Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 09 Апр 2020, 22:16

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 58 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2019, 09:28 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Окт 2018, 08:01
Мнения: 124
Местоположение: Хасково
sasho_80 написа:
https://s.click.aliexpress.com/e/btWlyEpF
Колега а какво мислиш за това?

Изглежда интересно - това е просто адаптор, който взима AUX сигнала от мултимедията и през конвертор го прави към USB, отделно си имаш пак аукс изход. Бих го пробвал, но в такъв случай аукс буксата в жабката ще спре да работи или трябва да се преправя инсталацията. Хубавото е като гледам че май взима захранване директно от мултимедията без да трябва да включваш допълнително зарядно с което ще вкараш смущения в AUX сигнала.

_________________
Mazda 6 Estate // 2009 // 2.5 GT // LPG KME Nevo PRO


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Фев 2019, 08:30 
Offline
любител

Регистриран на: 20 Фев 2019, 16:11
Мнения: 5
Местоположение: Монтана
На предишната ми кола имах подобно и бях много доволен. Оригиналната букса няма да работи вече, но с малко сръчност може да се сложи usb-то и aux-а там

_________________
Mazda 6 2,2 CD 185hp 2009


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Фев 2019, 16:33 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Окт 2018, 08:01
Мнения: 124
Местоположение: Хасково
Колеги бихте ли ми дали съвет какви части да избера по спирачната система - дискове и накладки, предни и задни. Също и някакви по-специфипни неща или тънкости при смяната ще са добре дошли :) освен дискове и накладки какво е добре да се смени при един такъв ремонт ?
Поздрави !

_________________
Mazda 6 Estate // 2009 // 2.5 GT // LPG KME Nevo PRO


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Мар 2019, 09:40 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Окт 2018, 08:01
Мнения: 124
Местоположение: Хасково
Колеги здравейте, миналата седмица докато беше хубаво времето понаправих някой неща по колата, основно козметични.
Реших да сменя малко осветлението - интериорното и това за задния ход. Всичко поръчах от Алито и ми излезна доста евтино - около 16$ , като останаха и крушки за резерва.
Ето и малко снимки:
Регистрационния номер
Изображение Изображение
Изображение Изображение

Интериора
Изображение

Габарит
Изображение

Отиваме на ски :D
Изображение

_________________
Mazda 6 Estate // 2009 // 2.5 GT // LPG KME Nevo PRO


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2019, 07:27 
Offline
любител
2008 Mazda 6

Регистриран на: 04 Фев 2018, 17:50
Мнения: 85
Местоположение: Пловдив
Доста по-съвременна изглежда така.
Аз направих същото упражнение.
На габаритите бая зор видях. Правено е за тесни японски котки да бъркат само.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2019, 11:10 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Окт 2018, 08:01
Мнения: 124
Местоположение: Хасково
Да единствено от крушката за задната не останах впечатлен, но явно толкова си свети самия стоп пък и е 1бр :D
Нека споделя какво човърках уикенда по колата. Откакто я взех и разбрах, че не мога да стриимвам музика през фабричния блутут започнах да гледам какви са вариантите за сток изпълнение. След доста четене и търсене разбрах, че фейсовите 6ци могат да си стриймват музика през вградения блутут на колата. Та намерих си такъв модул от 6ца 2012 година, но имаше разлики в буксите с моя и чак вчера успях да пусна кабели за тест без да нарушавам инсталацията. Оказа се че има някаква несъвместимост и модула не тръгна, за момент се появява слушалката и след 5-6сек изчезва без дори да съм ги сдвоявал с телефона :) Предполагам трябва да се кодира нещо с колата или мултимедията, но честно да си кажа не ми се занимава. С моя ELM327 не мога да правя почти нищо като обучение на модули и т.н. а пък знам че това си е пипкава и специфична работа и ако отида в Мото Пфое ще ме гледат като извънземно. Та официално се отказах от този проект, ще си карам със блутут модулчето към AUX-a и така :)
Идните дни ще сменям уплътненията на шофьорската врата, че имам един шум след 120км/ч и се оказа че горе в ъгъла уплътнението се е обърнало навътре и явно въздуха си влиза директно вътре в купето и се чува много неприятно при високи скорости. След това като се постопли вече де другия месец захващам спирачките.

Уикенда направих една обиколка със семейството Хасково-Хлябово-Пловдив-Хасково като карах основно до 100км/ч при изминати 370лв заредих точно 28л газ, което си е около 7.6/100 :mazda-logo:
Колата ми харесва страшно много откъм комфорт/вървеж/разход , евала на японците + форд :D

Поздрави !

_________________
Mazda 6 Estate // 2009 // 2.5 GT // LPG KME Nevo PRO


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Апр 2019, 16:26 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Апр 2019, 16:17
Мнения: 5
Местоположение: Монтана
Здравейте, колеги нов съм във форума. Искам дс питам колегата don_gori дали маслото което ползваш си заслужава. И аз съм с Мазда 6 2.5 и се чудя кое е по добър вариант на Форд или да търся Castrol или някое друго. Благодаря предварително!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Апр 2019, 07:40 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Окт 2018, 08:01
Мнения: 124
Местоположение: Хасково
Маслото с което карам моята кола е Ford Formula 5W30, мисля че има снимки по-назад в темата. Първата смяна я направих на около 9000км и нямаше никаква загуба, сега съм минал около 4000км и нивото си стои без промяна. С това масло карах и старата ми кола (Ford) като съм му направил над 10 смени и винаги се е държало по един и същ начин. Та реших и на Маздата да заложа на него. След 11-12к км явно започва да губи свойства и при продължително каране на високи обороти се изгубва лека полека, затова гледах да го сменям там някъде 11-13к км.
Правя уточнение че мотора трябва да е ок, смисъл да не гори масло.

Поздрави !

_________________
Mazda 6 Estate // 2009 // 2.5 GT // LPG KME Nevo PRO


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Апр 2019, 10:53 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Апр 2019, 16:17
Мнения: 5
Местоположение: Монтана
Благодаря за бързият отговор. Да видях по напред в темата, че използваш това масло затова исках да те питам как се справя с него. На мен сега ще ми е сефтето на смяна на маслото на Маздата и нз дали гори масло, но силно се надявам да него прави,просто исках мнение за този модел масла за да имам някаква яснота. Благодаря още веднъж ще заложа и аз на него и ще видим, ще пиша по нататък да кажа как е.

Хубав ден!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Май 2019, 06:22 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Апр 2019, 16:17
Мнения: 5
Местоположение: Монтана
Привет от мен. И при мен работата започна регистрация, обслужване сега джанти и гуми и стягам след това газовия инжекцион и т. н. Имам едно питане пак към колегата don_gori, интересува ме с какво точно си намазал колата отдолу защото и моята като при теб има ръждички по окачването, иначе купето е добре за сега. Ще извиняваш за претиснението и благодаря предварително.


Прикачени файлове:
IMG_20190502_234301.jpg
IMG_20190502_234301.jpg [ 239.23 KiB | Прегледано 1640 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Май 2019, 12:34 
Offline
любител
2008 Mazda 6

Регистриран на: 04 Фев 2018, 17:50
Мнения: 85
Местоположение: Пловдив
Колега с какви накрайници си на ауспусите?
Не ми изглеждат заводски, а са супер!

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Май 2019, 07:36 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Апр 2019, 16:17
Мнения: 5
Местоположение: Монтана
Здравей, да не са заводски на ремус са. Така ми я докараха от Швейцария. И на мен ми харесва, така запълват повече пространството около бронята. :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Май 2019, 07:48 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Окт 2018, 08:01
Мнения: 124
Местоположение: Хасково
kalata_man написа:
Имам едно питане пак към колегата don_gori, интересува ме с какво точно си намазал колата отдолу защото и моята като при теб има ръждички по окачването, иначе купето е добре за сега. Ще извиняваш за претиснението и благодаря предварително.

Здравей колега и честито на новата придобивка, много безаварийни км и много удоволствие да ти доставя машинката :)
Това е спрея, забавих се понеже бях малко в чужбина а исках да го снимам. Като мина зимата я огледах отдолу как е и да ти кажа както съм я напръскал така си и стоеше, за мен е добър вариант. Единствения минус е че като пръскаш всичко отдолу става леле мале ..
Изображение

_________________
Mazda 6 Estate // 2009 // 2.5 GT // LPG KME Nevo PRO


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Май 2019, 09:33 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 429
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Колега, от къде го взима този спрей и колко струва ? Какво покритие прави ... нещо като боя или като филм ? Колко такива трябват за една 6-ца ?

п.п. Нещо подобно ли е ... безцветно

https://rajda.net/produkt/zastita-ot-rajda/

Трябва и аз да я третирам с нещо че след 2 год в Бг положението е различно от 7 год в Италия примерно.

Препоръчайте нещо ... може би безцветно ще е по-добре.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.

Mazda 6 GH 2.2 MZR-CD remaped 200 hp / 460 nm
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Май 2019, 16:53 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Апр 2019, 16:17
Мнения: 5
Местоположение: Монтана
Здравей колега и благодаря, дано за всички да е безаварийно.Не се претиснявай за забавянето, аз се радвам ,че има с кого да обменим опит. Ще потърся този спрей и ще действам. Мисля да пооблепя пластмасите преди да започна,за да намаля мазалото :D .
Отново благодаря за съдействието ,ако има още нещо ще драскам.


Поздрави !!!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Май 2019, 07:42 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Окт 2018, 08:01
Мнения: 124
Местоположение: Хасково
Здравейте колеги, спрея го купих от местния магазин за автоаксесоари Паоло в Димитровград, на етикета гледам пише 10лв. Иначе като цвят течността е много тъмно кафява, мен по-скоро ми прилича на мазут и има подобен мириз.Аз напръсках основно окачването и чат пат някое болтово съединение което беше тръгнало да ръждясва, остана ми повече от половината.
Ако някой има интерес другата седмица като имам път натам мога да се отбия до магазина и да ви взема, веригата също има и сайт.

Поздрави !

_________________
Mazda 6 Estate // 2009 // 2.5 GT // LPG KME Nevo PRO


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Май 2019, 09:22 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 732
Местоположение: Варна
don_gori написа:
Здравейте колеги, спрея го купих от местния магазин за автоаксесоари Паоло в Димитровград, на етикета гледам пише 10лв. Иначе като цвят течността е много тъмно кафява, мен по-скоро ми прилича на мазут и има подобен мириз.Аз напръсках основно окачването и чат пат някое болтово съединение което беше тръгнало да ръждясва, остана ми повече от половината.
Ако някой има интерес другата седмица като имам път натам мога да се отбия до магазина и да ви взема, веригата също има и сайт.

Поздрави !
А какво представлява като засъхне?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Май 2019, 09:25 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Окт 2018, 08:01
Мнения: 124
Местоположение: Хасково
Нещо подобно на засъхнал асфалт, твърдо е но като почнеш да чоплиш се размазва.

_________________
Mazda 6 Estate // 2009 // 2.5 GT // LPG KME Nevo PRO


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Май 2019, 16:50 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1450
Местоположение: Густо Майна Филибето
Да, то има на доста марки такива спрейове. А да попитам преди пръскането обработва ли ръждата? Телена четка, ръждепреобразувател? Или не е необходимо?

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Май 2019, 12:00 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Окт 2018, 08:01
Мнения: 124
Местоположение: Хасково
Колеги да попитам в темата дали ще мога да си сменя сам пистовия ремък ? Трябват ли някакви специални инструменти и т.н. или ще мога в домашни условия да я свърша тази работа ?
Мотора е 2.5 бензин :)

_________________
Mazda 6 Estate // 2009 // 2.5 GT // LPG KME Nevo PRO


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Юли 2019, 13:35 
Offline
любител

Регистриран на: 25 Юни 2019, 11:09
Мнения: 43
Местоположение: Sofia
Колега, не знам дали си оправил проблема с изпарителя зимата, но мога да ти дам съвет да го монтираш на по ниска точка от капачката на радиатора и да монтираш изпарител до 300 к.с. Така ще си решиш проблемите зимата.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Юли 2019, 08:29 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Окт 2018, 08:01
Мнения: 124
Местоположение: Хасково
Колеги след доста месеци тестов период реших да споделя как реших проблема с падането на стрелката по софтуерен път. Просто ви трябва ELM327 адаптер и софтуера Forscan, прилагам линкове за 2те неща
Кабел + модификация
https://www.jamessimpson.co.uk/elmconfi ... functions/

Forscan
https://forscan.org/

Това са нещата, които трябва да се настроят в секцията Instrument Cluster (IC)
Изображение

Единствено ми прави впечатление, че стрелката е една идея по-уязвима когато се изкачваш/слизаш по голям наклон. Но след като покараш малко се нормализира.
Ако имате въпроси съм на разположение.

Поздрави !

_________________
Mazda 6 Estate // 2009 // 2.5 GT // LPG KME Nevo PRO


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Окт 2019, 10:36 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Окт 2018, 08:01
Мнения: 124
Местоположение: Хасково
Здравейте колеги, реших да подготвя колата за зимния сезон с едни нови чистачки + редовното масло и филтри. След доста четене установих, че оригиналните чистачки за нашите 6ци са производство на Dneso. Та влезнах в официалния им сайт и за модела излезнаха следните номера - DUR-060L и DU-040L. Поръчах ги от Германия, сега ще видим колко ще изкарат :) Ето какво представляват
Изображение Изображение

Заиграх се малко с газовата, но ще направя окончателни тестове с новия въздушен филтър + почистен дросел да видим какво ще покаже и ще споделя резултатите.

Поздрави !

_________________
Mazda 6 Estate // 2009 // 2.5 GT // LPG KME Nevo PRO


Последна промяна don_gori на 27 Ное 2019, 08:28, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Окт 2019, 11:20 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Окт 2018, 08:01
Мнения: 124
Местоположение: Хасково
Колеги както обещах ще споделя какво ново направих около колата.
Беше ми интересна темата за аванс процесори на коли с LPG\CNG та се зачетох и реших да сложа и аз. На теория нещата изглеждат супер даваш определено предварение на запалването и от там се подобрява ефективността на горивния процес, от там следват подобрена мощност, намалена консумация на гориво и най-важното според мен се намалява температурата в цилиндрите, което е критично за моторите на газ и прегорелите клапани след време. Основно за това се реших да сложа ТАП.
Свързах се с човек, който си прави сам ТАП-а а и отзивите бяха позитивни и реших да заложа на неговия вариант. Хареса ми концепцията на която е заложил - взима сигнала след бобините и го променя, без да лъжеш дачици на коляновия вал и т.н. Много исках да си поръчам ТАП на фирмата STAG, но не можах да намеря на нашия пазар.
Срещнах доста трудности около настройката, защото всичко се наглася според състоянието на мотора, настройката на газ и т.н. общо взето нямаш точна отправна точка. Хубавото на 2.5 мотора е че е с широколентова ламбда сонда и можеш да настройш доста прецизно всички режими на газ какво и бях направил де :) Та поне откъм настройка на газовата нещата бяха точни и реших да започна от там. Настройката която се прави на ТАП-а е под и над 3000об, т.е. 2 корекции. Идеята е променяш градуса и правиш засичане, и така докато не уцелиш точния градус. Това най-добре ще се види и настрой на дино стенд, но нямам познат с такъв mhihi
Настройките ги правих на една и съща отсечка като правих запис и после анализирах, това са резултатите при горе долу оптимален ъгъл в моя случай.
1 тест беше от 3та скорост 1500-4800об.
Бензин
Изображение Изображение

Газ с ТАП
Изображение Изображение

Та в този диапазон имаме разлика от около половин секунда в полза на газта.
Друия тест беше пак на 3та скорост от 3000об до 6000, там забравих да направя screenshot-и , но резултата беше 1.2сек в полза на ТАП-а спрямо бензина.
Играх си да изключвам ТАП-а и резултата беше изненадващо близко до бензина, но по-бавно.
Накрая реших и да направя и няколко замервания 0-100 и 60-200
0-100 8.3сек на газ с ТАП. Искам да отбележа че нямам кой знае какви умения за старт от място и предполагам, че с правилния човек времето може да падне до 7.8-8сек
Изображение

60-200 видео
http://www.youtube.com/watch?v=0Ru9J2xN ... e=youtu.be

Тук искам да направя уточнение, че наистина разликите са доста малки и човек трудно може да усети някаква разлика, особенно когато условията са различни - път, наклон, натоварване и т.н. Карам с монтиран ТАП повече от месец и според мен разликата е следната(говоря на газ) - в ниските има по-добър респонс една идея по-добре от бензин и вече осезаемо по-добре от газ без ТАП. При ускорението нещата са горе долу идентични, защото говорим за разлики от 2-3 сек максимум. Поне аз виждам разлика, че колата на газ с ТАП върви повече от на бензин основно във високите.
Относно разхода на гориво не видях някаква забележителна разлика, реалния разход винаги е показанието на борда + 0.5л та дори и да има някаква разлика няма как да разбера защото зарежданията с газта са доста променливи, всеки който кара на газ знае за какво говоря.
Интересно ми е да видя клапаните в какво състояние са, но това ще е може би другата година. До момента съм минал около 24 000км на газ.
Та това е, дано някой му стане интересно :)

Поздрави !

_________________
Mazda 6 Estate // 2009 // 2.5 GT // LPG KME Nevo PRO


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Окт 2019, 13:28 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2019, 12:19
Мнения: 52
Местоположение: Варна
don_gori написа:
Колеги след доста месеци тестов период реших да споделя как реших проблема с падането на стрелката по софтуерен път. Просто ви трябва ELM327 адаптер и софтуера Forscan, прилагам линкове за 2те неща
Кабел + модификация
https://www.jamessimpson.co.uk/elmconfi ... functions/

Forscan
https://forscan.org/

Това са нещата, които трябва да се настроят в секцията Instrument Cluster (IC)
Изображение

Единствено ми прави впечатление, че стрелката е една идея по-уязвима когато се изкачваш/слизаш по голям наклон. Но след като покараш малко се нормализира.
Ако имате въпроси съм на разположение.

Поздрави !


Колега направи нова тема за това защото е важно - тук може и да не го открият колегите с този проблем. Аз открих опцията по трудния начин преди 2 дни, тествах и тъкмо щях да пиша, но сега видях твоят пост. :D


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Окт 2019, 17:25 
Offline
любител

Регистриран на: 30 Окт 2019, 17:14
Мнения: 7
Местоположение: София
sirgeorge написа:
don_gori написа:
Колеги след доста месеци тестов период реших да споделя как реших проблема с падането на стрелката по софтуерен път. Просто ви трябва ELM327 адаптер и софтуера Forscan, прилагам линкове за 2те неща
Кабел + модификация
https://www.jamessimpson.co.uk/elmconfi ... functions/

Forscan
https://forscan.org/

Това са нещата, които трябва да се настроят в секцията Instrument Cluster (IC)
Изображение

Единствено ми прави впечатление, че стрелката е една идея по-уязвима когато се изкачваш/слизаш по голям наклон. Но след като покараш малко се нормализира.
Ако имате въпроси съм на разположение.

Поздрави !


Колега направи нова тема за това защото е важно - тук може и да не го открият колегите с този проблем. Аз открих опцията по трудния начин преди 2 дни, тествах и тъкмо щях да пиша, но сега видях твоят пост. :D


Как точно работи? Проверява количеството на горивото при всяко палене?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Ное 2019, 09:09 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Окт 2018, 08:01
Мнения: 124
Местоположение: Хасково
Незнам точно как работи, но има нещо свързано с бензиновите времена на дюзите защото реално като караш на газ бензиновия компютър подава сигнал към дюзите само дето ти си ги прекъснал и те не впръскват нищо. Ако взимаше сигнала само от сондата в резервоара не би следвало стрелката да пада като караш на бензин, но явно има няколко сигнала от които влиаят върху крайния който ходи към потенциометъра на стрелката.

_________________
Mazda 6 Estate // 2009 // 2.5 GT // LPG KME Nevo PRO


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Яну 2020, 20:47 
Offline
любител

Регистриран на: 31 Яну 2020, 20:40
Мнения: 1
Местоположение: Бургас
don_gori, с какви параметри са 17ките и имаш ли снимки на колата с тях?


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 58 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб