Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 15:29

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 68 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Mazda to recall 640000 cars
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2018, 16:16 
Offline
фен
Аватар
2016 Mazda 6

Регистриран на: 20 Сеп 2006, 11:26
Мнения: 266
Местоположение: Sofia
Ето на какво попаднах:
https://www.reuters.com/article/us-mazd ... SKCN1ND0MB

_________________
Mazda 626 GC 2.0, 1983 - липсва ми
Mazda MX-5 NB 1.6, 2004 - на служба
Mazda MX-6 2.5, 1993 - на служба
Mazda 6 Sport Combi 2.5, 2016 - на служба


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2018, 16:57 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Гадно,
може би от това следва онова износване на разпределителни валове, от което започнаха все повече колеги с дизелови мотори от 2013 насам да се оплакват, след 90-100К. км..... износени валове.
Имаше пуснат сервизен бюлетин, но сега явно ще се наложи да се стигне до кампания.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2018, 17:13 
Offline
маниак

Регистриран на: 27 Юли 2018, 12:58
Мнения: 504
Местоположение: Botunec
Вижте и това - "Software Update Action AJ024C".

Отново е за дизелите май и в БГ в момента ги привикват - ефекта на дефекта е загуба на гориво и други деликатни неща. Не успях да го намеря като официален бюлетин, но е сигурно ще вкарват колите в бокса.
http://www.cx5-forum.de/f2/kurze-frage- ... 5-234.html


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2018, 20:05 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
В краина сметка като са измислили такъв мотор със такъв дефект ще си го оправят.Не са длъжни хората да остават излъгани.Далеч естествено са от простотиите на Тоиота но все пак......

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2018, 21:34 
Offline
любител
2012 Mazda CX-5

Регистриран на: 30 Дек 2013, 18:20
Мнения: 29
Местоположение: София
Днес имах час за обслужване на СХ5цата и я забавиха, защото подлежала на 2 сервизни акции - едната за ъпгрейд на софтуера, друга за смяна на вакуум помпа. Казаха, че скоро били разпратили бюлетин на засегнатите собственици.
Впоследствие видях, че са ме таксували 3 часа работа. Вярно че колата вече не е в гаранция, но не би ли трябвало сервизните акции да са изцяло за тяхна сметка?

_________________
VW Passat 2.0TSI 280hp, 4x4
Mazda CX5 2012 2.2D, 4x4 AT (ех)
Mazda 3 2014 2.0 AT


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2018, 22:08 
Offline
маниак

Регистриран на: 27 Юли 2018, 12:58
Мнения: 504
Местоположение: Botunec
Интересен е момента, че правят неща без да питат предварително.
Дори и да са наложителни, а за твоята са минали 6 години, колко да са наложителни?
Можеше да те викнат, да те информират, да го обсъдите, да прецените може ли да отложиш или не, и т.н., и т.н.
Даже и да е важно и да нямаш избор, ако те поставят в ситуация, че ти вземаш решението усещането ще е друго в клиента.
Ама карай ...

Това с обновлението на софтуера и помпата имат ли си номерца на акциите?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2018, 22:15 
Offline
любител
2012 Mazda CX-5

Регистриран на: 30 Дек 2013, 18:20
Мнения: 29
Местоположение: София
AJ024A AJ024D AJ024E

_________________
VW Passat 2.0TSI 280hp, 4x4
Mazda CX5 2012 2.2D, 4x4 AT (ех)
Mazda 3 2014 2.0 AT


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2018, 22:26 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
stratsimir написа:
Впоследствие видях, че са ме таксували 3 часа работа. Вярно че колата вече не е в гаранция, но не би ли трябвало сервизните акции да са изцяло за тяхна сметка?

3 часа работа по 50 лв. на час... трябва да си благодарен че са ти калкулирал само работата... със сигурност ако то бяха "хванали" и частите щеше да си много по-недоволен.
Интересно сега местният дилър дали под диктовката на европейската централа ще разпрати спешни писма до клиентите с дизели, защото на мен като ми пратиха писмо за спирачните апарати ми бяха писали ... ASAP...

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Ное 2018, 10:07 
Offline
фен
2013 Mazda 6

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
По темата колеги,
Току що се обадих на прекрасните и отзивчиви господа в Стар Моторс - надявам се да долавяте сарказма в комплимента - обяснявам че съм собственик на Мазда 6 2013 2.2 дизел и съм прочел че Мазда прави рикол на 400к дизелови автомобила във връзка с проблем.
Първо - господина още му се спеше сигурно защото го раздаваше мнооого тежко - направо имам ограмното желание да ида още сега до Мазда за да го видя симпатягата.
Второ - каза ми че автомобила ми подлежи на официална акция за вакумна помпа и ми записа час за Декември. Каза че процедурата трае 1ч и 30мин. Като го попитах дали ще ми струва нещо чак се сопна и ми обяснява че било сервизна акция , но всички знаем как при сервизни акции понякога ти таксуват часовете труд.
Както и да е ще я водя моята куруба за тази акция началото на Декември.
Съвета ми до всички колеги с Мазди от GJ поколение да звънят и да проверят, защото за мое съжаление Мазда не могат да правят дизелови двигатели. Не може коли на по 5 год. да дават фира масово заради валове, запушени цедки на помпи, регенерации и т.н.
Изградих си такова мнение защото се срещнах с още 2ма собсвеници на Мазда6 с 2.2 дизел едната е 2013 другата 2014 и двете са със сменян разп. вал, турбо, капак на вал, пръстени на дюзи и т.н. е не е нормално.

Поздрави и безаварийно!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Ное 2018, 10:37 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Може да прозвучи като хейт, особено изказано от хейтр като мен, но поне в статията, която колегата е публикувал, се споменават пружини на клапани, а сервизният бюлетин, интересно защо е бюлетин, е за проверка и евентуална смяна на разпределително валове. Някак двете неща са пряко свързани, та не е ясно дали само колите "издание" 2013-14 са засегнати или присто при твх вече се е износил вала заради кофти пружините, та ако след 2014 е сменен само вала, но са същите пружини, не е явно дали след 1-2 години няма да започнт да се обаждат и коли от 2015-16....
Абе ще стане беля, на мен честно казано още ми е чудно че ми бяха писали чак писмо да ходя за прроверка и смяна на спирачни апарати....

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Ное 2018, 10:57 
Offline
фен
2013 Mazda 6

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Гаранция че пружините на клапаните имат отношение към износването и прецакването на разп. вал.
Също така смотаните им пръстени на дюзите които са направени от смотан материал който се износва прекалено бързо и започва да пропускат изгорели газове от горивната камера които в последствие карбонизира заедно с маслото и ти прецаква пак вала и турбото(до колкото разбрах същият проблем го има и при автомобили след 2015г).
Абе накратко недоизмислена работа - абе в крайна сметка получаваш това за което плащаш. Кола която се опитва да се рекламира като по премиум, но се продава за цена около 30/32к евро като чисто нова - нормално е да има дефекти, но нека господата от Мазда най-после да си поемат отговорността.
Иначе най-добре е човек да се насочи напълно към 3те топ марки(Benz, BMW, Audi) - поне там двигателите оцеляват по-дълго. А и доста повече хора могат да ги правят, за разлика от мазда.

Това не е хейт, а обективно мнение. Все пак съм собственик на такава Мазда.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Ное 2018, 16:29 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2015, 11:43
Мнения: 599
Местоположение: Варна
Нещо споменават ли за веригата на маслената помпа? Къде може да се провери за всички сервизни акции.?
На Варненския представител не му вярвам ама въобще.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

_________________
CX 5 2016 2.5 G


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Ное 2018, 17:22 
Offline
любител
2009 Mazda 6

Регистриран на: 08 Дек 2016, 10:09
Мнения: 43
Местоположение: София
VPO написа:
Иначе най-добре е човек да се насочи напълно към 3те топ марки(Benz, BMW, Audi) - поне там двигателите оцеляват по-дълго. А и доста повече хора могат да ги правят, за разлика от мазда.


То и там не е особено топ положението. Новите х-drive дават някакви дефекти и ремонта е към 8-10к. Някои уцелват гаранция, други не.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Ное 2018, 20:01 
Offline
любител

Регистриран на: 31 Мар 2009, 22:48
Мнения: 73
Въпросът за това кой плаща при сервизна акция би трябвало да ви го кажат ясно при приемане на колата.

Има малко разминаване при термините на български и английски. Има два вида инициативи от производителите. Recall е най-вече свързан с безопасност или нарушение на разни законови регулации като калпавите въздушни възглавници на Таката или дизеловите истории на Фолксваген. При Recall поправката, части и труд, е за сметка на производителя.

TSB (technical service bulletin) може да са за всякакви повтаряеми проблеми, които обикновено нямат връзка с безопасността и не винаги производителят покрива цялата или част от цената на поправката. Примерно преждевременна корозия на клема в климатика, поради която да спре да работи компресора едва ли ще е Recall. Корозия в амортисьорчето, което държи задния капак отворен може да доведе то падане на капака на главата на ровещия в багажника - Recall.

В България слагат общото име "сервизна акция".


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Ное 2018, 07:24 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
nnikbg написа:
Нещо споменават ли за веригата на маслената помпа? Къде може да се провери за всички сервизни акции.?
На Варненския представител не му вярвам ама въобще.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Имаш право да не му вярваш, ако погледнем това:
https://www.reuters.com/article/mazda-r ... ST9N1FM049
Ако свържем веригара на маслената помпа с възможността двигателят да блокира, нещата се връзват. А като видим че "новината" е от 2017 си става направо притеснително...

@aerooo - колега всичко започн от ето този, както ти правилно каза бюлетин:
https://www.mazda-forum.info/attachment ... pdf.62517/
в него обаче си е написано ето това:
"PROCEDURE
When you encounter customer complaints on this concern, use the following diagnosis and repair procedure. Note that prior approval is required."
Аз го разбирам така, като клиент се оплаче от този проблем, трябва да се направи описаната по-долу диагностика и ремонт, НО трябва преварително одобрение, вероятно от централа или знам ли...
Вероятно когато са го констатирали са имали в пъти по-малко оплаквания, но ако проблема е сериозен както изглежда, и оплакванията са започнали да се увеличават с времето, а все пак става въпроса за коли на 4-5 години, са решили да си спестят скандала и да рискуват само загуба на пеалба, което все пак им прави чест. Тук във форума първо един колега се оплака, после още един който даже беше в англия, сега последно още двама, като на единия тъй като беше купил колата от представителсто в Германия му я бяха ремонтирали напулно безплатно, на другия обаче понеже е от тук, главата до кръста....

P.S.
сега топката е в дилъри и сервизи по места...

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Ное 2018, 17:29 
Offline
любител
Аватар
2014 Mazda 6

Регистриран на: 17 Май 2008, 11:25
Мнения: 79
Някой купил колата от чужбина звънял ли е в Стар Моторс да види дали ще го включат в тази сервизна акция ?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Ное 2018, 20:34 
Offline
маниак

Регистриран на: 27 Юли 2018, 12:58
Мнения: 504
Местоположение: Botunec
Хм, те тези дето сме ги купили от тука не знаем и разбираме от тук от там ... та ... чужбинските ..


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Ное 2018, 21:11 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
ghost_dog написа:
Някой купил колата от чужбина звънял ли е в Стар Моторс да види дали ще го включат в тази сервизна акция ?

Колега, ще реферирам точно към тема в която ти си писал, ето:
https://forum.mazdabg.com/viewtopic.php ... 30#p439143
Колегата е купил колата от представителството в Германия, строшил се е мотора, но евала на дилъра ....оправили са му всчико за тяхна смерка, в това число и рептатриране на колата....

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2018, 09:52 
Offline
фен
2013 Mazda 6

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
bgfrayman написа:
ghost_dog написа:
Някой купил колата от чужбина звънял ли е в Стар Моторс да види дали ще го включат в тази сервизна акция ?

Колега, ще реферирам точно към тема в която ти си писал, ето:
https://forum.mazdabg.com/viewtopic.php ... 30#p439143
Колегата е купил колата от представителството в Германия, строшил се е мотора, но евала на дилъра ....оправили са му всчико за тяхна смерка, в това число и рептатриране на колата....


Колега, аз съм закупил автомобила от Германия.
Видях темата тук във форума, звънах на СМ, един много "любезен" господин след като порови малко ми обясни че за моят автомобил има рикол за вакумна помпа. Но не ми каза нищо за пружинките на клапаните - което беше малко тъпо ама..
Както и да е имам насрочен час за началото на Декември за смяна на помпата. Ама защо и какво е породило тази кампания никой не ми обясни - та като ида тогава в Мазда ще поразпитам.

Ти не трябваше ли да обслужват твоят автоматик, какво стана?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2018, 10:18 
Offline
маниак

Регистриран на: 27 Юли 2018, 12:58
Мнения: 504
Местоположение: Botunec
Да питам колегите с 2.2 дизелите:

При динамично каране по планински терен със завои с изкачване и спускане, при отпускане на газта за да се убие инерцията и последващо подаване на газ, сякаш чувам дюзите да правят различен шум, не знам дали е от тях но го чувам от двигателя. Характерното дизелово мъркане става чукане, неравномерно и по - силно. Това продължава около секунда и спира. Няма промяна в ускорението. Не съм го чувал на магистрала или на равен междуградски път. Но разликата с планинския път е, че там не карам динамично. Това се появява само при динамично каране. Започна да го прави на около 8000 км и то последния месец.

Сипвам само екто дизел, но може ли да е от нафтата?
Или пружинките на клапаните?
Или софтуера, който уж е сменен вече.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2018, 10:54 
Offline
фен
2013 Mazda 6

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Здрасти,

Коя година, кой мотор и на колко хиляди е колата? Също така автоматик ли е и преди колко км е сменено маслото на двигателя.

Аз съм с дизел и не съм забелязал такова нещо откакто я ремонтираха, преди това имаше такова тракане от разпределителния вал който беше дал фира.
Но при мен беше доста осезаемо това тракане, и не само при динамично каране.

Поздрави!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2018, 11:01 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
JojoMojo - колега, за да изключим фактора гориво налей от ех тая добавка:
https://products.liqui-moly.com/additiv ... itive.html
разнработена е специално за common rail мотори, и почистване на дюзите им, ако не помогне то поне няма да попречи.
За другите две неща за съжалние може само сервиз да каже, да или не...

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2018, 11:12 
Offline
маниак

Регистриран на: 27 Юли 2018, 12:58
Мнения: 504
Местоположение: Botunec
VPO написа:
Здрасти,

Коя година, кой мотор и на колко хиляди е колата? Също така автоматик ли е и преди колко км е сменено маслото на двигателя.

Аз съм с дизел и не съм забелязал такова нещо откакто я ремонтираха, преди това имаше такова тракане от разпределителния вал който беше дал фира.
Но при мен беше доста осезаемо това тракане, и не само при динамично каране.

Поздрави!


2.2 175, АТ, 2017
Двигателя е на ~ 8000km
Маслото е заводското.

@bgfrayman, за добавка и аз си мислех, и се чудех между тази, която писа и Бардал BDC http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5192


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2018, 11:39 
Offline
фен
2013 Mazda 6

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
JojoMojo написа:
VPO написа:
Здрасти,

Коя година, кой мотор и на колко хиляди е колата? Също така автоматик ли е и преди колко км е сменено маслото на двигателя.

Аз съм с дизел и не съм забелязал такова нещо откакто я ремонтираха, преди това имаше такова тракане от разпределителния вал който беше дал фира.
Но при мен беше доста осезаемо това тракане, и не само при динамично каране.

Поздрави!


2.2 175, АТ, 2017
Двигателя е на ~ 8000km
Маслото е заводското.

@bgfrayman, за добавка и аз си мислех, и се чудех между тази, която писа и Бардал BDC http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5192


Е при теб няма шанс да и има нещо. То тя е чисто нова, може ми сега започва да влиза в оптимална разработка самият мотор и със сигурност ще смени малко звука.
Може и да си напипал кофти гориво също. Както казва колегата по горе може и да и сложиш тази добавка да ти поизплакне всичко вътре.
Но като цяло не са от най-тихите мотори според мен :)

Поздрави и безаварийно!

П.С.
А при теб го има и това че колата е гаранционна - каквото и да стана Мазда ще го оправи. Да не е приятно, но още по неприятно е ако трябва и да го плащаш защото цените са умопомрачителни.
Само ще ви кажа че моят ремонт след като беше извършен господата от Германия ми дадоха фактури за всичко.
Както бях казал смениха ми вал, капак на вала, дифтунги, турбо, и още някакви неща, също и и-лооп системата защото била към края на живота си и да не им звъня пак след 1-2 месеца да ги тормозя. Та собственика на този сервиз/дилър(защото като отидох в Хамбург разговаряг с него над 40 мин) човека ми даде фактурите и ми обясни че тези цени които виждам са вътрешни цени - т.е. за между дилърите/сервизите и Мазда. Стойноста на ремонта беше малко над 3000 евро по тези вътрешни цени, а ако бяха за краен клиент ще са двойни гарантирам.
Така че поне ти си "застрахован" от към такова плащане.

Друго което не можеха да разберат немците е как е възможно Мазда България да ми искат 1140 лв. като разход за труд(обясниха ми че са им нужни 19 часа за да разглобят целия двигател и да видят какво точно е - хахаха) само за да ми диагностицират проблема, а те го диагностицираха точно за 1 час, ама все пак сме БГ и тук трябва едни хора да изкарат едни пари от едни "тъпи" клиенти.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2018, 11:50 
Offline
маниак

Регистриран на: 27 Юли 2018, 12:58
Мнения: 504
Местоположение: Botunec
Абе, да ти кажа, и аз на това "няма шанс" залагам, но до сега тези звуци ги нямаше. И понеже наближава да сменям масло, ще ги питам като отида. Преди това ще пробвам с добавката, да не би да съм ударил някоя "отлежала резерва" или "подобрена кръстоска" на някоя бензиностанция, то не, че сипвам на какви да е места - уж само на големите обекти на една верига само.

Мерси за съпричастието и коментарите!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2018, 13:07 
Offline
фен
2013 Mazda 6

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Макар че съм виждал как кола на под 10к километра скапва двигател, а друго на 20к как гръмна скорости.
Така че всичко е възможмо, все пак е техника. Но това се случва на нови разработки на двигатели и скоростни кутии. А доколкото знам няма нова разработка в твоя двигател или СК така че може да си спокоен.
Най-вероятно е от нафтата, която при нас е под всякаква критика - пълна със сяра и парафин които прецакват дюзи и ДПФ-и. - но като я вкараш в СМ им обяни за да проверят.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2018, 10:04 
Offline
фен
2013 Mazda 6

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Здравейте,

Да пиша за рикол-а на Мазда6 2.2 дизел за вакумна помпа.
Не знам нарочно ли го правят или толкова си могат - те хората са любезни ама някакси ти правят кофти впечатление.

Та вчера отидох в СтарМоторс да ми сменят вакумната помпа - бях там 10 мин преди часа ми - сядам при един от приемчиците , казвам му за какво съм там, казвам му номера на колата след което той започва да гледа умно в компютъра и ми вика: Ами не виждам запазен час - може да си представите какво последва от моя страна та човека каза ще гледаме да я приемем, на което му отвърнах: Не няма да гледате а ЩЕ я приемете. Та взеха колата с половин час закъснение и ми казаха че ще е готова след 3 часа - баах мама му - отвисях си.
Както и да е вадят ми колата и ме вика друг приемчик да ми я даде и ми обяснява че са ми сменили вакумната помпа и всичко е ок. Само имало един малък проблем - не могли да обучат i-Stop и предполагали че е от по слаб акумулатор (бил тръгнал да умира), пробвали няколко пъти ама не станало. Аз му обяснявам че досега никога не съм имал проблем с акумулатор или иСтоп а пък и цялата ми иЛууп система е чисто нова сменена в Германия преди 2-3 месеца с фактури за всичко. Попитах го защо не са го замерили аджеба да видят дали има някакви проблеми и тн той ми обясни че трябвало да им я оставя за през ноща да заредят акумулатора и така щели да го замерват - което е малко странно. Защо да го зареждат?! Аз мисля че едно обикновено замерване преди старт, по време и след ще покаже дали акумулатора има проблем. Естествено другия вариант е нов - 530 лв :) а аз мисля че мога да го намеря за около 300 лв ама може и да бъркам.
Та както и да е благодарих им за услугата и им пожелах лека вечер, тръгвам от СМ през цариградско като знам че иСтоп не бачка. Колата загря, купето също, спирам на един светофар и ООО ЧУДООО жив е той жив е колата изгаси двигателя, при което започнах да се чудя дали ще запали но за мое щастие си запали, и после пак и пак и пак.
Тази сутрин пак си бачкаше, но всичко това ме навежда на мисълта че пичовете не знаят какво правят. Това беше същото както ми искаха 1140 лв за да установят какъв е проблема в двигателя ми - трябвало им 19 часа за да го разглобят :) забавно.
Както и да е ходете и си сменяйте помпите - доколкото разбрах освен моята в този ден имали още 2 коли за същото.

Поздрави!

П.С.
Питах ги за смяна на маслото на автоматична скоростна кутия ама категорияно ми отказаха, дори и клиента да искал не я пипали ако нямало проблем - дърпане, трудно включване и т.н.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Дек 2018, 10:01 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
А още по-гадно е че явно проблема не засяга сами първите СкайАктив-Д мотори от 2013 г. ето колега с кола купена 2016, че даже е от 4х4 моделите и той е "изтропал":
https://forum.mazdabg.com/viewtopic.php ... 30#p440376
абе с две думи.... без думи.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Дек 2018, 10:05 
Offline
маниак

Регистриран на: 27 Юли 2018, 12:58
Мнения: 504
Местоположение: Botunec
Малко разклонение към друга марка, но ще доведе до щрих към общата картинка на автомобилостроенето:

Опел Астра К, модел от 2-3 години. Двигателя 1.4Т 150 коня бензин троши буталата между сегментите ... това как ви се струва?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Дек 2018, 11:04 
Offline
фен
2013 Mazda 6

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Здрасти,

Аз мисля че този проблем засяга абсолютно всики Скайактив Д мотори - просто е недомислена работа от страна на Мазда - кофти о-пръстени на дюзите, тпа регенерация, скапани пружинки на клапаните, и от там започват всички проблеми с разп вал, колянов вал, турбините и т.н. Абе искат да са по премиум но още не става явно, и накрая е прецакан крайният потребител. Защото моята ако не я бях купил от офциален представител в Мазда в Германия а например от тук в БГ нали се сещаш че СМ нямаше да ми покрие нищо или ще ме мотаеха месеци наред (в такъв случай колата просто щеше да изчезне за да покрие каското)..стойността на ремонта в Германия по фактури за вътрешни цени за сервизите ми е 2000 евро само за мотора - бай немеца каза че реално ако нормален ремонт за ритейл клиент цената е двойна. Добре че са пичове и ми смениха също и целия иЛууп модул.

Накратко - колата е хубава, ама само в гаранция - после бягай далече батко (аз говоря само за дизела)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 68 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 41 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб