Здравей,
ето и от мен малко размисли
Повече от 2.5 г. карам такава, мога да сравня с TDI и DSG, каквато карах в продължение на 8 години.
Субективно според мен тази кутия е по-добре до около 20-30 км. при тръгване, след това DSG се представя по-добре. При заводските данни при VAG няма загуба на ускорение при автоматичните кутии (спрямо ръчна), при Мазда дават около половин секунда в зависимост от модификацията.
Режим Sport няма (както колегата горе написа), само бензиновите модели имат, но и лично мнение не ти трябва. С DSG го ползвах само в началото, после установих, че няма смисъл. Единствено е, че ти държи по-високи обороти и захапва една идея по-бързо при kick down.
Другото, е че при Мазда не съм успял да вкарам мотора в турбо дупка, докато при DSG особено на тръгване с kick down и на 4500 оборота забива нос.
За планини, изкачване и пр. няма да имаш проблем.
P.S.
Да допълня за свалянето на предавки - един два пъти ми се е случвало да свали една, да се зачуди и пак още една надолу. Но това беше при трима възрастни, две деца, пълен багажник до над кората и доста клекнала задница
Два пъти тествахме с един колега от място до около 90-100 едно изкачване. Той с Passat Variant B8, 190 к.с.
Аз тръгвам доста по-бързо (може би заради двойното предаване), той се изравнява с мен, но на превключване от втора на трета изостава с 4-5 метра и така остава докрай. Реално той превключва около 1000 оборота по-рано.
На теория трябва да е по-бърз 7.9 срещу 9.1, въпреки, че Autobild или AMS измериха 8.2 за Mazda 6 Combi AT AWD.