Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 21:18

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 1253 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 42  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 10 Дек 2018, 15:04 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
Съгласен съм, но за мен нов модел трябва да бъде лесно разпознаваем от стария. Нали за това е нов. А това е... нищо. Че е красива... безспорно. Тя и преди си беше. Сега решетката е много интересна.
Абе важно е да се кара със здраве и да радва собствениците си. :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 10 Дек 2018, 15:14 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Все едно Ауди или Бмв пък много са се променили последните години ако хванем да речем а4/а6 и 3та/5та серия. За Мерцедес по бих ае съгласил, но всичко си върви на цикли и естествено че няма да съвпадат между марките.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 10 Дек 2018, 15:30 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
Както и да е. Живи здрави и весели празници :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 10 Дек 2018, 15:45 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Да, интересно е поведението на мазда в последните 5 години, ако в периода 2002-2012 имаха два модела и два фейса, сега за 5 и половина години, презентираха 3 нови модела и един фейс, доста рязък завой спраямо относително равномерното обновяване до момента. Странно е също така че това се наблюдава май само при 6-цата, СХ-5 от 2012 до момента има само два модела и един фейс, също както и 3-ката, едва догодина ще излезе изцяло обновената 3-ка с новите мотори, екстериор и интериор.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 10 Дек 2018, 17:26 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
Относно зародилия се спор за еволюцията на мазда 6 през годините - вижте лада "перфектна от самото начало" :)


Прикачени файлове:
BMW-vs-LADA.jpg
BMW-vs-LADA.jpg [ 66.16 KiB | Прегледано 10366 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 10 Дек 2018, 20:11 
Offline
маниак

Регистриран на: 27 Юли 2018, 12:58
Мнения: 504
Местоположение: Botunec
Shimo, красавица е! :) Като на Jeff.

Както един колега тук във форума беше казал, нещо от сорта, че не мога да си спомня дословно: "една кола не те ли накара да се обърнеш да я погледнеш когато я паркираш и се отдалечаваш, значи не е колата"

безаварийно да я караш.

И аз взех същите джанти и гуми от СМ - и съм доволен от цената и поведението.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 11 Дек 2018, 18:47 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
Много е красива, безспорно.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 12 Дек 2018, 22:48 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 29 Яну 2015, 11:28
Мнения: 208
Местоположение: София
Shimo написа:
Здравейте Колеги,
I част на ревюто - Мазда 6 2018 - Такуми (кратка версия)

Първи срещи на живо с Бялата мазда - слънчев но студен и сух ден пред авто салона в Пловдив. Перления ефект се забелязва от далече на пряка слънчева светлина - впечатляващо!
Дилъра ми говори нещо, но аз почти не го слушам. Веднага започвам да оглеждам колата от билзо - като застраховател при оглед преди застраховка :). Търся някакви фабрични дефекти, одрасквания и други козметични проблеми - всичко е наред. Разглеждам от вън от вътре от долу. Задните подкалници освен пластмасата има и шумоизолационнен мокет, отпред изглежда е само пластмаса - но това трябва да проверя допълнително. (По повод шума от камъчета - наистина се чува при силно опесъчен път и при скорости до 100 км/ч, без пусната музика - това реално е единствения шум освен лекото свистене от новите зимни гуми с джани 17" - тествано по пътя Пловдив-Пампорово). Използвам мястото да благодаря на Колегата който подсказа, че от мазда могат да ми направят много добра оферта за комплект зимни гуми, оригинални джанти и вентили - офертата беше по добра от това което аз намерих с хиляди отстъпки!
Жилузите пред радиатора за които говорих преди вереме, в моята модификация ги има (допълително ще пратя снимки). Затворени са когато мотора е студен с цел бързо достигане на работна температура и от там икономия на гориво и при висока скорост с цел аеродинамика.
Глезотиите като подгрев на седалки и волан въщност са много полезни особено при отрицателни температури (Жена ми се влюби в тези опции :)). Заради нейната зиморничевост изпробвах и вентилация чрез изсмукване на седалките. Последното го тествах и още лятото при 34С и ефекта е забележителен и не те удря в кръста и бъбреците както при обдухването при други марки - нововъведението на японците според мен е доста добро и ефикасно.
Комфорта на седалките при дълъг път (и път със завои) е сравним с този на БМВ 5 серия или специалните ергономични седалки в новата опел инсигня. Пълно електрическо регулиране на всичко по седалката.
Видимостта към пътя и периферията е добра на фона на намалените задно и странични стъкла с цел по висока сигурност на кокпита. Но това сравнение е само между новите автомобили. Старите имаха доста по добра видимост. Това обаче сега е допълнено от всякакви подпомагащи системи като камери и парктроници. Маздата има преден и заден парктроник и общо 5 камери - 1 отпред под радара, 1 отзад, по една под страничните огледала и 1 зад предното стъкло най - горе точно зад огледалото за обратно виждане.
Возията е стегната леко спортно ориентирана (какво ти очаквах), но много комфортна и едновременно стабилна в завоите. Пътя към Пампорово го знам на изуст и съм минавал от там с доста и различни автомобили - бих казал че маздата се справя най-добре, след едно рено меган (мисля) на което му завиваха и задните колела.
От извънградското ми шофиране до момента което беше изцяло верер, много се впечатлих от ЛЕД фаровете и най-вече от автоматичните мулти сигментни предни светлини. На планинския път не се усещаше че е тъмно, а все едно е ден. На магистралата - на правите участъци видимостта напред беше над 200-300метра, когато се включат дългите светлини. И всичко се регулира автоматично и на сегменти в зависимост от насрещния трафик. Времето за реакция на системите е много кратко, а превкючването на сигмените е плавно и не се получават слепи петна (светло/тъмно).
При градското каране ми направи впечатление интелигентната система I-stop. За разлика от други коли с такава система които съм карал, тук има система която разпознава силата с която се натиска спирачката при спрял на светофар автомобил. Така без да изключваш тази система можеш да прицениш дали да се изключи автомобила или не само чрез силата на натиск на спирачката. Например ако спирането е съсвсем кратко няма смисъл да се гаси автомобила и не се налага това да превключваш винаги от бутон. Иначе си има такъв бърз бутон с който да изключиш напълно тази система до следващо рестартиране на автомобила.
Друго интересно е системата за регенерация i-ELOOP. Регенериране има основно когато пуснеш педала на гаста и автомобила се движи над определена скорост и също при натискане на спирачка (но в по малка степен). До колко ефективна е тази система зависи изцяло от шофьора. Аз имам навика да карам така отдавна и ефиктивността на регенерация при мен е доста вискоа. Това директно се отразява на няколко неща:
1) Колкото системата (кондензатора и акумулатоа) е по заредена, толкова по често при спиране се задейства системата i-stop, дори когато са включени електрически консуматори. (ако систмета не е заредена и колата е студена, i-stop може да не се задейства)
2) Второто частично е следствие на първото - подобрява се разхода на гориво по 2 направления - от една страна при регенерация и от друга с i-stop в градски условия.
Горните 2 неща не са само на теория. а след направата на реален тест при различни условия за около 600-700 км пробег, на база показания на компютъра и реално заредено гориво.
Колата все още се разработва и дилъра ми каза че разхода може да е с до 30% по висок от обявения през първите няколко хиляди километра. Независмо от това за изминатия пробег имам среден разход 7,8л/100км (300км магистрала със скорост между 120 и 140км/ч, планинско+извънграско 180км, 100-150км градско в Пловдив и София - час пик). Разбира се трябва да уточни че сега карам изключително внимателно и жаля колата - без много рязки тръгвания и спирания. Максималната скорост която съм развил за кратко е 150км/ч.
Това е за сега. Очаквайте другите части на ревюто!

Въпрос - вярно ли е че през първите 1000-3000км колата има електронно ограничение на оборотите?


Евала, най-накрая! Честито и много безаварийни километри, и да си я пазиш :) Виждам, че стои в гараж, браво. Газ до ламарината.. :lovemazda:

_________________
Mazda 6 2013 Takumi XR 2.0 155hp petrol


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 13 Дек 2018, 22:23 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
Вчера ходих до СМ за проверка на 1000 км. Правят цялостен оглед на автомобила за дефекти при сглобка,окачване, течове, ел диагностика на системите и т.н. Отне около 45 мин. и смятам че е само в полза на собственика на автомобила.
Не е задължително, безплатно е и смятам че е полезно.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 13 Дек 2018, 22:35 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2160
Местоположение: селянин в София
Shimo написа:
Вчера ходих до СМ за проверка на 1000 км. Правят цялостен оглед на автомобила за дефекти при сглобка,окачване, течове, ел диагностика на системите и т.н. Отне около 45 мин. и смятам че е само в полза на собственика на автомобила.
Не е задължително, безплатно е и смятам че е полезно.

Палчето нагоре ти е за Ладите, но и защото харесвам позитивните хора.
Смело газ напред.

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 14 Дек 2018, 03:06 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 13 Фев 2007, 22:45
Мнения: 177
Местоположение: Стара Загора
Shimo написа:
Вчера ходих до СМ за проверка на 1000 км. Правят цялостен оглед на автомобила за дефекти при сглобка,окачване, течове, ел диагностика на системите и т.н. Отне около 45 мин. и смятам че е само в полза на собственика на автомобила.
Не е задължително, безплатно е и смятам че е полезно.

Не само, че не е задължително, както писах по-рано,а е напълно безсмислено ...
За 45 минути нищо съществено не могат и да и прегледат...
Ще си купя нова японска кола и ако ми се налага веднага да пътувам извън страната ще слушам някой от СМ ,че трябва да ми я "прегледат" преди това ...
Що за кола и марка ще съм си избрал, ако за 1000 километра прояви дефект ? :D


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 14 Дек 2018, 08:01 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
niko64,
това е техника и всяка такава може да прояви фабричен дефект. Тези дефекти се проявяват най-вече първите километри от експлоатацията. Вариантът да вземеш кола от магазина и да тръгнеш за чужбина веднага- аз не бих го направил.
Тези 1000 км. са като стандарт за всяка марка и дълър. Най-малкото се извършва бърз преглед на основните агрегати - дали има течове на масло, видими проблеми, омаслявания, незатегнати връзки, хлабини, ниво на течности, масла. Затова ни канят всички да идем за преглед. Ти като не искаш си е твоя работа. Това дали е японска, няма никакво значение. Всички заводи са по определен стандарт и както може да се прояви дефект в Япония, така може и в Румъния.
Като не искаш да ги слушаш тия от СМ, ами откажи гаранцията, обслужванията, сервизните кампании и бюлетини и въобще не се занимавай с тях. Как може те да ти казват кога да сменяш консумативи и други дефекти по бюлетин. ?!?

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 14 Дек 2018, 10:51 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
Здравейте Колеги,
II част на ревюто - Мазда 6 2018 - Такуми

Тук ще засегна теми свързани с интериора и ел. системите.
До сега само се бях возил в кола с кожен салон но по старичка и с не особено качествена и поддържана кожа. С кожата Напа нещата стоят друко яче. Кожата е много мека и гледка на допир. Усещането като седнеш е приятно. В студените сутрини макар и в гараж седалката е по студена от текстилите варианти, но буквално за 1 минута след включване на подгрева ситуацията коренно се променя. Подгрева е на седалище и почти целия гръб. В комбинация с подгрева на волана и ако съм сам и пътувам на кратки разтояния в града (което се случва всеки ден като ходя на работа), почти не се налага да пускам климатика и подгрева на стъклата. Разбира се все още не е много студено и сухо, до -4С.

За жалост колата дойде в момент в който започна най-натоварения градски трафик през годината - голямото Коледно/Новогодишно пазаруване #-o
За 1000 км до тук от които 1/3 са градско каране имам близо 2 часа в които системата i-stop е задействана в градския трафик. :( Но пък благодарение на нея разхода на гориво не е "Коледен" :) (да не кажа космически). Какато бях написал и в предното ревю - изключително съм доволен от системите за регенерация на енергия i-stop, i-ELOOP. Но "задкормилното устройство" има основно и решаващо действие за постигане на този ефект :)

Навигация - първоначално като я тествах бях доста разочарован, направо ядосан :x
В последствие обаче установих че версията на картата (за БГ) е много стара, и че актуална карта от юли 2018 просто не е качена. След ъпгрета и настройките (които бяха по подразбиране) които промених по менюто (къстамизирах я както се казава :)), нещата значително се подобриха. Мацката която ми говори по навигацията се включва само на говорителите от към шофьрското място, когато едновременно с това слушам музика. Така на останалите говорители си продължава да се чува музиката 8) . Като цяло оригиналната навигация не е нищо особено, но сега (след настройките) е напълно адекватна, бързо реагира на промени и е достатъчно подробна и лесна за употреба (поне за мен де) - с 2 думи "бива горе долу" :D

Гласовите команди по инфотеймънт системите - работят перфектно (аз използвам команди на английски - които са и най-пълни до колкото разбрах). Най важното е да изговаряш командите силно, ясно и членоразделно (ако буботиш или си дъвчеш езика нестава :)) и задължително СЛЕД като чуеш сигнала. Последното го казвам защото няколко мои познати които тестваха системата в моята кола избързваха с командата преди да са чули сигнала и казват неработи - е няма как да стане [-X . Колата е достатъчно обезшумена за да не се налага да викаш изговаряйки някоя команда дори и с висока скорост 140+. Освен това микрофона предвидливо се намира на средната конзола на тавана отпред (доста близо да хората стоящи отпред). Като цяло гласовите команди работя почти толкова добре колкото на GoogleHome асистената с който имам доста опит.

Относно възможности за настройка по интериора - това е доста обширна тема. Ще се спра само на някои и ще опитам по накратко :)
- Заключване на вратите - има някоко настройки как да става това. Автоматично след потегляне при определена скорост. Ако се налага да спра без да гася и някой да влезе или излезе от колата и вратите се откючат, след потегляне и над определената скорост - вратите отново се заключват. Има още 2 или 3 настройки но тази е най добрата за мен.
- Блокиране на прозорците от шофьорското мяско - блокират се всички стъкла без шофьорското. (както е и на старата мазда от 2003г)
- Допълнително интериеорно осветление в краката на всички седящи места - може да се пуска/спира и да му се регулира интензитета на светене на 3 степени - но е само в ниво Такуми до колкото рабрах.
- Задействане от шофьорското мясно на всички интериорни светлини с 1 копче, както и по отделно за всяка лампа на място. Интересното е че ако забравите някоя или всички от лампите в купето принудително включени, след заключване на автомобила автоматично се гасят. (заради липсата на тази екстра в старата мазда веднъж така стопих акумулатора :)). Принципно каквото и да оставите принудително включено в колата се гаси след заключване от вън. Отделно от това на дистанционното има специален бутон с който мога да запаля вътрешното осветлени от вън дистанционно =D>
- ел настройката на предните седалки е много добра и прецизна (много позиционна). Двете най добри настройки за мен са лумбалната опора (надуване) и настройката за поддръжка на краката. Последната мисля че е нямаше в предната модификация на мазда но несъм сигурен. Функцията памет засяга не само седалката а и HeadUp дисплея и по точно всичките му настройки - положение яркост контраст тип на информацията която да покзва и др. Могат да се запаметят 2 настройи едновременно.
Има и други неща с които още не съм си играл.

В следващата част ще коментирам асистиращи системи и системи за сигурност!


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 14 Дек 2018, 11:16 
Offline
маниак
Аватар
2004 Mazda 3

Регистриран на: 14 Мар 2015, 10:07
Мнения: 572
Местоположение: Варна
Този ключ не го смениха обаче. На моята вече 15 годишна 3-ка е със същият дизайн... Може би при новата 3-ка ще видим нещо различно.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 14 Дек 2018, 19:33 
Offline
фен
2017 Mazda 3

Регистриран на: 09 Апр 2017, 15:24
Мнения: 248
Местоположение: Крън
Да новият ключ е с бутони на тънката част отстрани. И е с различни пропорции спрямо сегашния ключ. В един клип го мярнах.

_________________
Mazda 3 g120 2017


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 14 Дек 2018, 21:13 
Offline
фен
Аватар
2018 Mazda CX-5

Регистриран на: 14 Май 2017, 16:55
Мнения: 196
Местоположение: Бургас
Гласовите команди са много полезни. Въпреки че на мен ми отне 8 месеца да се сетя, че мога да използвам и гласови команди за да сменям FM/CD или някоя конкретна папка от USB-то.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 14 Дек 2018, 21:22 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1107
Местоположение: София
:D аз дори не знаех,че ги има примен. Детето ме попита един ден за какво е това копче и тогава осъзнах, че ги имам :? .
Все пак от две години имахме колата до задаването на въпроса и все още не ги ползвам, не ми е естествено някак си.

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition-ex
Skoda Superb дизел 190HP 2019 4x4


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 14 Дек 2018, 21:59 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 14 Ное 2010, 10:02
Мнения: 320
Аз командите ги ползвам основно за да набирам някой по телефона и понякога за навигацията.

Shimo,

Ако си активираш Connected services, можеш ли да кажеш до колко вярно показва задръстванията спрямо Google maps?

Аз се чудя дали да си платя за 3 години. Съжалявам, че не обърнах внимание докато ми траеше 90 дневния trial period.


Sent by Tapatalk


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 17 Дек 2018, 07:55 
Offline
фен

Регистриран на: 05 Юли 2010, 13:30
Мнения: 183
skydancer написа:
Аз командите ги ползвам основно за да набирам някой по телефона и понякога за навигацията.

Shimo,

Ако си активираш Connected services, можеш ли да кажеш до колко вярно показва задръстванията спрямо Google maps?

Аз се чудя дали да си платя за 3 години. Съжалявам, че не обърнах внимание докато ми траеше 90 дневния trial period.


Sent by Tapatalk

Не съм сравнявал Connected services с Гугъл мапс а и не съм го ползвал много все още. Но дори и да показва вярно задръстванията аз лично не бих се абонирал допълнително. Просто не използвма тази функция ежедневно. А и за да е актуамна информацията трябва да е вързана в интернет постоянно. А я връзвам през телефона на хот спот. Нямам рутер в колата.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 23 Яну 2019, 21:50 
Offline
любител

Регистриран на: 23 Сеп 2018, 19:28
Мнения: 59
Местоположение: София
София-пловдив 120 на темпомат, 5,6/100 л/км


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2019, 14:36 
Offline
маниак

Регистриран на: 27 Юли 2018, 12:58
Мнения: 504
Местоположение: Botunec
Браво, за бензинка 2.5 в началото на разработката направо е идеално.
Колко километра и врътна вече?


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2019, 19:29 
Offline
фен
Аватар
2017 Mazda 6

Регистриран на: 21 Апр 2018, 18:38
Мнения: 147
Местоположение: София
Аз си платих данъка в София: под 160 лв (заради отстъпката, че го платих на куп и веднага).
Още не мога да повярвам, че от над 600 за 2018 сега е под 160 :shock: =D>

Някой правил ли е КАСКО в близките месеци? Как седи въпроса със "специалните изисквания" на различните застрахователи спрямо марката Mazda и в частност със Шестицата? Има ли оскъпяване или пък изискване за монтиране на GPS поради завишен риск от кражба?

_________________
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G AT Ultimate Black Pearl with Vanille Bourbon Leather MY2017


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2019, 19:44 
Offline
маниак

Регистриран на: 27 Юли 2018, 12:58
Мнения: 504
Местоположение: Botunec
Creep написа:
Аз си платих данъка в София: под 160 лв (заради отстъпката, че го платих на куп и веднага).
Още не мога да повярвам, че от над 600 за 2018 сега е под 160 :shock: =D>


Ти да видиш ..., нали уж от 1ви февруари ... мерси, че каза и браво!
Ще намеря време да ида и аз, че да ме изненадат като теб. :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2019, 22:46 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Creep написа:
Аз си платих данъка в София: под 160 лв (заради отстъпката, че го платих на куп и веднага).
Още не мога да повярвам, че от над 600 за 2018 сега е под 160 :shock: =D>

Някой правил ли е КАСКО в близките месеци? Как седи въпроса със "специалните изисквания" на различните застрахователи спрямо марката Mazda и в частност със Шестицата? Има ли оскъпяване или пък изискване за монтиране на GPS поради завишен риск от кражба?

Колега ей тука сме коментирали:
https://forum.mazdabg.com/viewtopic.php ... 70#p434787
аз преди две години смених ДЗИ с Евроинс, основно заради правото на официален сервиз, след третата година ако искаш официален сервиз трябва да доплащаш, иначе само доверен, та при ДЗИ каското ми скочи на 2100 лв, отделно искаха да ми модифицират OBD-то или трети имобилайзер (в моя случай, аз имам оргинален и слаган допълнителен през 2015). Не се навих защото имам приятел с РейнджРовър и каско в ДЗИ и след допълнителните манипулации колата в произволни моменти не иска да пали, изчаква 10-20 мин и после пали, в сервиза на ДЗИ виждат че има проблем, но незнаят как да го оправят. Та теглих им една майна и пт 2 години съм в Евроинс, на тях доверен сервиз им е сервиза на СМ, та поне за ремонти ще съм в доверен/официален. Миналото лято, 2018, обаче и на мен ми казаха че трябва допълнителен GPS, пратиха ме при ей тея:
https://www.gpscontrol.bg/bg/
и те са част от Еврохолд, 102 лв. на година е таксата, монтирано е някъде... и аз незнам точно къде и имам карта с номер и телефон да звънкам при проблем. Ноемрви сменях акомулатор, но я закарах в СМ и въобще не съм им се обаждал... да се оправят, ако имаше пробелм те ще ме потърсят....

P.S.
за данъка ей това е готин линк:
https://ubbpay.bg/TaxesAndFees.aspx?regId=1#tab-one
аз понеже съм с N1 се бях настроил за около 300 лв. а ми излиза че е 127 лв. :-)

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2019, 11:39 
Offline
фен
Аватар
2017 Mazda 6

Регистриран на: 21 Апр 2018, 18:38
Мнения: 147
Местоположение: София
Аз съм в Армеец и мин. година не ми поискаха нищо допълнително, но се чудя дали от тази няма да им щукне някоя мизерийка като при ДЗИ...

_________________
Mazda 6 2.5 Skyactiv-G AT Ultimate Black Pearl with Vanille Bourbon Leather MY2017


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2019, 13:52 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
В Булстрад не изискват дори аларма, но си е малко по-скъпо каското и гражданската. С отстъпките е ок, но не всеки има.
Това с 5 допълнителни имобилайзера няма никакъв ефект, освен, че прибират едни пари разни фирми на наши и ваши.

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2019, 23:12 
Offline
маниак

Регистриран на: 27 Юли 2018, 12:58
Мнения: 504
Местоположение: Botunec
bgfrayman написа:
P.S.
за данъка ей това е готин линк:
https://ubbpay.bg/TaxesAndFees.aspx?regId=1#tab-one
аз понеже съм с N1 се бях настроил за около 300 лв. а ми излиза че е 127 лв. :-)


Много готин сайт. Мерси.
Проверих си данъка и от 370лв за миналата година сега е 138лв,
което си е около 60% надолу.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 01 Фев 2019, 12:15 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
Не че нещо, но Мазда е доста назад от това, което предлага Шкода (2018 г. модел).

https://www.youtube.com/watch?v=yDVFr7gC9pQ


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 01 Фев 2019, 13:33 
Offline
фен
2013 Mazda 6

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Мда, Супърба е друга бира според мен, и другия плюс е че има тонове части за тях и сервизи които могат да ги правят (това е за след гаранционния период)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: Mazda 6 model 2019 review
МнениеПубликувано на: 01 Фев 2019, 17:46 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 13 Фев 2007, 22:45
Мнения: 177
Местоположение: Стара Загора
jeffw720 написа:
Не че нещо, но Мазда е доста назад от това, което предлага Шкода (2018 г. модел).

https://www.youtube.com/watch?v=yDVFr7gC9pQ

Да ,предлага повече в някои детайли и екстри ,но е доста назад в излъчването, което има шестицата и резултата от тази гледна точка изглежда равен. :D


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 1253 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 42  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 37 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб