Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 10:22

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 98 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 15 Юли 2018, 21:49 
Offline
любител

Регистриран на: 15 Юли 2018, 21:25
Мнения: 3
Местоположение: ямбол
Здравейте
От близо година имам Мазда 6 2.3 166к 2002г и ми гори масло.
Само че горенето не е да мина 1000 км и да е изгорило 1л масло ами по много странна схема, която никой от майсторите не разбира и не може да си обясни
Значи минава 2000км и нито грам изгорено масло, после минава 1000км и 1 литър изгорено (доливам) и след още 1000км половин литър изгорено (пак доливам). После минава 1000 км и нищо изгорено, после пак 1000 км и пак 1 л (доливам). Сега съм минал още 2000км и нищо. Още като я взех и смених всичко масла, филтри. Отделно сутрин като я запаля не пуши както и не пуши като загрял двигателя и я изфорсирам. Аспуха е черен със сажди, но не е омаслен. Няма и течове отдолу или по двигателя. Не губи и антифриз
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем ако може да сподели от къде е. Сегменти ли трябва да се сменят или само гумички и клапани?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Юли 2018, 23:39 
Offline
маниак
Аватар
2009 Mazda 6

Регистриран на: 22 Сеп 2012, 16:20
Мнения: 560
Местоположение: Разград
При този голям разход на масло сегментите- задължително.

_________________
Mazda 6 2.0i 147hp autom 2009


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Юли 2018, 09:11 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 17 Май 2013, 13:19
Мнения: 264
Местоположение: Пловдив
Добре дошъл в клуба - и в единия на Мазда, и в другия с харча на масло =D> :mrgreen: Нещата често не могат да съществуват едно без друго :yes:
Ако ще те успокои по някакъв начин това, не един или двама колеги са/сме минали по този път. Решението е лесно и сравнително бързо, стига да си запазиш ден за ремонта. Има много, много писано във форума затова, има и конкретни колеги, които оправят тези проблеми.
Може да се разминеш само със сегменти и гумички, но това по-скоро при стартиране на ремонта може да се каже категорично.
Това с горенето един повече, един път по-малко...има ли връзка с шофиране извънградско или само за градско каране става въпрос?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Юли 2018, 14:10 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Има връзка със това колко настъпва педала..
По високи обороти - по голям харч на масло..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Юли 2018, 15:22 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Авг 2017, 08:14
Мнения: 61
Местоположение: Пловдив
И аз досега доливах по 100-200 гр. на 1000км обаче уикенда направих една разходка до морето и за около 700км долях 500гр. масло :-D а съм карал с около 140-150 (4000-4500 об/мин.).
При мен мотора е 1.8. Май май ще се отваря мотора, а какво ще излезе един господ знае..


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Юли 2018, 16:50 
Offline
любител
2006 Mazda 6

Регистриран на: 02 Май 2015, 20:36
Мнения: 10
Местоположение: Варна
Ще се включа и аз като потърпевш от горене на масло с моята Мазда 2.0 147 коня. Имам и тема от преди 3 години заради моя проблем. След около 50 000 км и 5 смени след ремонт на сегменти и гумички нямах никакви проблеми и горене на масло. Само искам да уточня, че наливах само ENEOS 5w40 по препоръка на майстора. Това, което забелязвах през цялото време е, че маслото до смяна си беше почти бистро. Така в началото на тази година реших да направя промяна и поръчах Ravenol. Исках да бъде 5w30, както се препоръчва на Мазда, но ми объркаха поръчката и ми доставиха 5w40. Както и да е не го върнах. Още в началото забелязах, че започва да почернява доста по-бързо от ENEOS. В последствие забелязах и че е започнало да ми го гори. Така след 5 000 км и изгорено около 700-800 гр. реших да го сменя и пак минах на ENEOS-a. Сега след около 2 000 км отново няма бързо потъмняване и не го гори. Прочетох за Ravenol, че било качествено и имало отлични миещи свойства. Тука имам въпрос - дали е добре, че ползвам ENEOS и най-вероятно с него не може да се отмият добре нагаритe? Дали е добре да от време на време да минавам и на друго масло като Ravenol-a за да се изчиства? Не знам при следваща смяна с него дали пак ще започне да гори маслото, но логически предполагам, че помага на сегментите да не запичат отново. Предполагам този казус ще е от полза за всички с бензиновите мотори на Мазда


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Юли 2018, 17:17 
Offline
фен

Регистриран на: 16 Окт 2009, 08:59
Мнения: 130
Местоположение: Varna
Не може еднозначен отговор. Енеос категорично са добри масла. Но от смяна до смяна да остава чисто не говори добре за миещите качества на конкретното масло. Не бих казал, че 1.5 литра за 10 000 км е притеснителен разход. Толкова ми гореше 1.6 MZR мотор на реални 100 000 км, на кола взета чисто нова и карана само в семейството. Разлика в разхода между 5W 30 или 40 почти нямаше


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Юли 2018, 19:52 
Offline
фен

Регистриран на: 10 Ное 2012, 18:08
Мнения: 153
Местоположение: гр. Сопот
Ами, според мен, е много показателно. Щом Равенол-ът ти почернява бързо, значи чисти мизерията, което прехваленият енеос не прави. А това е едно от основните свойства на маслата. Аз също използвам от 2-3 години на моите коли Ravenol VSI 5W-40, внос от Германия и съм много доволен. Едва ли скоро ще го сменя с друго.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Юли 2018, 20:21 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 15 Юли 2018, 21:25
Мнения: 3
Местоположение: ямбол
Уикенда ходих до София а предната седмица до Родопите като по магистралата се караше към 4-4,5 хил. оборота (140-160 км/ч) и не е пипнало маслото а и аз това очаквах като карам по-бързо повече ще гори, ама не.
Ами ще се отваря двигателя. Мислех че може да е само от гумичките и като карам градско (по-често палене) и повече да гори, ама уви..
Мерси колеги за отговорите


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Юли 2018, 15:14 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 17 Май 2013, 13:19
Мнения: 264
Местоположение: Пловдив
Привет,

за съжаление само със смяна на гумичките няма да се оправи. Колкото и да звучи несериозно и дори неприятно за бъдещите кандидати - горенето на масло си е факт и се преминава през тази процедура, не е задължително, но по-често си се случва. След това забравяш за тези неща за много дълго време. Като изключим и ръждата, наистина не остава нещо проблемно, което да е сериозно и притеснително при тези коли.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Юли 2018, 18:13 
Offline
любител

Регистриран на: 02 Май 2018, 21:26
Мнения: 28
Местоположение: варна
Колега пробвай на загрял мотор да я задържиш над 4-5000 об няколко минути и ще разбереш каде ти отива маслото


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Юли 2018, 21:01 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 15 Юли 2018, 21:25
Мнения: 3
Местоположение: ямбол
nikolov22 написа:
Колега пробвай на загрял мотор да я задържиш над 4-5000 об няколко минути и ще разбереш каде ти отива маслото

Здравей
И какво трябва да гледам? Или просто да я подържа в тези обороти и да видя дали е пипнала маслото ли?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Юли 2018, 09:11 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Авг 2017, 08:14
Мнения: 61
Местоположение: Пловдив
StavriIv написа:
nikolov22 написа:
Колега пробвай на загрял мотор да я задържиш над 4-5000 об няколко минути и ще разбереш каде ти отива маслото

Здравей
И какво трябва да гледам? Или просто да я подържа в тези обороти и да видя дали е пипнала маслото ли?

Не се занимавай с глупости!Ясно е че излиза през ауспуха.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Юли 2018, 20:52 
Offline
любител

Регистриран на: 02 Май 2018, 21:26
Мнения: 28
Местоположение: варна
StavriIv написа:
nikolov22 написа:
Колега пробвай на загрял мотор да я задържиш над 4-5000 об няколко минути и ще разбереш каде ти отива маслото

Здравей
И какво трябва да гледам? Или просто да я подържа в тези обороти и да видя дали е пипнала маслото ли?

Kато я задържиш така на високи обороти и гледаш отзад ще разбереш каде отива маслото. Да видиш как рязко пова да пуши


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Юли 2018, 08:25 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 30 Дек 2016, 22:02
Мнения: 470
Местоположение: zhe internetz
Лелеее, толкова има изписано по темата с горенето на масла, и още има философстване по въпроса.
Отивате при някои от форумните майстори (палец горе за martod) и си решавате проблемите бързо, завинаги и на нормална цена. Защо се губи време в дървени философии не знам. Ама това масло, ама сс такива обороти. След ремонта си натискам моята с 6-6.5k оборота редовно и не бутва. С най-евтиното масло (оригиналното от badprince). Как имате време, нерви и пари за губене в експерименти с неясен изход като всичко се дава наготово, не мога да разбера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Юли 2018, 22:09 
Offline
любител

Регистриран на: 16 Юни 2016, 16:58
Мнения: 48
Местоположение: Благоевград
Не им се вярва на хората. Или е трудно примиримо да си купиш кола и след 2к КМ да трябва да влиза за основен, но няма ничин примирил съм се знаех че ще е "якия" късмет да несе случи така, но това е :) само се моля да нямам проблем с автомата. Мотора съм го ПОПРЕГЛЪТНАЛ ;)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Юли 2018, 18:31 
Offline
фен

Регистриран на: 08 Юли 2016, 10:37
Мнения: 182
Местоположение: Tutrakan
А каква цена платихте за ремонтите колеги?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Юли 2018, 21:38 
Offline
любител

Регистриран на: 02 Май 2018, 21:26
Мнения: 28
Местоположение: варна
dentdaemon написа:
Лелеее, толкова има изписано по темата с горенето на масла, и още има философстване по въпроса.
Отивате при някои от форумните майстори (палец горе за martod) и си решавате проблемите бързо, завинаги и на нормална цена. Защо се губи време в дървени философии не знам. Ама това масло, ама сс такива обороти. След ремонта си натискам моята с 6-6.5k оборота редовно и не бутва. С най-евтиното масло (оригиналното от badprince). Как имате време, нерви и пари за губене в експерименти с неясен изход като всичко се дава наготово, не мога да разбера.
Kолега не съм съгласен с тебе имах селика 2.0 178кс имах по същото време и магазин за масла на едро и дребно селиката като я опънех от варна до русе и литър и кусур масло изчезваше за 200км.Изредих почти всики марки масла ефекта беше нулев.Накрая и налях едно масло 5в50 пълна синтетика което беше хартисало от клиент и нямаше продаване.И чудо колата грам не бута. Така изкара 6 смени по 15000км после я разглобих и продадох на части. След това си взех една кола за гората субару джъсти 1.3 веднага го обслужих със същото и да ти кажа за две ходения с напъни по черно изчезна под нивото на щеката.Съответно го минах на едно наливно за по 3.50 на литър едрова цена 10В40 и почти не го буташе от смяна на смяна 500гр.Съответно на маздата налях 5в50 ефекта никакъв 200км 1литър
веднага го смених с 10в40 от наливното стана още по лошо.Изхвърлих го и него и минах на 5в30 клас а5/б 5 добавка за стоп леик на бардал защото като чистих колекторите от маслото видимо по клапаните се стича масло добавка ресурс за да няма проблем с лагерите за вбъдеще.Последната добавка съм я виждал на разглобен мотор какво точно е направила и и вярвам. И до сега съм минал 4000км още маслото е загубило около 100-200ГР. Уточнявам че по време на смяна на последното добавих и газова уредба на колата и от това малко също е намалял разхода на масло.Отделно трябва да падне още разхода защото добавка стоп лейк действа малко бавно по принцип. КАТО ДОЙДЕ ВРЕМЕ ЗА СМЯНА ЩЕ ПИША КОЛКО Е ИЗГОРИЛА ЗА 15000
А и според мен ако пробваш с друго масло или добавка няма да се набуташ кой знае колко повече на фона на 1000лв за ремонт а със 60лв повече а без тях по лошо няма на каде да става


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Юли 2018, 23:02 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 30 Дек 2016, 22:02
Мнения: 470
Местоположение: zhe internetz
Тойота, Субару... тук става въпрос за конкретни модели на конкретна марка с ясни дефекти открай време. Нищо общо нито със Селиката ти, нито с Джъстито. Като искаш да откриваш колелото - супер, никой не ти пречи. Просто се изумявам.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Юли 2018, 08:37 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Абе щом интервалът ти на който сменяш маслото е 15К километра вече ми стана ясно..
А относно това че си видял че от гумичките на клапаните се лее като от чешма и пак не си ги сменил поне тях, пределно ясно ми стана..
По лесно ти е да доливаш(нали си имаш магазин със запаси) отколкото да си оправиш двигателя.
Че то от добавки накрая масло няма да остане в двигателя...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Юли 2018, 18:04 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
nikolov22 написа:
dentdaemon написа:
Лелеее, толкова има изписано по темата с горенето на масла, и още има философстване по въпроса.
Отивате при някои от форумните майстори (палец горе за martod) и си решавате проблемите бързо, завинаги и на нормална цена. Защо се губи време в дървени философии не знам. Ама това масло, ама сс такива обороти. След ремонта си натискам моята с 6-6.5k оборота редовно и не бутва. С най-евтиното масло (оригиналното от badprince). Как имате време, нерви и пари за губене в експерименти с неясен изход като всичко се дава наготово, не мога да разбера.
Kолега не съм съгласен с тебе имах селика 2.0 178кс имах по същото време и магазин за масла на едро и дребно селиката като я опънех от варна до русе и литър и кусур масло изчезваше за 200км.Изредих почти всики марки масла ефекта беше нулев.Накрая и налях едно масло 5в50 пълна синтетика което беше хартисало от клиент и нямаше продаване.И чудо колата грам не бута. Така изкара 6 смени по 15000км после я разглобих и продадох на части. След това си взех една кола за гората субару джъсти 1.3 веднага го обслужих със същото и да ти кажа за две ходения с напъни по черно изчезна под нивото на щеката.Съответно го минах на едно наливно за по 3.50 на литър едрова цена 10В40 и почти не го буташе от смяна на смяна 500гр.Съответно на маздата налях 5в50 ефекта никакъв 200км 1литър
веднага го смених с 10в40 от наливното стана още по лошо.Изхвърлих го и него и минах на 5в30 клас а5/б 5 добавка за стоп леик на бардал защото като чистих колекторите от маслото видимо по клапаните се стича масло добавка ресурс за да няма проблем с лагерите за вбъдеще.Последната добавка съм я виждал на разглобен мотор какво точно е направила и и вярвам. И до сега съм минал 4000км още маслото е загубило около 100-200ГР. Уточнявам че по време на смяна на последното добавих и газова уредба на колата и от това малко също е намалял разхода на масло.Отделно трябва да падне още разхода защото добавка стоп лейк действа малко бавно по принцип. КАТО ДОЙДЕ ВРЕМЕ ЗА СМЯНА ЩЕ ПИША КОЛКО Е ИЗГОРИЛА ЗА 15000
А и според мен ако пробваш с друго масло или добавка няма да се набуташ кой знае колко повече на фона на 1000лв за ремонт а със 60лв повече а без тях по лошо няма на каде да става


За човек, който е имал магазин и продава авто масла, изписаното звучи адски грозно и технически неграмотно! Нищо лично към теб колега, ама има си каталози, предписания! Не трябва да се сипва хаотично каквото ти падне. За това сме на тоя хал и майстори и магазини, и всичко. Всеки чул недочул слага каквото му падне и после проблеми.
Дано някой не се подведе и да послуша примера ти. От 5/30 през 5/50, та до 10/40 с кой знае какви спецификации - УЖАС !
Конкретно за Маздите е писано наистина много. Смяна на маслото и добавки не помагат. А тия за запушване на течове ебават майката на всичко и обикновено се слагат преди продажба за да им е честито на новите собственици.
Относно интервала - дават го на 20 000 км., ама си е доста. Аз си го сменям на по 10-12к. Всеки си преценя колко жали и как обслужва колата си.

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Юли 2018, 21:45 
Offline
любител

Регистриран на: 02 Май 2018, 21:26
Мнения: 28
Местоположение: варна
donpeev написа:
nikolov22 написа:
dentdaemon написа:
Лелеее, толкова има изписано по темата с горенето на масла, и още има философстване по въпроса.
Отивате при някои от форумните майстори (палец горе за martod) и си решавате проблемите бързо, завинаги и на нормална цена. Защо се губи време в дървени философии не знам. Ама това масло, ама сс такива обороти. След ремонта си натискам моята с 6-6.5k оборота редовно и не бутва. С най-евтиното масло (оригиналното от badprince). Как имате време, нерви и пари за губене в експерименти с неясен изход като всичко се дава наготово, не мога да разбера.
Kолега не съм съгласен с тебе имах селика 2.0 178кс имах по същото време и магазин за масла на едро и дребно селиката като я опънех от варна до русе и литър и кусур масло изчезваше за 200км.Изредих почти всики марки масла ефекта беше нулев.Накрая и налях едно масло 5в50 пълна синтетика което беше хартисало от клиент и нямаше продаване.И чудо колата грам не бута. Така изкара 6 смени по 15000км после я разглобих и продадох на части. След това си взех една кола за гората субару джъсти 1.3 веднага го обслужих със същото и да ти кажа за две ходения с напъни по черно изчезна под нивото на щеката.Съответно го минах на едно наливно за по 3.50 на литър едрова цена 10В40 и почти не го буташе от смяна на смяна 500гр.Съответно на маздата налях 5в50 ефекта никакъв 200км 1литър
веднага го смених с 10в40 от наливното стана още по лошо.Изхвърлих го и него и минах на 5в30 клас а5/б 5 добавка за стоп леик на бардал защото като чистих колекторите от маслото видимо по клапаните се стича масло добавка ресурс за да няма
проблем с лагерите за вбъдеще.Последната добавка съм я виждал на разглобен мотор какво точно е направила и и вярвам. И до сега съм минал 4000км още маслото е загубило около 100-200ГР. Уточнявам че по време на смяна на последното добавих и газова уредба на колата и от това малко също е намалял разхода на масло.Отделно трябва да падне още разхода защото добавка стоп лейк действа малко бавно по принцип. КАТО ДОЙДЕ ВРЕМЕ ЗА СМЯНА ЩЕ ПИША КОЛКО Е ИЗГОРИЛА ЗА 15000
А и според мен ако пробваш с друго масло или добавка няма да се набуташ кой знае колко повече на фона на 1000лв за ремонт а със 60лв повече а без тях по лошо няма на каде да става


За човек, който е имал магазин и продава авто масла, изписаното звучи адски грозно и технически неграмотно! Нищо лично към теб колега, ама има си каталози, предписания! Не трябва да се сипва хаотично каквото ти падне. За това сме на тоя хал и майстори и магазини, и всичко. Всеки чул недочул слага каквото му падне и после проблеми.
Дано някой не се подведе и да послуша примера ти. От 5/30 през 5/50, та до 10/40 с кой знае какви спецификации - УЖАС !
Конкретно за Маздите е писано наистина много. Смяна на маслото и добавки не помагат. А тия за запушване на течове ебават майката на всичко и обикновено се слагат преди продажба за да им е честито на новите собственици.
Относно интервала - дават го на 20 000 км., ама си е доста. Аз си го сменям на по 10-12к. Всеки си преценя колко жали и как обслужва колата си.

Относно спецификацийте мога да ти кажа че ако тестваш 10марки масла с еднакви спецификаций ще разбереш че едно с едно няма еднакво.Добавката стоп лейк не запушва никакви течове просто размеква гумените части който така или инъче ще се сменят със смяната на веригата. А това със смяната на вида масло мога да кажа че има доста голям и осезаем ефект.Мен лично за момента ми реши проблема докато събера нужната сума за ремонта не мисля че с 50лв повече или по малко ще има разлика че си опитал. На мен лично ми е трудно да изкарам в момента 1000лв за ремонт на камара и за момента съм си решил проблема и то много добре с около 60лв и го споделям вие си плюйте колкото искате.И мога да кажа че от това по лошо няма на каде да стане.САМО ДОБАВКА СТОП СМОУК НЕ ТРЯБВА ДА СЕ СИПВА ЧЕ ТЯ ЗВЕРСКИ СГЪСТЯВА МАСЛОТО.
пс От две години не продавам масла и не съм в сферата с маслата купувам си го както вас само малко по ефтинко


Последна промяна nikolov22 на 28 Юли 2018, 21:53, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Юли 2018, 21:52 
Offline
любител

Регистриран на: 02 Май 2018, 21:26
Мнения: 28
Местоположение: варна
donpeev написа:
nikolov22 написа:
dentdaemon написа:
Лелеее, толкова има изписано по темата с горенето на масла, и още има философстване по въпроса.
Отивате при някои от форумните майстори (палец горе за martod) и си решавате проблемите бързо, завинаги и на нормална цена. Защо се губи време в дървени философии не знам. Ама това масло, ама сс такива обороти. След ремонта си натискам моята с 6-6.5k оборота редовно и не бутва. С най-евтиното масло (оригиналното от badprince). Как имате време, нерви и пари за губене в експерименти с неясен изход като всичко се дава наготово, не мога да разбера.
Kолега не съм съгласен с тебе имах селика 2.0 178кс имах по същото време и магазин за масла на едро и дребно селиката като я опънех от варна до русе и литър и кусур масло изчезваше за 200км.Изредих почти всики марки масла ефекта беше нулев.Накрая и налях едно масло 5в50 пълна синтетика което беше хартисало от клиент и нямаше продаване.И чудо колата грам не бута. Така изкара 6 смени по 15000км после я разглобих и продадох на части. След това си взех една кола за гората субару джъсти 1.3 веднага го обслужих със същото и да ти кажа за две ходения с напъни по черно изчезна под нивото на щеката.Съответно го минах на едно наливно за по 3.50 на литър едрова цена 10В40 и почти не го буташе от смяна на смяна 500гр.Съответно на маздата налях 5в50 ефекта никакъв 200км 1литър
веднага го смених с 10в40 от наливното стана още по лошо.Изхвърлих го и него и минах на 5в30 клас а5/б 5 добавка за стоп леик на бардал защото като чистих колекторите от маслото видимо по клапаните се стича масло добавка ресурс за да няма проблем с лагерите за вбъдеще.Последната добавка съм я виждал на разглобен мотор какво точно е направила и и вярвам. И до сега съм минал 4000км още маслото е загубило около 100-200ГР. Уточнявам че по време на смяна на последното добавих и газова уредба на колата и от това малко също е намалял разхода на масло.Отделно трябва да падне още разхода защото добавка стоп лейк действа малко бавно по принцип. КАТО ДОЙДЕ ВРЕМЕ ЗА СМЯНА ЩЕ ПИША КОЛКО Е ИЗГОРИЛА ЗА 15000
А и според мен ако пробваш с друго масло или добавка няма да се набуташ кой знае колко повече на фона на 1000лв за ремонт а със 60лв повече а без тях по лошо няма на каде да става


За човек, който е имал магазин и продава авто масла, изписаното звучи адски грозно и технически неграмотно! Нищо лично към теб колега, ама има си каталози, предписания! Не трябва да се сипва хаотично каквото ти падне. За това сме на тоя хал и майстори и магазини, и всичко. Всеки чул недочул слага каквото му падне и после проблеми.
Дано някой не се подведе и да послуша примера ти. От 5/30 през 5/50, та до 10/40 с кой знае какви спецификации - УЖАС !
Конкретно за Маздите е писано наистина много. Смяна на маслото и добавки не помагат. А тия за запушване на течове ебават майката на всичко и обикновено се слагат преди продажба за да им е честито на новите собственици.
Относно интервала - дават го на 20 000 км., ама си е доста. Аз си го сменям на по 10-12к. Всеки си преценя колко жали и как обслужва колата си.

Кое ще скапят една семеринга на коляновия вал която си тече винаги или едни гумички които са за смяна.
Спецификацийте хубаво ама и ако си отговаряха грешка нямаха да имат пробвай си на колата запиши си колко ти губи от смяна на смяна и си направи 5 смени на масла с различна марка и еднакви спецификаций пък да видиш разлика


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Юли 2018, 14:06 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 17 Май 2013, 13:19
Мнения: 264
Местоположение: Пловдив
"Тия постове ма карат да си сипя една пълна синтетика и да кажа наздраве на колегите" :drink:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Юли 2018, 18:17 
Offline
фен
Аватар
2006 Mazda 6

Регистриран на: 19 Яну 2012, 11:24
Мнения: 301
Местоположение: гр Аш Чешка Република
Наздраве и от мен ,колеги. :drink: :drink:

_________________
Mazda 6 kombi /1.8 / 2006 / 86000 km


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Авг 2018, 14:05 
Offline
любител

Регистриран на: 31 Юли 2018, 08:00
Мнения: 24
Местоположение: Пловдив
Здравейте искам да попитам някой от колегите правили ремонт на двигател стигало ли се е до шлаифане на цилиндрите или само с сигменти се разминават. Говоря за мазда 6 2.3 166 2002


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Авг 2018, 19:24 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Много зависи от състоянието на конкретния мотор...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Авг 2018, 19:53 
Offline
любител

Регистриран на: 12 Фев 2014, 09:16
Мнения: 55
Местоположение: Пловдив
Илко н70 написа:
Здравейте искам да попитам някой от колегите правили ремонт на двигател стигало ли се е до шлаифане на цилиндрите или само с сигменти се разминават. Говоря за мазда 6 2.3 166 2002

Цилиндрите не могат да се шлайфат.Блока е алуминиев,а покритието "никасил".

_________________
Mazda 6 2.3 166 h.p. Petrol
AGIS OBD/CAN


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Авг 2018, 11:09 
Offline
любител

Регистриран на: 31 Юли 2018, 08:00
Мнения: 24
Местоположение: Пловдив
Говорех за смяна на ризи,моля ако има колеги правели подобен ремонт да споделят колко общо излезе ремонта


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Авг 2018, 18:29 
Offline
любител

Регистриран на: 31 Юли 2018, 08:00
Мнения: 24
Местоположение: Пловдив
Гори ми около 3 л на 10К


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 98 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Barloc и 49 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб