Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 29 Мар 2024, 00:03

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 1253 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 42  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 20 Авг 2018, 14:45 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Ето тазо статия беше побликувал друг колега:
http://australiancar.reviews/reviews.ph ... 6&gen=1555
това което е описано за деактивирането на цилинтри, така описано аз го разбирам катоо да касае само 2.5 мотора. Ето малко извадка от статията:

"when the vehicle operating at steady speed between 40 and 80 km/h . At a constant speed of 80 km/h cylinder deactivation could improve fuel economy by five per cent. Because the firing interval was double when the engine was running on two cylinders, the centrifugal pendelum damper was introdiced for the sixt-speed automatic transmision's torque convert to reduce vibrations."

А пък така написао го рабирам като да е валидно само при движение с постоянна скорост межди 40 и 80 км/ч, не е ясно за колко време трабва да е постоянна 5-10-20 сек. а и май икономията както са написали е 5% дали си струва.... бъдещите ползватели ще кажат. По-притеснителното е че заради вибрациите вече и на бензиновите мотори слагат демпферен амортисьор, дали и кога ще се чупи това бъдещето ще покаже.
Но честно, ако икономията е само 5% вероятно то би била първата опция която бих изключил.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 20 Авг 2018, 16:55 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
Здравейте,
Благодаря на колегата bgfrayman за насоките - Ето какво отрих аз в допълнение:
Относно технологията за деактивиране на цилиндри, която колегата bgfrayman предостави е леко извадена от контекста.
5% икономия на гориво се реализира само при поддържане на постоянна скортос от 80км/h на най-високата възможна предавка за автомата(който сам я избира в зависимост от натиска на педала на газта) , но при постоянна скорост от 40 км/h икономията достига до 20% - което е съществено.
Относно демпферен амортисьор - това е стандартен лукс при автомати особено при по големи бензинови двигатели и всички дизели което по принцип не е консуматив поне през първите 200000 км и повече (применр ZF автоматични кутии - от там е взаимствано предполагам но е разработа на мазда)
Лично за мен до колкото разбирам от техника и задвижвания - с тази система заедно с Start-stop,може да се реализира съществена икономия при тежък градски трафик с ниска скорост и без рязки тръгвания / спирания. В кайна сметка всичко зависи от задкормилното удтройство (тежък/лек крак на педала на газта :))
Ето и пълния текст: https://www.mazdas247.com/forum/showthr ... ming-to-EU
CYLINDER DEACTIVATION SYSTEM
The SKYACTIV-G1+ 2.5-litre petrol engine
adopts a cylinder deactivation system that
shuts down two of the engine‘s four cylinders
under light loads, such as when cruising at a
constant speed.
This is achieved via a switching mechanism
in the hydraulic lash adjusters of the first
and fourth cylinders. When running on all
four cylinders, these serve as the pivot point
for each rocker and the arms operate the
intake and exhaust valves. Applying hydraulic
pressure to the lash adjusters switches the
fulcrum to the valve side, stopping valve movement
to deactivate the two outer cylinders.
Because the firing interval is doubled when
running on two cylinders, engine vibration
is more likely, and the SKYACTIV-DRIVE
automatic transmission is equipped with a
centrifugal pendulum damper to compensate
for this.
Airflow intake volume, fuel injection rates
and ignition timing are all precisely controlled
to allow for the barely-perceptible switch
between two and four cylinders.

Cylinder deactivation is more effective at low
speeds, improving fuel economy by some
20% when driving at a constant 40 km/h, and
by about 5% at a constant 80 km/h.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 20 Авг 2018, 17:44 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
@Shimo - аз просро цитирам това което пише в статията, дали е достоверно незнам, все пак това не е официален документ на производителят. Съмнявам се сегашните 2.5 бензинови мотори да имат демпфер....
Скептицизма ми е насочен по-скоро към това че те преди 5 години така обясняваха и за новото си поколение СкайАктив, как високата компресия, промяната в главата на буталото, промятанта в инжекторите щели да доведат до близо 30% спестяване на гориво, ама в последствие действителността се оказа съвсем друга.
За това както писах бъдещето ще покаже.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 09:04 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
Да бъдем реалисти. Стига глупости. Кой кара с 40 км. постоянно?!?!?!?!? Или пък с 80, ама точно с 80. Измишльотини.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 09:52 
Offline
любител

Регистриран на: 13 Мар 2018, 17:24
Мнения: 74
Местоположение: Варна
Според мен, технологиите за изключване на 1 цилиндър от 4 и изобщо всякакви подобни неща са просто за да покажат "иновация" и за да има някакви идеални случаи в които да покажат фантастични числа на разход и замърсяване. "Гледайте, нашата нова Мазда 6 гори само 3.2 л/100. Е да, ще трябва да карате постоянно с 40 км/ч по равен път без завои и трафик...". Виж, ако си с V12 и ти спира по 4, или 8 цилиндъра е друго. Единственото нещо, което ме блазни от новия модел е CarPlay/Android Auto и то може да се добави и на "старата" шестица. И като казвам "блазни" имам в предвид, че ми е интересно, какво е изпълнението и ако не са си оставили ръцете, може да го добавя.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 14:39 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
Колеги,
Съгласен съм с вас, но моята идея е че са предоставили възможност (опции) за икономия,. Това не значи че всеки ще пълзи или ще кара като баба - но ако го прави от време на време има реална възможност да спести гориво. Иначе без подобни системи дори и да се опитваш да караш икономично реално неможе да спестиш много.
Нещо тъпо от СтарМотрос - ако искаш сега да вземеш бензин, автоматик в по горните класове на обурудване (Evolution, Ultimate...) - нямаш друга опция освен 2.5
П.С.
Само да добавя - ако реалния разход (комбиниран) на 2.5I е с 1 до 1,5 литра повече от обявения 7.2, то за 1700 кг кола с близо 200 коня си е повече от добър резултат. Вземете едно БМВ 5 с подобна кубатура и мощност - никакъв шанс за под 9-10л/100км при това с икономично каране.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 15:10 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
@Shimo - колега незнам каква кола караш, но аз под 11/100 падам само по коледа, велик ден и ей сега през август и то с активно ползване на старт-стоп системата и то за кола която по книга е под 1500 кг. Факт е че в софия може да се кара с постоянна скорост до 80 км. само по южната дъга на околовръстното, в самият град даже и по цариграско няма никакъв шанс за поддържане на постоянна скорост, светофари престроявания, градски транспорт... знаете как е.
На мен друго ми е интересно, ако караш извънградско, по подбалканския примерно, та след Златица-Пирдоп в посока Копривщица има условия за каране с постоянна скорост, но си има и баири, та ако сложиш 80 на круиз и да кажем се угасят два цилиндъра дали като види зор на някой байр, автомата ще свали предавка но двата цилиндъра ще си седят угасени или просто и те ще тръгнат?

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 15:22 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 630
bgfrayman написа:
На мен друго ми е интересно, ако караш извънградско, по подбалканския примерно, та след Златица-Пирдоп в посока Копривщица има условия за каране с постоянна скорост, но си има и баири, та ако сложиш 80 на круиз и да кажем се угасят два цилиндъра дали като види зор на някой байр, автомата ще свали предавка но двата цилиндъра ще си седят угасени или просто и те ще тръгнат?

най-голям рекорд за разход съм правил само по този път и на връщане...


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 15:39 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1107
Местоположение: София
Аз това за изключването не го и знаех, че съществува и при Мазда вече. Но пък онзи ден я покарах новата 6-ца 2.5 такуми :lovemazda: . Ами нищо не се изключваше защото я ръчках постоянно да си припомня как беше с бензина :) .
Много е добра колата, на мен ми хареса останах доволен. Има доста повече електроника от моята и постоянно нещо свети и мига пред теб на екрана, които прожектира на стъклото. Също така е и обезшумена казват, аз после като се качих в моята ми беше повече от перфектно. Та реших за сега си оставам на модела от 2016 :wink: .

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition-ex
Skoda Superb дизел 190HP 2019 4x4


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 15:47 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
@bgfrayman - аз от 2 години живея в Пловдив. Преди това 16 години бях в София - знам какво е. При този специфичен градки Софийски трафик само изцяло електичка (кола) може да те спаси. Но те все още са доста скъпи, имат специфични изисквания - гараж, зарядна станция и всико това струва пари и няма инфраструктура в БГ. Аз за Пловдив съм си решил проблема с градския трафик - електрически мотопед. Разход 0,6 лв /100 км, трафика не ме бърка, както и паркирането (ползвам преференции за синя зона). Ползвам го 6 до 8 месеца в годината и за толкова плащам 40 лв гражданска отговорност. Мотопеда струва 2000 лв (китайски). пробега му е 30-40км с едно зареждане (зарежда се в контакта), карам го само градско. 6 км до работа за 8 минути с 5 сфетофара по маршрута и толкова на обратно.
Колата я ползвам доста за извънградско и най вече магистрала. В града я ползвам аз когато сме повече от 1 човек или жена ми с децата и когато неможе да ползвам мотора ( при дъжд, сняг, студ). Изминати километри градско - 20%, извънградско - 80%. Общо километри на година 15-20000 с колата. Само да допълня - аз съм с 2 малки деца и много багаж. В момента карам Мазда 6 седан и при извънградски пътувания често ми се налага да слагам бокс багажник отгоре (което си е разправия), който ми вдига разхода поне с 1.5 л/100км. За това ми трябва по голямо комби да събирам всичко вътре. Мазда ми харесва и като визия и като карене и като удобства/екстри и като цена за всичко това. Искам да е автоматик + опция за ръчна смяна от волана. Не харесвам SUV. Бюджет 55000-60000лв. Ти каква кола би си избрал на мое място - марка, бензин/дизел, цена? Ще се радвам и други колеги да изкажат мнение по въпроса, нищо че не точно по темата!


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 16:05 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Привет,
и аз бях в такава дилема преди 5 години тогава смених опел инсигния седан, с мазда комби, като обаче аз съм с 1 дете, но жена ми не е от пестеливите от към багаж, в общи линии всяко море сме с два големи куфара + голям сак и поне две раници, събират се в багажника ми, но трябва да махна кората която покрива отделението. През 2013 търсех кола с макс. гаранция и ако може да е най-актуалния модел в момента на пазара с право на регистрация по ДДС ( в моя случай N1) и бюджет макс 60000 лв. с ДДС. Тогава това което ми вършеше работа след като огледах; Рено, Пежо, Ситроен, Форд, Шкода... бяха Опел Зафира и Мазда 6. Взех маздата защото опела беше с 2 години гаранция, останалите изброени преди това бяха модели на поне 2-3 години, а форд още не бяха пуснали новото мондео в Европа. През 2015 малко ми гепиха маздата, за около 2 дни, ама после я върнаха, та тогава ударно обиколих шкода и сеат за оферти, писал съм по други теми, та ако не ми я бяха върнали вероятно щях да взема сеат леон ексириънс 4х4, цената беше много добра, за около 50 К. с ДДС ми даваха 1,8 TSI 4x4 + много екстри които ги няма в офертите на мазда.
Ти си писал че искаш превключване от волана, предполагам визираш пера за превключване, та като гледам ценовата:
https://mazda.bg/pdf/brochure_mazda6_2018_v22.pdf
предлагат се само от Evolution 194 коня бензин и 184 коня дизел, нагоре, ама там цената е 61К. като сложиш 300 лв. за регистрация, гражданска + каско, като нищо отиваш на 62-63 К. ако си ги предвидил ОК, ако не .... предиди си ги.
Ако не си някакъв заклет фен на марката обиколи и конкуренцията поне ще видиш какво се предлага за тези пари, марки и оферти са дъфкани много из последните теми, в това чило и тази, няма смисъл да започваме безсмислени спорове отново.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 16:50 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
Здрасти,
Мерси за инфото.
Аз вече гледах оферти от Шкода, VW, и Тойота. Последната откровенно не ми харесва, като сравнено с маздата е малко по евтина но няма всички екстри на мазда. Шкода Суперб - по каталог или на коли на склад нещата изглеждат супер. Но там неможеш да избираш допълнителни неща. Отидох при тях с конфигурация по мой вкус - отрязаха ми главата - 77000лв. ЛЕД фаровете, навигация и някои от системите за активна безопасност (по важните) + радарен круиз, премиум аудио и прочие не са в стандартните обурудвания и се плащат отделно при това много скъпо . Казаха ще направим голяма отстъпка и е твоя за 70К, което е много над бюджета ми. Със същата конфигурация в VW пасат - 85000лв с малко повече екстри. И от там ми предложиха солидна отстъпка но резултата е пак много над бюджета. Френските коли + Форд не са ми по вкуса - не ми допадат, а и също съм си патил от някои от тях в миналото. Същата тази конфигурация почти се покрива при мазда 6 при ниво Evolution което при големия бензин с автомат е 61К - което е ок. Тук няма кожен салон както в офертата на VW, но аз и не държа на тази екстра - все пак с 2 малки деца не е много удачна кожата. В мазда не са склонни да направят отстъпка (поне за сега), но предлагат безплатно допълнителни екстри - навигация, перлен цвят, стелки, аларма, ...... и др които биха стрували допълнителни 2-3000лв. В крайна сметка държа на отределени екстри, да не кажа лукс и комфорт, но и на разумна цена за тях. В мазда имат много на пръв поглед дребни и незначителни но всъщност много полезни опции - например възможност да настроиш дистанционното за гаражната врата да се активира от бутон на огледалото за обратно виждане, вместо да ровиш и да търсиш оригиналното дистанционно из жапката. Това може да е глупост за някой, но реално би било мнопго удобно за мен. И не на последно място колата е много красива и удобна за каране. Допълнителните разходи са предвидени.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 17:05 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Привет,
това за подаръците проверявал ли си го? Всички тези неща който си избройл са на солидна цена, единствено май се оказва че няма смисъл от навигацията, защото реално всичко е инсталирано и за тези пари то дават само карта, а пък колеги си бяха купили от е-bay за нищо пари, металик и аларма са 1500 отгоре. Това за гаражната врата къде го прочете, да не си гледал за US моделите, защото аз на моята имам само едно копче на вътрешното огледало, докато US моделите от моите години имат наистина още две.
Интересно как си докарал суперба до толкова защото аз през конфигуратора минах преди време за Kodiaq и ми зилезе 77 К. но с 4х4 2.0/210 коня и сума ти екстри които пък в мязда ги няма, а и бая дреболии като например безжично зарядно за телефон отопляеми пръскалки за предния джам и т.н. Мен в мазда да кажем ме дразни е като погледнеш брошурата... шумоизолирана жабка ама в ултимейт.... е да ме извиняват ама предната ми кола модел 2009 беше с велурена жабка....
Както и да е изчети хубаво форума, на доста места има коментирани +/- при мазда и останалите, после ако стигнеш до тест опитай да вземеш колата за повече от 1-2 часа, ден примерно, ако стане отдели поне 1-2 часа и огледай всяка една дреболия, например как е хванат мокета за пода, дали е изцяло залепен или е сахванат тук-там....

P.S.
виж и новата инсигния

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 17:48 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
Ето линк за конфигурацията на Шкода Суперб: http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/131199315
Уточнение тук осветлението е Би ксенон а не ЛЕД. За лед още отгоре но и при условие че мина в по горно ниво на основния пакет т.е. още по скъпо. Почти всички от тези екстри ги има и в Мазда 6 Evolution. Конфигурацията е актуална от днес и е същата която ми направиха миналата седмица, но на място ми направиха отстъпка и я дават за 70К.
Освен това според мен този мотор е слаб за това купе а аз не искам дизел. За конфигурация с 4х4 2.0/210 коня не посмях да питам :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 18:13 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Ето аз какво докарвам като конфигурация но с 2.0 TDI със 7 ск. DSG:
http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/131201794
това което установих след като исках оферти от шкода е че не е далавера да се хвърляш на най-високото ниво, а по-добре е да започнеш от по-ниско и да добавяш цели пакети.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 19:16 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
И аз така установих за Шкода. Почнах от базово ниво и надграждам. Но в крайна сметка идва доста по скъпо. Най скъпата мазда е по ефтина от Суперба а спорред мен е и с повече екстри


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 19:40 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9186
Повярваи тези 150 коня на Шкодата дърпат страшно доволно.Просто тестваи.

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 19:53 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
Нещо аз ли не мога да смятам....
Цената на 1.5тси и на 2.0д ДСГ Едишън е почти еднаква - около 52 000 лв. по ценовата листа. В това ниво имате включени 17-ки, навигация Амудсен, би ксенони, кожа, затъмнени стъкла, тризонов климатроник, безключово и т.н. хиляди екстри. При положение, че имате навигация , защо хвърляте почти 3 бона отгоре за 1 инч разлика при Колумбуса?! Отделно 19-ки джанти е супер набутвация според мен и нерентабилно. Идеалният вариант е 18-ки Турбин, аз бих заложил даже на 17-ки.
Shimo, не знам как си ги докарал 25 000 лв. в допълнителни екстри просто..
bgfrayman, виж си цената на пакет Едишън и от там си смятай екстрите, по този начин както си го конфигурирал е най-неикономичен и с най-малко отстъпки.
Наистина ако се сложат всички възможни екстри в Съпърба може да се удари и над 75 000 лв., но доста от тях ги няма при Мазда примерно.
Лично за мен бих взел ниво Бизнес + екстри за 5000 лв. = 53 000 лв. крайна цена, или ниво Едишън + екстри за 3000 лв. = 56 000 лв. приблизително. Това за 1.5 бензин автомат и дизел 2.0 автомат. При по-скъпите изпълнения не съм сравнявал, но май при тях цените се доближават с тези на Мазда.
При Маздата за да взема бензин автомат с лед/ксенони трябва да взема Еволюшън за 61000 + 2500 за металик и навигация = 63 500 лв. или дизел за над 70 000 лв. ( wtf?!) Суперб с идентични екстри и мощност е 7-8000 лв. надолу, а при дизела над 10 000лв. разлика.
Иначе от Мазда явно са се усетили и са вкарали повече разнообразие в избора на мотор - ниво, примерно 2.5 вече има избор от 4 нива, а не както преди само Ултимейт. Интересно цените на дизела са пак по 3000 лв. отгоре над бензиновите. Конкурентите даже предлагат дизела по-евтин от бензина, тук обратно хмм.. Прогноза за масови поръчки за 2.5 revolution/evolution.

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 20:14 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
Терствах дизела но на Октавия Осетих кика но само за момент и после леко. Дизела не ме грабва не е толкова пъргъв и постоянен в ускорението. Аз доста време карах една хонда акорд 2.2 Д. Но и тя не ме грабна. Не оспорвам предимствата му по баири и товари но смятам че този двигател е за бусове камиони и др тежкотоварни


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 20:30 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Shimo написа:
И аз така установих за Шкода. Почнах от базово ниво и надграждам. Но в крайна сметка идва доста по скъпо. Най скъпата мазда е по ефтина от Суперба а спорред мен е и с повече екстри

В конфигурацията дето съм сложил има сензор за отваряне на задния капак, тризонов климатроник, усилена защита под купето и защита под двигателя, паркинг асистента е различен, освен парктрониците дето титкат и ти показват на дисплея колко ти остава сканира местата за успоредно паркиране и ти показва къде има смисъл и къде не да опитваш, после като почнеш да въртиш има на дисплея едно кати плъзгач и ти показва колко да въртиш геврека, така че да направиш маневрата. Сложил съм подгрев на предния джам, при мазда е само в областта на чистачките и до предна лява колона, както и подгрев на дюзите. Вероятно има и други разлики просто аз цъках така произволно. За мен това е основния проблем при мазда, слагат неща които не искаш, но не предлагат други, аз примерно за 5 години това за следене на движение в лента съм го ползвал точно веднъж да видя какво ще стане, но пък ми липсват много неща.

P.S.
ако ще тестваш маздата провери за елементарни неща, като автоматично вдигане на стъклата при заключване на колата, автоматично заключване на вратите след достигане на определена скорост... такива неща.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 20:59 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
От ВАГ групата пускат дизела по евтино заради скандалите и в западна европа продажбата на дизел рязко спада а и заради скорошните ограничения за дизели в някои градове. Например в Щутгард още от 2019 започват ограниченията. Ето защо пренасочват дизелите към источна европа на по ниски цени. Обаче прогнозите са до 5 - 6 години дизелите рязко да се обезценят.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 21 Авг 2018, 21:12 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
Колега за Шкода не си прав аз сравнявам едни и съши екстри при Шкода и мазда такива каквито аз искам и разликата е 15000лв по малко при мазда.Просто има достаа голямо съвпадение с пакетите при мазда и моите желания които се явяват дипълнителни екстри при Шкода. Както казах по горе при шкода готовите конфигурации и тези налични на склад са много примамливи цени но като конфигурираш каквото искаш ти режат главата. Аз не обичам да сменям често колата. Ще я карам поне 8 години. Като си купувам нова искам да е по мой вкус а не готови конфигурации за които трябва да правя компромис. Просто при мазда готовата конфигурация е с най малък компромис за мен


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2018, 06:53 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
@donpeev - вероятно си прав, просто хванах най-евтиното от конфигуратора и нацъках, ако си поиграеш с конфигуратора може да докараш на цена.
@Shimo - колега понеже казваше че безопасността ти е напърво място, провери например колко ще ти поискат в СМ за комплект резервна гума - патерица + крик + ключ за гуми, добави го към цената и пак виж какво ше се получи. Освен това на мен в момента в маздата много ми липсва затъмняването на външните огледала, това също е "екстра" която не е за подценяване, редовно ме заслепяват колите отзад които шантрят наляво-надясно. Оставяме на страна малките неща, като щори на задните стъкла, кутии за багаж под предните седалки, или пък чадър в задните врати :-)
Разбира се ако мазда ти харесва и за теб това е най-добрата кола, няма нищо по-логично от това да вземеш нея.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2018, 07:02 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
Shimo написа:
Колега за Шкода не си прав аз сравнявам едни и съши екстри при Шкода и мазда такива каквито аз искам и разликата е 15000лв по малко при мазда.Просто има достаа голямо съвпадение с пакетите при мазда и моите желания които се явяват дипълнителни екстри при Шкода. Както казах по горе при шкода готовите конфигурации и тези налични на склад са много примамливи цени но като конфигурираш каквото искаш ти режат главата. Аз не обичам да сменям често колата. Ще я карам поне 8 години. Като си купувам нова искам да е по мой вкус а не готови конфигурации за които трябва да правя компромис. Просто при мазда готовата конфигурация е с най малък компромис за мен


Съвет: Не си купувай Мазда. Не си струва 60+ бона само за визия. Много е красива и... до там. Има 2-3 теми, в които има обективни мнения от ползватели. Прочети ги и ако има нещо, задавай конкретни въпроси. Има кой да отговори, ако трябва и ще покажем.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2018, 08:47 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
//??
Нещо немога да разбера - преди време писах за съвет в форума на Шкода. Там с малки изключения ме разубеждаваха че Супърба не си струва парите и че е неопрадано скъп и повечето от важните системи и екстри се плащата отделно и скъпо. После започнаха с това какви проблеми имал (говоря все за нови коли до 3 години.) да съм внимавал с това онова и т.н. Там имаше доста хейтъри на Шкода. Сега питам за съвет в форума на мазда - очевидно и тук попадам на хейтъри за тази марка. То е ясно че перфектна кола няма, както и няма почти перфектна но на ниска цена.

То е ясно че ме разубеждавате за маздата поне моля колегите които има сравнително нови мазда 6 до 3г. да споделят дали са имали или имат някакви технически проблеми по автомобила - двигател (по специално ме интересува бензин) скоростна кутия (автомата по специално) окачване и др. но основно с техническа насоченост? Ще съм ви много благодарен и на някакво положително мнение - дали маздата има някакви плюсове освен че е красива?

Без лоши чувства - ако някой се е засегнал или обидил от мои постове, моля да ме извини!


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2018, 09:19 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 14 Ное 2010, 10:02
Мнения: 320
За две години и 8 месеца (29-30к км), нямам повреди по колата. В общи линии съм доволен.

На 6-тия месец бях писал тема:
viewtopic.php?f=40&t=43385

Плюсовете и минусите са си същите.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2018, 09:39 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Ми на мен като за 5 години ми смениха един макферсон, спирачен апарат, блутуут+usb, колегата по горе също си пати, друг колега се беше оплаквал от проблеми с ел.регулирането на шофьорската седалка, колеги със СХ-5 които по същество в част мотори електроника в това число и фарове също имат проблеми.... това за коли за 60К .... Като добавим и нещата които съм установил с времето, за справка писаниците ми в тази тема 1-2 страници по-назад, няма как да ме направят щастлив ползвател.
Между другото сега се загледах в брошурата и май гаранцията вече е само 3 години, гледах внимателно за удължаване и аз поне не открих такова.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2018, 09:49 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
За гаранцията питах директно в мазда актуално към момента - стандартна 3 г или 100000км, има и 2 опции:
3+2 - 5г или 150000км - тук се доплаща към 700 лв
5+3 - 8г или 160000км - тук се доплаща за мазда 6 към 2000лв


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2018, 09:53 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
Някой имал ли е проблеми с този кондензатор за акумулиране на енерия - i-ELOOP или Старт-стоп системата


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2018, 10:12 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 13 Фев 2007, 22:45
Мнения: 177
Местоположение: Стара Загора
Ще се повторя с мнението си,но за нова кола и жена не е логично да търсиш мнения по форуми.
Единствено трябва да се съобразиш с бюджета си и модела с какви екстри ти е нужен.
Отиваш,тестваш и взимаш това, което ти харесва.
Дават ти кола с гаранция от 3 години... Какво толкова има да се умува?
Други пък ти изреждат екстри все едно, че са пътници в колата и трябва само да гледат как тя върши нещата,които всеки нормален шофьор би направил и с жигула на 50 години. В живота няма нищо сигурно, че да си правиш някакви тънки сметки и да искаш субективни мнения от хора които не познаваш изобщо...
Само си губиш времето и те объркват повече.
Аз се чудя ,защо само натрапвате други марки във форум на Мазда ?


Последна промяна niko64 на 22 Авг 2018, 10:44, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 1253 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 42  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб