Както и да е отговор нямам,но да продължа с монолога си...по-точно пледоария!
Дойде ми маслото от USA 7 литра си бях поръчал и филтър за кутията от UK.Смених филтъра,стария беше задръстен тотално и не преминаваше нищо към помпата.Сложих Volvo сив силикон на картера и налях 6 литра масло ATF Idemitsu Kosan.Изкарах маркучето към радиатора с бяла боя белязано на тръбичката...запалих на N колата и започна да тече замърсеното ATF масло.....държах,докато се избистри и после изгасих двигателя.Долях още 0.5л масло и запалих....напред,назад....без проблем.Отидох до автомивката и се върнах....загря и проверих маслото-пушка!Помислих си - Край!Заработи отново.
Днес тръгнах за работа и на 10-та миля на светофара не пожела да тръгне нормално и светна AT .....добрах се и нямах задна да паркирам чак пред гаража.След процеса на смяна на ATF съм на 22мили само....Утре ще сваля картерчето за кой ли път и ще пробия скапания филтър,защото сигурно пак е задръстен с елементи от дисковете в кутията....Филтъра представлява един плат в пластмасова кутия,който,ако има частици се задръства и не пуска към помпата,която нагнетява маслото,за да работят предавките(общо казано де).
Благодаря за вниманието и отговорите на въпросите ми,явно форума е толкова много активен,ама аз да си пиша тук за обща култура на колегите да знаят с какво се сблъсква понякога човек.Пак добре,че работя в гараж и шефа ми дава ключа да си човъркам по скапаните коли през уикенда....
Накрая ще премахна тази кутия и ще я направя ръчка колата,та да мирясам.....преди това ще налея 75W90 ръчка масло, та да видим без филтър в AT кутията,дали ще се тръгне....!
Благодаря за вниманието!