ако е по добре това е поради негови заслуги. Познавам и други който са си изпатили от него.
Така че много добре си направете сметката.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Май 2022, 18:13 
Offline
любител

Регистриран на: 23 Фев 2015, 14:38
Мнения: 10
Местоположение: Бургас
skype: kupenov-87
Да се включа и аз в темата с непалеща мазда както си карах и на 2 ра лампите светнаха и няма палене , закачихме я няма грешки ,пали със спрей ,майстора се съмнява в помпата не отива налягане сменихме клапана пак същата работа ,някой който е решил проблем е писал в темата но не казва как точно е решил проблема,Ако е презкочил зъб на ангренажа ,няма ли да го отчете като грешка на диагностиката .Става въпрос за Мазда 6 2.0 /121 коня 2002 година хечбег.


Последна промяна kraimorskiq на 04 Май 2022, 21:01, променена общо 2 пъти

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Май 2022, 12:22 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
kraimorskiq написа:
Да се включа и аз в темата с непалеща мазда
Да беше споменал и с каква Мазда се включваш, че в подписа ти се мъдри една, а темата е за друга.

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Май 2022, 21:01 
Offline
любител

Регистриран на: 23 Фев 2015, 14:38
Мнения: 10
Местоположение: Бургас
skype: kupenov-87
martod написа:
kraimorskiq написа:
Да се включа и аз в темата с непалеща мазда
Да беше споменал и с каква Мазда се включваш, че в подписа ти се мъдри една, а темата е за друга.

Мазда 6 2.0 121 коня 2002 година


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Май 2022, 08:00 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
kraimorskiq написа:
Ако е презкочил зъб на ангренажа ,няма ли да го отчете като грешка на диагностиката .
Ако е прескочил зъб на помпата, няма да ти го отчете, на нея няма датчик, датчиците са на колянов и на разпределителен вал, но понякога и тях не ги отчита, а може и да ти е баран софтуера и изобщо да не отчита, пробвайте с откачен дебитомер дали изобщо ще го отчете.
Ако сте сменяли SCV клапана, който е на помпата, другите евентуални ел. причини да не пали са клапана за високо налягане на рейла, датчик колянов и датчик разпределителен вал.
Евентуална причина може да е и задръстен горивен филтър, и липса на достатъчно гориво в помпата.

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Май 2022, 11:02 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 482
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
kraimorskiq написа:
Да се включа и аз в темата с непалеща мазда както си карах и на 2 ра лампите светнаха и няма палене , закачихме я няма грешки ,пали със спрей ,майстора се съмнява в помпата не отива налягане сменихме клапана пак същата работа ,някой който е решил проблем е писал в темата но не казва как точно е решил проблема,Ако е презкочил зъб на ангренажа ,няма ли да го отчете като грешка на диагностиката .Става въпрос за Мазда 6 2.0 /121 коня 2002 година хечбег.


Предполагам става въпрос за дизел ... но пък такъв мотор 121 коня от 2002 не съм чувал да има ... та по скоро да се уточни конкретено за каква кола става въпрос 2.0 дизел 136 коня преди 2005-6 или 2.0 дизел 121/143 коня след това.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Май 2022, 17:04 
Offline
любител

Регистриран на: 23 Фев 2015, 14:38
Мнения: 10
Местоположение: Бургас
skype: kupenov-87
steich написа:
kraimorskiq написа:
Да се включа и аз в темата с непалеща мазда както си карах и на 2 ра лампите светнаха и няма палене , закачихме я няма грешки ,пали със спрей ,майстора се съмнява в помпата не отива налягане сменихме клапана пак същата работа ,някой който е решил проблем е писал в темата но не казва как точно е решил проблема,Ако е презкочил зъб на ангренажа ,няма ли да го отчете като грешка на диагностиката .Става въпрос за Мазда 6 2.0 /121 коня 2002 година хечбег.


Предполагам става въпрос за дизел ... но пък такъв мотор 121 коня от 2002 не съм чувал да има ... та по скоро да се уточни конкретено за каква кола става въпрос 2.0 дизел 136 коня преди 2005-6 или 2.0 дизел 121/143 коня след това.

Да грешката е моя колата е 2,0 дизел 136 коня по талон 2002 година изгасна в движение на 2 ра предавка и след това няма палене единствено пали със спрей,няма никакви грешки освен че налягането за горивото нещо куца сменихме този клапан на помпата същата работа


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Май 2022, 17:19 
Offline
фен

Регистриран на: 21 Апр 2016, 19:07
Мнения: 241
Местоположение: София
Преди да загасне и после не пали, дали започва да работи на 3 цилиндъра и да тресе? Управлението на някоя дюзичка. Няма да излезне на диагностика ...

_________________
Ex-Mazda 6 Hatchback GG, 1.8i 16V 2002


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 29 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Barloc и 41 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб