Колеги някой сблъсквал ли се е със елдният проблем:Mazda 6 2008 2.0 diesel 140hp започна преди време да влиза в авариен режим и да губи мощност,след като почистихме ДПФ филтъра и рециклирахме дюзите всичко беше нормално-стрела...след навъртя и около 100 км отново влиза в авариен режим и след обстоен преглед видяхме че AGR клапана е затапен и на диагностиката излиза че не е премахнат софтуерно,излиза сега че вакуум помпата прави проблем а след като я сменим и премахнем AGR софтуерно проблемите дали ще изчезнат?Наистина е проблем си мисля и да ми препоръчате читав майстор,понеже тук в раиона явно не разбират от подобни ситуации(наброил съм над 1000 лв) и същата работа.Колеги помагайте!
|