Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 17 Ное 2018, 08:20

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 11 Май 2018, 10:19 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Ное 2017, 18:11
Мнения: 3
Местоположение: София
Здравейте колеги,

от година съм собственик на Мазда 6, но за съжаление имам доста проблеми с нея. Напоследък при движение с ниска скорост на 2-ра или 3-та предавка за няколко секунди губи мощност. Двигателя не изгасва, но дори при помпане на газта след натискане на педала на съединителя не вдига оборотите над 800. След като минат около 5 секунди, колата си потегля сякаш не е имало никакъв проблем.

В компютъра са записани само тези две грешки:
U0166 - Lost communication with the auxiliary heater control module (https://www.obd-codes.com/u0166)
b1318 - Battery voltage low (https://www.troublecodes.net/bcodes/b1318/)

Диагностика до момента:
- преглед в сервиз на Мазда, откъдето казаха, че DPF е запушен, има теч на масло, EGR е за почистване и две дюзи са в "гранични стойности"

Ремонти:
- DPF - премахване и изключване тук: http://www.pstuning.net
- Преглед на четирите дюзи в "Дизел център София" и смяна на 2, които имаха проблеми с клапаните.
- EGR почистване и отстраняване теч на масло
- Рекалибриране на дюзите и изчистване на грешките
- Смяна на масло
- Нов акумулатор от тук: http://akumulatori.bg/ (при монтажа ми провериха зареждането и казаха, че е добро)

Сега макар и колата да се държи по-добре не мога да разбера откъде идва тази загуба на мощност, която се проявява веднъж - два пъти дневно. Преди и след това колата се държи перфектно. Моля, ако някой има идея или знае къде могат да направят качествена диагностика да пише. Благодаря! [-o<


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Май 2018, 07:55 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 444
Местоположение: Айтос
Аз залагам на клапана, който се намира на помпата и регулира налягането на горивото. За него нищо не каза да сте проверявали.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Май 2018, 10:11 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 04 Ное 2017, 18:11
Мнения: 3
Местоположение: София
Мерси Ники, а случайно може ли някой да ме посъветва къде в София правят качествена диагностика на такива проблеми?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Май 2018, 08:56 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 17 Авг 2004, 10:54
Мнения: 515
Местоположение: Сф. Захарна фабрика
stefan_gt написа:

Диагностика до момента:
- преглед в сервиз на Мазда, откъдето казаха, че DPF е запушен, има теч на масло, EGR е за почистване и две дюзи са в "гранични стойности"

Ремонти:
- DPF - премахване и изключване тук: http://www.pstuning.net

Моля, ако някой има идея или знае къде могат да направят качествена диагностика да пише. Благодаря! [-o<

Според мен е най коректно и правилно, след като има софтуерна намеса в двигателният контролер за премахване на DPF филтъра, и след тази намеса се появяват дефекти и аномалии в правилната работа на двигателя, Да се отиде там Където са Правили "чипосването" - ремап-а . Няма как да се отгатне какво аджеба се случва и защо става така, дори и с най перфектната диагностична апаратура , ако има пипнато по Мап таблиците във флаша , не знаеш къде е пипано и какво точно е затрито и добавено. Само този който е правил Файла на ECU-то само той си знае къде е "копал" и преправял. Има само един начин друг "тунер" да разбере какво е правено, изтегляне на файла от флаша на дв. контролер и сравнение с оригиналният заводски файл , при това се вижда къде е пипано и какво точно се е случило, има ли несъответствия и затрити таблици и тъй нататък, да не изпадам в подробности! Казано по друг начин, може и тунингистите да са направили всичко отлично, и дефекта да се окаже съвсем травиален, примерно механичен?.....-Но може да се окаже че има "бъг" в софтуера. Ако беше непипана колата с оригиналното изпълнение заводското, то тогава всеки добър диагностик би могъл да диагностицира открие и отстрани проблема.
Затова , пак повтарям Най добре според мен е да отидеш при хората които са правили софта за колата ти, само те знаят какво са правили и вероятно бързо ще се ориентират и открият проблема!

_________________
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! 0896 633459


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Май 2018, 13:19 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 298
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
stefan_gt написа:
...
Ремонти:
- DPF - премахване и изключване тук: http://www.pstuning.net
- Преглед на четирите дюзи в "Дизел център София" и смяна на 2, които имаха проблеми с клапаните.
- EGR почистване и отстраняване теч на масло
- Рекалибриране на дюзите и изчистване на грешките
- Смяна на масло
- Нов акумулатор от тук: http://akumulatori.bg/ (при монтажа ми провериха зареждането и казаха, че е добро)


Тези ремонти преди самия проблем ли са извъпшени ... визирам първата точка конкретно ?

Както колегата rockton спомена ... съмненията са за некоректно коригиран софтуер тъй кати няма нито един запаметен P код ( грешка в мотора ) а не е редно с проблем като този да не отчете нещо. Пак казвам, това е "съмнение" което трябва да се потвърди или отхвърли.

п.п. ... моите 5-cent ... изключи дебитомера и ако няма грешка в мотора ( не светва чека ) тръгни от корекция на софтуера.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.

Mazda 6 GH 2.2 MZR-CD remaped 200 hp / 460 nm
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2018, 15:02 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 04 Ное 2017, 18:11
Мнения: 3
Местоположение: София
Ремонтите са извършени след като проблема се появи за първи път - при движение губеше мощност за много дълго време и пушеше доста сериозно. След всички следващи интервенции положението се подобри значително, като в момента единствено от време на време губи мощност за няколко секунди и се възстановява от самосебе си.

Бих пробвал теста с дебитомера, но все пак ми се ще да намеря някой читав сервиз в София, където да могат да правят добре диагностика. Затова и питах дали някой знае за такъв.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2018, 07:44 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4298
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
stefan_gt написа:
но все пак ми се ще да намеря някой читав сервиз в София, където да могат да правят добре диагностика. Затова и питах дали някой знае за такъв.

И двамата които писаха след теб, след като попита първия път за читав сервиз, със сигурност знаят за такъв, :D но сигурно ги е срам да се само-рекламират . :)
Теб пък те е срам да поровиш малко из форума и да ги разконспирираш . mhihi

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2018, 07:59 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 298
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Аз мога да помогна само с диагностика и проверка на софтуера, тъй като се занимавам само със софтуери. Ако не видя проблем обаче не знам до колко мога да помогна тъй като ако проблема не е постоянен е трудно да се локализира ... затова и не се бутам между "шамарите".

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.

Mazda 6 GH 2.2 MZR-CD remaped 200 hp / 460 nm
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2018, 13:24 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4298
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
steich написа:
Аз мога да помогна само с диагностика и проверка на софтуера,

Той, като му чета написаното в първия пост, точно от това има нужда . :)

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2018, 14:18 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2016, 08:47
Мнения: 242
Местоположение: София
steich написа:
Аз мога да помогна само с диагностика и проверка на софтуера, тъй като се занимавам само със софтуери.


Аз лично препоръчвам колегата. Ходих при него и след като ми оправи софтуера и изолира EGR нямам оплаквания. Вече даже и грешки записва.

Към колегата stefan_gt: Пробвай теста с дебитомера и ако не светне чек-а като го откачиш бягай при колегите. Това е първата стъпка към решаването на проблема ти. Ако не друго поне ще запише грешка да знаеш как да продължиш.


П.С.:
На колега с подобен проблем на 2-ра и 3-та по изкачване с омазан софутер стреляхме на посоки и пуснахме калибрация на дюзите от сервизните процедури и се оправи(или поне вече не се усеща), но при теб може да е нещо съвсем различно.

_________________
Mazda 6 GY 2.0 143hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Юни 2018, 07:00 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 17 Авг 2004, 10:54
Мнения: 515
Местоположение: Сф. Захарна фабрика
martod написа:
И двамата които писаха след теб, след като попита първия път за читав сервиз, със сигурност знаят за такъв, :D но сигурно ги е срам да се само-рекламират . :)
Теб пък те е срам да поровиш малко из форума и да ги разконспирираш . mhihi

Прав си , Саморекламата не е добро начинание :( :D
Затова в първият си пост казах че е най коректно да отиде в сервиза където са пипали софтуера. Щом веднъж се е доверил на Този сервиз за премахване на ДПФ-а и други ремонти, значи според мен е коректно да бъде последователен и да им се довери докрай , Хората са работили по автомобила,и го познават, знаят вече какво са правили и така по лесно ще се насочат към проблема и предполагам ще го отстранят.
Ако в този сервиз не могат да се справят и кажат на stefan_gt че не могат да дооправят автомобила му, то тогава вече може да потърси други колеги.
При такава ситуация, бих могъл да се заема и аз :)

_________________
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! 0896 633459


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: bobi34, Creep, Google [Bot] и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб