nikolov22 написа:
dentdaemon написа:
Лелеее, толкова има изписано по темата с горенето на масла, и още има философстване по въпроса.
Отивате при някои от форумните майстори (палец горе за martod) и си решавате проблемите бързо, завинаги и на нормална цена. Защо се губи време в дървени философии не знам. Ама това масло, ама сс такива обороти. След ремонта си натискам моята с 6-6.5k оборота редовно и не бутва. С най-евтиното масло (оригиналното от badprince). Как имате време, нерви и пари за губене в експерименти с неясен изход като всичко се дава наготово, не мога да разбера.
Kолега не съм съгласен с тебе имах селика 2.0 178кс имах по същото време и магазин за масла на едро и дребно селиката като я опънех от варна до русе и литър и кусур масло изчезваше за 200км.Изредих почти всики марки масла ефекта беше нулев.Накрая и налях едно масло 5в50 пълна синтетика което беше хартисало от клиент и нямаше продаване.И чудо колата грам не бута. Така изкара 6 смени по 15000км после я разглобих и продадох на части. След това си взех една кола за гората субару джъсти 1.3 веднага го обслужих със същото и да ти кажа за две ходения с напъни по черно изчезна под нивото на щеката.Съответно го минах на едно наливно за по 3.50 на литър едрова цена 10В40 и почти не го буташе от смяна на смяна 500гр.Съответно на маздата налях 5в50 ефекта никакъв 200км 1литър
веднага го смених с 10в40 от наливното стана още по лошо.Изхвърлих го и него и минах на 5в30 клас а5/б 5 добавка за стоп леик на бардал защото като чистих колекторите от маслото видимо по клапаните се стича масло добавка ресурс за да няма
проблем с лагерите за вбъдеще.Последната добавка съм я виждал на разглобен мотор какво точно е направила и и вярвам. И до сега съм минал 4000км още маслото е загубило около 100-200ГР. Уточнявам че по време на смяна на последното добавих и газова уредба на колата и от това малко също е намалял разхода на масло.Отделно трябва да падне още разхода защото добавка стоп лейк действа малко бавно по принцип. КАТО ДОЙДЕ ВРЕМЕ ЗА СМЯНА ЩЕ ПИША КОЛКО Е ИЗГОРИЛА ЗА 15000
А и според мен ако пробваш с друго масло или добавка няма да се набуташ кой знае колко повече на фона на 1000лв за ремонт а със 60лв повече а без тях по лошо няма на каде да става
За човек, който е имал магазин и продава авто масла, изписаното звучи адски грозно и технически неграмотно! Нищо лично към теб колега, ама има си каталози, предписания! Не трябва да се сипва хаотично каквото ти падне. За това сме на тоя хал и майстори и магазини, и всичко. Всеки чул недочул слага каквото му падне и после проблеми.
Дано някой не се подведе и да послуша примера ти. От 5/30 през 5/50, та до 10/40 с кой знае какви спецификации
- УЖАС !Конкретно за Маздите е писано наистина много. Смяна на маслото и добавки не помагат. А тия за запушване на течове ебават майката на всичко и обикновено се слагат преди продажба за да им е честито на новите собственици.
Относно интервала - дават го на 20 000 км., ама си е доста. Аз си го сменям на по 10-12к. Всеки си преценя колко жали и как обслужва колата си.
Относно спецификацийте мога да ти кажа че ако тестваш 10марки масла с еднакви спецификаций ще разбереш че едно с едно няма еднакво.Добавката стоп лейк не запушва никакви течове просто размеква гумените части който така или инъче ще се сменят със смяната на веригата. А това със смяната на вида масло мога да кажа че има доста голям и осезаем ефект.Мен лично за момента ми реши проблема докато събера нужната сума за ремонта не мисля че с 50лв повече или по малко ще има разлика че си опитал. На мен лично ми е трудно да изкарам в момента 1000лв за ремонт на камара и за момента съм си решил проблема и то много добре с около 60лв и го споделям вие си плюйте колкото искате.И мога да кажа че от това по лошо няма на каде да стане.САМО ДОБАВКА СТОП СМОУК НЕ ТРЯБВА ДА СЕ СИПВА ЧЕ ТЯ ЗВЕРСКИ СГЪСТЯВА МАСЛОТО.
пс От две години не продавам масла и не съм в сферата с маслата купувам си го както вас само малко по ефтинко