Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 22:08

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 68 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 07 Дек 2018, 13:03 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
На мен ми е по-интересно с бензиновите 2,5 мотори какво ще излезе, защото автора на темата, колегата littlematrix се оплака от изчезване на маслото, колегата nikbg също. Незнам при скайактива каква е разликата между 2,5 и 2.0 конструктивно имам в предвид, защото ей моята не пипа ама наистина грам. Пролетта се бях притеснил, ще ми предстоеше голямо пътуване в чижбина, в началото на Май, а по график трябваше да влиза за консумативи в края на м.Май, бях с онова Полското масло... та София-Прага-София, не мръдна грам, проверих си го преди да тръгна, после на една голяма почивка в Унгария и като стигнахме в Чехия, на обратно същата работа и това с масло карано 11 месеца и на около 10000 км. Колегите се оплакват че при 8000 км. им е под средата, айде да е при един как да е ама двама.... а и littlematrix като му погледнеш подписа не е като да не е карал мазди.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Дек 2018, 13:07 
Offline
фен
2013 Mazda 6

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Знам ли, да ги заеба и умните двигатели.
За бензиновите хептен нищо не знам защото никога не съм ровил за тях.
Накратко - бензиновите хапват масалце, а пък дизеловите го произвеждат заради ренегерациите хахаха ужас..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Дек 2018, 13:35 
Offline
маниак

Регистриран на: 27 Юли 2018, 12:58
Мнения: 504
Местоположение: Botunec
VPO написа:
Знам ли, да ги заеба и умните двигатели.
За бензиновите хептен нищо не знам защото никога не съм ровил за тях.
Накратко - бензиновите хапват масалце, а пък дизеловите го произвеждат заради ренегерациите хахаха ужас..


Японеца спазва законите на вселената - нищо не се губи :) от едните надолу от другите нагоре - в крайна сметка уравнението е наравно.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Дек 2018, 14:21 
Offline
маниак
Аватар
2004 Mazda 3

Регистриран на: 14 Мар 2015, 10:07
Мнения: 572
Местоположение: Варна
За бензиновите все си мисля, че малко преувеличавате. Вярно, не е приятно да ти се случи на нова кола, но не мисля, че е масово явление.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Дек 2018, 17:24 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Еми то и с дизела така почна, първо един колега, после втори и т с кола в англия, после трети... после си е***а мамата. Факт е че разхода е в рамките на опоменатия възможен в нкинага, но въпреки всичко не е приятно, особено при нова кола, особено на толкова малко километри, особено като си дал над 60К. за нея. Бъдещето ще покаже кой прав кой крив...

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Дек 2018, 17:41 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9186
Мазда е малка компания.Доста назад във продажбите от другите Японци.Не коригират ли нещо и то бързо,такива глобални проблеми със моторите ще ги удари много лошо откъм финансова страна.И СААБ бяха много здрави и качествени ама....бяха.

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Дек 2018, 17:36 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1107
Местоположение: София
При мен проблема с разпределителният вал се прояви след някакъв ъпгреид на компа на двигателя по сервизна акция.
Бях я оставил за отсраняване на щети и като я взимах ми казаха, че са ми оправили компа на ДВГ по кампания. И ако получа имейл за кампанията да го игнорирам, още нямам имейл :) .
Здраве да е ще видим дали стават тези дизели или максимата е мазда=бензин поне е добре изпитано във времето :lol: .

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition-ex
Skoda Superb дизел 190HP 2019 4x4


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Дек 2018, 18:00 
Offline
маниак

Регистриран на: 27 Юли 2018, 12:58
Мнения: 504
Местоположение: Botunec
bjrov написа:
При мен проблема с разпределителният вал се прояви след някакъв ъпгреид на компа на двигателя по сервизна акция.


Колко време след ъпгрейда се появи проблема?
Нещо като месеци или километри ако можеш да си спомниш ...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Дек 2018, 19:24 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 11:43
Мнения: 599
Местоположение: Варна
А риск да засегна феновете на марката.....

....... цитирам.......
Please don't send me anything about mazda. 
I am a very disappointed CX5 2.5 owner. 
My car have an oil consumption issue and nobody is interested in this. 
Oil consumption is max mark to min mark for 8500km
"" ""
Dear Mr. Nikolov,
thank you for your mail from the 28.11.2018.
We are very sorry to hear that and hope that it will change soon.
We have deleted you from our mailinglist. Therefore you should not recieve any post, messages etc. from us anymore.
Yours sincerely.
Mazda Austria GmbH
datenschutz@mazda.at l www.mazda.at
"" "

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

_________________
CX 5 2016 2.5 G


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Дек 2018, 23:42 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
nnikbg написа:
А риск да засегна феновете на марката.....

....... цитирам.......
Please don't send me anything about mazda. 
I am a very disappointed CX5 2.5 owner. 
My car have an oil consumption issue and nobody is interested in this. 
Oil consumption is max mark to min mark for 8500km
"" ""
Dear Mr. Nikolov,
thank you for your mail from the 28.11.2018.
We are very sorry to hear that and hope that it will change soon.
We have deleted you from our mailinglist. Therefore you should not recieve any post, messages etc. from us anymore.
Yours sincerely.
Mazda Austria GmbH
datenschutz@mazda.at l www.mazda.at
"" "

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk


Нали martod спомена, че от min до max не са литри а към 3-400мл. Колко са ти доливали за тези 8500км, знаеш ли?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Дек 2018, 07:16 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
nnikbg написа:
А риск да засегна феновете на марката.....

....... цитирам.......
Please don't send me anything about mazda. 
I am a very disappointed CX5 2.5 owner. 
My car have an oil consumption issue and nobody is interested in this. 
Oil consumption is max mark to min mark for 8500km
""


не си сам и явно Мазда оценява подобно поведения като "нормално" :
https://www.mazdas247.com/forum/showthr ... -Oil-Usage
https://www.mazdaforum.com/forum/mazda- ... oil-38332/
https://www.carcomplaints.com/Mazda/CX- ... tion.shtml

в общи линии това са първите 3 попадения в гугъла. Интересно е че има колеги които когато някои с GY например се оплаче че налива 1л. на 1000 км го пращат веднага при martod, а тук 0.6-0.8 л/1000 се оценяват като "нормален" разход при мотор на под 50К. км

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Дек 2018, 08:30 
Offline
маниак
Аватар
2004 Mazda 3

Регистриран на: 14 Мар 2015, 10:07
Мнения: 572
Местоположение: Варна
@bgfrayman, ама много дезинформация вкарваш. :) Колата на колегата не харчи 0.6-0.8л/1000км. Ако между мин и макс са 400 мл и за 8500 км. ги изгаря, това значи че за 15 хил. км. му гори максимум литър. Не казвам, че е нещо хубаво, но спри да всяваш паника все едно маслото му изтича през ауспуха.

Предлагам @nnikbg при следващото доливане да замери точно колко побира от мин до макс. Така ще имаме нещо черно на бяло. В момента само гадаем. Ако се окаже, че колата гори 600 мл. на 15 хил. км., не виждам какво толкова страшно има.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Дек 2018, 08:51 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
ето я темата в която колегата си е описал нетовилте:
https://forum.mazdabg.com/viewtopic.php ... 10#p439913
8500 и снимка къде му е нивото, долял 300 и стигнал средата, според martod с още 400 мл. и ще е на макс.
Отново казвам говорим за почти нова кола, на 2-3 години и на под 50К. км. (апропо в същата тема и друг колега е писал притежател на 5-6 мазди, айде да кажем ние хейтърите незнаем как да ги караме ами той се предполага да ги познава добре)

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Дек 2018, 09:17 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1107
Местоположение: София
JojoMojo написа:
bjrov написа:
При мен проблема с разпределителният вал се прояви след някакъв ъпгреид на компа на двигателя по сервизна акция.


Колко време след ъпгрейда се появи проблема?
Нещо като месеци или километри ако можеш да си спомниш ...

Мога около месец, взех я началото на ноември и лампите светнаха в края. За това време не съм я карал много около 2000-2500км.

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition-ex
Skoda Superb дизел 190HP 2019 4x4


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Дек 2018, 10:54 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 13 Фев 2007, 22:45
Мнения: 177
Местоположение: Стара Загора
Проблема във всяка една кола и марка може да е от различно естество, като до голяма степен е важен и човешкия фактор... шофьор или "автомонтьор "...
Така, че тук общо взето се хвърля боб от какво точно е породен този разход...
Ако е технологичен или свързан с материалите от които са изработени някои детайли, логично е този разход на масло да е масово явление...
Болшинството от колите трябва да са така, а май не са.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Дек 2018, 11:38 
Offline
фен
2013 Mazda 6

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
bjrov написа:
JojoMojo написа:
bjrov написа:
При мен проблема с разпределителният вал се прояви след някакъв ъпгреид на компа на двигателя по сервизна акция.


Колко време след ъпгрейда се появи проблема?
Нещо като месеци или километри ако можеш да си спомниш ...

Мога около месец, взех я началото на ноември и лампите светнаха в края. За това време не съм я карал много около 2000-2500км.


Здрасти колега,

Ако може да попитам ти къде я прави твоята - като гледам годината на колата ти това е фейслифтовата нали и би трябвало да е още в гаранция? СМ ли ти я правиха? Как усети проблема и т.н. защото например моята бръмчеше/бучеше/виеше странно все едно има някаква ролка за смяна или като лагер на алтернатор като е разбит как трака и бръмчи. При теб в какво се изразяваше?
Също така бих искал да попитам всички колеги с 2.2 дизел (без значение дали са 150 или 175к.с.) какъв им е разхода тук в София и на колко километра средно хващат че им прави регенерация?

Поздрави!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Дек 2018, 13:47 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 11:43
Мнения: 599
Местоположение: Варна
Знаете ли какво е тъпото състояние в което всеки може да изпадне защото никой не си поглежда маслото щото кара нова кола. Аз не съм от тях.
Колата е нова, и на 15000, не дай боже в БГ да бяха приели 20000 сервизен интервал, еми може за следващото ТО да я закараш на репатрак щото е останала без масло.
Аз моя проблем ще го реша като започна да сменям масло на 10000км.


Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

_________________
CX 5 2016 2.5 G


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Дек 2018, 14:15 
Offline
фен
2013 Mazda 6

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Колега,
Аз съм с 2.2 дизел - купих го преди 4 месеца и ти казвам че ще сменя маслото на 10-12к км, а не както ми е препоръчано на 20к. Просто това са илюзорни стойности за Мазда (поне според мен) - виж другата кола която карам няма проблем да изкара около 20к км ама то си всичко според цената :)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Дек 2018, 15:22 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Между другото, при всички коли които са минали през семейстовто ни, Рено, Опел, Сеат + една служебна дачия, съм виждал в ръководството да има упоменати сервизни интервали при предимно градско каране, по спомени мисля че на реното препоръчваха да се сменя на около 8000 км. при основно градско каране. Признавам си на маздата не съм се зачитал толкова на дълбоко, може би защото сега съм на бензин, а до сега съм карал само дизели, но наистина ако не са минали километрите, добре е веднъж годишно да се сменя, най-малкото дори и да сипе човек лонг лайф масло, то филтъра пак си е същия.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Дек 2018, 20:23 
Offline
маниак

Регистриран на: 27 Юли 2018, 12:58
Мнения: 504
Местоположение: Botunec
VPO,

аз съм с 175кс. Преди време видях, че маслото ми е минало МАХа и реших, че не може да си завърши регенерацията на ДПФ та я подгоних с 2200 оборота по Тракия и карах равномерно без изпреварвания и спад на оборотите и така 40 мин и се върнах. Еми регенерация не тръгна. Очите ми бяха в разходомера, Очаквах да вдигне рязко нещо по - високо от нормалното. Ама не. т.е не мога да я хвана кога прави регенерация - или не знам какво да гледам, или тоя пущиняк още не е за регенериране.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Дек 2018, 10:14 
Offline
фен
2013 Mazda 6

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
JojoMojo написа:
VPO,

аз съм с 175кс. Преди време видях, че маслото ми е минало МАХа и реших, че не може да си завърши регенерацията на ДПФ та я подгоних с 2200 оборота по Тракия и карах равномерно без изпреварвания и спад на оборотите и така 40 мин и се върнах. Еми регенерация не тръгна. Очите ми бяха в разходомера, Очаквах да вдигне рязко нещо по - високо от нормалното. Ама не. т.е не мога да я хвана кога прави регенерация - или не знам какво да гледам, или тоя пущиняк още не е за регенериране.


Здрасти, твоята е фейса след 2016 нали? Ти би трябвало лесно да разпознаваш кога имаш регенерация - на инфотеймънт екрана една от трите икони долу в десния ъгъл(мисля че някой беше обяснявал къде точно в менюто).
Моята е преди фейса - 2013 г. - и се хваща само по повишеният моментен разход. Мисля че ми прави регенерации на всеки 280-350 км. , не знам дали е нормално но преди няколко месеца я карах преди едни пичове да ми проверят състоянието на ДПФа и ми казаха че бил като чисто нов - знам ли. Може и да ида и при някой друг да я закачи.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Дек 2018, 10:59 
Offline
маниак

Регистриран на: 27 Юли 2018, 12:58
Мнения: 504
Местоположение: Botunec
Мерси, да от 2017та е. Ще се разровя да проверя това за иконките.

А за рахода не съм ти писал, защото е много относително при мене ...

Преди правеше на дълго 7.5 - 8.6 с 140км/ч. Напоследък както писах в друга тема, прави 6.5 - 7.5 пак със 140км/в, хем е и по - студено - мисля си, че е защото се разработва или защото започнах да сипвам добавка за дизела или защото карам по - спокойно напоследък, или от всичко накуп. При 90км/ч междуградско пада и до 5 - макс 6.
А градско е около 7.5 - макс 8. Ама всеки месец е различно - спрях да го следя вече в града. С тия задръствания не мога да хвана точност.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Дек 2018, 11:41 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 14 Ное 2010, 10:02
Мнения: 320
VPO написа:
Също така бих искал да попитам всички колеги с 2.2 дизел (без значение дали са 150 или 175к.с.) какъв им е разхода тук в София и на колко километра средно хващат че им прави регенерация?


Между 7 и 9.5 / 100 градско в момента. Зависи от моментния трафик и задръствания. Регенерация на около 250 - 300 км. Поне 30 км на ден имам, т.е. толкова ми е отиване и връщане до офиса.

2.2 175 AT AWD е колата.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Дек 2018, 12:10 
Offline
фен
2013 Mazda 6

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Благодаря Ви.

При мен лятото беше около 9 тук в София - ама аз карам малко от вкъщи до офиса е 4км и кисна в яки задръствания на Гешов и България(т.е. аз имам не повече от 12-15 км на ден и то винаги във трафика) , а сега зимата се качи на 10 - но не виждам как може да падна до така рекламираните 8 в града (мога ако карам само по околовръстното или по "чисти" булеварди).

Извънградско (не на магистрала) ми пада до 5.0/5.3
Магистралоно със 120-130 км/ч е около 6.2/4

За регенерацията значи се потвърждава моето мнение че на всеки 250/300 км стартира.

Ок, значи разхода ми е в нормите ;) мислех че нещо градското ми е високо, но явно всичко си е от трафика.

Сравнение с МБ Е350 дизел 2012г. - него го свалям тук в Сф на 12/13 л. , а извънградско ако го карам 130-140 км/ч е 6.5/6.7 литра на 100 (това е магистрално) така че да не се хвалят толкова с икономия от Мазда ;) :)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Дек 2018, 14:10 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1107
Местоположение: София
VPO написа:
bjrov написа:
JojoMojo написа:
bjrov написа:
При мен проблема с разпределителният вал се прояви след някакъв ъпгреид на компа на двигателя по сервизна акция.


Колко време след ъпгрейда се появи проблема?
Нещо като месеци или километри ако можеш да си спомниш ...

Мога около месец, взех я началото на ноември и лампите светнаха в края. За това време не съм я карал много около 2000-2500км.


Здрасти колега,

Ако може да попитам ти къде я прави твоята - като гледам годината на колата ти това е фейслифтовата нали и би трябвало да е още в гаранция? СМ ли ти я правиха? Как усети проблема и т.н. защото например моята бръмчеше/бучеше/виеше странно все едно има някаква ролка за смяна или като лагер на алтернатор като е разбит как трака и бръмчи. При теб в какво се изразяваше?
Също така бих искал да попитам всички колеги с 2.2 дизел (без значение дали са 150 или 175к.с.) какъв им е разхода тук в София и на колко километра средно хващат че им прави регенерация?

Поздрави!


Здрасти да фейса е от 2016, в момента чакам да пристигнат частите за ремонта. Иначе е в Стар моторс, все пак е по гаранция.
Относно регенерацията и аз не я хващам, въпреки иконките които споменаваш. По спомен няма такава икона за регенерация, има един ДВГ като икона и той показва И-стопа кога ще е активен или не.
Разхода е доста относителен при мен е 9-10/100 в града и 7-8/100 извън. Средно за послените 10000 или повече километра не съм нулирал компа и е 7.2/100.

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition-ex
Skoda Superb дизел 190HP 2019 4x4


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Дек 2018, 17:08 
Offline
фен
2013 Mazda 6

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
@bjrov

Е колко време ги доставят тези части, това са им repair kits които имат за този вид повреди - представи си Мазда са направили Repair Kit A, B , C - свързани с точно тези ремонти/проблеми на колата (знам това от фактурите които ми дадоха и също така немеца ми обясни всеки кит за какво е точно). Просто не мога да проумея какви ги вършат от Мазда - след като знаеш че моторите ти имате проблем/дефект заради определени части защо аджеба не го преработиш мотора за фейслифта поне него да го оттървеш от тези "детски" болести.
Та също питах господин Шваба като бях там , какво го спира че такова нещо няма да се случи отново в близко бъдеще например 1-2 години. Той човека ме уверяваше то няма шанс това да се случи отново, на което честно да си кажа аз не вярвам. :) Просто човек като се опари и нали знаеш че му остава винаги едно такова кофти усещане че нещо не е наред.

Както и да е, дано скоро ти дойдат частите и тия хубавци в СМ да я сглобят бързо - сигурно ще се оптитат да ти обясняват как ремонта отнемал 2-3-5-10 дена но не е така, правят го за 1 ден. Натискай ги до край, да им излезе през носа.

Успех и безаварийно след това!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Дек 2018, 17:34 
Offline
любител

Регистриран на: 26 Окт 2015, 18:05
Мнения: 42
Местоположение: Варна
Много отчайващо за дизеловия премиум модел за мазда,а какъв вечен бе 2000 дизела от началото на века само


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Дек 2018, 19:58 
Offline
маниак

Регистриран на: 27 Юли 2018, 12:58
Мнения: 504
Местоположение: Botunec
VPO написа:
Натискай ги до край, да им излезе през носа.


да ти кажа, това не знам дали няма да е нож с две остриета ... прав си по - принцип ... ама, ако бързат, кой ги знае какво ще забравят вътре ... я ножица, я скалпел.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Дек 2018, 08:39 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1107
Местоположение: София
Ами и да натискам все е тая, те като пристигнат частите или пък може би ги имат, но са много заети не знам.
Оставих колата на 30.11 а е планирана за работа на 19-20.12, това са 20 дни и ме навежда на мисълта за липсата на вал и кобилици в БГ. Относно тези китове за първи път чувам за такива, но те си знаят в Мазда какво и как.
И аз съм позитвно настроен и след остраняването на проблема едва ли ще се появи пак. Аз за себе си си го обяснявам като да съм изтеглил късата клечка :D . Тук се появиха мнения за шофъор и човешки фактор, не мисля че е от това.
Колата я карам както всяка друга даже я пазя доста, не за първи път карам дизел, обслужвам я редовно и само в Мазда.
Не е оставала без мало или пък обратното да е имала много нафта в него, всичко е било в нормите до сега.
Здраве да е, времето ще си покаже дали съм прав.

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition-ex
Skoda Superb дизел 190HP 2019 4x4


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Дек 2018, 13:00 
Offline
фен
Аватар
2016 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 20 Сеп 2006, 11:26
Мнения: 266
Местоположение: Sofia
bgfrayman написа:
На мен ми е по-интересно с бензиновите 2,5 мотори какво ще излезе, защото автора на темата, колегата littlematrix се оплака от изчезване на маслото, колегата nikbg също. Незнам при скайактива каква е разликата между 2,5 и 2.0 конструктивно имам в предвид, защото ей моята не пипа ама наистина грам. Пролетта се бях притеснил, ще ми предстоеше голямо пътуване в чижбина, в началото на Май, а по график трябваше да влиза за консумативи в края на м.Май, бях с онова Полското масло... та София-Прага-София, не мръдна грам, проверих си го преди да тръгна, после на една голяма почивка в Унгария и като стигнахме в Чехия, на обратно същата работа и това с масло карано 11 месеца и на около 10000 км. Колегите се оплакват че при 8000 км. им е под средата, айде да е при един как да е ама двама.... а и littlematrix като му погледнеш подписа не е като да не е карал мазди.


Здравейте,
При мен няма проблем с разхода на масло. Единствения, който имах е с просълзяването на семеринга, който беше сменен гаранционно. От тогава съм минал 6000 км и да чукам на дърво всичко си е наред. Маслото го сменям на 10-11 хил. и досега винаги е било точно толкова, колкото е и в началото на смяната. Първите две смени са ми с полското, третата е с Mazda Original Oil. А и колата съм я карам както на дълго (София - Бриансон, 1700 km 2 пъти), така и имам 7-8 хил. км нон-стоп само градско.

@bjrov
Бояне, дано скоро я оправят и не се отказвай от марката :-) макар и всички премеждия с тази последната.
Поздрави,
Момчил

_________________
Mazda 626 GC 2.0, 1983 - липсва ми
Mazda MX-5 NB 1.6, 2004 - на служба
Mazda MX-6 2.5, 1993 - на служба
Mazda 6 Sport Combi 2.5, 2016 - на служба


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 68 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб