Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 12:12

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2019, 10:42 
Offline
фен
2013 Mazda 6

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Привет колеги.
Собственик съм на М6 2013 GJ AT 150к.с. на 190к км

Нека да побеседваме над тази тема за ангренажната верига и веригата на маслената помпа , защото тази седмица бях до СМ за нещо дребно и ми беше препоръчано да се направи въпреки че няма никакви симптоми. Нека ви разясня малко нещата.

Оставих колата в СМ за нещо дребно, хората ми се обадиха да си я взема. Отидох и с този приемчик вече съм си говорил няколко пъти и пича според мен е точен (защото не крие критиката си към някои неща в колата които и на мен не ми харесват, а не като другите сервизи само да величаят продукта си). Та аз го попитах как стоя нещата с обслужване на веригата и дали дава обичайните сигнали на износване - тракане, чаткане и т.н. Момчето каза - тц, няма никакви сигнали направо си се къса и довиждане ако не спреш моментално и не изгасиш колата в порядъка на няколко секунди.

Разказа ми случай на такава 6ца скъсала верига и верига на маслена помпа на 140к и докато си говирехме дойде един господин при другия приемчик с СХ5 на 140к със същия мотор. Човека си я закупил от Швейцария преди месец и сега дошъл до Мазда да я обслужи/прегледа. При този преглед установили че нещо не е както трябва и започнали да "ровят" по колата - оказва се че маслената верига и ангренажната верига били толкова проядени и от там и рапределителния вал бил повреден.

Също дойде и един от майсторите от вътре та и той ми обясни че по скоро проблема е от веригата на маслената помпа защото тя била по рискова. Казах му на момчето да ми изготви оферта да си знам ако реша да правя нещо такова колко ще трябва да се бръкна. След около 20-30 мин човъркане ми беше дадена оферта на стойност почти 3000 лв :) за двете вериги, семеринги, зъбни колека и какво ли още не.

Някой ако има опит с това, чувал, чел и т.н. моля да сподели. Също така бих помилих и технически по грамотните като martod и rally86 да дадът тяхното си мнение.

Поздрави и благодаря!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2019, 18:14 
Offline
любител

Регистриран на: 08 Дек 2017, 11:52
Мнения: 1
Местоположение: варна
здр колега ако имаш интерес позвъни 052604000 ще ти направим възможно най добра цена.поздрави от екипа на АВТОЗОНЕ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2019, 08:45 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
Колега VPO, вероятно става въпрос за тази кола и неволите описани в таззи тема:
https://forum.mazdabg.com/viewtopic.php ... B0#p439273
до толкова до колкото моторите са едни и същи ако имаш притеснения някъкви, по-добре сменяй...

P.S.
не беше ли твоята дето я беше купил от немски дилър и ти се беше появил проблема с рапределителния вал и ти я бяха оправили в Германия? Защо не пишеш на сервиза, ей така само за съвет.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2019, 09:42 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
VPO написа:
Също така бих помилих и технически по грамотните като martod и rally86 да дадът тяхното си мнение.

Благодаря за хубавия въпрос, :D както е модерно да се казва, въпреки че е зададен малко неграмотно, :) но ще приемем, че помилих е = на помолил, а дадът на дадат.
В общи линии правилно са ти обяснили в СМ, като може да се допълни, че и голямата верига е пълен ташак. :( Правил съм вече няколко такива, със скъсана голяма верига и потрошени кобилици .
Изобщо, тези от Мазда са си "оставили ръцете" в този ангренажен възел, имам чувството, че някои деца от началния курс са го измислили, в часовете по труд и творчество . :)
Зъбните колела и веригата на Форд, които се монтират на бензиновите Мазди са сигурно 3 пъти по здрави, :D въпреки че работят с 3 пъти по ниска компресия от дизела .
И изобщо им се чудя на акъла, защо изобщо се връщат към веригата, като до 70-те години на миналия век всички коли с горен разпределителен вал бяха с вериги и после измислиха ремъка като по добър вариант. Сигурно за да се чупят по бързо моторите, та да могат да продават новите модели по лесно, :D но въпреки това все повече хора търсят коли с вериги при покупката, като мислят, че това е върхът на сладоледа, :) а то всъщност е добре забравена стара технология .

За цената която са ти обявили, също не са прави. Не е нормално да даваш пари колкото за една кола, :) за зъбчатки правени като от капаци за буркани :D и вериги с кухи звена.
Има пълни комплекти на ФАЙ и МОТРЕКС за по 8-900 лв. които вършат същата работа като т.н. ОЕ .
Ако някой вземе да ти обяснява, че не е така и "оригиналното си е оригинално", не му вЕрвай, то ако беше много хубаво нямаше да го има този проблем при въпросните двигатели . :)

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Яну 2019, 21:37 
Offline
фен
2013 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Здравейте,

Благодаря Ви за отговорите.

@Калоян866
Ок, ще позвъня в понеделник

@bgfrayman
точно така колега, същата мазда е която беше закупена от германците и после ремонтирана от тях. Вече ги попитах и те казаха че те не препоръчват просто за всеки случай да се сменят тези вериги.

@martod
Виж как правилно сте разбрали моята правописна грешка :)
Благодаря за коментара, те като ми обясняваха колко е цената се заприказвах и с един от майсторите и той обясни че не просто се сменят двете вериги а и зъбни колела, веригите били различни (добавени били 3 елемента към маслената верига) и още сумати чаркове - семеринги и т.н. Все още чакам да ми изпратя официалната оферта на емейла ама няма никой...Но както ми обясниха цената е около 3000 лв - което както каза си е луда цифра за вериги.
Имаш ли опит със подмяна на тези вериги на това поколение Мазди?
Същи така би ли препоръчал такава смяна? Колата е на 190к км .
Благодаря предварително за отговора.

Поздрави!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2019, 09:51 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
VPO написа:
Имаш ли опит със подмяна на тези вериги на това поколение Мазди?

Ко ? Не . :lol:
Всичко това което съм ти написал по горе за веригите и зъбните колела на този мотор го знам от брата, той е гледал едни как си сменят веригите и ми го разказа . :D

VPO написа:
Същи така би ли препоръчал такава смяна? Колата е на 190к км .
Бих. Ако беше бензинка на тези километри не бих, но понеже съм ги виждал на живо какво представляват тези вериги ще ти го кажа така: Ако е моя колата бих ги сменил на тези километри, за да си докарам по спокоен сън .

П.П. Другия вариант е: Караш докато се скъса веригата, връщаш 50 км. назад :D и вместо за там на където си тръгнал, свиваш към най близкия сервиз.

По извън темата, пак забелязвам грешка при задаване на въпрос . :)
Карай по спокойно като пишеш, че ще вземеш да скъсаш някоя верига от бързане . :D

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2019, 12:35 
Offline
любител

Регистриран на: 06 Мар 2011, 21:31
Мнения: 13
VPO, просто се обади по телефона на martod, за да ти каже, кога би могъл да те приеме за ремонт.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2019, 17:59 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1107
Местоположение: София
@martod благодаря, че се включваш защото аз лично следя твоето мнение. Не се познаваме лично, бих искал ама тези срещи които Цецко и Янчето организират все съвпадат с мои пътувания напоследък.
Иначе и аз се интересувам от надежността на двигателя и възлите, при това живо, защото и аз съм по този път. Моята е все още на 104 000км и трябва да реша да продължа да я карам до около 200 хил както бях намислил или да взимам друга.
Проблема е и в сервиза в София, декември ми държаха колата 20дни за смяна на разпределителен вал и накрая само почистили всмукателният колектор. Тогава бях решен да я продам, но като я карам ми излиза от главата продажбата.
След като прочетох коментара за труда и творчеството в ангренажният възел се замислих доста отново.

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition-ex
Skoda Superb дизел 190HP 2019 4x4


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2019, 21:10 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
Основния проблем на поколението след 2013 е веригата на маслената помпа,която без сериозна причина просто се къса.Става въпрос за първите произведени.Сега вече предлагат верига с подобрен дизаин,която пък върви в комплект с двете зъбни колела.Цените на оригинални части ориенировъчно верига 320лв,оптегач 145,плъзгач 91,другия плъзгач 103,зъбно колело на разп.вал 148.Веригата на маслената помпа с двете и колела към 440лв.До тук маи излизат 1200лв,труда да е 200лв пак е на половина от 3 хил.лв.За скаиактив аз все още не съм виждал афтърмаркет части.

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2019, 13:48 
Offline
фен
2013 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
rally86 написа:
Основния проблем на поколението след 2013 е веригата на маслената помпа,която без сериозна причина просто се къса.Става въпрос за първите произведени.Сега вече предлагат верига с подобрен дизаин,която пък върви в комплект с двете зъбни колела.Цените на оригинални части ориенировъчно верига 320лв,оптегач 145,плъзгач 91,другия плъзгач 103,зъбно колело на разп.вал 148.Веригата на маслената помпа с двете и колела към 440лв.До тук маи излизат 1200лв,труда да е 200лв пак е на половина от 3 хил.лв.За скаиактив аз все още не съм виждал афтърмаркет части.


Здрасти,

Да горе/долу това са цените - само че тези части могат да се поръчат само през СМ нали?
Ето я разбивката (http://prntscr.com/mkih0i) от СМ какво ще ми струва - цените са без ДДС.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2019, 15:03 
Offline
фен
Аватар
2016 Mazda 6

Регистриран на: 20 Сеп 2006, 11:26
Мнения: 266
Местоположение: Sofia
Не, може и от друго място да поръчаш частите.
- Владо (@rally86) - той даже цени е дал
- Балканпартс в София
- предполагам и други магазини за авточасти

_________________
Mazda 626 GC 2.0, 1983 - липсва ми
Mazda MX-5 NB 1.6, 2004 - на служба
Mazda MX-6 2.5, 1993 - на служба
Mazda 6 Sport Combi 2.5, 2016 - на служба


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2019, 21:06 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
Могат да се поръчат директно от Япония,мога да съдеиствам.Цените които съм дал са със ДДС,при желание и фактура разбира се.600лв труд без ддс малко ми е много на мен.

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Сеп 2019, 16:36 
Offline
фен
2013 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Здравейте,

Някой знае ли дали може да се изполват веригите на ФАЙ за Мазда 6 2013г. 2.2 дизел?

Оригиналните били 108 зъба, а тази на ФАЙ била 112 зъба и на едно мясно ми казват че няма да стане а на друго че ще стане.

Моля по опитните martod и rally86 за мнение по въпроса.

Цените на оригиналните са 1950 лева!! А на ФАЙ 1050 лв.

Справка - верига на БМВ , Таурег и други европейски коли са от 380 до 700 лева! Ебати японската джадия!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Сеп 2019, 16:57 
Offline
любител

Регистриран на: 25 Юни 2019, 11:09
Мнения: 58
Местоположение: Sofia
VPO написа:
Здравейте,

Някой знае ли дали може да се изполват веригите на ФАЙ за Мазда 6 2013г. 2.2 дизел?

Оригиналните били 108 зъба, а тази на ФАЙ била 112 зъба и на едно мясно ми казват че няма да стане а на друго че ще стане.

Моля по опитните martod и rally86 за мнение по въпроса.

Цените на оригиналните са 1950 лева!! А на ФАЙ 1050 лв.

Справка - верига на БМВ , Таурег и други европейски коли са от 380 до 700 лева! Ебати японската джадия!



Колега ти едва ли не искаш през форума да ти сменят колегите веригите, ами не става така! И само за твое успокоение на БМВ , ТУАРЕГ, АУДИ или там както искаш ги изброявай не са това цените. На БМВ само веригата ти е 250 лв. от тук имаш 2-3 зъбни колела по 200-250 лв броя и другото не ми се изброява има си информация в интернет колкото искаш, а ако искаш можеш и да се запознаеш сам нищо няма да ти коства. :wink:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Сеп 2019, 07:59 
Offline
фен
2013 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Grux написа:
VPO написа:
Здравейте,

Някой знае ли дали може да се изполват веригите на ФАЙ за Мазда 6 2013г. 2.2 дизел?

Оригиналните били 108 зъба, а тази на ФАЙ била 112 зъба и на едно мясно ми казват че няма да стане а на друго че ще стане.

Моля по опитните martod и rally86 за мнение по въпроса.

Цените на оригиналните са 1950 лева!! А на ФАЙ 1050 лв.

Справка - верига на БМВ , Таурег и други европейски коли са от 380 до 700 лева! Ебати японската джадия!



Колега ти едва ли не искаш през форума да ти сменят колегите веригите, ами не става така! И само за твое успокоение на БМВ , ТУАРЕГ, АУДИ или там както искаш ги изброявай не са това цените. На БМВ само веригата ти е 250 лв. от тук имаш 2-3 зъбни колела по 200-250 лв броя и другото не ми се изброява има си информация в интернет колкото искаш, а ако искаш можеш и да се запознаеш сам нищо няма да ти коства. :wink:


Колега, не искам никой нищо да ми сменя - просто търся мнение/знание дали ще стане веригата на ФАЙ или ще трябва да набивам 2к за смешна верига на мазда. Защо казвам смешна ли , защото я видях колко е изядена колега....на кола на 200к веригата на маслената помпа, свръзките и по точно, са проядени като от мишка в следствие от триенето със зъбото колело. Представяш ли си от какъв еб*ан материал са. Тази верига няма абсолютно никакво услие....
Цедката е чиста, картера е чист, няма наслагвания нищо което да затормози нормалната работа. Та сега ще сменя целият верижен комплект естествено заедно със всички съпътстващи части - дифтунги, семеринг, гарнитури и тн.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Сеп 2019, 07:59 
Offline
фен
2013 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 13 Авг 2018, 14:35
Мнения: 132
Местоположение: Sofia
Grux написа:
VPO написа:
Здравейте,

Някой знае ли дали може да се изполват веригите на ФАЙ за Мазда 6 2013г. 2.2 дизел?

Оригиналните били 108 зъба, а тази на ФАЙ била 112 зъба и на едно мясно ми казват че няма да стане а на друго че ще стане.

Моля по опитните martod и rally86 за мнение по въпроса.

Цените на оригиналните са 1950 лева!! А на ФАЙ 1050 лв.

Справка - верига на БМВ , Таурег и други европейски коли са от 380 до 700 лева! Ебати японската джадия!



Колега ти едва ли не искаш през форума да ти сменят колегите веригите, ами не става така! И само за твое успокоение на БМВ , ТУАРЕГ, АУДИ или там както искаш ги изброявай не са това цените. На БМВ само веригата ти е 250 лв. от тук имаш 2-3 зъбни колела по 200-250 лв броя и другото не ми се изброява има си информация в интернет колкото искаш, а ако искаш можеш и да се запознаеш сам нищо няма да ти коства. :wink:


Колега, не искам никой нищо да ми сменя - просто търся мнение/знание дали ще стане веригата на ФАЙ или ще трябва да набивам 2к за смешна верига на мазда. Защо казвам смешна ли , защото я видях колко е изядена колега....на кола на 200к веригата на маслената помпа, свръзките и по точно, са проядени като от мишка в следствие от триенето със зъбното колело. Представяш ли си от какъв еб*ан материал са. Тази верига няма абсолютно никакво усилие....
Цедката е чиста, картера е чист, няма наслагвания нищо което да затормозило нормалната работа. Та сега ще сменя целият верижен комплект естествено заедно със всички съпътстващи части - дифтунги, семеринг, гарнитури и тн.


Последна промяна VPO на 25 Сеп 2019, 08:06, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Сеп 2019, 08:00 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
VPO написа:

Оригиналните били 108 зъба, а тази на ФАЙ била 112 зъба и на едно мясно ми казват че няма да стане а на друго че ще стане.

Моля по опитните martod и rally86 за мнение по въпроса.

Тези дето ти казват, че ще стане, как си я представят тая работа, с 4 зъба разлика да се запази газоразпределението ? :-k
На ФАЙ комплекта за този двигател е сбъркан, мисля че съм го споменавал из стари теми, като евтина алтернатива търси комплект на МОТРЕКС, няма и 900 лв. комплекта и върши същата работа като оригиналния, понякога се къса доста преди да измине препоръчаните километри до смяната . mhihi

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Сеп 2019, 09:07 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Окт 2015, 10:15
Мнения: 15
Местоположение: Sofia
Здравейте колеги,

Собственик съм на Мазда 6 2.2 дизел 185 коня GH. В момента и на мен ми дойде до главата да сменям ангренажна верига, тъй като при палене се чува едно тракане, след което колата вече си влиза в нормален ход на работа. От сервиза ми казаха, че след като ще се сменя ангренажната верига е добре да се смени и тази на маслената помпа.

Молбата ми е ако можете да препоръчате някакви варианти, тъй като четох във форума, че има такива с различен брой звена на веригата.
До колкото разбрах сменят се двете вериги, 5 шини и 2 оптегача.

Благодаря предварително за мненията.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Сеп 2019, 09:32 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
dash75 написа:
Здравейте колеги,

Собственик съм на Мазда 6 2.2 дизел 185 коня GH. В момента и на мен ми дойде до главата да сменям ангренажна верига, тъй като при палене се чува едно тракане, след което колата вече си влиза в нормален ход на работа. От сервиза ми казаха, че след като ще се сменя ангренажната верига е добре да се смени и тази на маслената помпа.

Молбата ми е ако можете да препоръчате някакви варианти, тъй като четох във форума, че има такива с различен брой звена на веригата.
До колкото разбрах сменят се двете вериги, 5 шини и 2 оптегача.

Благодаря предварително за мненията.
А колко време продължава тракането?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Сеп 2019, 13:07 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Окт 2015, 10:15
Мнения: 15
Местоположение: Sofia
vladki4 написа:
dash75 написа:
Здравейте колеги,

Собственик съм на Мазда 6 2.2 дизел 185 коня GH. В момента и на мен ми дойде до главата да сменям ангренажна верига, тъй като при палене се чува едно тракане, след което колата вече си влиза в нормален ход на работа. От сервиза ми казаха, че след като ще се сменя ангренажната верига е добре да се смени и тази на маслената помпа.

Молбата ми е ако можете да препоръчате някакви варианти, тъй като четох във форума, че има такива с различен брой звена на веригата.
До колкото разбрах сменят се двете вериги, 5 шини и 2 оптегача.

Благодаря предварително за мненията.
А колко време продължава тракането?


Една, две секунди, само при самото палене се чува като прехлопване. Майсторите ми обясняваха, че някой от обтегачите изпускал.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2021, 09:17 
Offline
любител
Аватар
2011 Mazda 3

Регистриран на: 02 Фев 2019, 14:19
Мнения: 23
Местоположение: София
Аз имам абсолютно същото тракане при палене и майсторът по колата ми каза, че е добре да си взема комплект ангренажна верига. Не е казвал обаче нищо за верига на маслена помпа. Колата обаче е Мазда 3 от 2011г 2.2d 185 к.с. 230000км. Чета за горните мнения и въпросът е трябва ли и тук да се сменя верига на маслена помпа или това важи само за коли след 2013година.

_________________
Mazda 3 2.2d 185hp


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2021, 08:23 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
То в комплекта влиза и веригата на маслената помпа.

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2021, 17:46 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
InnerSelf написа:
Аз имам абсолютно същото тракане при палене и майсторът по колата ми каза, че е добре да си взема комплект ангренажна верига. Не е казвал обаче нищо за верига на маслена помпа. Колата обаче е Мазда 3 от 2011г 2.2d 185 к.с. 230000км. Чета за горните мнения и въпросът е трябва ли и тук да се сменя верига на маслена помпа или това важи само за коли след 2013година.


Това важи само за колите след 2013 SH код на мотора.Твоят R2 няма такива болежки :lovemazda:

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб