Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 22 Окт 2018, 12:41

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 75 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 10 Ное 2017, 10:28 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 07 Апр 2017, 15:24
Мнения: 35
Местоположение: София
Здравейте!

От известно време обмислям смяна на автомобила, като в търсенете и проучването се водих от доста голям набор от изисквания, които имам към бъдещата ми кола (комби, атмосферен бензинов мотор от порядъка на 150 к.с., ръчна ск. кутия, около 10 годишен автомобил до около 10к лв.). След обстоен анализ, се спрях на няколко варианта, които са японски:

1. Mazda 6 GY (facelift) 2.3
2. Toyota Avensis Mk2 2.0 VVT-i
3. Honda Accord Mk VII 2.0 i-VTEC

По-горната подредба не е случайна, тъй като с течение на времето започнах да "бия" все повече към Mazda-та. Честно казано - сърцето ме тегли към нея. От Honda-та почти се отказах, тъй като първо цената и е по-височка, а и се интересувам от комби, а комби версията на Honda-та е малко противоречива като визия, за разлика от красивия седан. Toyota-та е също силен претендент, но минусите и са свързани със скучната визия и появяващите се проблеми с маслото (до колкото разбрах проблемите са ограничени до по-малките VVT-i мотори 1.6 и 1.8 и се отнасят за по-ранните екземпляри, но все пак...). Mazda-та е солидна кола с чудесно управление и предполагам достатъчно пъргава с 166-те си кончета. С визия определено печели над другите 2, потенциален проблем доколкото знам е корозионната защита, но аз смятам да се насоча към последните произведени facelift-ови версии (2006-2007), за които четох че проблемът е решен.

Моля за вашето мнение относно моята дилема :)
Посъветвайте ме и дали изборът на мотор е удачен - какъв разход се постига с него, усеща ли се голяма разлика, в сравнение с 2.0 двигателя и т.н. Интересувам се и дали мотора понася добре газифициране и какъв качествен ГИ е най-добре да бъде монтиран. Не на последно място - моля споделете в какво да се фокусирам при преглед на автомобил преди закупуването му!

Поздрави и благодаря за отделеното време! Надявам се скоро да се включа в zoom-zoom вселената. :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Ное 2017, 17:51 
Offline
любител
Аватар
2009 Mazda 6

Регистриран на: 17 Апр 2017, 18:25
Мнения: 76
Местоположение: Пловдив
Колега, като гледам си прегледал обстойно плюсове и минуси на тези коли.
Сигурно си чел и по форумите. Важното е теб коя те кефи и ще се чувстваш най-добре.
И трите са добри коли, но щом ще е комби - хондата за мен отпада.
Ако пишеш в трите форума, логично е всеки да си похвали своята, тъй като щом я е взел значи му харесва повече от другите.
Качи се на всяка от тях, покарай и прецени. Успех.

_________________
Mazda 6 GH - 2009г., 2.0/147к.с.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Ное 2017, 18:50 
Offline
фанатик
Аватар
2006 Mazda 5

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 7978
Ако не можеш да намериш читава Японка въпреки че изглежда леко ниска топка този модел има прекрасни качества и екстри.....https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=56y2f2
Просто знам какви морги продават из пространството та затова си остави резервен вариант...Няма нищо общо със автомобилите които си набелязал но като удобство и возия си е стъпало отгоре.

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991
Мазда 323 f 1.5 1995
Мазда Примаси 1.8 2001
Мазда 5 2.0 2006


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Ное 2017, 01:10 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 25 Май 2016, 14:17
Мнения: 74
Местоположение: Варна
За още съвсем малко парички може да се вземе комбито от втора генерация Мазда 6, което вече си е тотално различен автомобил - и като визия и като комфорт. :)
Давам просто един пример - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=585kmg

Иначе, ако ще е комби - за предпочитане е двигателят да е или 2.3 за първо поколоение, или 2.5 за второ. Все пак колата си е голяма и тежка. Относно газифициране - няма никакви грижи и това е мнение на всеки газаджия - едни от най-безпроблемните двигатели в това отношение.

Колегите с комбита могат да споделят разхода, но аз лично с 2.3 хечбек правя около 9/100 извън града на газ и 13/100 в града с нормално каране. Смъквал съм разхода и под този, качвал съм и доста над него, но това е някъде по средата. :)
Успех!

_________________
Mazda 6 2.3


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Ное 2017, 08:20 
Offline
любител

Регистриран на: 01 Авг 2015, 10:13
Мнения: 84
Местоположение: София
В немското мобиле 2ген под 6000евро почти няма, а нашите джамбази не знам от какво са я направили за да е такава цената. По-добре старо и лъскаво отколкото нов боклук с който рискуваш да намразиш марката с последващи ремонти.
Аз съм с 1.8 и съм с почти същия разход на газ като колегата с 2.3.Понякога ми идват малко конете, но не съм карал 2.3 за да разбера разликата. Масло си харчи и разхода расте прогресивно докато не се направи ремонт, но най-големия проблем си остава ръждата за който трябва да се гледа много обстойно. Екстрите са си по подразбиране в повечето екземпляри и се гледа дали работят. Според мен окачването е доста здраво и стегнато и не би трябвало да хлопа дори и слабо. Боята на скоростния лост и на волана аз лично ги протрих с моите груби ръце за 30К км и не знам колко са фактор за пробега на колата.

_________________
Каквото повикало, такова се обадило


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Ное 2017, 09:39 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Мар 2010, 18:33
Мнения: 341
Местоположение: Пловдив
Тойота
+комфортна возия
+безшумна
+здрава ходова част,двигател,скорости
+евтина поддръжка
- за някой скучния вид ( не изглежда толкова агресивна като маздата)
Мазда
+здрава ходова част,двигател,скорости
+търпи на газ
-много шумна
-скъпа ходова част
-твърда возия
-тракащи и скърцащи елементи на интериара
- РЪЖДА

Имам Мазда6 2.0 бенз от 6год и съм доволен като цяло от колата.Нямам харч на масло (карам само с 5в-30 и не доливам изобщо) ,но не мога да кажа на черното бяло. Тойотата е в пъти по добра като изпълнение. Вече на какъв екземпляр ще попаднеш е на късмет. Като винаги може да се разочароваш от която и да е марка автомобил. И като цяло зависи какво търсиш от колата: тишина и спокойствие или агресивен и спортен дух в колата.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Ное 2017, 22:02 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1502
Местоположение: София
Колега, на някои си им разменил местата:
Авенсис 2 е по-шумна, с по-лоши пластмаси и в никакъв случай с по-комфортна возия.
Отсреща е Мазда6, I-facelift. ;)

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
Everything before the word 'but' is horseshit! (quote from GoT)
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Ное 2017, 22:20 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Мар 2010, 18:33
Мнения: 341
Местоположение: Пловдив
Баща ми има авенсис 2.0 ввти най високото ниво на оборудване,а аз Мазда 6 пак горе долу най високо ниво. И правя разлика между двете коли. Карал съм и други Мазди 6 1,8 и 2дизел и не бяха изобщо по комфортни и тихи


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Ное 2017, 07:44 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 07 Апр 2017, 15:24
Мнения: 35
Местоположение: София
Колеги, първо - благодаря за мненията и съветите! Второ - вече капарирах автомобила! :-) В края на краищата послушах сърцето и се спрях на Mazda6 2.3 Sport Wagon с уникалния цвят Radiant Ebony. Колата е facelift-ова (2006 год.), като е с доста екстри (музика bose, подгряване на седалките, кожен салон и т.н.). Липсва и само навигация. Има някои външни забележки (които смятам за напълно нормални предвид факта, че все пак е на 11 години), както и счупена задна щора за багажника. Закарах я на оглед в сервиз и майсторите се изказаха изключително ласкаво за състоянието и отдолу. Казаха, че собственикът я е третирал с анти-корозионно покритие и изглежда много по-добре от наборките си (предвид проблема на Мазда с ръждата). На диагностиката се оказа, че акумулаторът е за моментална смяна, както и че втората ламбда-сонда не работи правилно. Колата е с хубави 17ки, гумите са оригиналния размер (но са летни и са си изпяли вече песента). Другата седмица ще я взема и започвам да я инспектирам по-сериозно.

В тази връзка, искам да ви помоля за още съвети с какво да се захвана при първоначалното обслужване, за да покрия важните неща и да карам спокойно:

1. Акумулатор - до колко разбрах е хубаво да бъде 70А поне. Какъв да взема предвид моята спецификация?
2. В темите прочетох, че няма никакъв проблем (и дори, че е препоръчително) зимата да стъпя на по-малкия цолаж, а именно - да ползвам размера 205/55/R16. Това би било добре и от финансова гледна точка, тъй като цените за този размер са наистина доста по-поносими. В допълнение, обаче трябва да си взема и 16ки джанти. Има ли някаква специфика по тях или щом са за Мазда 6 - да ги взимам? Намерих някои прилични лети в OLX за около 300 лв. За летните съм решил да си взема препоръчителния размер (215/45/R17) пролетта (дай Боже всичко да е наред) и да си сменям двата чифта за съответните сезони.
3. Моторно масло и филтър - разбрах, че маслото трябва да е 5W30. Препоръчайте ми марка: за ENEOS чувам добри неща, но разликата в цената между ENEOS Premium Hyper и ENEOS Sustina (и двете са 5W30) е почти двойна. Отворен съм за съветите ви. Маслен филтър - марка и модел? Правилно ли съм видял, че мотора има нужда от 4,4 л.?
4. Антифриз - от къде и какъв? Предпочитам да ми го сменят и да карам с качествен (розов/зелен?) - колко съдържа системата?
5. В една статия за поддръжка на Мазда6 прочетох следното: "Бензиновите агрегати от 2.0 и 2.3 литра обикновено „страдат“ от едни и същи проблеми. На еднакъв интервал от време трябва да им се подменят филтрите (клапаните) за картерните газове. Задръстен клапан може да създаде много проблеми, наливайки масло в цилиндрите. От това няма да има проблеми при горенето и вървежа на автомобила, но маслото в един момент ще свърши и двигателят най-вероятно ще блокира. Цената на въпросния филтър е около 110 лв., а смяната му става за броени минути." - Колеги, какви са тези филтри за картерните газове и вярно ли е това? Какви да търся като марка и къде?
6. Свещи и кабели - какви препоръчвате и от къде?
7. Как се прави проверка дали ангренажната верига е за смяна?
8. Препоръчителна ли е смяната на пистов ремък и водна помпа и какви?
9. В статията за поддръжка намерих още нещо интересно: "Ако новозакупеният от вас автомобил е с бензинов агрегат с работен обем 2.3 литра, имайте предвид, че балансиращите валове може да са се разхлабили от недобро мазане и да са започнали да потропват. Това не е проблем, даже никакъв. Решението е лесно. Добре е двигателят да бъде отворен и въпросните валове да бъдат премахнати." - какво мислите по този въпрос?

Моля ви кажете ако нещо изпускам - старах се да се подготвя достатъчно добре с четене, но съвети о т собственици на автомобила са безценни за мен.

Благодаря и поздрави!
zoom-zoom :-)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Ное 2017, 08:16 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1014
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
Колега ако не е тайна, кой автомобил капарира ?

1. Акумулатор аз си взех Банер 63 Ah (май трябваше по-голям), но ще видим как ще се държи
2. джантите които избереш трябва да са 5x114.3 16-ки 17-ки ... въпрос на вкус като цяло. Лятото мисля да я кача моята на 18ки ... вероятно ще подрусва но ще има визия :)
3. Масло марка ... препоръчвам Yacco 3-4 години си карам ф-ката с такова .. проблеми не съм имал. Сега за 6цата пак такова купих. При Владо (rally86) в Костенец имаме намаление ;)
4. Тук не знам ... в сервиза какъвото са ми наляли :D
5. Тук ми е интересно и на мен да прочета :)
6. Свещи ... NGK .. Кабели ... NGK пак :D
7. Tук нямам идея :)
8. Ако ще сменяш ангренажа е добре да се смени и водната попмпа понеже разглобяването вероятно ще е същото. Поне при ф-ката е така :) Марки ... нямам идея ... но определено да не са най-ефтините :)
9. Тук пак не знам :)

Поздрави и я чакаме на Екото някой четврътък :)

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Ное 2017, 09:12 
Online
маниак
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 31 Авг 2016, 12:05
Мнения: 513
Местоположение: Pleven
Здравей,
аз мога да се обадя по т.4 като препоръка : http://ravenol-bg.com/ravenol-hjc-prote ... ncentrate/ --пускаш една търсачка в чичо гугъл ;)
5л. концентрат около 50лв. и ще ти остане :)

_________________
мазда 5 2.0CD 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Ное 2017, 09:13 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 1948
Местоположение: селянин в София
Поздравления на автора на темата за придобивката и много безаварийни км.
@VJS, Васко последните постове според скромното ми мнение не са по темата и раздела. Въпросите са добри макар и дискутирани, подходящо би било да се разискват в раздела за М6.

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Ное 2017, 09:17 
Online
маниак
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 31 Авг 2016, 12:05
Мнения: 513
Местоположение: Pleven
Съгласен съм!!! Предположих ,че модератора ще премести темата вече :D

_________________
мазда 5 2.0CD 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Ное 2017, 09:26 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1014
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
Noted :)

Заминава в другия раздел.

П.С. Администраторкия екип имаме идеята да направим един FAQ с често задавани въпроси и отговори за по-често срещаните модели и двигатели и по мои наблюдения можете да ударите едно рамо. Идеята е още на тема избистряне и като имаме нещо черно на бяло като въпроси, може би ще е добре да ги пуснем в една тема и след това да обобщим отговорите :)

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Ное 2017, 14:29 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 07 Апр 2017, 15:24
Мнения: 35
Местоположение: София
Колеги, напълно съм съгласен че темата може вече да бъде преместена, тъй като се видоизмени :)

Иначе ето снимки на автомобила:

Изображение

Изображение

Колеги, добавям още няколко въпроса по темата:

10. Препоръка за трансмисионно и хидравлично масло;
11. Препоръка за добър майстор от София, който да се погрижи за първоначалното обслужване с голяма част от изброените задачки (видях, че много хвалят "чичо" Владо) и при който евентуално да си поддържам колицата.

По т.4 - според вас вариант ли е и Prista Long Life (розов)?


Последна промяна RealDeLuxe на 18 Ное 2017, 15:56, променена общо 6 пъти

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Ное 2017, 15:48 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2016, 08:47
Мнения: 229
Местоположение: София
По т.9 трябва да го прави човек дето разбира. Могат да се махнат, поне според мнения из форума, но трябва да се сложат някакви тапи на тяхно място, иначе пада много налягането на маслото и става страшно. По-добре ако не тропат тия балансиращи валове не ги барай.
По т.11 аз за двигател ходя при него и нямам оплаквания. Само да кажа, че първоначалното обслужване при него ми стъпа около 1000 лв с труда на 143 коня дизел.

_________________
Mazda 6 GY 2.0 143hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Ное 2017, 16:11 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 07 Апр 2017, 15:24
Мнения: 35
Местоположение: София
gyenchev написа:
По т.11 аз за двигател ходя при него и нямам оплаквания. Само да кажа, че първоначалното обслужване при него ми стъпа около 1000 лв с труда на 143 коня дизел.


А какво е включвало обслужването ти?

VJS, какво точно масло 5W30 на Yacco ползваш и препоръчваш?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Ное 2017, 17:24 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 21 Апр 2016, 19:07
Мнения: 144
Местоположение: София
Моето първоначално обслужване (не при него) ми струваше 200 лв. Много разтегливо понятие. Може да е правен ремонт на двигател, сменян съединител. За смяна на консумативи няма такава цена 1000 лв...

_________________
Mazda 6 Hatchback GG, 1.8 i 16V (120 Hp)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Ное 2017, 18:32 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 1948
Местоположение: селянин в София
@RealDeLuxe,по въпросите с течностите, спецификациите и размерите, тук:
viewtopic.php?f=25&t=44667
1. Акумулатор - до колко разбрах е хубаво да бъде 70А поне. Какъв да взема предвид моята спецификация?
-65-70Ah е напълно достатъчно

2. В темите прочетох, че няма никакъв проблем (и дори, че е препоръчително) зимата да стъпя на по-малкия цолаж, а именно - да ползвам размера 205/55/R16. Това би било добре и от финансова гледна точка, тъй като цените за този размер са наистина доста по-поносими. В допълнение, обаче трябва да си взема и 16ки джанти. Има ли някаква специфика по тях или щом са за Мазда 6 - да ги взимам? Намерих някои прилични лети в OLX за около 300 лв. За летните съм решил да си взема препоръчителния размер (215/45/R17) пролетта (дай Боже всичко да е наред) и да си сменям двата чифта за съответните сезони.
-както си се ориентирал два комплекта джанти 15/16/17/18 все стават, важно е да са оригинални(хем са хубави, хем здрави), аз съм с 15 за зимата и 16 за летни, но 16 и 17 също е ОК, 18 не е за препоръчване за мен лично

3. Моторно масло и филтър - разбрах, че маслото трябва да е 5W30. Препоръчайте ми марка: за ENEOS чувам добри неща, но разликата в цената между ENEOS Premium Hyper и ENEOS Sustina (и двете са 5W30) е почти двойна. Отворен съм за съветите ви. Маслен филтър - марка и модел? Правилно ли съм видял, че мотора има нужда от 4,4 л.?
-http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=25&t=44667, марки бол важно е да не е менте, за бензинки може да се търси да отговаря на спецификациите на Ford WSS-M2C913-C/ACEA A5/B5

4. Антифриз - от къде и какъв? Предпочитам да ми го сменят и да карам с качествен (розов/зелен?) - колко съдържа системата?
-http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=25&t=44667,в системата има FL22 7,5-8л по спомен. При смяна се източва от радиатора макс 5л, за пълна трябва да се долее с дестилирана вода няколко пъти и източи-не знам къде ще го направят по този начин

5. В една статия за поддръжка на Мазда6 прочетох следното: "Бензиновите агрегати от 2.0 и 2.3 литра обикновено „страдат“ от едни и същи проблеми. На еднакъв интервал от време трябва да им се подменят филтрите (клапаните) за картерните газове. Задръстен клапан може да създаде много проблеми, наливайки масло в цилиндрите. От това няма да има проблеми при горенето и вървежа на автомобила, но маслото в един момент ще свърши и двигателят най-вероятно ще блокира. Цената на въпросния филтър е около 110 лв., а смяната му става за броени минути." - Колеги, какви са тези филтри за картерните газове и вярно ли е това? Какви да търся като марка и къде?
-не се занимаваш, проблемите с харч на масло са другаде(ако се стигне до там). Засега го проверяваш редовно и ще се види дали е маслояд

6. Свещи и кабели - какви препоръчвате и от къде?
-http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=25&t=44667, кабели нямаш с четири отделни бобини си, ако не прекъсва и не са зацапани смяната на свещи може да се отложи оригиналните изкарват спокойно 100-150к+, а на какви ще попаднеш не се знае

7. Как се прави проверка дали ангренажната верига е за смяна?
-веригата се оценява по състоянието на обтегача, сваля се капака на агренажа, може и по косвени признаци, например ако се свали капака на клапаните и се установи износване на зъбните колела на разпред. валове-но тогава ще е зле работата и ще има и други признаци, например тракане

8. Препоръчителна ли е смяната на пистов ремък и водна помпа и какви?
9. В статията за поддръжка намерих още нещо интересно: "Ако новозакупеният от вас автомобил е с бензинов агрегат с работен обем 2.3 литра, имайте предвид, че балансиращите валове може да са се разхлабили от недобро мазане и да са започнали да потропват. Това не е проблем, даже никакъв. Решението е лесно. Добре е двигателят да бъде отворен и въпросните валове да бъдат премахнати." - какво мислите по този въпрос?
10. Препоръка за трансмисионно и хидравлично масло;
11. Препоръка за добър майстор от София, който да се погрижи за първоначалното обслужване с голяма част от изброените задачки (видях, че много хвалят "чичо" Владо) и при който евентуално да си поддържам колицата.

П.С
По останалите въпроси ще допиша после...

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Ное 2017, 00:11 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1014
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
RealDeLuxe написа:
VJS, какво точно масло 5W30 на Yacco ползваш и препоръчваш?


По спомоен Владо беше пратил LUBE O 5W-30 5л. Най добре му звънни един телефон и му кажи за каква кола ти трябва ... той ще ти каже вариантите и цените за форума :)

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Ное 2017, 15:27 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2016, 08:47
Мнения: 229
Местоположение: София
RealDeLuxe написа:
А какво е включвало обслужването ти?


Комплект ангренаж с всичките обтегачи и водна помпа, пистов ремък със всички ролки(+ обтегача с рамото)..
Масло, антифриз филтри и труд.
Или по-конкретно си копирам мнението от темата за цените на частите:
Цитат:
Ролка обтяжна Dayco - 151.00лв.
Горивен филтър - 32.86лв.
Маслен филтър - 10.20лв.
Въздушен филтър - 20.10лв.
Антифриз 5Л. - 65.00лв.
M-Flush - 30.00лв.
MOTUL Specific 913D 5W30 - 112.00лв.
Ангренажен ремък CONTI CT1136 - 131.00лв.
Пистов ремък CONTI 8PK1226 - 45.30лв.
Водна помпа KAVO - 86.00лв.
Ролка ангренажен ремък SNR - 55.20лв.
Ролка ангренажен ремък SNR - 66.20лв.
Ролка ангренажен ремък SNR - 30.00лв.
Лагер обтегач паразитен - 68.00лв.

+210 лв труд.

_________________
Mazda 6 GY 2.0 143hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Ное 2017, 15:36 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 07 Апр 2017, 15:24
Мнения: 35
Местоположение: София
VJS написа:
2. джантите които избереш трябва да са 5x114.3 16-ки 17-ки ... въпрос на вкус като цяло. Лятото мисля да я кача моята на 18ки ... вероятно ще подрусва но ще има визия :)


Колеги, при джантите има ли някаква друга особеност в размерите, която трябва да гледам (освен, че размерът на дупките е 5х114.3). Питам, защото ще се опитам да ги намеря още преди да взема колата и искам да съм сигурен, че ще станат. :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Ное 2017, 15:42 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1014
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
Ти така и не каза коя кола си харесал :D

Иначе за джантите не знам ... ако модела е като стандартните които слагат на Мазда няма да има проблеми.

Иначе ако питаш за J i ET-та :

https://www.wheel-size.com/size/mazda/mazda6/2006/

Тука има малко инфо :)

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Ное 2017, 19:06 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 07 Апр 2017, 15:24
Мнения: 35
Местоположение: София
VJS написа:
Ти така и не каза коя кола си харесал :D


Имаше някакъв проблем, но май вече снимките се отварят ;)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Ное 2017, 23:37 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1014
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
RealDeLuxe написа:
Имаше някакъв проблем, но май вече снимките се отварят ;)


няма ги :(

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Ное 2017, 15:57 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 07 Апр 2017, 15:24
Мнения: 35
Местоположение: София
VJS написа:
RealDeLuxe написа:
Имаше някакъв проблем, но май вече снимките се отварят ;)


няма ги :(


Не знам какво става :D А сега?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Ное 2017, 18:41 
Offline
фанатик
Аватар
2006 Mazda 5

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 7978
Тази Горублянска красавица я знам... :D

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991
Мазда 323 f 1.5 1995
Мазда Примаси 1.8 2001
Мазда 5 2.0 2006


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2017, 10:47 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 07 Апр 2017, 15:24
Мнения: 35
Местоположение: София
Колеги, къде мога да погледна капацитета и вида на течностите за моя мотор (2.3 бензин L3)?

1. Моторно масло - 4,4 л. 5W30?
2. Масло за шестстепенна ръчна ск. кутия;
3. Антифриз - FL22?
4. Спирачна течност;
5. Хидравлика и диференциал.

Поздрави!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2017, 11:24 
Offline
любител

Регистриран на: 03 Ное 2016, 07:15
Мнения: 22
Местоположение: Бяла, обл.Русе
Прикачени файлове:
Mazda 2.3.jpg
Mazda 2.3.jpg [ 430.11 KiB | Прегледано 2903 пъти ]

_________________
Mazda 6 SW Бензин 2.0l 147hp 2007 г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2017, 13:47 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 07 Апр 2017, 15:24
Мнения: 35
Местоположение: София
Страхотно! Адски полезно. Много благодаря! ;)

Само ми е интересно какво значи Вариант 1 и 2 при двигателното масло?


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 75 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб